Op het moment lijkt me het beste dat hij hangend op links speelt, en als Boëtius weer fit is kijken we wel verderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Hij speelt het liefst in de spits. Ik zie niet echt een '10' in hem bij het huidige Feyenoord. Dan komt er wel erg veel druk op Clasie en Vilhena.
Eensch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Op het moment lijkt me het beste dat hij hangend op links speelt, en als Boëtius weer fit is kijken we wel verder
Hoe kan je dan zeggen dat je Feijenoord nog steeds ziet zitten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Mounir El Hamdaoui en Oussama Assaidi zien Feyenoord (nog steeds) zitten, maar willen beiden het salaris dat zij nu verdienen, behouden. #VI
Houdoe en bedankt.
Omdat ze hopen dat Feyenoord toch meer gaat betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat je Feijenoord nog steeds ziet zitten?
Die is bijna fit toch (nog 2 weken).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Op het moment lijkt me het beste dat hij hangend op links speelt, en als Boëtius weer fit is kijken we wel verder
Dan niet voor die twee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Mounir El Hamdaoui en Oussama Assaidi zien Feyenoord (nog steeds) zitten, maar willen beiden het salaris dat zij nu verdienen, behouden. #VI
Houdoe en bedankt.
Wat verdienen die gasten 2-3-4 miljoen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze hopen dat Feyenoord toch meer gaat betalen natuurlijk.
Assaidi 1,1 miljoen las ik en Elham 2,4.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verdienen die gasten 2-3-4 miljoen?
Dat ze Feyenoord wel zien zitten alleen hun salaris willen behouden. Op zich logisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat je Feijenoord nog steeds ziet zitten?
Ah. Dan nog moet je je sterk afvragen of er nog wel een aanvaller nodig is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Assaidi 1,1 miljoen las ik en Elham 2,4.
Dat geld investeren in een spits, terwijl je een prima spits hebt, zou echt oerdom zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze Feyenoord wel zien zitten alleen hun salaris willen behouden. Op zich logisch.
Laat die vrienden maar wat geld vrijmaken voor El Hamdaoui prima speler. Heb je eindelijk iemand die een beetje vrije trappen kan nemen en creatief iets kan.
Dan hebben ze hun eigen branche vakblaadjes niet gelezen.. De afgelopen jaren..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze hopen dat Feyenoord toch meer gaat betalen natuurlijk.
2,4 miljoen is veel te veel, zelfs voor El Hamdaouiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze Feyenoord wel zien zitten alleen hun salaris willen behouden. Op zich logisch.
Laat die vrienden maar wat geld vrijmaken voor El Hamdaoui prima speler. Heb je eindelijk iemand die een beetje vrije trappen kan nemen en creatief iets kan.
Een goede spits voor Feyenoord, maar een enorme egotripper die onrust in de groep kan veroorzaken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een keer met 2 spitsen spelen. Of El Hamdaoui in de punt en Pelle er achter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geld investeren in een spits, terwijl je een prima spits hebt, zou echt oerdom zijn.
Juist ja, een luxeprobleem creëren terwijl je op andere posities een daadwerkelijk probleem hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een keer met 2 spitsen spelen. Of El Hamdaoui in de punt en Pelle er achter.
Pelle achter El Hamdaoui?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een keer met 2 spitsen spelen. Of El Hamdaoui in de punt en Pelle er achter.
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze voor een type Poulsen - Schaars - El Ahmadi gaan die je dan op de plek van Vilhena kan neerzetten. Waarna Immers het slachtoffer wordt. Een extra aanvaller zou echt oerdom zijn imo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Opties;
-Elham - te duur.
-Assaidi - te duur
-Ryo - Geblesseerd en krijgt kans bij Arsenal
-Guidetti - enige optie die nog enigzins reeel is, mocht hij fit zijn natuurlijk.
Assaidi kan ook op 10, dus dat zou op zich niet persé verkeerd zijn, maar een goede middenvelder is niet weg...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze voor een type Poulsen - Schaars - El Ahmadi gaan die je dan op de plek van Vilhena kan neerzetten. Waarna Immers het slachtoffer wordt. Een extra aanvaller zou echt oerdom zijn imo.
De groep wilde die hamlap toch? Dan zal die onrust wel meevallen toch? Of denkt zo'n groep daar niet over na? Het blijven voetballers natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een goede spits voor Feyenoord, maar een enorme egotripper die onrust in de groep kan veroorzaken.
Helemaal mee eens. Toch vreemd dan dat telkens dat rijtje spelers aangehaald wordt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze voor een type Poulsen - Schaars - El Ahmadi gaan die je dan op de plek van Vilhena kan neerzetten. Waarna Immers het slachtoffer wordt. Een extra aanvaller zou echt oerdom zijn imo.
Onzin het probleem is dat het je te weinig creëert voorin. Omdat het concept van alle ballen op Pelle zijn beste tijd gehad heeft. Als je daar iets aan toe kan voegen in de vorm van een goede spits zou dat alleen maar goed zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, een luxeprobleem creëren terwijl je op andere posities een daadwerkelijk probleem hebt.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Al kan Assaidi ook prima op 10 spelen. Dat deed hij wel eens bij Heerenveen, en dat ging prima. Maar El Ahmadi zou ik ook prima vinden. Maar die verdient zoveel bij Aston Villa. Die is gek als ie terug zou komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Andersom dus. Pelle in de punt El Hamdaoui daarachter. Bij AZ speelde hij ook zo.quote:
Ja, dat klopt wel, maar haal dan neit iemand voor dezelfde positie als Pelle.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
Onzin het probleem is dat het je te weinig creëert voorin. Omdat het concept van alle ballen op Pelle zijn beste tijd gehad heeft. Als je daar iets aan toe kan voegen in de vorm van een goede spits zou dat alleen maar goed zijn.Trainer van de tegenstander zet nu lekker 2 verdedigers op Pelle en weet dat zolang die niet aan de bal komt de rest toch geen drol raakt.Bij Ajax of Psv heb je ook verschillende mensen die een goal kunnen maken dit elftal is veel en veel teveel toegespitst op Pelle.
Geen idee om eerlijk te zijn, maar Feyenoord moet zich goed bewust zijn dat ze weten wie ze binnenhalen. Het geld kan maar een keer worden uitgegeven. Ik weet dat dit een dooddoener is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
De groep wilde die hamlap toch? Dan zal die onrust wel meevallen toch? Of denkt zo'n groep daar niet over na? Het blijven voetballers natuurlijk.
Immers moet er gewoon uit zo simpel is het. Maar dan moet er wel ergens een nummer 10 lopen die beschikbaar is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar haal dan neit iemand voor dezelfde positie als Pelle.Als je dan toch voor een aanvaller gaat dan kan je beter voor een echte nummer 10 of een vleugelspeler gaan.
Toivonen! Dat is in feite toch een niet-gehandicapte Immers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:24 schreef Keltie het volgende:
Wat gaan een Poulsen of Schaars toevoegen dan? Moet je juist niet een wat creatieve lefgozert erbij hebben?
Daarmee geef je Vilhena de ruimte op creatief te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:24 schreef Keltie het volgende:
Wat gaan een Poulsen of Schaars toevoegen dan? Moet je juist niet een wat creatieve lefgozert erbij hebben?
Duarte, maar Heracles vraagt een bedrag die Feyenoord toch niet kan ophoesten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:24 schreef Keltie het volgende:
Wel spelers welke een yolo swag mentaliteit met zich meedragen, en kunnen overdragen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:24 schreef Keltie het volgende:
Ja leuk maar gezien zijn salariseisen einde verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat hij slecht zal liggen in de groep en Koeman kent hem ook dus weet wat voor vlees die in huis zou halen.
Ja laten we nog een aanvaller er bij huren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat hij slecht zal liggen in de groep en Koeman kent hem ook dus weet wat voor vlees die in huis zou halen.
Klopt al is het even afwachten waar die VVF toe in staat zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk maar gezien zijn salariseisen einde verhaal.
VvF gaat niet investeren in het huren van spelers, aangezien ze daar niet op kunnen verdienen. Lijkt mij hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt al is het even afwachten waar die VVF toe in staat zijn.
Is er weer ouderwets 0,0 geld of kan er ook een constructie komen dat de VVF bijdragen en Feyenoord ook een gedeelte van de transfersom of salaris van een potentiële speler ophoest?
Het gaat bij El Ham sowieso om huur. Dus stel dat ze bijspringen voor 1.5 miljoen salaris. Dat geld zien ze nooit meer terug. Ze zijn niet helemaal achterlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt al is het even afwachten waar die VVF toe in staat zijn.
Is er weer ouderwets 0,0 geld of kan er ook een constructie komen dat de VVF bijdragen en Feyenoord ook een gedeelte van de transfersom of salaris van een potentiële speler ophoest?
Het zijn altijd die standaardnamen. Guidetti, Bakkal, El Hamdaoui, Ryo, Asaidi er zal toch op een wat lager niveau ook wel een speler rondlopen die het beter doet dan Lex Immers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik dacht aan Bakkal, maar Dinamo Moskou wil toch ¤2 miljoen hebben voor hem. Dat gaat hem dus niet worden.
Ze mogen me altijd bellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zijn altijd die standaardnamen. Guidetti, Bakkal, El Hamdaoui, Ryo, Asaidi er zal toch op een wat lager niveau ook wel een speler rondlopen die het beter doet dan Lex Immers.
Speelt in België.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef Keltie het volgende:
mag Ghaly al weer voetballen? Zit die niet thuis ofzo
Helemaal mee eens, middenvelders hebben het samen zwaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoeken naar een speld in de hooiberg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dus een relatief jonge middenvelder met restwaarde en ervaring, die enigzins fatsoenlijke salariseisen heeft.
Stefan Babovicquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dus een relatief jonge middenvelder met restwaarde en ervaring, die enigzins fatsoenlijke salariseisen heeft.
Koeman heeft ge-smst met Afellay.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:
quote:Janmaat hoopt Ajax te halen: 'Maar forceren doe ik niet'
Ondanks dat Daryl Janmaat te horen heeft gekregen dat hij twee weken niet zou kunnen spelen door een blessure, hoopt hij zondag te kunnen spelen. De verdediger van Feyenoord wil graag in actie komen tijdens de Klassieker tegen aartsrivaal Ajax. Dat laat hij weten tegen Voetbal International.
De rechtsback van Feyenoord heeft een scheurtje in zijn bovenbeen opgelopen. Hoe hij die heeft opgelopen is niet helemaal duidelijk. "Ik heb tegen PEC Zwolle met een injectie gespeeld omdat ik last had van mijn heup, wellicht dat ik op die manier die blessure heb opgelopen."
Toch wil Janmaat er alles aan doen om in actie te komen tegen de Amsterdammers. "Ik doe er alles aan die wedstrijd te halen, maar het zal moeilijk worden. Elke dag gaat het wat beter, dus ik geloof niet dat ik er weken uit ben. Misschien dat het zo goed gaat, dat ik die wedstrijd kan halen."
Hij zal toch niet alles op alles zetten om die wedstrijd te halen. "Forceren doe ik niet, want er komen zo veel wedstrijden aan. Als ik Ajax niet haal, richt ik me volledig op de wedstrijd tegen Kuban Krasnodar voor de Europa League."
Messi speelt niet vanavond. En Cristina Ronaldinha is een homoooooo.. En niet de beste speler van de wereld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Elan het volgende:
Wel balen dat Janmaat niet mee doet vanavond had hem wel graag willen zien spelen tegen de beste speler ter wereld.
Wat zit jij nou te lachen?quote:
Ronaldo => Messiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Messi speelt niet vanavond. En Cristina Ronaldinha is een homoooooo.. En niet de beste speler van de wereld.
Pleur een roteind op met jullie Ronaldo en Messi gezeik uit dit topic.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ronaldo => Messi
Kaka mag vertrekken bij Real onze zorgen zijn voorbij.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Pleur een roteind op met jullie Ronaldo en Messi gezeik uit dit topic.
Simon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef huffderobot het volgende:
Armenteros is getergd. Die kan best eens het verschil gaan maken in de Arena. Bovendien doet elke huurling magische dingen tegen Ajax de laatste jaren....
Ben benieuwdquote:Oud-ploeggenoot Armenteros: "Als ze hem goed motiveren kan hij succesvol worden"
Antoine van der Linden denkt dat Feyenoord met het binnenhalen van Samuel Armenteros een goede zet heeft gedaan. De routinier, die nu onder contract staat bij FC Emmen, speelde in het verleden enkele seizoenen bij Heracles Almelo samen met de Zweedse aanvaller en kent hem zodoende goed. Armenteros wordt door de Rotterdammers een jaar gehuurd van het Belgische RSC Anderlecht, waar hij amper aan spelen toekwam.
"Het is een relaxte jongen in de omgang, je hebt er geen problemen van. Absoluut niet. Een leuke spontane jongen die veel verschillende talen spreekt", zo vertelt Van der Linden woensdag aan RTV Rijnmond. "Van jongs af aan wordt hij al gezien als een groot talent. Het ging hem altijd wat makkelijk af. Bij Feyenoord zullen ze ook achter zijn vodden aanzitten en dat heeft hij ook wel nodig. Als ze hem goed kunnen motiveren kan hij voor Feyenoord succesvol worden. Bij zo'n club krijg je als aanvaller regelmatig kansen. Dan hoop ik dat hij ze binnen gaat schieten en zich verder kan ontwikkelen."
"Samuel is een hele talentvolle speler, vrij all-round", gaat de de linksbenige verdediger verder. "Hij kan voor zichzelf kansen creëren vanwege zijn balvaardigheid. Hij was bij ons nog vrij jong, maar wel al fysiek sterk en belangrijk als aanspeelpunt. Ik kon al zien dat hij nog stappen zou gaan maken." Mocht Armenteros de medische keuring doorstaan, dan is het goed mogelijk dat de 23-jarige speler zondag zijn debuut zal maken in de Klassieker tegen Ajax.
BRON
jij bent toch die tukker die ook voor feyenoord is?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef huffderobot het volgende:
Armenteros is getergd. Die kan best eens het verschil gaan maken in de Arena. Bovendien doet elke huurling magische dingen tegen Ajax de laatste jaren....
Na Twente kan Feyenoord mijn sympathie wel een eind wegdragen ja, maar van Koeman ben ik niet gecharmeerd. Totaal niet. Laat zich weer makkelijk kennen nu het wat minder gaat. Die verhalen over de groei van vorig seizoen (Koeman als trainer) kunnen weer de prullenbak in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent toch die tukker die ook voor feyenoord is?
En ik teken er voor, maar zie hem niet starten.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-08-2013 om 16:48:15Vandaag (nog) geen medische keuring voor Samuel Armenteros bij #Feyenoord. (via @DennisVanEersel) reageer retweet
Mokotjoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vrijdag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
Tot wanneer kun je spelers inschrijven voor de competitiewedstrijd zondag?
Huren met optie tot koop misschien?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kale neger van Zwolle zou een prima aankoop zijn voor ons middenveld.
Manu nog nooit zien voetballen zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens hoeveel vertrouwen heeft Koeman in Boëtius en Manu ?
Ze hebben nu Armenteros binnen en dan nog steeds Aissaidi of Ryo willen halen?
In Manu en Boethius zit toch genoeg creativiteit ?
Normaal gesproken wordt het gewoon een nulletje of 4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed: Hoe is de stemming voor komende zondag intussen bij het overgrote deel van de supporters? Geloofd men het wel of is er zoiets van: " we hebben een kans. "
Ik zeg eerlijkheidshalve dat het zondag de derde nederlaag op rij wordt.
zondag op de tribunes kreeg ik een visioen van een "PSV uit"-achtige uitslagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed: Hoe is de stemming voor komende zondag intussen bij het overgrote deel van de supporters? Geloofd men het wel of is er zoiets van: " we hebben een kans. "
Ik zeg eerlijkheidshalve dat het zondag de derde nederlaag op rij wordt.
doe eens nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
zondag op de tribunes kreeg ik een visioen van een "PSV uit"-achtige uitslag
en dan Achahbar nog, die nog steeds verhuurt mag worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens hoeveel vertrouwen heeft Koeman in Boëtius en Manu ?
Ze hebben nu Armenteros binnen en dan nog steeds Aissaidi of Ryo willen halen?
In Manu en Boethius zit toch genoeg creativiteit ?
Gelukkig hebben Brabanders niet zo veel verstand van voetbal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
zondag op de tribunes kreeg ik een visioen van een "PSV uit"-achtige uitslag
Ok bedankt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef fantasyboy het volgende:
Ik ben totaal niet onder de indruk van Ajax.
Ik heb de eerste wedstrijd gezien en daar hebben ze heel veel mazzel gehad dat de tegenstander niet de kansen afmaakten.
Tegen az gingen ze boot in.
Ze hebben helemaal geen echte scorende spits. de jong is geblesseerd, Ze hebben ook een rechtsback probleem.
Als er ooit een mogelijkheid is om ajax een lesje te leren in Amsterdam is het komende zondag.![]()
Mijn vertrouwen stijgt met de minuut.
Onzin uitslaan is wel jouw ding, hé. Weer dat gelul over een scorende spits, heb je dat al eerder uitgelegd dat het helemaal niet nodig is.. Schöne wordt opgesteld en Ligeon ook, opgelost die problemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef fantasyboy het volgende:
Ik heb de eerste wedstrijd gezien en daar hebben ze heel veel mazzel gehad dat de tegenstander niet de kansen afmaakten.
Ze hebben helemaal geen echte scorende spits. de jong is geblesseerd, Ze hebben ook een rechtsback probleem.
Als er ooit een mogelijkheid is om ajax een lesje te leren in Amsterdam is het komende zondag.![]()
Iemand dacht dat dat mijn kloon wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin uitslaan is wel jouw ding, hé.
Ga in een hoekje huilen in foetushouding.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand dacht dat dat mijn kloon was
Been there, done that.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga in een hoekje huilen in foetushouding.
Feitelijk gezien kraamt hij net zoveel onzin uit maar dan in een iets andere verpakking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand dacht dat dat mijn kloon was
Gelukkig is Feyenoord wel lekker in vorm dat scheelt al weer een scheet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef fantasyboy het volgende:
Niet waar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk gezien kraamt hij net zoveel onzin uit maar dan in een iets andere verpakking.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk gezien kraamt hij net zoveel onzin uit maar dan in een iets andere verpakking.
Nu kom je over als HMF.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef fantasyboy het volgende:
laten we deze tekst is zin voor zin analyseren
k ben totaal niet onder de indruk van Ajax. FEIT
Ik heb de eerste wedstrijd gezien en daar hebben ze heel veel mazzel gehad dat de tegenstander niet de kansen afmaakten. KIJK HEEL DE WEDSTRIJD MAAR TERUG
Tegen az gingen ze boot in.KEIHARDE FEIT
Ze hebben helemaal geen echte scorende spits. de jong is geblesseerd, Ze hebben ook een rechtsback probleem. KEIHARDE FEIT
Als er ooit een mogelijkheid is om ajax een lesje te leren in Amsterdam is het komende zondag.
Zijn jouw persoonlijke feiten of zo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef fantasyboy het volgende:
laten we deze tekst is zin voor zin analyseren
k ben totaal niet onder de indruk van Ajax. FEIT
Ik heb de eerste wedstrijd gezien en daar hebben ze heel veel mazzel gehad dat de tegenstander niet de kansen afmaakten. KIJK HEEL DE WEDSTRIJD MAAR TERUG
Tegen az gingen ze boot in.KEIHARDE FEIT
Ze hebben helemaal geen echte scorende spits. de jong is geblesseerd, Ze hebben ook een rechtsback probleem. KEIHARDE FEIT
Als er ooit een mogelijkheid is om ajax een lesje te leren in Amsterdam is het komende zondag.
Ajax heeft ook geen scorende spits nodig, moet ik je dat nog een keer uitleggen? Hardleers kutjoch. Sowieso is een veelscorende spits niet het essentiële.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef fantasyboy het volgende:
Deze discussie kan prima elders voortgezet worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen scorende spits nodig, moet ik je dat nog een keer uitleggen? Hardleers kutjoch. Sowieso is een veelscorende spits niet het essentiële.
Inderdaad bij Ajax kunnen meerdere mensen een goal maken al scheelt het wel 1 of 2 zekere goals nu Siem Klaplong er niet bij is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen scorende spits nodig, moet ik je dat nog een keer uitleggen? Hardleers kutjoch.
Dat ben ik wel met je eens. Al is het beter om dit soort trollen van dienst te negeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze discussie kan prima elders voortgezet worden.
IN WELKE STUKJE TEKST ZIT ONWAARHEDEN?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn jouw persoonlijke feiten of zo?
Want met de realiteit heeft het weinig te maken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:27 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
IN WELKE STUKJE TEKST ZIT ONWAARHEDEN?
Ajax en feyenoord ontliepen elkaar de afgelopen 2 seizoenen elkaar niet zoveel. Feyenoord heeft de afgelopen seizoenen gewoon tot bijna het eind mee gedaan om het kampioenschap.
We hebben weet ik hoeveel internationals in Rotterdam lopen. En wij hebben een scorende spits die ajax niet heeft.
Ik zie het probleem niet om zondag die amsterdammers een flink pak slaag te geven.
Het hele stukje is onzin ze speelden slecht vond jij, wat speelden wij dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:27 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
IN WELKE STUKJE TEKST ZIT ONWAARHEDEN?
Ajax en feyenoord ontliepen elkaar de afgelopen 2 seizoenen elkaar niet zoveel. Feyenoord heeft de afgelopen seizoenen gewoon tot bijna het eind mee gedaan om het kampioenschap.
We hebben weet ik hoeveel internationals in Rotterdam lopen. En wij hebben een scorende spits die ajax niet heeft.
Ik zie het probleem niet om zondag die amsterdammers een flink pak slaag te geven.
Homo's ook niet hoor ik de laatste wekenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Brabanders niet zo veel verstand van voetbal.
Er is een Ajax-topic misschien kun je het daar bespreken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:34 schreef fantasyboy het volgende:
ik denk de enige die in hun broek schijten komende zondag zijn de Feyenoord supporters.
Koeman en zin ploeg gaan gelukkig met meer vertrouwen deze wedstrijd in, ben ik van overtuigd.
Ajax is in mijn ogen een zwaar overschatte ploeg. Die gaan het heel moeilijk krijgen het komende seizoen. Ik denk zelfs dat ze nog slechter zijn als Feyenoord.
We hebben onze handen al vol aan iemand anders, dank je,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een Ajax-topic misschien kun je het daar bespreken?
heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een Ajax-topic misschien kun je het daar bespreken?
Het is ''slechter zijn dan Feyenoord'' .quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:34 schreef fantasyboy het volgende:
ik denk de enige die in hun broek schijten komende zondag zijn de Feyenoord supporters.
Koeman en zin ploeg gaan gelukkig met meer vertrouwen deze wedstrijd in, ben ik van overtuigd.
Ajax is in mijn ogen een zwaar overschatte ploeg. Die gaan het heel moeilijk krijgen het komende seizoen. Ik denk zelfs dat ze nog slechter zijn als Feyenoord.
ik post alleen feiten die ik eerst grondig onderzoek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''slechter zijn dan Feyenoord'' .
Graag gedaan.
Verder slaat je post als een tang op een varken, dus stop er maar mee.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik post alleen feiten die ik eerst grondig onderzoek.
ik ben niet onder de indruk van ajax.
Feyenoord is beter.
Feyenoord heeft nog tot vrijdag dus dat moet wel loslopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:46 schreef Max23 het volgende:
Armenteros nog niet gekeurd. Weet ook niet of het echt een meerwaarde zal zijn. Over drie weken of zo is Boëtius er weer. Of zal Armenteros op 10 gaan spelen?
Boëtius is eigenlijk rechtsbuiten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:46 schreef Max23 het volgende:
Armenteros nog niet gekeurd. Weet ook niet of het echt een meerwaarde zal zijn. Over drie weken of zo is Boëtius er weer. Of zal Armenteros op 10 gaan spelen?
Koeman gaat echt niet zonder buitenspelers spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog tot vrijdag dus dat moet wel loslopen.
Als schaduwspits achter Pelle moet ook zeker kunnen qua positie. Ajax wilde hem eerst ook halen als schaduwspits.
Het wordt met het jaar triester!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
De laatste wedstrijd vrij vervoer, NEC uit, is nu ook een combi geworden.
Via NEC zelf 1 op 1 verkoop.
Persoonlijke waarnemingen en subjectieve oordelen kun je niet billijk als feiten presenteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik post alleen feiten die ik eerst grondig onderzoek.
ik ben niet onder de indruk van ajax.
Feyenoord is beter.
Persoonlijke waarnemingen kun je wel als feiten aandragen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Persoonlijke waarnemingen en subjectieve oordelen kun je niet billijk als feiten presenteren.
Je punt is duidelijk, jij hebt er vertrouwen in. Als ik de eerste twee wedstrijden van Feyenoord analyseer, en besef dat we een nóg zwakkere verdediging moeten opstellen, ben ik niet bijster positief.
Het enige wat ons kan redden is dat 'het altijd een wedstrijd op zich' is, en dat we misschien een betere instelling tegemoet kunnen zien. Maar voorlopig hoop ik voornamelijk dat we niet afgeslacht worden en zou ik tekenen voor een punt...
Het was gewoon ongelooflijk hoe die backs van ajax oa blind geen enkele voorzet konden tegenhouden. Er zijn geloof ik 50 ballen vanaf de zijkant het strafschopgebied in geschoten. Daar liggen de kansen zondag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De Vrij en Indi stonden aardig te ballen gisteren trouwens!
Haha zelden zo gelachen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Het was gewoon ongelooflijk hoe die backs van ajax oa blind geen enkele voorzet konden tegenhouden. Er zijn geloof ik 50 ballen vanaf de zijkant het strafschopgebied in geschoten. Daar liggen de kansen zondag.
De Vrij en Indi deden het goed.
Hij heeft toch gelijk. Blind en Van Rhijn speelden echt slecht.quote:
Mhaw vond ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Blind en Van Rhijn speelden echt slecht.
Als je die wedstrijd terug zou kijken en specifiek zou letten op die voorzetten vanaf de zijkanten dan kan je geen andere conclusie trekken dan wat ik zeg.quote:
Immers eat your heart out.twitter:fr12nl twitterde op donderdag 15-08-2013 om 08:59:47'Armenteros speelt liever niet op links' http://t.co/mRpl6WERpL reageer retweet
Oké.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Als je die wedstrijd terug zou kijken en specifiek zou letten op die voorzetten vanaf de zijkanten dan kan je geen andere conclusie trekken dan wat ik zeg.
Dit in combinatie met het eerdere bericht, dat Armenteros regelmatig de basisplaats wil hebben én het feit dat Koeman zo'n Immers fan is, zou ik niet verbaasd zijn als deze transfer niet door gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Immers eat your heart out.twitter:fr12nl twitterde op donderdag 15-08-2013 om 08:59:47'Armenteros speelt liever niet op links' http://t.co/mRpl6WERpL reageer retweet
Wat wil hij dan, gegarandeerd het hele seizoen achter de spits?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Immers is heilig in de ogen van Koeman. Dat is het grote probleem.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman zal toch heus wel zien dat hij wat meer voetballend vermogen heeft als Immers. Voor links heeft hij straks JP en Manu, en ik kan me niet voorstellen dat Armenteros alleen gehaald zou worden om alleen de komende 2 wedstrijden te overbruggen.
meer dan, ywquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman zal toch heus wel zien dat hij wat meer voetballend vermogen heeft als Immers. Voor links heeft hij straks JP en Manu, en ik kan me niet voorstellen dat Armenteros alleen gehaald zou worden om alleen de komende 2 wedstrijden te overbruggen.
Zijn dat signalen om Batman Super Guidetti te roepen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:14 schreef Typisch het volgende:
Tussendoor, fotootje van Rotterdam by night.
[ afbeelding ]
De brandgrens van het bombardement volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn dat signalen om Batman Super Guidetti te roepen?
Wel een toffe foto van Rotterdam, maar wat zijn die lichtstralen eigenlijk? Ook zo bedoeld?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn dat signalen om Batman Super Guidetti te roepen?
Wel een toffe foto van Rotterdam, maar wat zijn die lichtstralen eigenlijk? Ook zo bedoeld?
Er zal toch iemand het slachtoffer worden als Armenteros erbij komt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat wil hij dan, gegarandeerd het hele seizoen achter de spits?
Dan gaat die transfer niet door, want Koeman wijkt niet van Immers af.
Het publiek ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zal toch iemand het slachtoffer worden als Armenteros erbij komt.
Slachtoffer? we zijn geen liefdadigheidsinstelling die spelers moet opstellen omdat we hem zo lief en een aardige jongen vinden....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zal toch iemand het slachtoffer worden als Armenteros erbij komt.
Ik spreek je niet persé tegen, maar dit is nergens verkondigd. Armenteros wil zekerheid in speeltijd - kan ik me voorstellen - en is multi-inzetbaar, al heeft hij zelf een voorkeur. Dat laatste kan eventueel vrijwing veroorzaken en ik vraag me af of, en zo ja welke, Koeman beloften maakt naar Armenteros.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, Armenteros is dus gehaald om tijdelijk Boetius te vervangen en voor de rest van het seizoen als pinchhitter te fungeren.
Armenteros was daar maar een half jaartje héquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Gister een groepje Anderlecht supporters gesproken, die zagen het niet in hem zitten: Te weinig kwaliteit voor de basis en niet sterk genoeg om als pinchhitter te gebruiken.
Ze vinden hem eigenlijk een vlees noch vis speler, is multi-inzetbaar maar scoort op geen enkele positie een ruime voldoende.
Weet ik, en hij heeft niet veel gespeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armenteros was daar maar een half jaartje hé
Snap ik ook niet waarom Anderlecht hem per se wilde halen, volgens mij had hij ook een blessure.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, en hij heeft niet veel gespeeld.
V/D Brom wilde hem per se hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet waarom Anderlecht hem per se wilde halen, volgens mij had hij ook een blessure.
Anderlecht als in vd bromquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
V/D Brom wilde hem per se hebben.
Ik hoop echt dat hij komt. Gewoon een klootzak die er minimaal 25 in knalt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman gaat volgende week een gesprek aan met Elham
Bronvermelding zou handig zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman gaat volgende week een gesprek aan met Elham
Hij heeft het goed gedaan en is nu blijkbaar zijn vibes kwijt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2+ jaar vind ik geen tussenpaus meer.
Oh dat bedoel je. Ik zie het niet zo zwart/wit. Je moet ook heel veel geluk hebben, is FdB bij Ajax ook maar een tussenpaus als ze dit seizoen ineens niet goed zouden draaien?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan en is nu blijkbaar zijn vibes kwijt?
My badquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bronvermelding zou handig zijn.
Je moet die clubs niet vergelijken en Feiijenoord moet gewoon zijn focus richten op de talenten in de buurt en daar hoort Koeman niet bij in mijn ogen maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Ik zie het niet zo zwart/wit. Je moet ook heel veel geluk hebben, is FdB bij Ajax ook maar een tussenpaus als ze dit seizoen ineens niet goed zouden draaien?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
My bad
http://www.fiorentina.it/(...)36964&IDCategoria=98
Ik dacht even dat het de officiële site was...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
My bad
http://www.fiorentina.it/(...)36964&IDCategoria=98
je gaat toch niet deze site serieus nemen he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de officiële site was...
Ik zeg toch ook niet dat ik de site serieus neem. Toen ik de link www.fiorentina.it zag, dacht ik dat het de officiele site was. Maar toen ik erop geklikt had, wist ik wel beter...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:05 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
je gaat toch niet deze site serieus nemen he?
Ik geloof het niet zo. Koeman of wie dan ook had deze goser allang kunnen bellen enzovoorts. bovendien lekker belangrijk. Die goser wil heus wel bij Feyenoord voetballen maar het is gewoon een geld kwestie, als twente morgen meer bied gaat die daar na toe.
Het is wel een rotterdammer...
Roepen kan iedereen, die over het paard getilde Hamadoui wordt vanzelf goedkoper en ach over een tijd issie blij waneer hij mag spelen maar ik vrees dat het zaalvoetbal gaat worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef fantasyboy het volgende:
Armenteros is niet geschikt voor Feyenoord. Als je niet de concurentie durft aan te gaan bij een club ben je niet geschikt voor de top.
Ik had al eerder geroepen dat hamadoui mijn voorkeur had boven deze speler, maar die is denk ik veel te duur. Die verdiende in zijn ajax periode 1.8 miljoen euro.
Dat was omdat Ajax van hem af wilde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:10 schreef fantasyboy het volgende:
Mounir El Hamdaoui vertrekt naar Fiorentina. De Italiaanse club is rond met Ajax over een overgang. De Amsterdammers ontvangen naar verluidt 850.000 euro voor de aanvaller, die volgende week zaterdag 28 jaar wordt.
In de winterstop was El Hamdaoui al dicht bij een verhuizing naar Florence, maar de transfer ketste toen op het allerlaatste moment af. Trainer Martin Jol haalde de Rotterdammer in de zomer van 2010 naar Ajax, dat naar verluidt vijf miljoen euro neertelde. Frank de Boer botste echter al vlug met El Hamdaoui, die onder diens leiding amper meer zou spelen. De oud-AZ'er kwam in slechts 26 wedstrijden in actie.
Met het salaris dat El Hamdaoui verdient, zo'n 1,8 miljoen euro, kostte de aanvaller Ajax zo'n 7,75 miljoen euro
Hij heeft Fiorentina minder dan 1 miljoen euro gekost....
Dus zo hoog zal zijn transfer niet zijn.....
Misschien wil zijn vader wel zijn salaris betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
misschien willen die italianen nu ook wel van hem af
Gaan ze hem straks willen ruilen voor de Pel...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
Best wel duur een bankzitter met zo'n salaris.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
Zo veel verdient Immers toch ook weer niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Best wel duur een bankzitter met zo'n salaris.
Die rent tenminste nog op en neer voor zijn geld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Zo veel verdient Immers toch ook weer niet?
Helaas wel steeds de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die rent tenminste nog op en neer voor zijn geld.
Jij was zeker ook groot fan van Danny Buijs?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die rent tenminste nog op en neer voor zijn geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het gaat om de inzet en het is aan de trainer om zo'n jongen de goede kant op te sturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helaas wel steeds de verkeerde kant op.
Uhm nee. Gebrek aan inzicht en kwaliteit is in zijn geval niet te herstellen. Het is de trainer kwalijk te nemen dat hij hem laat staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat om de inzet en het is aan de trainer om zo'n jongen de goede kant op te sturen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij was zeker ook groot fan van Danny Buijs?Ik zie dat veel ruimer, heb je geen geld dan moet je het doen met overgebleven talenten en hardwerkende renners, een trainer die dat ziet kan daar nog best iets leuk van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar die Immers wordt wel erg afgebrand vind ik, verkopen dan maar of er iets van maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee. Gebrek aan inzicht en kwaliteit is in zijn geval niet te herstellen. Het is de trainer kwalijk te nemen dat hij hem laat staan.
Ik weet niet hoe vaak jij wedstrijden van Feyenoord bekijkt, maar van Immers valt niet veel te maken hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry maar die Immers wordt wel erg afgebrand vind ik, verkopen dan maar of er iets van maken?
Hij heeft een seizoen lang niet gepresteerd en lijkt nu op dezelfde voet verder te gaan. Ik vind het een risico om té lang met dergelijke spelers door te gaan, alleen maar omdat ze een goede mentaliteit hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry maar die Immers wordt wel erg afgebrand vind ik, verkopen dan maar of er iets van maken?
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo vaak kijk maar heb het geloof dat hij toch niet helemaal een mislukt renpaard is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij wedstrijden van Feyenoord bekijkt, maar van Immers valt niet veel te maken hoor.
Ok, dan stel ik je voor om eens een hele wedstrijd te bekijken en je zult ons beter gaan begrijpen denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo vaak kijk maar heb het geloof dat hij toch niet helemaal een mislukt renpaard is.
Ik heb er echt niet zoveel verstand van, die v.Ginkel zou eigenlijk beter zijn op die plek denk ik maar die is snel te duur geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ok, dan stel ik je voor om eens een hele wedstrijd te bekijken en je zult ons beter gaan begrijpen denk ik.
Isco zou nog beter zijn, denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb er echt niet zoveel verstand van, die v.Ginkel zou eigenlijk beter zijn op die plek denk ik maar die is snel te duur geworden.
Is dat die van Barcelona in zijn nadagen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Isco zou nog beter zijn, denk ik.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 15-08-2013 om 12:00:09Samuel #Armenteros is in De Kuip en gaat zo een glas champagne drinken op zijn komst naar #Feyenoord reageer retweet
Die frustatie zit nog diep.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was omdat Ajax van hem af wilde.
quote:De play-offwedstrijd van Feyenoord in Rusland tegen FC Koeban Krasnodar wordt gefloten door Clément Turpin. Dat meldt de Rotterdamse club op de website. De 31-jarige Fransman is door de UEFA aangewezen.
De eerste wedstrijd van het tweeluik die de Rotterdammers tegen de huidige nummer 8 van Rusland spelen, is in Krasnodar op donderdag 22 augustus
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij geen familie in Nancy heeft wonen ofzo...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij geen familie in Nancy heeft wonen ofzo...
twitter:tomvanhulsen twitterde op donderdag 15-08-2013 om 12:39:38Bruno Martins Indi in de nadrukkelijke belangstelling van West Ham United. Zie http://t.co/cHDxhpdaLG reageer retweet
Wie is die meneer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op donderdag 15-08-2013 om 12:39:38Bruno Martins Indi in de nadrukkelijke belangstelling van West Ham United. Zie http://t.co/cHDxhpdaLG reageer retweet
Als ze een leuk bedrag bieden, doen. Genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
Hoezo niet, mooie tussenstap. Past ook goed in Engeland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alhoewel het me niet echt een droomclub voor BMI lijkt..
Wat zie jij als een leuk bedrag? 5 miljoen, 10 miljoen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als ze een leuk bedrag bieden, doen. Genoeg alternatieven.
Alhoewel het me niet echt een droomclub voor BMI lijkt..
Tussen de 7 en 11 miljoen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Wat zie jij als een leuk bedrag? 5 miljoen, 10 miljoen?
En gewoon een mooie club toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet, mooie tussenstap. Past ook goed in Engeland.
7-9 miljoen lijkt me realistisch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Wat zie jij als een leuk bedrag? 5 miljoen, 10 miljoen?
Dat Feyenoord het voor hem vraagt is logisch, maar dat ga je natuurlijk nooit voor hem krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Contract tot 2016 en international.
Er worden inderdaad louter redelijke bedragen betaald in het internationale voetbal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het voor hem vraagt is logisch, maar dat ga je natuurlijk nooit voor hem krijgen.
baart?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:17 schreef fantasyboy het volgende:
Die baart bevalt me niet...
die moet er zo snel mogelijk af....
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:17 schreef fantasyboy het volgende:
Die baard bevalt me niet...
die moet er zo snel mogelijk af....
*mijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
er staat baard in mij post hoor....
mij post?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Nadat je ge-edit hebt ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
OKE MANquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef fantasyboy het volgende:
WAT IS DIT....LINGO BEGINT PAS OM ZEVEN UUR
Typ*quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef fantasyboy het volgende:
ja fuck klootzakken...ik tiep snel jah
Denk dat jij beter niet meer drugs kunt nuttigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef fantasyboy het volgende:
Ben je zwakbegaafd of wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef fantasyboy het volgende:
alleen voor het nieuwe stadion niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, die rechterpipo zou toch niet meer op de voorgrond treden?
Nee, hij is hooggeleid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ben je zwakbegaafd of wat?
God heeft je ziel genomen, zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
Eerder hoogbegaafd.
Heb gymnasium gedaan.
En dan mij post typenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
Eerder hoogbegaafd.
Heb Gymnasium gedaan.
Dit bevalt me niet...quote:
Haha, oke.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
Eerder hoogbegaafd.
Heb Gymnasium gedaan.
Ik ben het met je eens, laten we allemaal als Kevin Strootman op de foto gaan bij je presentatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dit bevalt me niet...
ga eerst scoren zondag voordat je met duimpies aan komt zetten
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dit bevalt me niet...
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dit bevalt me niet...
Grindtegelkop FTW.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het met je eens, laten we allemaal als Kevin Strootman op de foto gaan bij je presentatie.
Dan hebben we een maatje voor Lex nu...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt.
Zien jullie het zitten in Armenteros trouwens? Van wat ik mij van hem kan herinneren was hij voornamelijk getalenteerd in het missen van open kansen.
Hij is ook niet diegene die de afmaker is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt.
Zien jullie het zitten in Armenteros trouwens? Van wat ik mij van hem kan herinneren is dat hij voornamelijk getalenteerd is in het missen van open kansen.
allebei een baard....allebei een snor....nu weet ik zeker dat we 2 toppers in huis hebbenquote:
hihi ja :pquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
allebei een baard....allebei een snor....nu weet ik zeker dat we 2 toppers in huis hebben
Ik Mavo en MBO en heb dat vermoeden meerdere malen uitgesproken gehoord gekregen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef fantasyboy het volgende:
Eerder hoogbegaafd.
Heb Gymnasium gedaan.
Dat zou wel gaaf zijn!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
Zul je zien; wordt BMI verkocht voor flink wat geld en worden er nog wat echte versterkingen gehaald, en dan worden we tweede of derde met vijf punten minder dan de kampioenquote:
Ik vraag me af of je voor 4 miljoen ´echte versterkingen´ kan halen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien; wordt BMI verkocht voor flink wat geld en worden er nog wat echte versterkingen gehaald, en dan worden we tweede of derde met vijf punten minder dan de kampioen.
Precies, dat kan niet, kijk maar naar Moisander en die Utrechter bij jullie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je voor 4 miljoen ´echte versterkingen´ kan halen.
Ik denk niet dat een Moisander de beslissende factor in het kampioenschap is geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Precies, dat kan niet, kijk maar naar Moisander en die Utrechter bij jullie.
Maar waar willen ze versterking dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je voor 4 miljoen ´echte versterkingen´ kan halen.
De buitenkanten die het liefst ook op 10 kan spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar waar willen ze versterking dan?
Wijnaldum?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef satecl het volgende:
[..]
De buitenkanten die het liefst ook op 10 kan spelen.
Negerwat. We hebben nu:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef satecl het volgende:
[..]
De buitenkanten die het liefst ook op 10 kan spelen.
Vilhena gaat niet op 10 spelen, Manu is maar afwachten.. Zo goed deed hij het niet bij Excelsior hoor. Armenteros is geen echte buitenspeler. Die zal meer voor de 10 positie zijn gehaald en back up voor Pelle.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Negerwat. We hebben nu:
Op links: Cisse, Manu, Goossens
Rechts: Schaken, Boëtius, Verhoek
10: Immersen Armenteros
Is wel genoeg zo imo.
Dat mag jij vinden, maar ze staan wel mooi op de loonlijst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena gaat niet op 10 spelen, Manu is maar afwachten.. Zo goed deed hij het niet bij Excelsior hoor. Armenteros is geen echte buitenspeler. Die zal meer voor de 10 positie zijn gehaald en back up voor Pelle.
De rest is niveautje VVV.
Dit is toch zeker één van jouw mindere grappen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
En het bestuur kijkt tegen de muur.
Waar zou hij naar aan het kijken zijn. Ligt daar een fles wijn op tafel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is toch zeker één van jouw mindere grappen.
Hij lijkt ook met de achterkant van zijn pen te tekenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar zou hij naar aan het kijken zijn. Ligt daar een fles wijn op tafel?
fakkels.comquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand een idee waar je stadionfakkels/noodfakkels kunt halen?
Ik haal ze bij vuurwerk Frank in Lommel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een fysieke winkel.
Kok watersport.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een fysieke winkel.
Bel er anders één.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Eigenlijk elke willekeurige watersportwinkel dan wel neem ik aan?
Bijna wel. Maar ook niet allemaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Eigenlijk elke willekeurige watersportwinkel dan wel neem ik aan?
Trolololol.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Even los van komende zondag: Wat mij opviel is dat het Feyenoordcentrum bij het Nederlands elftal wel weet te functioneren tegen een een veel sterkere tegenstander dan waar Feyenoord op club niveau nog niet eens stand zou hebben gehouden. Dus ligt het puur en alleen aan de trainer, in deze Ronald Koeman die schijnbaar op een of andere manier bepaalde spelers al niet meer weet te raken = motiveren.
Hoe verklaar je anders dat een Bruno Martins Indi een gefrustreerde en boze C.Ronaldo zover weet te krijgen, nadat deze opnieuw niet langs Bruno Martins Indi weet te komen, vervolgens gefrustreerd wegloopt en maar een andere kant van het speelveld opzoekt. Dat viel mij wel op.
Je kan het niet zo kort door de bocht bekijken. Hele andere instelling van het hele team en dit duo an sich (mag niet, gebeurd helaas wel).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Merkie het volgende:
Toch is het wel gek dat PEC Zwolle het duo De Vrij - BMI meer last bezorgt dat de aanval van Portugal.
Echt een perfect uithangbord voor de 010 isn't just a code shop denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)enoord-avontuur.html
Swag
Denk niet dat het aan de instelling ligt ze hebben gewoon veel meer kwaliteit om zich heen. Het scheelt nogal of je Robben en Van Persie en dan V/d Vaart voor je hebt of Immers en Goossens die constant de bal verspelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Je kan het niet zo kort door de bocht bekijken. Hele andere instelling van het hele team en dit duo an sich (mag niet, gebeurd helaas wel).
Ja gaan in het Olympisch Stadion spelen, moet volgens mij nog wel verbouwd worden, vanaf seizoen 2016 / 2017 . Gisteren toevallig met vrienden besproken om dit jaar weer eens te gaan, dus zou leuk zijn als Bruno daar gaat spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:06 schreef Scrummie het volgende:
West Ham is wel mooie club voor Indi trouwens, mooi stadion (alleen gaan ze daar uit, of is dat dit seizoen al?) Mooi publiek ook. Heb er wel wat mee.
Zeker gaan, vooral als het nog in Upton Park is, maar je zegt weer dus dan weet je dat vast welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja gaan in het Olympisch Stadion spelen, moet volgens mij nog wel verbouwd worden, vanaf seizoen 2016 / 2017 . Gisteren toevallig met vrienden besproken om dit jaar weer eens te gaan, dus zou leuk zijn als Bruno daar gaat spelen.
De Vrij hoort bij het duo samen met BMI. Die kennen elkaar door en door en is een prima voetballer die kan opbouwen in combo met een sterke verdediger. Maar inderdaad, ik zie De Vrij niet graag mee naar brazilie gaan. Geldt ook voor Van Rhijn en die Blinde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan de instelling ligt ze hebben gewoon veel meer kwaliteit om zich heen. Het scheelt nogal of je Robben en Van Persie en dan V/d Vaart voor je hebt of Immers en Goossens die constant de bal verspelen.
Al vond ik De Vrij er ook niet lekker uit zien bij de 1-1 die moet echt vrezen voor zijn plek in Oranje want Rekik zit er aan te komen.
Dat zou mij nou echt aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
De Vrij hoort bij het duo samen met BMI. Die kennen elkaar door en door en is een prima voetballer die kan opbouwen in combo met een sterke verdediger. Maar inderdaad, ik zie De Vrij niet graag mee naar brazilie gaan. Geldt ook voor Van Rhijn en die Blinde.
Over oranje gesproken, waarom wordt Vd Wiel niet geselecteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |