Mag ze ( van hem) aan zijn auto's komen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sterkte Tinu!
Ik heb peuter achter de tv gezet en de uk zit naast me op de bank zijn auto's in de bak te doen (en eruit te halen en erin te doen enz)
Jawel, maar hij heeft er ook veelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ze ( van hem) aan zijn auto's komen ?
Bitterend heb net de reden ontdekt. Aan de andere kant komt ook een kies door. Arm kereltje: teller staat nu op 5 ofzo; 2 kiezen en ik denk zeker 3 hoektanden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef bitterend het volgende:
Tinuhier ook zo eentje..sliep 45 minuten in de buggy om 11 uur en sindsdien erg moe..maar ik denk dat de 4 laatste kiezen nu onderweg zijn! dus hopelijk beetje meer slaap straks op vakantie
Son wat een snoepje zo![]()
Zoe spannend!!
Ik ben echt moe de laatste dagen..ze slaapt rond half 9 pas en wakker al om 5-6 uur..en smiddags ben ik blij als ze andere half uur heeft geslapen
+ 1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:34 schreef NotTheSame het volgende:
Die van mij lust dus gewoon geen ijs hè... En van snoep is ze ook al geen fan haha!
Lekker makkelijk dus
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef Susie het volgende:
Hihihi, behangplakdreumes! Die moeten we indienen voor de Van Dale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:23 schreef Kyara het volgende:
Mijnes kan wel een staartje maar dat zie er zo stom uit.
Leuk Zoe!
Je moet de slaap ook niet vangen, dat is hartstikke moeilijk en van al die inspanning kun je dan niet slapenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:10 schreef Sam1993 het volgende:
Goedenmorgen.
Kon de slaap niet vangen dus heb het half 3 zien worden en om kwart na 6 was lisa klaar wakker. Wat een verschil met kwart voor 9..
Gelukkig is ze wel lief aan het spelen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:10 schreef Nirak het volgende:
Je moet de slaap ook niet vangen, dat is hartstikke moeilijk en van al die inspanning kun je dan niet slapen
Je moet jezelf laten vangen door de slaap
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:14 schreef Kyara het volgende:
Ik ben naar een speciale kinderkapper geweest: stoelen in de vorm van auto's en zo met een stuur en een tv aan de muur en verder geen spiegels of zo. M vond het heel leuk, tot ze begon te knippen, toen was het alsnog drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |