abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130095503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tot nu toe doet mijnes nog geen laatjes en kastjes open, maar ik ben van plan alleen de dingen te beveiligen die echt kwaad kunnen (kastje met schoonmaakmiddelen, breekbare spullen, etc.). De rest moet hij gewoon leren :Y.
+1

Alleen wat geen kwaad kan (lege flessen, schuursponsjes, wc rollen etc) mag jij gewoon uitpakken.
pi_130095652
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Dank je, nu geloof ik weer wat meer in mijn eigen opvoedkunsten :P. Het ligt gewoon aan S!
Hahaha. Maar het is echt zo. J was veeeeel 'braver'. S luistert gewoon niet. Heel soms zie je hem twijfelen 'zal ik dit keer eens luisteren' en het resultaat is meestal: 'neuh' :P.
Dat is ook wel heel herkenbaar!! Het enige wat we met veel herhalen bereikt hebben, is dat hij niet meer op de open trap in de woonkamer klimt. Kort 'nee' zeggen en er verder geen aandacht aan besteden, werk daar (terwijl het wekenlang het eerste was wat hij deed zodra hij 'los' was in de woonkamer. We zetten steeds zijn kinderstoel ervoor, maar dat hoeft nu niet meer *O*).

Het werkt gek genoeg niet voor de trap in de gang. Of eigenlijk al het andere wat van ons niet mag. Hij kijkt even heel bedenkelijk, dan ondeugend en vervolgens doet hij het toch :6
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130095719
Fee, mooi verslag!
Hier ook lang niet alles verstopt. En Daan weet inmiddels wel waar hij af moet blijven. Ik ga ook niet alles verstoppen, aangezien grote broer ook beneden moet kunnen spelen.
Alleen op van die recalcitrante dagen, dan probeert Daan gewoon alles uit. Maar dat zie ik dan maar als een dagje "regels herhalen&aanscherpen"..

Keuken is hier ook open, en Daan blijft nu netjes van de textielkast af (wil niet steeds opvouwen), dat was een van de eerste dingen die hij probeerde en afgeleerd heeft.. De voorraadkast wordt af en toe geplunderd, en de potten en pannen uit de kast gehaald. Maar sinds een paar dagen ruimt hij het ook zelf weer op, voordat hij verder gaat. Dat is wel handig. Alleen de gootsteenkast is dicht, daar zit de prullenbak en emmers in. Schoonmaakspul is helemaal buiten bereik..

Vaatwasser doen we vaak samen. Ik haal snel het bestekmandje eruit, dan geeft hij mij de borden aan. Pannen en kooklepels doet hij zelf in een kastje of la, en ik doe dan de bekers/glazen van boven.. Werkt prima, beter dan weghouden, dat geeft ook drama..

Daan heeft wel oren, en gebruikt ze ook wel. Alleen de standaard reactie is "nee".. En als dat niet werkt komen no, stop en klaar ook nog voorbij..
pi_130095743
ooh Fee, dat verslag _O-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:35:38 #105
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130095752
Zo herkenbaar allemaal..... Cristel vind het erg leuk om alles uit te pakken, de kast met dvd's, of de keukenla...En dan naar mij toe komen met iets, en dan heel trots zeggen, 'alsjeblieft' O+

Maargoed, 't is wel gewoon irritant natuurlijk :P
pi_130095831
PE, En als je het dan niet aanpakt het half in je oog te duwen, zodat je geen keuze meer hebt..
pi_130096085
Ik denk dat wij onbewust al een redelijk dreumesproof huis hebben, hij kan nml. niet bij cd's, die zitten in lades in tvmeubel, net als dvd's. En sinds we verhuisd zijn hebben we alle boekenkasten eigenlijk op zolder dus daar kan ie weinig mee...
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:48:11 #108
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130096202
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, En als je het dan niet aanpakt het half in je oog te duwen, zodat je geen keuze meer hebt..
_O- Precies :P

Maar ze is er mee gestopt, nu staat ze heel aandachtig te kijken naar een serie op Omroep Fryslan :P
pi_130096352
Dvd's kan hij wel bij, die staan in zijn hoekje maar dat vind ik niet zo'n probleem. Die paar dvd's bovenop zijn eigen boekjes is dan ook het probleem niet.

We hebben het dressoir nu dicht zitten met duct tape. daar staat namelijk ook mijn servies en kristal in (geen andere plek beschikbaar). Als hij probeert om de deurtje open te maken dan maken we wel duidelijk dat dat niet de bedoeling is maar hij heeft 1x mijn kristal uitgepakt terwijl ik boven was (ik hoorde het getingel en ben met baby met een halve luier om naar beneden gerend, zat meneer daar tussen het glaswerk.... niks kapot....)
pi_130096891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Ha, dat is iets universeels dus :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130099263
Hier de keukenkasten wel afgesloten omdat ik er wel klaar mee was dat ie overal mee rond liep te sjouwen uit de keuken.. Het kastje met versterker en andere apparatuur van de tv is een open kastje en net toen ik er écht helemaal klaar mee was dat ie daar elke keer aan zat en er een deurtje voor wilde laten maken vond ie het niet meer interessant.. Maar dat heeft me heel wat moppers en uitleg en uit de situatie halen gekost ;)

En oren.. Tja, die zijn hier om straks een zonnebrilletje op te zetten zeggen we altijd maar.. 8-)

Tja de knopjes van de vaatwasser wasmachine en droger zijn nog wel eens een uitdaging om hem daar van af te houden. Gelukkig is het 'aan'knopje van de wasmachine niet echt gevoelig en stopt de droger vanzelf als er niks in zit of het al aan geweest is.. Tja de schone vaat is al wel eens een keer weer nat geworden toen hij de vaatwasser aanzette, tja gelukkig niet dagelijks ;)
pi_130099823
Wij hebben pas een nieuwe vaatwasser. Toen heb ik er een uitgezocht met een kinderslot.... Wel zet hij regelmatig de timer van de oven aan (oven zelf is stuk). Dus dan gaat dat ding heel irritant piepen en alleen uit als je hem zelf uit zet :X
pi_130100608
Hoe gaat het eigenlijk met de zwangere dames? Trekken jullie het nog een beetje in combinatie met een drukke dreumes?
pi_130105006
Fee jouw verslag. Soms voelt het hier ook alsof we van de ene katastrofe in de volgende komen.

Hillie, dat heb ik ook dat keukenkastjes deels beveiligd zijn omdat ik mijn keukengerei niet op de grond verspreid wil hebben. Maar een aantal kasten moeten we nog doen. Schoonmaakkast heeftook een haakje.

Fijn mama's van kinderen die van jouw spullen afblijven. Hier werkt dat absoluut niet.

Kyara wasmachine staat bij ons niet op bg, dat scheelt. Wel moeten we uitkijken met vaatwasser en de oven.

En echt een schrik vanochtend. Ik was net een half uurtje op werk toen het kdv belde. Meneer was metzijn hoofd tegen de tafel gevallen en erg stil, dus niet zijn eigen zelf. Wel had hij gelijk gehuild. Ze gebruikten ook begrippen als suf en apathisch, maar hij keek wel rond. Werd er wel bang voor dus gelijk de ha gebeld. Die had om 14.30 uur pas een plekje dus kdv zou het even aankijken en om half 1 belde ik en bleek alles weer goed.

[ Bericht 43% gewijzigd door Tinuviel op 15-08-2013 19:32:28 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130106802
Dat is schrikken Tinu ;( Gelukkig ging het later beter.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130107177
Dat is schrikken Tinu! Fijn dat alles nu weer beter gaat.

hier staat dat wasmachine trouwens ook op zolder dus denk niet dat je mij bedoelt.
pi_130107183
Oeh tinu dat is inderdaad wel schrikken, zeker omdat je er zelf dan niet bent om hem in de gaten te houden hoe het gaat, lijkt me moeilijk.

Kyara hier is het nog wel te doen hoor zwanger zijn icm dreumes, maar ik hoef dan huishoudelijk ook niet veel te doen op het moment. :D daar ben ik wel blij mee en Jelle slaapt s middags nog drie uur ofzo, dus dan kan ik ook even uitrusten of iets voor me zelf doen. Mis het alleen wel om echt iets met hem te gaan doen zwemmen/speeltuin maar dat is gewoon te veel achter hem aan rennen of actief mee doen. Dus dan vraag ik soms iemand mee zodat hij toch goed kan uitkuren. Hoop dat man morgen tijd heeft om mee te gaan naar de kinderboerderij met grote speeltuin, maar hij is op z'n vrije dag ook nog veel bezig met spullen weer opruimen na onze verbouwing.
Maar komt ook wel goed, zoals ik al zei ik hoef zelf niet veel te doen in het huishouden dus de tijd die ik heb met Jelle is ook wel quality time. En plan hem ook nog in op het dagverblijf zodat ik wat tijd voor me zelf heb en hij daar lekker kan spelen!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:33:31 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130107558
Geweldige verhalen weer!
Wij hebben heel lang de salontafel tegen de televisiekast aangehad en de bank tegen het dressoir. Ik werd gewoon zo moe van het iedere keer nee zeggen en erachter aan te gaan :@ Ik denk vanaf dat ze kon lopen dat dat voorbij was, in ene geen interesse erin. Schoonmaakmiddel staat bij on in de meterkast, hoog bovenin. Daar kan ze pas bij als ze 16 is ofzo :D Maar die kan ook op slot.

Oh Tinu, dat is schrikken! Gelukkig dat het weer goed ging/gaat!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:37:30 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130107721
Wasmachine en droger staan op zolder bij ons... maar goed, Miep klimt gewoon de trap op. Maar dan ben ik ook altijd op de eerste verdieping en de trap naar beneden hebben we dan weer wel een traphek. Maar vanuit de woonkamer naar boven is het zo'n onhandig ding, die heb ik er bijna nooit staan, maar gewoon de tussen deur dicht.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:10:05 #120
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130111339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

_O-

Draakje heeft ook de oren alleen maar gekregen om straks oorbellen in te kunnen geloof ik...
_O-

CS, die verhalen van M in de weer in het huis van je ex :D. De subwoofer was hier ook altijd een favoriete 'verstopplek' voor speelgoed toen hij nog beneden stond!

En gooiende kids... ik heb ze ook }:| . Duplo is daarbij favoriet.

Woorden spellen ook heel herkenbaar. Of in het Engels zeggen ;). Hoewel dat met bad/bath weer niet echt een succes zal zijn :P. Omschrijven is ook wel een goeie. Of spellen met namen: 'Bernardus Archibald Diederik doen vanavond?' :+

Phaidra dat is tenminste iets, niet meer de open trap op! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef Deepfreeze het volgende:

Daan heeft wel oren, en gebruikt ze ook wel. Alleen de standaard reactie is "nee".. En als dat niet werkt komen no, stop en klaar ook nog voorbij..
:D

Toen ze hier nog in de keuken konden, zaten ze ook graag aan t klokje van de oven. Gebruik ik nooit, ook geen idee hoe dat ding werkt. Maar op een of andere manier kregen de kids het altijd zo voor elkaar dat hij continu 'ping' 'ping' bleef zeggen. Tevreden liepen ze dan weg en vervolgens was ik een uur (ok overdreven :P ) bezig om dat ding weer stil te krijgen. }:|

Ach Tinu wat schrikken! Wel een beetje gek dat de huisarts daar niet een spoedplekje voor heeft? (Vooral als ze die worden gebruiken) Maar gelukkig dus alles weer goed gekomen!

Ik heb vandaag trouwens jammerlijk gefaald in mijn plan om ze uit te putten. Enorme wandeling met ze gemaakt en onderweg nog in een speeltuintje gespeeld. Naar huis, eten, naar bed. En ze waren allebei eerder dan normaal al weer present. Alleen ik was gevloerd... :O .
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:03:18 #121
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130121455
:W Even internet op vakantie en beetje bijgelezen hier. Ik ga jullie nog missen als ik straks naar het peutertopic moet :o

Morgen weer naar huis en dan kom ik weer uitgebreid reageren en mijn vakantiekind spammen :7
Oude (on)bekende.
pi_130121741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef hilliebillie het volgende:
Oeh tinu dat is inderdaad wel schrikken, zeker omdat je er zelf dan niet bent om hem in de gaten te houden hoe het gaat, lijkt me moeilijk.

Kyara hier is het nog wel te doen hoor zwanger zijn icm dreumes, maar ik hoef dan huishoudelijk ook niet veel te doen op het moment. :D daar ben ik wel blij mee en Jelle slaapt s middags nog drie uur ofzo, dus dan kan ik ook even uitrusten of iets voor me zelf doen. Mis het alleen wel om echt iets met hem te gaan doen zwemmen/speeltuin maar dat is gewoon te veel achter hem aan rennen of actief mee doen. Dus dan vraag ik soms iemand mee zodat hij toch goed kan uitkuren. Hoop dat man morgen tijd heeft om mee te gaan naar de kinderboerderij met grote speeltuin, maar hij is op z'n vrije dag ook nog veel bezig met spullen weer opruimen na onze verbouwing.
Maar komt ook wel goed, zoals ik al zei ik hoef zelf niet veel te doen in het huishouden dus de tijd die ik heb met Jelle is ook wel quality time. En plan hem ook nog in op het dagverblijf zodat ik wat tijd voor me zelf heb en hij daar lekker kan spelen!
Fijn dat je je rust ook kunt pakken. Jammer he, dat je dan zelf zo weinig kunt ondernemen met hem. Maar echt de laatste loodjes nu..... Ben zo benieuwd hoe hij het vindt!
pi_130121833
Oh ja, en ben ik weer met mijn "ik ben zo trots op mijn kind" / "kijk eens wat mijn kind kan" in de categorie blokjes bouwen:

3 torens op 1 blokje

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 16-08-2013 09:29:18 ]
pi_130121865
*O* gaaf Kyara. leuk he dat ineens en steeds meer kunnen!
pi_130123241
Tinu: wat schrikken ! :*
Wat knap ! 8-)
En nu c_/ en bijlezen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130123358
Hillie, fijn, dat je rust kunt pakken. Jammer met niet meer zo achter je kind aan kunnen rennen. Ik herken het en dat stoeien niet meer kon.

Susie bij jullie ook wasmachine op zolder en tv beveiligd. Is er een hek van de bovenverdieping naar zolder? Bij ons stonden stoeltje en een schommelpaard voor tv meubel om dvd speler te beschermen.

Mevr. Mus geniet van de vakantie.

Kyara, wow wat knap.

Elke dag een ander verhaal. Vandaag hoorde ik dat meneer met de hoofd de grond had getikt gisteren. Gelukkig goed afgelopen.
Nu lekker naar bed.

Morgen buurtfeest hier en zondagochtend zwemmen met de jongens.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130124543
Tinu: vervelend, steeds een ander verhaal. En leuk een feest en zwemmen ^O^
pi_130124780
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stuk ;( )... En in de auto slaapt ze -tot nu toe- niet meer sinds ze in de 'grote' autostoel zit :D. Ik denk er nog steeds over na hoor en misschien gok ik het er gewoon op dat jullie kindjes haar wel voldoende afleiden :)
Slapen vind ik echt een heel ingewikkeld gepuzzel nog ! :{
Gisteren had ik een playdate in de middag. Maar aan het eind (16.00 uur) was ze zo moe dat ze thuis tot 18.00 uur heeft geslapen. Ze kon niet meer. Daarna dus laat naar bed :{
En nu slaapt ze al 2,5 uur 8)7 :?

Ik probeer "rustdagen" af te wisselen met drukte. En me er wat minder druk om te maken. Maar dat blijft een gevecht met mezelf. Steeds bedenken wat het beste voor haar is en ook voor ons/mij.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:01:56 #129
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130126064
Het is hier nu ook ineens elke dag anders :). Overgang naar een ander ritme denk ik! Ze is wakker dus later post ik even wat meer mee! Ze is trouwens enorm ongezellig vandaag :'), zo maar even een stuk fietsen
pi_130126185
ik heb een vraag over zw.schap / menstru enz mag ik die vraag aan jullie stellen? Vind ik prettiger dan in bijv 2streepjes waar ik niet post omdat ik niet bezig ben met zwanger worden
pi_130126216
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, en ben ik weer met mijn "ik ben zo trots op mijn kind" / "kijk eens wat mijn kind kan" in de categorie blokjes bouwen:

3 torens op 1 blokje

[ link | afbeelding ]
Wauw wat knap!

Schrikken Tinu :o
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:15:04 #132
250838 Fee-nix
pi_130126443
Mevr_Mus ben al benieuwd naar de vakantiespam!! Hoop dat jullie t leuk hebben gehad :).

Kyara wow wat knap!!

Tinu, o wat raar steeds een ander verhaal :{ . Buurtfeest en zwemmen, leuk ^O^ .

Slaapjes en veranderen van ritme hier al een hele tijd niet meer gehad. Ik denk dat dit het ook blijft totdat hij gewoon niet meer gaat slapen overdag.

Zoë tuurlijk, van mij mag je die vraag hier stellen hoor! Nu ben ik nieuwsgierig....
pi_130126619
KZ en Soesa hier is het ook puzzelen met slaapjes. Gisteren op kdv was hij om 10 uur echt moe. Toen 2,5 uurgeslapen en s'middags niet meer. Hier was vanochtend slapen een groot drama. Nu slaapt hij naast mij bij ons in bed.

Zoe, natuurlk.

Fee fijn zo'n vast ritme!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130126835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Zoë23 het volgende:
ik heb een vraag over zw.schap / menstru enz mag ik die vraag aan jullie stellen? Vind ik prettiger dan in bijv 2streepjes waar ik niet post omdat ik niet bezig ben met zwanger worden
tuurlijk
pi_130127069
Bedankt :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:51:24 #136
250838 Fee-nix
pi_130127349
Zoë

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130127482
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:51 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:03:51 #138
250838 Fee-nix
pi_130127718
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_130127852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
En dreumes zaken.. Ze wil niet slapen en klimt via de leuning vd bank op mijn hoofd :') klimgeit. Ze deed net een koprol trouwens :N
pi_130129331
Hier gister ook getest ondanks een implanon. Overgeven misselijk weer meer pijn in me rug en 1,5 week overtijd maar negatief... wel al een week menstruatiekrampen. Ik eas wel blij dat hij negatief was ondanks rammelen maar vervelend dat je lijf zo met je kan spelen. Ik kijk het nog een week aan anders huisarts...

Zoe spannend!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130130061
Zoe

SPOILER
pi_130130501
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef Kyara het volgende:
Zoe

SPOILER
SPOILER
Vreemd Sam. Lastig als je lijf zo doet.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:54:39 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130131340
Spannend Zoë!

Heeft er iemand een rol behang over }:| ? OMG, wat is mijn lieve, zoete, zachte baby'tje een dreinerige, jengelende, chagrijnige dreumes vandaag zeg :'( !
Gister was ze bij m'n schoonmoeder en had ze totaal niet gehuild, nou, dat is ze volgens mij vandaag aan het inhalen. Niks is goed, ze wil alleen maar rondgetild worden of fietsen :'). Ze ligt nu in bed nadat mijn laptop bijna in elkaar geslagen werd en ik het echt even zat was. Volgens mij is ze nog niet echt moe maar we gaan 't zien ;). Het is nu stil in ieder geval...

Jahoor Fee, ik kan me goed voorstellen dat je af en toe blij bent als ze in bed liggen :+ :@ !

KZ, hier gaan de slaapjes heel goed en we hadden heel lang 'vaste' slaaptijden (al vanaf dat ze een maand of 6 was :o). Nu had ik laatst het idee dat ze naar 1 slaapje toe wil maar daar kom ik nu al op terug. Ze slaapt nu heel wisselend, ene x een hele lange ochtendslaap en een korte middagslaap of precies andersom. Het maakt mij niet uit maar afspreken wordt zo soms weer wat lastig. Verder ligt ze altijd om 19:00 uur op bed (oké, soms is het 5 over 7 :+ ) en slaapt ze door tot een uur of half 7/7 uur (jaaaa, bitterend, het heeeele vroege opstaan is hier -voor nu- even over *O* ). Ik leg haar ook niet meer na 16:00 uur op bed :N. De laatste keer dat we dat deden was ze tot 22:00 uur aan het spoken en dat trok ik slecht (ik was alleen thuis en doodmoe) :@. Nu slaapt ze soms wel tot half 5 of 5 uur maar dat maakt niks uit :? voor haar avondbedtijd.

Smiley overkill :@
pi_130131976
Herkenbaar Soesa (dat niet trekken als ze tot zo laat wakker zijn). Ik hecht best wel aan mn avonden eigenlijk :@
En vervelend van je chagrijnige dreumes!
Hier heb ik een behangplakpeuter (wilde niet slapen ook, dreumeszus sliep 3 uur).
Gelukkig was ie vanochtend beter te doen :P maar 7 uur ligt ie :P

En mijn dreumes heeft een staartje O+
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:38:46 #145
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130132748
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Herkenbaar Soesa (dat niet trekken als ze tot zo laat wakker zijn). Ik hecht best wel aan mn avonden eigenlijk :@
En vervelend van je chagrijnige dreumes!
Hier heb ik een behangplakpeuter (wilde niet slapen ook, dreumeszus sliep 3 uur).
Gelukkig was ie vanochtend beter te doen :P maar 7 uur ligt ie :P

En mijn dreumes heeft een staartje O+
Ik had de foto gezien O+. Op die plek op haar hoofd :P heeft mijn E. misschien ook wel genoeg haar, ik zal het eens proberen van 't weekend (eerst elastiekjes kopen!) *O*. Ik verheugde me tijdens m'n zwangerschap al op staartjes en speldjes maarja... daarvoor heb je wel wat haar nodig :+

Jij ook al behang nodig, sterkte met je peuter!

Ik denk dat het bij mijn meiske trouwens een combinatie is, best drukke week gehad, gister weer bij m'n schoonmoeder geweest en dat is toch ook 'nieuw', zo'n hele dag. Nu dan bij mij een beetje bijkomen :). Ook komen er 4 boventanden in 1x door, daar word je ook niet vrolijk van!
Ze slaapt nu gelukkig alweer een tijdje. Kunnen we d'r straks weer tegenaan!

Ik had hier nog gelezen over tandenpoetsen, daar zijn wij nu ook een paar weken mee bezig. Vanaf haar eerste verjaardag ong. zijn wij haar (toen nog) 2 tandjes gaan poetsen O+. Ze vind het leuk, en doet 't ook 'zelf (ook ramt ze bij mij die tandenborstel in m'n mond :') )'. We doen 't nu nog alleen met water maar ik zal binnenkort ook eens wat tandpasta erbij op doen.

Toen we net gingen fietsen waren we langs een aantal maneges gereden. Ik had 1x voorgedaan hoe een paard hinnikt en toen heeft ze de hele terugweg zitten 'hinniken' O+. Zo schattig! en de blikken van iedereen :D
pi_130133396
Das bij Elise ook wel de.plek met het meeste haar hoor :P
En daar verheugde ik me ook op idd :')
Ze lijkt.gelijk groter.
Oh en ze heeft mn ijsje gejat :') (en toen ik vroeg of ik een likje mocht deed ze dat gewoon :o)

(hij smelt.vooral weg aan dr shirt te.voelen :P)

Hinnikende E O+
pi_130133724
Ik heb ook behang nodig. Om 12.15 uur ofzo 1e slaapje, half twee weer wakker. En nu weer niet willen slapen.

Son dat staartje, gaaf!

Spannend dames. Ik duim voor jullie!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130134214
Dat staartje ! Lieve foto Son O+
Rollen behang _O- Rellende dreumessen vandaag ! Succes
Slaapstress............... aaarrchhh...............Het is fijn om te lezen dat meer van jullie dat herkennen. Het gepuzzel. Loslaten als toverwoord.
Knappe Midas. Had ik al gezien, maar niet duidelijk gezegd nog :*
Spannend Zoe O+
pi_130134284
Sterkte Tinu!
Ik heb peuter achter de tv gezet en de uk zit naast me op de bank zijn auto's in de bak te doen (en eruit te halen en erin te doen enz)
pi_130134332
Ik wil haar ook na 16.00 niet meer laten slapen. Soms doe ik het toch. Zoals gisteren. Dan is ze wat mij betreft te moe. Het is gelukkig niet vaak.
Vandaag volg ik haar ritme. Ze was al om 9.00 uur erg moe ( vroeg wakker en laat naar bed). Dus 2,5 uur geslapen en nu al een uur plat. Tussendoor even naar het twiske geweest en boodschappen gedaan. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')