+1quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tot nu toe doet mijnes nog geen laatjes en kastjes open, maar ik ben van plan alleen de dingen te beveiligen die echt kwaad kunnen (kastje met schoonmaakmiddelen, breekbare spullen, etc.). De rest moet hij gewoon leren.
Dat is ook wel heel herkenbaar!! Het enige wat we met veel herhalen bereikt hebben, is dat hij niet meer op de open trap in de woonkamer klimt. Kort 'nee' zeggen en er verder geen aandacht aan besteden, werk daar (terwijl het wekenlang het eerste was wat hij deed zodra hij 'los' was in de woonkamer. We zetten steeds zijn kinderstoel ervoor, maar dat hoeft nu niet meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dank je, nu geloof ik weer wat meer in mijn eigen opvoedkunsten. Het ligt gewoon aan S!
Hahaha. Maar het is echt zo. J was veeeeel 'braver'. S luistert gewoon niet. Heel soms zie je hem twijfelen 'zal ik dit keer eens luisteren' en het resultaat is meestal: 'neuh'.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, En als je het dan niet aanpakt het half in je oog te duwen, zodat je geen keuze meer hebt..
Ha, dat is iets universeels dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, En als je het dan niet aanpakt het half in je oog te duwen, zodat je geen keuze meer hebt..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef NotTheSame het volgende:
[..]![]()
Draakje heeft ook de oren alleen maar gekregen om straks oorbellen in te kunnen geloof ik...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft wel oren, en gebruikt ze ook wel. Alleen de standaard reactie is "nee".. En als dat niet werkt komen no, stop en klaar ook nog voorbij..
Fijn dat je je rust ook kunt pakken. Jammer he, dat je dan zelf zo weinig kunt ondernemen met hem. Maar echt de laatste loodjes nu..... Ben zo benieuwd hoe hij het vindt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef hilliebillie het volgende:
Oeh tinu dat is inderdaad wel schrikken, zeker omdat je er zelf dan niet bent om hem in de gaten te houden hoe het gaat, lijkt me moeilijk.
Kyara hier is het nog wel te doen hoor zwanger zijn icm dreumes, maar ik hoef dan huishoudelijk ook niet veel te doen op het moment.daar ben ik wel blij mee en Jelle slaapt s middags nog drie uur ofzo, dus dan kan ik ook even uitrusten of iets voor me zelf doen. Mis het alleen wel om echt iets met hem te gaan doen zwemmen/speeltuin maar dat is gewoon te veel achter hem aan rennen of actief mee doen. Dus dan vraag ik soms iemand mee zodat hij toch goed kan uitkuren. Hoop dat man morgen tijd heeft om mee te gaan naar de kinderboerderij met grote speeltuin, maar hij is op z'n vrije dag ook nog veel bezig met spullen weer opruimen na onze verbouwing.
Maar komt ook wel goed, zoals ik al zei ik hoef zelf niet veel te doen in het huishouden dus de tijd die ik heb met Jelle is ook wel quality time. En plan hem ook nog in op het dagverblijf zodat ik wat tijd voor me zelf heb en hij daar lekker kan spelen!
Slapen vind ik echt een heel ingewikkeld gepuzzel nog !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stuk)... En in de auto slaapt ze -tot nu toe- niet meer sinds ze in de 'grote' autostoel zit
. Ik denk er nog steeds over na hoor en misschien gok ik het er gewoon op dat jullie kindjes haar wel voldoende afleiden
Wauw wat knap!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, en ben ik weer met mijn "ik ben zo trots op mijn kind" / "kijk eens wat mijn kind kan" in de categorie blokjes bouwen:
3 torens op 1 blokje
[ link | afbeelding ]
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Zoë23 het volgende:
ik heb een vraag over zw.schap / menstru enz mag ik die vraag aan jullie stellen? Vind ik prettiger dan in bijv 2streepjes waar ik niet post omdat ik niet bezig ben met zwanger worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:51 schreef Fee-nix het volgende:
ZoëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef Fee-nix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dreumes zaken.. Ze wil niet slapen en klimt via de leuning vd bank op mijn hoofdklimgeit. Ze deed net een koprol trouwens
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef Kyara het volgende:
ZoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemd Sam. Lastig als je lijf zo doet.
Ik had de foto gezienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Herkenbaar Soesa (dat niet trekken als ze tot zo laat wakker zijn). Ik hecht best wel aan mn avonden eigenlijk![]()
En vervelend van je chagrijnige dreumes!
Hier heb ik een behangplakpeuter (wilde niet slapen ook, dreumeszus sliep 3 uur).
Gelukkig was ie vanochtend beter te doenmaar 7 uur ligt ie
![]()
En mijn dreumes heeft een staartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |