Er stond ook: "its a boy!" opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Beter blauw voor een meisje dan roze voor een jongetje vind ik. Hier dragen de meisjes ook gewoon blauwe rompers.
Dat is ook vreemd. Foutje bedankt, misschien hadden ze zich vergist?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Er stond ook: "its a boy!" opdus echt bedoelt voor een jongen....
En dat doe ik S niet aan.. Vind het raar dat je iemand een jongens-iets geeft als kraamcadeau voor een meisje
Ja, dan wordt het een ander verhaal. Dat is gewoon stom. Ik dacht dat je alleen de kleur bedoelde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Zo�23 het volgende:
Er stond ook: "its a boy!" op dus echt bedoelt voor een jongen....
En dat doe ik S niet aan.. Vind het raar dat je iemand een jongens-iets geeft als kraamcadeau voor een meisje
Ja kweenie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd. Foutje bedankt, misschien hadden ze zich vergist?
Op schoentjes ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd BJ! Leuke foto's en mooie meid(en) heb je!
Zoë, wat leuk! S als bruidsmeisje? Lastig wel, van het niet willen slapen. Ik zou toch wel ernstig m'n avond missen
Hier een meisje dat niet helemaal fit is/lekker in haar vel zit. Heel driftig en tegelijk heel aanhankelijk. We hebben haar vanmiddag maar in de Bondolino meegenomen. Dat leek ze wel weer eens heel erg fijn te vinden. Ook heeft ze vandaag buiten gelopen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Dat is ook waarquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je dat gaat filmen stopt het meestal![]()
Klinkt super leuk !
Troeta: wat spannend dat logeren
Sam: Wat gezellig heeft ze het !
Leuk die boefjes verhalen
Ja hier ook...ik kreeg een sms van papa (was midden in een les op de sportschool) dat ze hard aan het huilen was..dus heel snel naar huis gefietst..gelukkig is het op nog geen 5 minuten van hier!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Tinuviel het volgende:
Hier weer tandjesleed dus slapen gaan duurde wat langer.
Dat is ook wel zo. Dit soort reisjes kan inderdaad ook heel leuk zijn. Maar met kinderen is het ineens dan toch anders he. En met je melk in de hotelbarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara aan de ene kant baal ik ervan mijn kindjes zo lang niet te zien, maar aan de andere kant ook leuk om weleens zonder te zijn. We gaan deze keer waarschijnlijk ook met mijn collega en ons contactpersoon bij de klant nog wel leuk wat drinken na werk. En het weerzien is altijd heel fijn als je elkaar even niet hebt gezien. Dat is ook al wel na een dag werken zo.
Hier ook. Echt rekken met een badje iedere dag maar werkt wel fijner. Hier word ze dan nog wel wakker rond half 11 voor een fles.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag weer gelukt met 1 slaapje ! Van 11.00 tot 14.00 uur![]()
1 slaapje maakt wel dat ze eind van de dag jengeliger is en moe tijdens het eten. Maar wel slaapt om 19.30. Dus tsja ?
Eigenlijk iedere dag van 12 tot half 4 maar soms maar een uur of minder dan gaat ze nog voor een tweede slaapje maar maken we er optijd wakker voor voldoende ruimte tot het avondslapen. Meestal gaan we dan naar buiten boodschappe ofzo doen en dan rekken met een langer bad etc tot 7 uur half 8 :-)quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
Troeta: Dat woord zocht ik ja![]()
![]()
Wat fijn dat jullie nu tijd maken voor elkaar !![]()
Sam: Hier is het echt nog per dag verschillend. 3 uur slapen is uniek. Als ze 1 uurtje pakt of als we afspraken hebben gaat het weer anders. Slaapt de jouwe elke dag 3 uur ? Op een vast tijdstip ?
Trouwens sinds deze week een nieuw ritueel ingevoerd. Na het eten even dansen/spelen met muziek. Daarna badderen/lezen/bed.![]()
Wij ? Of jullie met haar ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef bitterend het volgende:
Fijn van het slaapje KZ!!
Volgens mij hebben we sinds ze 5-6 maanden is hetzelfde bed ritueel![]()
Laatst, op vakantie hebben we op een hond gepastquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Phaidra het volgende:
KZ leert haar meisje apporterenTof dat het lopen zo snel beter gaat. En super, op 1 slaapje van 3!! uur. De middag is dan lang idd, maar misschien verschuift het slaapje straks echt naar de middag (na de lunch op bed), dan scheelt dat weer.
Sneu, al dat tandjesleedSterkte!
Tinu, het lijkt me lastig hoor, een nacht van huis. Knap dat je het kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:47 schreef Zoë23 het volgende:
Soesa
Fijn dat ze zo lekker slaapt! Zondag sliep S van 20 tot 6en toen lagen vriend en ik vanaf 4u wakker
te kijken naar de webcam haha.
S heeft de laatste tijd meer last van opkomend zuur en ook doorkomende tanden/kies dus vind het opzich niet gek dat ze een slechte nacht had maar vind het wel lastig als ik weinig voor dr kan doen. Extra medicatie en paracetamol deden ook weinig.
Nouja hoop op een betere nacht vannacht.
Minder die verhalen over vroeger.. vind het zelf jammer dat het cb boekje niet ingevuld is. Kan ik niet veel vergelijken en met 5kids haalt mijn moeder natuurlijk ook dingen door elkaar (wanneer voor het eerst lopen enzo)
Voor S heb ik alles ingevuld en een uitgebreid fotoboek
Haha ja idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]dat wakker liggen hadden wij idd in het begin ook
. We waren toen zo gewend aan een nachtvoeding rond 3 dat we daar ook standaard voor wakker werden. Dan bleef ik (mijn man lag al snel weer te slapen) ook een beetje halfwakker liggen wachten want 'ze zou zo wel komen'. Wel fijn, zo'n goede nacht tussendoor. Sneu dat ze blijft lasthouden van maagzuur/overgeven, Zoë
. Ik heb 't niet helemaal gevolgd maar wat kunnen jullie nu nog doen voor haar? Andere medicatie? Zeker lastig als je niks voor haar kunt doen. Hoop ook op een betere nacht voor jullie
In mijn CB boekje is alleen lengte + gewicht ingevuld en ook dat ik met 4 maanden (geloof ik) nog maar 4 flessen mocht. Mijn moeder heeft ook echt vertekende herinneringen, ik was in haar hoofd echt een perfecte baby. Huilde nooit, at altijd goed, sliep meteen door, liep al los met 9 mnd, kon uuuuuren zelf spelen etc. Ik kan dat gewoon niet zo goed geloven eigenlijk. Loslopen misschien wel maar iedere baby huilt. En ik las ook in het CB boekje dat ik op een gegeven moment flessen ging weigeren. Dat weet ze dan gewoon na 27 jaar niet meer en dat kan ik me ook wel voorstellen.
Ik heb ook een heleboel opgeschreven maar ook dingen niet. Soms vind ik het ook zo lastig wanneer ze 'iets' precies deed. Zoals papa zeggen, dat ging steeds duidelijker en gerichter maar zo geleidelijk aan dat ik 't gewoon niet meer echt weet. Gelukkig heb ik hier veel opgeschreven dus ik ga binnenkort maar eens al m'n posts doorspitten...
Phaidra, als ze zou huilen zou ik er ook meteen naar toe gaan. Ik laat E. nooit huilen (tenzij driftbui
) en al helemaal niet in haar bedje. Maar als ze zou willen spelen zou ik er niet heen gaan.
Dankje NTSquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë, je zult inmiddels al adviezen genoeg hebben, maar wat ik op zo'n moment doe is haar even uit bed halen, troosten, zeggen dat iedereen al slaapt (en dan ook iedereen benoemen die ze gezien had die dag incl. knuffels. Dan zet ik haar weer in bed en blijf ik bij haar zitten tot ze slaapt. Ik maak op dat moment geen contact meer met haar, ook al vraagt ze erom (mits ze overstuur is dan herhaal ik het verhaal weer).
Oohh ze heeft een peuterbedje, dat wist ik niet. Ja dan is mijn aanpak idd wel een stuk lastiger helaas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dankje NTS
Vind het lastig om S te negeren als ze wil spelen bijv. Ze gaat over de rand hangen en ze kan ook uit haar bedje komen. Dat is het mindere van een peuterbedjeNaar mijn idee ging ze echt niet slapen ze was echt wakker en über vrolijk (en huilen als we weg waren)
gelukkig komt het niet vaak voor. Zijn lastige momenten snachts
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef bitterend het volgende:
Soesa ik snapte jou spoiler niet..maar ik ken het verhaal ook niet dus dat is niet zo gek
![]()
Phaidra hier was het tot zeker 18 maanden 2 nachtvoedingen hoor. En nu soms 1 soms geen en soms veel![]()
Sonwat een schatje
![]()
Troetasliep ze altijd zo licht?? lijkt me echt lastig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal ding echt waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het meenemen van een vouwkinderbedje in het vliegtuig. Wordt het gewicht bij de bagage gerekend? Of hoe zit dit?
Iemand ervaring hiermee? Ik vind het nogal een pakket eigenlijk om mee te nemen.
Iemand ervaring met zo'n deryan babytentje? Ligt dat een beetje comfortabel? Het lijkt me zo dun, zo'n matrasje..
Heeft dat bedje een dikkere matras dan een camping bedje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Ideaal ding echt waar!
Ik kom in vakantiehuisjes trouwens wel campingbedjes tegen met net zo dunne matrasjes.
Wij leggen altijd de slaapzak er als een soort hoeslaken bovenop voor extra comfort en dan een los lakentje over hem heen.
Wij hebben de peuter variant en hij gaat ook bij een laat avondje bij vrienden etc altijd mee.
Hebben jullie vantevoren ook geoefend met daarin te slapen? Mijn ventje is nogal van gewoontes denk ik, ben bang dat hij in een bedje "met een andere vorm" lastiger slaapt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Ideaal ding echt waar!
Ik kom in vakantiehuisjes trouwens wel campingbedjes tegen met net zo dunne matrasjes.
Wij leggen altijd de slaapzak er als een soort hoeslaken bovenop voor extra comfort en dan een los lakentje over hem heen.
Wij hebben de peuter variant en hij gaat ook bij een laat avondje bij vrienden etc altijd mee.
Ohw kijk daar heb je het alquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb zo'n tentje gekocht maar ze wil dr niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |