Oh, wat lastig Troeta! Ik heb geen tips voor je maar ik kan me wel goed voorstellen hoe lastig en onhandig dat is.
Wij hebben hier ook al heeeel erg lang hetzelfde ritueel idd. Eerst hadden we overdag hetzelfde ritueel als 's avonds maar dat heb ik nu ingekort en eigenlijk is het geen ritueel meer overdag

. Ik verschoon haar, trek haar slaapzak aan, leg haar in bed, geef haar een kus, wens haar welterusten en soms zet ik nog een muziekje aan, soms ook niet. Gaat zo makkelijk gelukkig!
Overdag 1x slapen lukt hier toch nog echt niet. Ik hou haar 's ochtends niet langer wakker dan 10:00 uur en dat is echt te vroeg om de middag door te komen zonder slaap. Als ik haar wel wakker hou dan is ze echt de rest van de dag niet te genieten. Geeft helemaal niks, komt vanzelf wel

. Ze slaapt ook nog gerust 2x 2 uur dus ze heeft ook gewoon nog flink wat slaap nodig. 's Nachts slaapt ze door sinds ze 7 maanden is, tenzij ziek ofzo. Met doorkomende tandjes (nu 4 tegelijk) gelukkig geen slaapproblemen tot nu toe! Dus KZ'tje, het hoeft niet maar kan wel. Het moet ook wel echt een rotgevoel zijn

, zo'n puntje dat door je tandvlees heen zit te prikken.
E. heeft nu ineens 'last' van verlatingsangst op het KDV. Ik denk dat dat komt doordat haar ritme gewijzigd is. Voorheen ging ze maandag, dinsdag en donderdag maar sinds vorige week past schoonmoeder de donderdag op. Dat houdt in dat er een hele lange tijd zit tussen haar KDV dagen (dinsdag - en dan pas maandag weer). Ik ga dan ook m'n werkdagen omgooien

. Wel fijn dat het goed ging, de afgelopen 2x, bij m'n schoonmoeder. Toen E'tje heel klein was paste ze ook op maar dat ging toen niet zo goed. Ze vind/vond zo'n klein baby'tje te pittig, als het huilt huilt ze zelf ook mee

. Ze trekt het zich veel te veel aan! Zo'n 1-jarige vindt ze geweldig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.