abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:18:55 #241
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130228164
Tinu lekker gezwommen! ^O^ . Kunnen ze daarna zo heerlijk rozig zijn he.
En nog meer boevenstreken :D.

Wat leuk dat M nu veel aan t handje loopt, Kyara!

Sonnetje klinkt als een gezellige drukke dag! Knap van je dametje, hoor. En lollig he, als ze doorhebben dat ze 'stout' zijn en het dan zooooo grappig vinden om t toch te doen :D.

Ah Bitterend, water op je laminaat :|W . Wel meteen weer gedweild :P.

Kijk Sam, jij hebt nou leuke kermisfoto's ;).

Oh Nena voor t eerst uit logeren, Troeta! Spannend! Hoe vond jij het? Fijn dat het zo goed ging!

TAP kamperen is ook niet echt mijn ding :P. Maar toch wil ik het wel gaan proberen met de jongens. Toen ik kind was vond ik het geweldig namelijk. Heerlijk, zo'n vrolijk meisje *; . En hard gaat het inderdaad!

Ik heb net J naar de opvang gebracht in de stromende regen }:| . Gelukkig hebben we een fietskar, dus de jongens zaten droog!
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:12:07 #242
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130238349
BJ, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je dochter! *O*

En Zoë gefeliciteerd ! Wat leuk zeg *O*

Leuke foto's Sam !

Fee, gewoon doen joh, kamperen! Anders in zo'n vacansoleil tent. Hebben wij ook gedaan (voor het eerst :) Zowiezo onze eerste vakantie dit) En ging echt super ^O^
pi_130239130
Sorry, ik MOET deze foto even delen... kleindochter en opa O+

Tralalalaaa
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:57:17 #244
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_130239929
Dat handje op de rug *smelt* O+
pi_130240962
dat handje O+
pi_130242426
Och wat schattig O+

Schandalig laat om Liene uit te zwaaien, maar alsnog gefeliciteerd met je mooie meisje BJ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:14:01 #247
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130242509
Je was trouwens lekker dicht bij mij in de buurt TAP.

Wat een leuke foto's Sam, ziet er gezellig uit!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:34:12 #248
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130249486
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef NotTheSame het volgende:
Dat handje op de rug *smelt* O+
Dat! Bijzonder lieve foto!
Oude (on)bekende.
pi_130251034
Heel lief O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130252356
Oh O+ mooie foto!
pi_130252781
Zie nu pas dat ze alle 2 dat "handje" hebben *;
pi_130253210
Kyara aan de ene kant baal ik ervan mijn kindjes zo lang niet te zien, maar aan de andere kant ook leuk om weleens zonder te zijn. We gaan deze keer waarschijnlijk ook met mijn collega en ons contactpersoon bij de klant nog wel leuk wat drinken na werk. En het weerzien is altijd heel fijn als je elkaar even niet hebt gezien. Dat is ook al wel na een dag werken zo.

Tap lief dat zingen. En de foto, smelt.

Fee fijn dat de jongens droog bleven.

Hier weer tandjesleed dus slapen gaan duurde wat langer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130253304
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je dat gaat filmen stopt het meestal :D
Klinkt super leuk !

Troeta: wat spannend dat logeren

Sam: Wat gezellig heeft ze het !

Leuk die boefjes verhalen O+
Dat is ook waar :)

TAP, wat een geweldig schattige foto O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:51:54 #254
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130253580
O+ Die foto! Geweldig O+
pi_130253824
Tinu: Door de pijn slecht in slaap komen ? Hier moet het nog komen allemaal :o :{
pi_130253984
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Tinuviel het volgende:

Hier weer tandjesleed dus slapen gaan duurde wat langer.
Ja hier ook...ik kreeg een sms van papa (was midden in een les op de sportschool) dat ze hard aan het huilen was..dus heel snel naar huis gefietst..gelukkig is het op nog geen 5 minuten van hier!
:* voor L
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130254048
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara aan de ene kant baal ik ervan mijn kindjes zo lang niet te zien, maar aan de andere kant ook leuk om weleens zonder te zijn. We gaan deze keer waarschijnlijk ook met mijn collega en ons contactpersoon bij de klant nog wel leuk wat drinken na werk. En het weerzien is altijd heel fijn als je elkaar even niet hebt gezien. Dat is ook al wel na een dag werken zo.
Dat is ook wel zo. Dit soort reisjes kan inderdaad ook heel leuk zijn. Maar met kinderen is het ineens dan toch anders he. En met je melk in de hotelbar :D
pi_130254052
Vandaag weer gelukt met 1 slaapje ! Van 11.00 tot 14.00 uur _O_
Daarna naar het bos geweest. Werd heerlijk weer, maar het badje was leeg :{
Ze heeft lekker buiten gelopen op blote voetjes en klompslofjes. Wel nog onwennig maar het ging goed. Ik gooi dan mn armband een stukje het gras in en zeg "pak" :@
1 slaapje maakt wel dat ze eind van de dag jengeliger is en moe tijdens het eten. Maar wel slaapt om 19.30. Dus tsja ?
pi_130254369
Nou, na mijn post gisteren werd Nena echt heel hard brullend wakker. Ze word wel eens huilend wakker, maar dit was echt hard!
Heb ik haar even mee genomen naar beneden, maar er was niks aan de hand, dus ws. moest ze het allemaal toch even verwerken.

Ik vind het altijd lastig en leeg als er eentje gaat logeren of een dagje weg met anderen, maar na 2 zwangerschappen en baby's is het wel nodig dat we wat aan onze relatie en sociale contacten doen.
We zijn zovaak bekaf en hebben zoveel verjaardagen afgezegd en samen zijn we echt al jaren niet meer weg geweest, terwijl we nog niet zo heel lang met elkaar hadden voordat ik zwanger werd.
Geloof dat familie dat ook een beetje doorheeft, want logeren kan nu wat vaker.
En we hebben dan nog wel de luxe van 3 logeeradresjes, een vriendin van mij heeft dat helemaal niet, ook geen oppas. Ze komt uit het buitenland en haar vriend heeft heel weinig familie. Erg zwaar voor hun hoor.

haha apporteren met je dreumes kz?

Geweldige die foto TAP, is wel een lijstje waard. In zwart wit en wat bewerken?
Leuk kamperen ook, willen wij volgend jaar gaan doen!
pi_130254693
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag weer gelukt met 1 slaapje ! Van 11.00 tot 14.00 uur _O_
1 slaapje maakt wel dat ze eind van de dag jengeliger is en moe tijdens het eten. Maar wel slaapt om 19.30. Dus tsja ?
Hier ook. Echt rekken met een badje iedere dag maar werkt wel fijner. Hier word ze dan nog wel wakker rond half 11 voor een fles.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130254903
Troeta: Dat woord zocht ik ja :D :@
Wat fijn dat jullie nu tijd maken voor elkaar ! O+
Sam: Hier is het echt nog per dag verschillend. 3 uur slapen is uniek. Als ze 1 uurtje pakt of als we afspraken hebben gaat het weer anders. Slaapt de jouwe elke dag 3 uur ? Op een vast tijdstip ?

Trouwens sinds deze week een nieuw ritueel ingevoerd. Na het eten even dansen/spelen met muziek. Daarna badderen/lezen/bed. ^O^
pi_130255028
Fijn van het slaapje KZ!!

Volgens mij hebben we sinds ze 5-6 maanden is hetzelfde bed ritueel :o :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130255160
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
Troeta: Dat woord zocht ik ja :D :@
Wat fijn dat jullie nu tijd maken voor elkaar ! O+
Sam: Hier is het echt nog per dag verschillend. 3 uur slapen is uniek. Als ze 1 uurtje pakt of als we afspraken hebben gaat het weer anders. Slaapt de jouwe elke dag 3 uur ? Op een vast tijdstip ?

Trouwens sinds deze week een nieuw ritueel ingevoerd. Na het eten even dansen/spelen met muziek. Daarna badderen/lezen/bed. ^O^
Eigenlijk iedere dag van 12 tot half 4 maar soms maar een uur of minder dan gaat ze nog voor een tweede slaapje maar maken we er optijd wakker voor voldoende ruimte tot het avondslapen. Meestal gaan we dan naar buiten boodschappe ofzo doen en dan rekken met een langer bad etc tot 7 uur half 8 :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130255269
KZ leert haar meisje apporteren :D Tof dat het lopen zo snel beter gaat. En super, op 1 slaapje van 3!! uur. De middag is dan lang idd, maar misschien verschuift het slaapje straks echt naar de middag (na de lunch op bed), dan scheelt dat weer.

Sneu, al dat tandjesleed :( Sterkte!

Tinu, het lijkt me lastig hoor, een nacht van huis. Knap dat je het kan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130255283
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef bitterend het volgende:
Fijn van het slaapje KZ!!

Volgens mij hebben we sinds ze 5-6 maanden is hetzelfde bed ritueel :o :D
Wij ? Of jullie met haar ? :D
pi_130255329
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Phaidra het volgende:
KZ leert haar meisje apporteren :D Tof dat het lopen zo snel beter gaat. En super, op 1 slaapje van 3!! uur. De middag is dan lang idd, maar misschien verschuift het slaapje straks echt naar de middag (na de lunch op bed), dan scheelt dat weer.

Sneu, al dat tandjesleed :( Sterkte!

Tinu, het lijkt me lastig hoor, een nacht van huis. Knap dat je het kan!
Laatst, op vakantie hebben we op een hond gepast :D Er bleken veel overeenkomsten :D
Als ze iets ouder is. Nu nog zo'n ukkie. Alles kost energie
pi_130255346
Ja wij met R dus...alle 3 naar boven soms wel soms geen bad en dan papa doet haar een schone luier aan, kleedt haar aan, vitaminen en tanden poetsen dan krijg ik haar op bed dan geef ik dr borst, stoeien we en lachen we een beetje dan op bed en zzz :D

Het is niet altijd makkelijk geweest trouwens, maar het ritueel is wel hetzelfde gebleven. We hebben vroeger veeeel bedtijd drama gehad waar wij heel vaak naar boven moesten gaan. Sinds ze 15-16 maanden is, gaat het ietsje beter.
pi_130263870
Nena slaapt ontzettend licht de eerste 3/4 uur van haar slaap. Lastig met slaapjes overdag, maar vooral s' avonds is het lastig.
We willen graag nog douchen, Mex naar bed brengen, of hij wil gewoon nog even spelen. Zelfs wc doortrekken word ze soms al wakker van en buiten is er ook nog lawaai.
Na 6x wakker worden is ze vaak wat van het padje af, huilen, moe, maar niet meer kunnen slapen.

Wat zou ik hier nou tegen kunnen doen?
Ze moet toch aardig wat gewend zijn met geluid met zo'n broer, maar ze heeft wel altijd op haar kamertje geslapen en niet in de box omdat ze al snel wakker werd van alles.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:24:09 #269
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130264055
Oh, wat lastig Troeta! Ik heb geen tips voor je maar ik kan me wel goed voorstellen hoe lastig en onhandig dat is.

Wij hebben hier ook al heeeel erg lang hetzelfde ritueel idd. Eerst hadden we overdag hetzelfde ritueel als 's avonds maar dat heb ik nu ingekort en eigenlijk is het geen ritueel meer overdag :D. Ik verschoon haar, trek haar slaapzak aan, leg haar in bed, geef haar een kus, wens haar welterusten en soms zet ik nog een muziekje aan, soms ook niet. Gaat zo makkelijk gelukkig!

Overdag 1x slapen lukt hier toch nog echt niet. Ik hou haar 's ochtends niet langer wakker dan 10:00 uur en dat is echt te vroeg om de middag door te komen zonder slaap. Als ik haar wel wakker hou dan is ze echt de rest van de dag niet te genieten. Geeft helemaal niks, komt vanzelf wel :). Ze slaapt ook nog gerust 2x 2 uur dus ze heeft ook gewoon nog flink wat slaap nodig. 's Nachts slaapt ze door sinds ze 7 maanden is, tenzij ziek ofzo. Met doorkomende tandjes (nu 4 tegelijk) gelukkig geen slaapproblemen tot nu toe! Dus KZ'tje, het hoeft niet maar kan wel. Het moet ook wel echt een rotgevoel zijn :X, zo'n puntje dat door je tandvlees heen zit te prikken.

E. heeft nu ineens 'last' van verlatingsangst op het KDV. Ik denk dat dat komt doordat haar ritme gewijzigd is. Voorheen ging ze maandag, dinsdag en donderdag maar sinds vorige week past schoonmoeder de donderdag op. Dat houdt in dat er een hele lange tijd zit tussen haar KDV dagen (dinsdag - en dan pas maandag weer). Ik ga dan ook m'n werkdagen omgooien :). Wel fijn dat het goed ging, de afgelopen 2x, bij m'n schoonmoeder. Toen E'tje heel klein was paste ze ook op maar dat ging toen niet zo goed. Ze vind/vond zo'n klein baby'tje te pittig, als het huilt huilt ze zelf ook mee ;(. Ze trekt het zich veel te veel aan! Zo'n 1-jarige vindt ze geweldig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130264430
Lastig Troeta. Hier ook geen ervaring mee. Een uurtje kun je nog wel even rekening ermee houden maar een hele avond wordt ook wat lastig.

Ons avondritueel is ontstaan toen ik nog zwanger was en M niet (te lang) kon tillen. En eigenlijk is het nu gewoon zo gebleven. Overdag geen slaapritueel. Slaapzak aan en in bed leggen. Speen en knuffel aangeven en slaap lekker.

M slaapt meestal ook nog wel 2 x op een dag hoor Soesa. En na 2,5 moet ik hem dan ook echt wakker maken..... Slaapkoppie. Ochtendslaap missen kan, mits entertainment.

Fijn dat het oppassen beter gaat. Scheelt ook weer wat geld, 1 dag minder.

En die spoiler....ondanks dat ik het babytopic nog niet heb verlaten ;) ken ik jouw verhaal natuurlijk wel...... Heeft die man nou echt zo'n plaat voor zijn kop? En heeft ie dat met andere dingen ook? Doodvermoeiend lijkt me dat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')