abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130167301
Wat een leuke fotospam! Gefeliciteerd met Lientje en tot in het peutertopic!
pi_130167439
Van harte met L!
Wat is ze toch groot geworden, een mooie meid :)
pi_130167856
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Beter blauw voor een meisje dan roze voor een jongetje vind ik. Hier dragen de meisjes ook gewoon blauwe rompers.
Er stond ook: "its a boy!" op :+ dus echt bedoelt voor een jongen....
En dat doe ik S niet aan.. Vind het raar dat je iemand een jongens-iets geeft als kraamcadeau voor een meisje
pi_130167865
Gefeliciteerd BJ! Wat is ze mooi!
pi_130168123
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Er stond ook: "its a boy!" op :+ dus echt bedoelt voor een jongen....
En dat doe ik S niet aan.. Vind het raar dat je iemand een jongens-iets geeft als kraamcadeau voor een meisje
Dat is ook vreemd. Foutje bedankt, misschien hadden ze zich vergist?
pi_130168586
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Zo�23 het volgende:
Er stond ook: "its a boy!" op dus echt bedoelt voor een jongen....
Ja, dan wordt het een ander verhaal. Dat is gewoon stom. Ik dacht dat je alleen de kleur bedoelde.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:21:40 #207
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130168739
BJ gefeliciteerd met je peuter! *O* Wat een heerlijke meiden heb je toch O+

En ik had helemaal over het bericht van Zoë heen gelezen; gefeliciteerd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130168898
Mijn dreumes krijgt streken (en hij wordt lang). Er lag nog 1 koekje op het aanrecht. Met de nadruk op lag....
pi_130170437
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Nirak het volgende:

[..]

Dat is ook vreemd. Foutje bedankt, misschien hadden ze zich vergist?
Ja kweenie. :N

Kyara
Gewoon blauw is wel mooi :)
Oh Ohh boefje.

Dankje Susie!

S wil opeens niet meer slapen svonds. Afgelopen 2nachten is ze tot 22:15 wakker gebleven (wel lief spelen enzo maar op bed brengen was drama, dus dan maar niet dacht ik :? Na poging 100)
Misschien toch een 15mnd sprong?
ik moet ook niet zeggen dat t slapen & zelf in slaap vallen goed gaat -O- stom..
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:46:54 #210
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130173114
Niet meegelezen vandaag (ochtend op pad geweest, middag een verjaardag), maar wil even BJ feliciteren! *O* . Mooie spam :).

En ik las ook nog dat Zoë een trouwdatum heeft, wat leuk!
pi_130173618
Er is zeker een 15 maanden sprong Zoe!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130173800
Fee
Jaa heb zin om te trouwen *;

Bitterend
Pff. Nouja naast het niet willen slapen is ze verder wel vrolijk gelukkig.
Hoe is het kapsel van je meisje geworden?

[ Bericht 31% gewijzigd door Zoë23 op 18-08-2013 10:00:26 ]
pi_130174028
Gelukkig dat ze vrolijk is! ik moet zeggen ik ken mijn meisje bijna niet..ze slaapt ineens in de buggy een uurtje en is heel erg gezellig verder de rest van de dag! ben zo trots op haar <3
Kapsel is precies hetzelfde alleen stukje korter :Y ze had niet zo'n zin in bij de kapper, ipad wou ze niet..(vindt ze niet zo boeiend tegenwoordig :o moet wat anders verzinnen voor in het vliegtuig volgende week) dus borst erin en toen kon de kapster haar gang gaan ^O^
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130174155
Bitterend
Oh O+ lief als ze tijdens het wandelen in slaap vallen.
:D gelukkig is er borst! (ben ik ook blij mee, nu met het doorkomen van een kies. Zo zielig)
pi_130174860
Gefeliciteerd BJ! Mooie meid(en).

En wat leuk Zoë, kun je gaan voorpretten.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_130175352
BJ: Wat een prachtmeid (en) ! O+
En wat een verschil met 1 jaar zeg, echt van dreumes naar peuter 8-)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:12:57 #217
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130175951
Gefeliciteerd BJ! Leuke foto's en mooie meid(en) heb je :)!

Zoë, wat leuk! S als bruidsmeisje O+? Lastig wel, van het niet willen slapen. Ik zou toch wel ernstig m'n avond missen :@

Hier een meisje dat niet helemaal fit is/lekker in haar vel zit. Heel driftig en tegelijk heel aanhankelijk. We hebben haar vanmiddag maar in de Bondolino meegenomen *; . Dat leek ze wel weer eens heel erg fijn te vinden. Ook heeft ze vandaag buiten gelopen *O*!
pi_130177668
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd BJ! Leuke foto's en mooie meid(en) heb je :)!

Zoë, wat leuk! S als bruidsmeisje O+? Lastig wel, van het niet willen slapen. Ik zou toch wel ernstig m'n avond missen :@

Hier een meisje dat niet helemaal fit is/lekker in haar vel zit. Heel driftig en tegelijk heel aanhankelijk. We hebben haar vanmiddag maar in de Bondolino meegenomen *; . Dat leek ze wel weer eens heel erg fijn te vinden. Ook heeft ze vandaag buiten gelopen *O*!
Op schoentjes ?
Driftig/aanhankelijk klinkt als sprong ! Ze wil iets maar kan het nog niet *; + 8)7 :X :o :'( :( :D
pi_130178604
Zoë gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Soesa, ja hier ook een orenpatient. Hij heeft ook al buisjes. Nu liep het oor weer een paar dagen daarom moesten we deuppels, zodat het buisje niet verstopt. Moet wel zeggen het is al zoveel beter sinds de buisjes. Klopt, het zou niet zo moeten zijn, dat oordruppels vanzelfsprekend zijn.

Bj, gefeliciteerd met je knappe, grote meid!

Bitterend heb je foto's?

Kz, wat loopt de jouwe al goed zeg, zag ik op fb.

Soesa, voor het buiten lopen *O*

Hier vanmiddag buurtfeest, was reuzegezellig. Kinderen in bed doen was een makkie, die waren doodmoe. Wat een boefje heb ik toch. Duikt hoofd voorover de zandbak in, ik haalde hem er ook meermaals met zand om zijn mond uit. En op een gegeven moment zat hij in het gras, trekt hij het eruit en stopt het in zijn mond. Ik zeg niet doen, kijkt hij me zo aan met zo een blik van "wat wil je van me" en doet het zo weer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:47:39 #220
250838 Fee-nix
pi_130182243
Nou net bijgelezen en zoveel heb ik niet gemist ;).

KZ heerlijk he, zo'n rustmoment dan!!

Bitterend fijn dat het knippen uiteindelijk goed ging :). Met een borstinterventie :P.

Ah Soesa niet echt lekker in d'r vel... :(. Klinkt als een lekkere wandeling met de Bondolino! Heerlijk is dragen dan he :).

Tinu, leuk dat het buurtfeest zo leuk was! En dat boevengedrag: heel herkenbaar. Die van mij stopt dan bijv een steen in zijn mond. Komt zo aanlopen van 'mmmm'. Als ik hem dan uit z'n mond haal en zeg dat het niet mag is het heel verontwaardigd huilen. En laatst liep hij meteen weer naar de tuin en kwam hij terug met modder in z'n mond. Viespeukje.

Net een zussenavondje op de kermisgehad! Heel gezellig en ook altijd fijn om even niet in de 'mama-modus' te zitten :).
pi_130189173
Tinu:Gaat hard ja, elke dag meer en steviger. Buiten nog wiebelig ;)
Fijn dat het buurtfeest geslaagd was. Tsja die kleintjes stoppen nog veel in de mond.

Fee: Heerlijk zo'n momentje rust O+ Leuk een zusjesavond !
pi_130189442
Tinu
:o ook al zo'n boef

Soesa
Wat sneu, misschien een sprongetje idd
Ja bruidsmeisje O+
Vannacht ging het slapen weer beter gelukkig.
pi_130194315
Tante Soesa, fijn dat de Bondolino dan uitkomst bood.

Bitterend je borst heeft de knipsessie gered ;)

Fee klinkt heerlijk zo een zussenavond.

Kz, fijn dat het lopen zo goed gaat. Op wat voor schoenen loopt ze buiten?

Zoë fijn, dat de nacht beter was.

Zwemmen hier was heerlijk. Het grote warme zwembad was nog dicht ivm met verbouwing, maar het pierenbadje met warm water en golfslagbad waren open en we hebben heerlijk genoten. Nu ligt er boven eentje heerlijk te pitten ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130201075
Wat klinkt dat zwemmen toch heerlijk Tinu ! ^O^
Ze loopt op blote voeten, aapies of klompslofjes buiten ( die heb je gezien). Ik ga in september schoenen kopen. Heb al 1 mooi paar maar die zijn nu nog te groot !
Ze loopt vooral op gras, zand of in de speeltuin. Maar nog echt hele kleine stukjes
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:14:47 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130201202
M loopt ook best veel (aan het handje). Soms in een winkel en naar de auto. En in de tuin op de tegels. Thuis en in de tuin loopt hij op blote voeten en buiten op aapies.
pi_130202336
Zo hebben wij dat bij Floris ook gedaan idd kz.

Voor elise moet ik ook nog slofjes regelen. Al loopt ze nog niet echt buiten, maar voor tzt.

Gisteren een drukke dag,gehad. Eerst naar een verjaardag (waren we van half 12 tot half 4). Ze was wakker tot we naar huis gingen. En gewoon gezellig. In de auto viel ze als een blok in slaap. Thuis weer wakker en nog een half uurtje in bed gelegen. Toen wilde ze niet meer. Gingen we eten bij vrienden. Ook gewoon gezellig. Tot 8 uur, toen begon ze te piepen, dus naar huis gegaan.
Vanochtend sliep ze tot 9 uur :D
Ben wel trots op mn kleine dame O+
pi_130202566
Nou dat mag je zijn Sonnetje ! Klinkt echt knap ! ^O^
Haar voetjes gaan nu ook opeens groeien :o De klompslofjes vind ik groot vallen en zijn maat 19, maar passen nog maar net. De aapies zijn maat M en zitten krap :(
Kyara: Hier heeft ze nooit aan de hand gelopen. Enkel bij een opstapje of zo.
pi_130203520
Hahaha stoute kinders Fee en Tinu!! kleine stunt mannen!

En idd ik gebruik de borst wel veel voor dit soort momenten :@

Ik heb ook een stouterd! ze speelt met water buiten maar komt binnen met de emmer vol water...splash op de laminaat :o en dan huilen als ik zeg NIET DOEN!

Son fijn weekend gehad dus ^O^
pi_130211092
KZ het begin is er.

Kyara en KZ thuis laat ik ook op blote voetjes lopen, buiten heeft hij nu een paar sandalen dat hem past.

Sonnetje, klinkt als een heerlijke dag gisteren.

Bitterend, jij ook een kleine stouterd.

Vanavond ook weer zo een boevenstreek. Waren bij schoonouders en grote broer zat na het eten binnen een filmpje kijken. Dus dreumes mocht ook en zat op een klein stoeltje/ kinderstoel, maar ging daar steeds op klimmen om erop te staan. Ondanks dat hij wist dat het niet mocht. Wij steeds naar binnen om hem te laten zitten en zodra wij wegliepen ging hij weer staan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130212380
:D kleine ondeugd jouw kleinste Tinu!

Net.als.mijn uk trouwens. Gisteren zoooo gelachen. Die vrienden waar we aten hebben een open trap in de woonkamer. Opeens had ze.dat door, zat.ze.op de.onderste trede. Ik haar.weghalen, zij er.weer naartoe enz. Toen werd het.een spelletje voor.dr. Zodra ik haar van de trap haalde en bij haar speelgoed.zette ging.ze.weer. En echt keihard schateren O+ zo super schattig!
pi_130213249
Tinu: hier doet ze dat ook met het stoeltje van amber om gek van te worden soms haha.
Bitterent. je bent natuurlijk ook wel heel zielig als je huilt wanneer mama iets verbied misschien word ik dan wel getroost zal ze wel denken.

Over de fotos van de kermis nog fee nix alle fotos zullen leuk zijn van die kleintjes. zeker als ze zich vermaken.

Ik heb nog wel een paar favo fotos van de kermis in Juli. Ook van Amber dus onder spoiler. Ben echt zo verliefd op mn meisje ze is zo knuffelig deze week en kusjes kunnen er ook vanaf. Had ik nooit verwacht.

De aller eerste keer in de draaimolen was toch wel eng maar dan... (met mijn broertje) Ze wist niet wat haar overkwam en wou ook vooral niet gaan zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130218575
whaha son, dat word nog wat met je boeffie!

ziet er gezellig uit sam!

whaha fee-nix, zie het helemaal voor me met zo'n steentje in de mond!

Nena heeft voor het eerst gelogeerd! Ook nog alleen, want Mex sliep bij de andere oma.
Ze is wel van 3 tot 5 wakker geweest, was toch een beetje raar allemaal, maar ze hoefde niet te huilen.
Mijn moeder heeft sinds kort kippen en ze wilde steeds bij de kippen kijken.
pi_130220580
Leuk Sam!

Ik ben bang idd Troeta :D
Maar ze is zo geweldig leuk O+ Ik heb haar nog zo hard en zoveel horen schateren :@ (viel mn vriend ook al op).
Maar het was echt te schattig, zodra ik haar neerzette begon ze alweer te lachen, en hop kruip kruip kruip naar de trap en klimmen en blijven lachen als ik haar er vanaf haalde O+
(en op dat soort momenten vergeet ik dat te filmen natuurlijk :'))

En Nena uit logeren, vond je t niet lastig?
Fijn dat ze het goed gedaan heeft! En kippen kijken :D Das ook wel leuk natuurlijk!
pi_130221373
Maar als je dat gaat filmen stopt het meestal :D
Klinkt super leuk !

Troeta: wat spannend dat logeren

Sam: Wat gezellig heeft ze het !

Leuk die boefjes verhalen O+
pi_130226043
Sonnetje leuk verhaal van die trap. Zoiets blijkt heel onhandig met kleine kinderen.

Sam, leuke foto's. De meisjes hadden het super leuk op de kermis.

Nena, fijn, dat het logeren zo goed ging.

Mijn lief dreigt ook weleens de kleintjes bijv. Bij opa en oma achter te laten voor de nacht. Ik ben er nog niet echt aan toe dat mijn dreumes gaat logeren. Vind het al moeilijk genoeg als ik voor werk een nacht weg ben. Woensdag as gaat dat weer gebeuren en dan midden September nog eens.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130226755
Nog even veel te laat BJ feliciteren met haar peuter!! Wat een leuke meid! En geinig hoe anders ze zijn in het gezicht tussen 1 en 2 jaar oud! Eva is ook zo veranderd maar toch nog hetzelfde, haha.

Zoe, nog gefeliciteerd!!!

En verder ben ik alles een beetje vergeten ;(
En sorry dat ik niet zo vaak meepost :@
Tralalalaaa
pi_130226808
Leuke foto's Sam!

En Nena voor het eerst logeren. Mijlpaal! Arme oma :) Hebben jullie wat leuks gedaan Troeta? Lekker uitgeslapen?

Tinu, ik ben ook nog niet toe aan logeren hoor. En balen dat je weer voor je werk weg moet.

Hoe gaat het bij jullie TAP?
pi_130226910
Zeker leuke foto's, Sam! (sorry, even gemist)

Hier alles goed! Van het weekend gekampeerd. Eerste avond was een drama want ze wilde echt niet slapen, tweede avond viel ze na een half uur gezongen te hebben in slaap. Ze werd 1 keer wakker van het stormachtige weer, maar viel snel weer in slaap. Ik heb geen oog dicht gedaan en voel het nog steeds :')

Ze wil soms dingen doen voordat ze gaat slapen (bellen blazen ofzo, ze is daar dol op) en dan zeggen we, 'nee, morgen'. Nu, als ze moet gaan slapen of wat dan ook, dan is het, 'nee, morgen!'. probeer dan maar niet te lachen :')
En ze zingt dus heel veel. Ze zet eigenlijk altijd wel 'in de maneschijn' in. Dan hoor je ineens IN DE MAAAAAAAN!

Ze wordt groot. Steeds bijdehandter, uitspraak wordt steeds beter en het is een heerlijk vrolijk meisje. Volgende maand is ze alweer twee... Hoe kan dat? Hoe kan de tijd zo snel voorbij vliegen??
Tralalalaaa
pi_130227207
Kamperen dus niet voor herhaling vatbaar :D

Herkenbaar, dat napraten.... En dat zingen klinkt heel schattig O+

Bijna 2 alweer.... wat gaat het snel!
pi_130227254
Ik ben sowieso niet zo van het kamperen.. veel te veel gedoe, ik wil gewoon alle luxe die ik thuis ook heb ;) Maar ach, er waren zeilwedstrijden en kamperen was handiger dan heen en weer naar huis rijden. Is maar 1 keer per jaar dus zo erg is het niet ;)
Tralalalaaa
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:18:55 #241
250838 Fee-nix
pi_130228164
Tinu lekker gezwommen! ^O^ . Kunnen ze daarna zo heerlijk rozig zijn he.
En nog meer boevenstreken :D.

Wat leuk dat M nu veel aan t handje loopt, Kyara!

Sonnetje klinkt als een gezellige drukke dag! Knap van je dametje, hoor. En lollig he, als ze doorhebben dat ze 'stout' zijn en het dan zooooo grappig vinden om t toch te doen :D.

Ah Bitterend, water op je laminaat :|W . Wel meteen weer gedweild :P.

Kijk Sam, jij hebt nou leuke kermisfoto's ;).

Oh Nena voor t eerst uit logeren, Troeta! Spannend! Hoe vond jij het? Fijn dat het zo goed ging!

TAP kamperen is ook niet echt mijn ding :P. Maar toch wil ik het wel gaan proberen met de jongens. Toen ik kind was vond ik het geweldig namelijk. Heerlijk, zo'n vrolijk meisje *; . En hard gaat het inderdaad!

Ik heb net J naar de opvang gebracht in de stromende regen }:| . Gelukkig hebben we een fietskar, dus de jongens zaten droog!
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:12:07 #242
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130238349
BJ, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je dochter! *O*

En Zoë gefeliciteerd ! Wat leuk zeg *O*

Leuke foto's Sam !

Fee, gewoon doen joh, kamperen! Anders in zo'n vacansoleil tent. Hebben wij ook gedaan (voor het eerst :) Zowiezo onze eerste vakantie dit) En ging echt super ^O^
pi_130239130
Sorry, ik MOET deze foto even delen... kleindochter en opa O+

Tralalalaaa
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:57:17 #244
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_130239929
Dat handje op de rug *smelt* O+
pi_130240962
dat handje O+
pi_130242426
Och wat schattig O+

Schandalig laat om Liene uit te zwaaien, maar alsnog gefeliciteerd met je mooie meisje BJ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:14:01 #247
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130242509
Je was trouwens lekker dicht bij mij in de buurt TAP.

Wat een leuke foto's Sam, ziet er gezellig uit!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:34:12 #248
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130249486
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef NotTheSame het volgende:
Dat handje op de rug *smelt* O+
Dat! Bijzonder lieve foto!
Oude (on)bekende.
pi_130251034
Heel lief O+