Er stond ook: "its a boy!" opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Kyara het volgende:
Beter blauw voor een meisje dan roze voor een jongetje vind ik. Hier dragen de meisjes ook gewoon blauwe rompers.
Dat is ook vreemd. Foutje bedankt, misschien hadden ze zich vergist?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Er stond ook: "its a boy!" opdus echt bedoelt voor een jongen....
En dat doe ik S niet aan.. Vind het raar dat je iemand een jongens-iets geeft als kraamcadeau voor een meisje
Ja, dan wordt het een ander verhaal. Dat is gewoon stom. Ik dacht dat je alleen de kleur bedoelde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Zo�23 het volgende:
Er stond ook: "its a boy!" op dus echt bedoelt voor een jongen....
En dat doe ik S niet aan.. Vind het raar dat je iemand een jongens-iets geeft als kraamcadeau voor een meisje
Ja kweenie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd. Foutje bedankt, misschien hadden ze zich vergist?
Op schoentjes ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd BJ! Leuke foto's en mooie meid(en) heb je!
Zoë, wat leuk! S als bruidsmeisje? Lastig wel, van het niet willen slapen. Ik zou toch wel ernstig m'n avond missen
Hier een meisje dat niet helemaal fit is/lekker in haar vel zit. Heel driftig en tegelijk heel aanhankelijk. We hebben haar vanmiddag maar in de Bondolino meegenomen. Dat leek ze wel weer eens heel erg fijn te vinden. Ook heeft ze vandaag buiten gelopen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |