Precies, welk gezin kan nu rondkomen van 1 miljoen per jaar. Dat is niet te doen man, in mijn eentje is het soms al droog brood eten aan het einde van het jaar
Een paar miljoen tekengeld en een paar miljoen per jaar is natuurlijk ook niet gek op je 18e, uiteindelijk moet je ook maar bij hem zien of het echt een absolute topper wordt (blessures daargelaten).
Een paar miljoen tekengeld en een paar miljoen per jaar is natuurlijk ook niet gek op je 18e, uiteindelijk moet je ook maar bij hem zien of het echt een absolute topper wordt (blessures daargelaten).
Natuurlijk niet, dat snap ik ook allemaal wel. Het stond er alleen behoorlijk krom imo, wanneer Bakkali bij PSV een 4 jarig contract tekent a 1 miljoen per jaar heeft hij 4 miljoen aan het eind van de rit. Dat is gewoon genoeg om een gezin van rond te laten komen hoor Tuurlijk is 20 miljoen lekkerder, dat lijkt me logisch.
Natuurlijk niet, dat snap ik ook allemaal wel. Het stond er alleen behoorlijk krom imo, wanneer Bakkali bij PSV een 4 jarig contract tekent a 1 miljoen per jaar heeft hij 4 miljoen aan het eind van de rit. Dat is gewoon genoeg om een gezin van rond te laten komen hoor Tuurlijk is 20 miljoen lekkerder, dat lijkt me logisch.
Het gaat om de achtergrond. Waar die mannetjes op die leeftijd terecht al gevoelig zijn voor een klap geld heeft Bakkali nog extra reden vanwege de gezinssituatie met een overleden moeder en een vader die voor 8 kinderen moet zorgen. Dan is het gouden voetje van die snotneus natuurlijk de 100% melkkoe voor dat complete gezin. Kun je berekeningen op loslaten hoeveel ze nu nodig hebben en wat genoeg is, maar da's natuurlijk nooit de insteek van hem, zijn vader of de rest.
Het gaat om de achtergrond. Waar die mannetjes op die leeftijd terecht al gevoelig zijn voor een klap geld heeft Bakkali nog extra reden vanwege de gezinssituatie met een overleden moeder en een vader die voor 8 kinderen moet zorgen. Dan is het gouden voetje van die snotneus natuurlijk de 100% melkkoe voor dat complete gezin. Kun je berekeningen op loslaten hoeveel ze nu nodig hebben en wat genoeg is, maar da's natuurlijk nooit de insteek van hem, zijn vader of de rest.
Tja bij iemand als Bakkali is het misschien erger dan de gemiddelde Nederlander maar allemaal zijn ze gewoon heel gevoelig voor een grote zak geld, zou jij ook zijn. Als je nu 10 miljoen kan verdienen ben je voor de rest van je leven in principe binnen mocht je een dusdanige blessure oplopen dat je niet meer kan voetballen.
Maar wat Goten zegt, het is niet alsof je het zwaar hebt met 1 miljoen per jaar.
Tja bij iemand als Bakkali is het misschien erger dan de gemiddelde Nederlander maar allemaal zijn ze gewoon heel gevoelig voor een grote zak geld, zou jij ook zijn. Als je nu 10 miljoen kan verdienen ben je voor de rest van je leven in principe binnen mocht je een dusdanige blessure oplopen dat je niet meer kan voetballen.
Maar wat Goten zegt, het is niet alsof je het zwaar hebt met 1 miljoen per jaar.
Dat is ook niet wat ik zeg. Het gaat om de achtergrond van het gezin waardoor de urge van Bakkali om het onderste uit de kan te halen compleet gegrond is.
Dat is ook niet wat ik zeg. Het gaat om de achtergrond van het gezin waardoor de urge van Bakkali om het onderste uit de kan te halen compleet gegrond is.
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Hij heeft al 1 keer geweigerd. Brands doet er goed aan om het tussentijds een extra jaar bij te laten tekenen tegen verbeterde voorwaarden. De kans dat hij dan goed geld opbrengt is dan wat groter. Maat laten we er van genieten zolang het duurt en laten we dan dat talentje van Groningen oppikken.
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Hij heeft al 1 keer geweigerd. Brands doet er goed aan om het tussentijds een extra jaar bij te laten tekenen tegen verbeterde voorwaarden. De kans dat hij dan goed geld opbrengt is dan wat groter. Maat laten we er van genieten zolang het duurt en laten we dan dat talentje van Groningen oppikken.
Alles behalve.
En inderdaad hopen dat hij tussentijds nog een jaar of 2 wil bijtekenen, zodra hij 18 wordt. Hoewel hij zich zo stormachtig ontwikkeld dat ik dat nagenoeg onmogelijk typeer.
Het is dan ook bullshit. Je laat je gewoon beinvloeden door emoties en medelijden terwijl dat niet nodig is. Met 9 man kun je heerlijk rondkomen hoor van 1 miljoen per jaar en als je normaal leeft en niet meteen een villa gaat komen kun je van die 4 miljoen die je bij PSV verdient met gemak de rest van je leven rond komen met dat gezin.
Daarnaast zal hij vast nog meer verdienen aan sponsor deals, photoshoots, merchandise en ga zo maar door.
Het is dan ook bullshit. Je laat je gewoon beinvloeden door emoties en medelijden terwijl dat niet nodig is. Met 9 man kun je heerlijk rondkomen hoor van 1 miljoen per jaar en als je normaal leeft en niet meteen een villa gaat komen kun je van die 4 miljoen die je bij PSV verdient met gemak de rest van je leven rond komen met dat gezin.
Daarnaast zal hij vast nog meer verdienen aan sponsor deals, photoshoots, merchandise en ga zo maar door.
Emoties en medelijden? __!!
Ja, man. Snotteren hier. De gezinssituatie laten meetellen in de terechte mentaliteit qua financiële aspecten in contracten. Bijna hetzelfde als emoties en medelijden.
Natuurlijk kan je er van rondkomen in wat voor gezinssituatie dan ook, maar van 3-4 miljoen kom je beter rond.
Als je 8 broertjes/zusjes hebt denk je daar echt niet zo makkelijk over. Dan is het gewoon pakken wat je pakken kan want het feit dat hij nu goed voetbalt is geen zekerheid voor de toekomst en dan heb je ook nog zaken als blessures etc.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als je 8 broertjes/zusjes hebt denk je daar echt niet zo makkelijk over. Dan is het gewoon pakken wat je pakken kan want het feit dat hij nu goed voetbalt is geen zekerheid voor de toekomst en dan heb je ook nog zaken als blessures etc.
Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Geo4kant het volgende: Daarnaast wed maar dat Bakkali over de miljoen gaat.. PSV maakt uit zonderingen met hun salarisplafond voor exceptionele talenten.
niet voor exceptionele talenten, voor exceptionele spelers. Kan je niet maken om zo een uitzondering te maken voor een 17 jarig talent, daar waar de rest van de supertalenten nog niet eens de helft verdienen (en dat is al behoorlijk goed).
Ik kan moeilijk stellen dat intrinsieke motivatie als verantwoordelijkheidsgevoel een primaire voorwaarde is voor zo'n jongen, maar bij Bakkali kan ik er me alles bij voorstellen.
En daar is helemaal niks mis mee. Als hij nou miljoenen op de bank had en dan nog voor een paar miljoen extra weg ging had je wel gelijk (Zeg maar wat Guus Hiddink doet) maar dit is gewoon oké en kan je vrij weinig van zeggen.
Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Geo4kant het volgende: Daarnaast wed maar dat Bakkali over de miljoen gaat.. PSV maakt uit zonderingen met hun salarisplafond voor exceptionele talenten.
Ik weet niet precies wanneer het contract van Wijnaldum afloopt, maar om een gelijke situatie als nu met Toivonen te voorkomen hoop ik wel dat Brands hem een nieuwe onder de neus schuift.
Dat zou bijzonder dom zijn. Ten eerste gaat PSV daar niet mee akkoord. Ten tweede zal bijvoorbeeld Park not amused zijn omdat hij 2/3e van zijn salaris heeft ingeleverd om bij PSV te kunnen ballen en een Maher zal zich ook niet heel speciaal meer voelen als een 17 jarige zulke verzoeken indient. Kortom; de kans op een kléin beetje gezeik is aanwezig.
Dat zou bijzonder dom zijn. Ten eerste gaat PSV daar niet mee akkoord. Ten tweede zal bijvoorbeeld Park not amused zijn omdat hij 2/3e van zijn salaris heeft ingeleverd om bij PSV te kunnen ballen en een Maher zal zich ook niet heel speciaal meer voelen als een 17 jarige zulke verzoeken indient. Kortom; de kans op een kléin beetje gezeik is aanwezig.
Ja maarja, dan bestaat dat kans dat dit top talent jullie verlaat, en dat is ook niet wat je wilt neem ik aan.
Ja maarja, dan bestaat dat kans dat dit top talent jullie verlaat, en dat is ook niet wat je wilt neem ik aan.
Hij heeft de kans om te verlengen zodra hij 18 is en tot die tijd ligt hij met zijn 3-jarige contract toch wel vast. Daarnaast kan PSV niet opboksen tegen de salarissen van eventuele clubs met interesse of je moet 8 keer boven je plafond gaan. Lijkt me niet dat een dergelijk scenario realiteit gaat worden.
Je haalt twee dingen door elkaar. Er is een salarisplafond voor spelers van ongeveer 1 miljoen. Daarnaast is er een plafond voor jeugdspelers, wat lager ligt. Ik dacht rond de twee ton.
Van dat jeugdplafond wordt afgeweken bij exceptioneel talent en geloof maar dat Bakkali heel binnenkort die grens overgaat....
Afwijken van het echte plafond van 1 miljoen heeft weinig zin. Simpelweg omdat je dan zo ver omhoog moet, wil je de concurrentie van de City's van deze wereld aan kunnen, dat het niet meer verantwoord is. 1 of 1,3 miljoen maakt het verschil niet als City 3 biedt zonder blikken of bloze....
Je haalt twee dingen door elkaar. Er is een salarisplafond voor spelers van ongeveer 1 miljoen. Daarnaast is er een plafond voor jeugdspelers, wat lager ligt. Ik dacht rond de twee ton.
Van dat jeugdplafond wordt afgeweken bij exceptioneel talent en geloof maar dat Bakkali heel binnenkort die grens overgaat....
Afwijken van het echte plafond van 1 miljoen heeft weinig zin. Simpelweg omdat je dan zo ver omhoog moet, wil je de concurrentie van de City's van deze wereld aan kunnen, dat het niet meer verantwoord is. 1 of 1,3 miljoen maakt het verschil niet als City 3 biedt zonder blikken of bloze....
Qua geld geef ik je gelijk maar toch tussen 1 wat je plafond is en 1,3 geef je wel een soort signaal af van jij bent speciaal voor ons, wat voor zulke mannetjes ook belangrijk is.
en mensen die kaarten op MP gooien moeten ze vierendelen en hun clubcard afpakken
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Qua geld geef ik je gelijk maar toch tussen 1 wat je plafond is en 1,3 geef je wel een soort signaal af van jij bent speciaal voor ons, wat voor zulke mannetjes ook belangrijk is.
Zo'n uitzonderingspositie is oké, maar dan toch niet voor iemand die net 4 wedstrijden heeft gespeeld.
Het is niet voor niet het salarisplafond. Die 1 mln, of wat het exact ook is, gaat niemand overheen. Als Gomes wordt gehaald, gaat hij niet over het plafond. Park wordt weggeplukt bij het zeer goed betalende QPR, maar gaat niet over het plafond. Dat zal voor Bakkali niet anders zijn lijkt me, en dat zal hij ook wel snappen.
Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef zerokil het volgende: Bakalli is 17, en dan op je 18de al een mill per jaar verdienen. Daar denkt Brands nog niet eens over na joh. Zouden jullie ook niet moeten doen.
Ah je bent de aankoop Strootman alweer vergeten voor 7miljoen na 1 seizoen met 5 leuke wedstrijdjes?
Ah je bent de aankoop Strootman alweer vergeten voor 7miljoen na 1 seizoen met 5 leuke wedstrijdjes?
die had daarvoor ook al meer laten zien hč
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Pelle naar Feyenoord was ook een waardeloze aankoop ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Pelle was geen talent en een nog raardere keuze. Strootman had men natuurlijk beter bij Sparta kunnen halen, maar je kunt moeilijk zeggen dat ie waardeloos speelde. Maar ja, als je met Willems en Marcelo samen moet ballen wordt t lastig..
Tuurlijk. Roma kwam aan met een zak waarin 20 Miljoen zat en vroegen om een willekeurige speler. Strootman paste het beste en dat komt volledig op het conto van Brands.
Nou ja, ik krijg langzaam het idee dat Brands wel degelijk een goede rol speelt in het verkopen van spelers. Als ik het zo las konden zowel Mertens, Strootman als Marcelo (Duh ) er niets van, maar zijn toch allen met (dikke) winst verkocht. Zelfde voor Lens, maar daar waren de geluiden wat positiever over.
Brands heeft een rechtlijnig beleid. Duur inkopen, maar ook duur verkopen.
Strootman voor 20 miljoen verpatsen en dan ook nog eens 15% doorverkoopclausules is top notch. Marcelo slijten. Nagenoeg de hoofdprijs voor Lens en Mertens... Dat verkopen gaat 'm goed af.
Strootman voor 20 miljoen verpatsen en dan ook nog eens 15% doorverkoopclausules is top notch. Marcelo slijten. Nagenoeg de hoofdprijs voor Lens en Mertens... Dat verkopen gaat 'm goed af.
Kopen ook niet slecht op zich. Natuurlijk heb je altijd missers: Marcelo, Zanka, Matavz.
Al is het bij Matavz niet zozeer dat het een slechte spits is. Als je alle wedstrijden ermee speelt dan schiet hij er waarschijnlijk 20 in en verkoop je hem voor 10 mil.
Kopen ook niet slecht op zich. Natuurlijk heb je altijd missers: Marcelo, Zanka, Matavz.
Al is het bij Matavz niet zozeer dat het een slechte spits is. Als je alle wedstrijden ermee speelt dan schiet hij er waarschijnlijk 20 in en verkoop je hem voor 10 mil.
Wijnaldum ook voor veel geld gekocht. Hij neemt flinke risico's door grote bedragen neer te tellen en ik heb het vermoeden dat TD's van andere clubs daar handig op inspelen door ook de hoofdprijs te vragen.
Ook al vind ik dat Matavz best nog iets toe te voegen heeft aan dit PSV, zou ik niet rouwig zijn als die verkocht wordt. Locadia heeft gewoon meer op dit moment. Ik zou Depay eerlijk gezegd ook wel eens in de spits willen zien. Typische buitenspeler, maar durft de bal wel te vragen met een man in de rug en is berensterk. Heeft een actie en is goed in de kleine ruimte. Heeft veel meer dan andere aanvallers ook overzicht.
Waarom Matavz verkopen? Locadia kan toch onmogelijk alle wedstrijden spelen? Het beste is dat Cocu gaat rouleren met beide spitsen. Welke spits van niveau hebben zij nog naast Locadia en Matavz?
Op woensdag 14 augustus 2013 16:57 schreef Lange_Lans het volgende: Ook al vind ik dat Matavz best nog iets toe te voegen heeft aan dit PSV, zou ik niet rouwig zijn als die verkocht wordt. Locadia heeft gewoon meer op dit moment. Ik zou Depay eerlijk gezegd ook wel eens in de spits willen zien. Typische buitenspeler, maar durft de bal wel te vragen met een man in de rug en is berensterk. Heeft een actie en is goed in de kleine ruimte. Heeft veel meer dan andere aanvallers ook overzicht.
Depay is geen spits. Als je Matavz verkoopt heb je gewoon nog maar 1 spits. Dus dan gaan ze sowieso proberen er nog eentje bij te kopen.
Nee, dat zeg ik. Ik denk echter dat hij de kwaliteiten bezit om daar te kunnen spelen. Daarnaast heeft hij daar in de jeugd ook wel een gespeeld.
Van Persie was ook geen spits toen hij bij Feyenoord aansloot.
Van Persie werd omgetoverd tot een spits dankzij Wenger. Hetzelfde deed hij dat ook met Thierry Henry. Ik weet alleen niet of Cocu dat kan gezien zijn ervaring.
Depay moet je gewoon op links laten, zorgt voor veel dreiging. Het is doodzonde om spelers op verschillende posities te misbruiken.
Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Fruitdrink het volgende: Waarom Matavz verkopen? Locadia kan toch onmogelijk alle wedstrijden spelen? Het beste is dat Cocu gaat rouleren met beide spitsen. Welke spits van niveau hebben zij nog naast Locadia en Matavz?
Cocu rouleert al, maar Matavz wil blijkbaar een vaste basisplek
Van Persie werd omgetoverd tot een spits dankzij Wenger. Hetzelfde deed hij dat ook met Thierry Henry. Ik weet alleen niet of Cocu dat kan gezien zijn ervaring.
Depay moet je gewoon op links laten, zorgt voor veel dreiging. Het is doodzonde om spelers op verschillende posities te misbruiken.
Inderdaad, maar nogmaals; Ik denk dat hij de kwaliteiten bezit om daar te kunnen spelen. Neemt niet weg dat ik denk dat hij op links beter tot zijn recht komt, maar ik denk dat hij het kind van de rekening wordt zodra Narsingh fit geraakt.
Inderdaad, maar nogmaals; Ik denk dat hij de kwaliteiten bezit om daar te kunnen spelen. Neemt niet weg dat ik denk dat hij op links beter tot zijn recht komt, maar ik denk dat hij het kind van de rekening wordt zodra Narsingh fit geraakt.
Ik denk dat Narsingh hard zijn best moet gaan doen om zich in de basis te knokken als hij fit is over een paar maanden.
Op woensdag 14 augustus 2013 15:13 schreef StijnDa het volgende: Het is niet voor niet het salarisplafond. Die 1 mln, of wat het exact ook is, gaat niemand overheen. Als Gomes wordt gehaald, gaat hij niet over het plafond. Park wordt weggeplukt bij het zeer goed betalende QPR, maar gaat niet over het plafond. Dat zal voor Bakkali niet anders zijn lijkt me, en dat zal hij ook wel snappen.
Maar daarmee nog niet in graniet gebeiteld. Wel eerder in de media gestaan dat daar echt heeel zelden van zal worden afgeweken, maar dan moet het echt wel een hele goede reden hebben (Messi transfervrij binnenhalen bijv ).
Of dat te rechtvaardigen is in het geval van Bakkali, mocht het erop aan komen, daar kun je over discussiëren. Met Park zijn ze blijkbaar stellig gebleven, Gomes zal eenzelfde verhaal zijn gok ik.
Als het op Bakkali aankomt moet ik het nog maar zien, aangezien iedereen het heeft over een zeldzaam talent in de buitencategorie.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Deze alinea las ik trouwens op OB, ook wel goed nieuws voor degenen die geen kaarten hebben kunnen kopen:
quote:
Kaarten opnieuw verkopen PSV gaat proberen om de kaarten die ongeldig zijn gemaakt terecht te laten komen bij de mensen die net achter het net gevist hebben. "Hoe we die precies opnieuw gaan aanbieden, daar moeten we nog naar kijken. Maar we gaan er in ieder geval voor zorgen dat die kaartjes terecht komen bij echte PSV-supporters."
Maar daarmee nog niet in graniet gebeiteld. Wel eerder in de media gestaan dat daar echt heeel zelden van zal worden afgeweken, maar dan moet het echt wel een hele goede reden hebben (Messi transfervrij binnenhalen bijv ).
Of dat te rechtvaardigen is in het geval van Bakkali, mocht het erop aan komen, daar kun je over discussiëren. Met Park zijn ze blijkbaar stellig gebleven, Gomes zal eenzelfde verhaal zijn gok ik.
Als het op Bakkali aankomt moet ik het nog maar zien, aangezien iedereen het heeft over een zeldzaam talent in de buitencategorie.
Nogmaals: het salarisplafond is keihard. Alleen het plafond voor jeugdspelers is op te rekken bij exceptioneel talent.
Ik wil ook helemaal niet dat PSV (aan wie dan ook) salarissen van boven het miljoen betaalt. En al helemaal niet aan een piske van 17/18 dat anders huilend naar City gaat. Als zo'n gastje voor een paar directe euro's zijn carriere wil vergallen in plaats van een verstandig traject doorlopen, dan laat hem maar gaan.
Over een aantal jaar misschien om hem te laten blijven. Om opeens zijn salaris te vertiendvoudigen, omdat hij het nu aardig doet gaat natuurlijk nergens over
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Over een aantal jaar misschien om hem te laten blijven. Om opeens zijn salaris te vertiendvoudigen, omdat hij het nu aardig doet gaat natuurlijk nergens over
Als hij zo door blijft gaan dan is hij natuurlijk al binnen een jaar of 2 weg.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Bakkali zal een mooi groeicontract krijgen zoals vrij gebruikelijk is. er zal ook vast in het vooruitzicht gesteld worden wat zijn contractaanbieding voor in januari zal zijn.
Het nadeel van het verkopen van Matavz is trouwens dat er opzeker weer een spits gekocht moet worden en ik weet niet wat er aan kwaliteit voor handen is.
PSV doet er alles aan om de zwarthandel in kaartjes voor de thuiswedstrijd tegen AC Milan tegen te gaan. De club doet zich zelfs voor als koper, om zo te achterhalen wie kaartjes tegen woekerprijzen aanbiedt op sites als Marktplaats. Kaarten worden ongeldig gemaakt en de handelaren raken hun club- of seizoenskaart kwijt. Door zich als koper voor te doen, kan PSV achter de adresgegevens van handelaren komen en zo ook zien op welke clubcard de tickets zijn gekocht.
Tientallen handelaren Volgens hoofd marketing Guus Pennings van PSV gaat het om enkele tientallen handelaren. "Alle kaartjes die we hebben opgespoord worden geblokkeerd. De verkopers kunnen er vanuit gaan dat hun clubcard geblokkeerd wordt."
PSV kan zelfs stadionverboden uitdelen aan zwarthandelaren die het echt bont maken, maar het is nog niet duidelijk of de club dat ook gaat doen.
Drie keer kunnen uitverkopen Het thuisduel tegen AC Milan was woensdagochtend binnen anderhalf uur uitverkocht. Voor het Philips Stadion stond een lange rij. De ticketsite, die draait op servers van de KNVB, lag er al snel uit. Dat het zo snel ging, verraste ook PSV. "We hadden drie keer kunnen uitverkopen vandaag", zegt Pennings.
Op sites als Marktplaats werden al snel kaartjes verkocht voor prijzen tot 350 euro.
Kaarten opnieuw verkopen PSV gaat proberen om de kaarten die ongeldig zijn gemaakt terecht te laten komen bij de mensen die net achter het net gevist hebben. "Hoe we die precies opnieuw gaan aanbieden, daar moeten we nog naar kijken. Maar we gaan er in ieder geval voor zorgen dat die kaartjes terecht komen bij echte PSV-supporters."
Goed bezig. Belachelijk ook dat mensen zoiets doen naar mijn mening. Met concerten e.d. heb ik daar ook echt een grafhekel aan. Zulk soort figuren moeten eigenlijk een ban krijgen van alle ticketsites. Maar dat zal toch nooit lukken.
Nogmaals: het salarisplafond is keihard. Alleen het plafond voor jeugdspelers is op te rekken bij exceptioneel talent.
Ik wil ook helemaal niet dat PSV (aan wie dan ook) salarissen van boven het miljoen betaalt. En al helemaal niet aan een piske van 17/18 dat anders huilend naar City gaat. Als zo'n gastje voor een paar directe euro's zijn carriere wil vergallen in plaats van een verstandig traject doorlopen, dan laat hem maar gaan.
Sorry, maar het zijn echt de eigen woorden van Sanders:
Salarisplafond PSV geeft sinds kort het goede voorbeeld, door te streven naar een begroting die ook sluitend is zonder Champions League-voetbal en lucratieve transfers. Er is een salarisplafond van een miljoen euro, waar alleen bij 'exceptionele uitzonderingen' van wordt afgeweken. 'Wij zijn geen missionaris', stelt Sanders. 'Dit komt voort uit noodzaak. PSV heeft niet de ambitie om voor de rest van de wereld een voorbeeldfunctie te vervullen.'
Wellicht wel hard, maar dus niet niet graniet gebeiteld.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
PSV rekende schappelijke prijzen voor het duel met AC Milan en mede daardoor was de wedstrijd in het kader van de voorronde van de Champions League in een mum van tijd uitverkocht. Er ontstond een run op kaarten: PSV had het Philips Stadion, dat een capaciteit heeft van 35.000 toeschouwers, drie keer kunnen uitverkopen.
Dat laat hoofd marketing Guus Pennings weten aan het Eindhovens Dagblad. “Flinke belangstelling hadden we wel verwacht, dit was overweldigend. Alleen al woensdagmorgen waren er 51.000 mensen online om een of twee kaarten te kopen. Binnen anderhalf uur was de wedstrijd uitverkocht. Ongekend en verheugend tegelijk.”
51.000 waarvan bijna iedereen minimaal 2 kaartjes besteld, reken maar uit.
Tijd voor een nieuw stadion met een capaciteit van minimaal 95.000 dus.
Maar belachelijk inderdaad. Stond een paar jaar terug in de rij voor kaarten Defqon.1, was binnen 5 minuten uitverkocht. Toen ik thuis kwam stond meteen heel marktplaats er vol mee met absurde prijzen
Damn, wat was Lens slecht vanavond, blij, dat we hem kwijt zijn.. Strootman was toch wel een baas vanavond, betreur het toch wel een beetje dat ie weg is..
En die Strootman speelt niet de sterren van de hemel maar is wel een erg nuttige speler. Die Wijnaldum ga ik ook steeds meer waarderen, is een goede kracht op het middenveld.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2013 05:50:10 ]
Weer een pareltje die we in dit topic mogen verwelkomen.
Weer een kloon van HMF bedoel je?
Bakkali niet tegen de Eagles? Hoop wel tegen Milan..
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1703-138.php Hier beweren ze allemaal dat er iets niet goed zit bij PSV. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Is dit puur om jaloezie dat ze dit gaan roepen, of hebben ze gelijk en houden Sanders en Brands ons voor gek en is er over een paar jaar weer een grote pijnhoop? (Later meer: kijk op ....nl Gr Rik)
Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef Baje het volgende: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1703-138.php Hier beweren ze allemaal dat er iets niet goed zit bij PSV. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Is dit puur om jaloezie dat ze dit gaan roepen, of hebben ze gelijk en houden Sanders en Brands ons voor gek en is er over een paar jaar weer een grote pijnhoop? (Later meer: kijk op ....nl Gr Rik)
Die gasten gaan er ook al vanuit dat PSV hun ziel allang verkocht heeft aan Doyen, transferrechter verkocht zijn, louche figuren aangetrokken zijn, omdat alle spelers opeens verkocht zijn voor mooie prijzen en er is natuurlijk geen cent te makken. Nee, dit riekt naar jaloezie. Kijk voor de gein eens in het 'F de Boer-topic'. Over jaloezie gesproken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Die gasten gaan er ook al vanuit dat PSV hun ziel allang verkocht heeft aan Doyen, transferrechter verkocht zijn, louche figuren aangetrokken zijn, omdat alle spelers opeens verkocht zijn voor mooie prijzen en er is natuurlijk geen cent te makken. Nee, dit riekt naar jaloezie. Kijk voor de gein eens in het 'F de Boer-topic'. Over jaloezie gesproken
Precies. Pure jaloezie, op wat dan ook. Wel zeuren over een Lemic en Doyen ook, kwaad van het voetbal dit dat, maar ondertussen lopen ze de polonaise wanneer een speler als Meleg gehaald wordt.
Precies, wat een clowns zitten daar zeg Op het PSV netwerk ook met die kaartverkoop van PSV - Milan. Ik miste eigenlijk alleen nog het zinnetje "3000 euro schuld, wijf kwijt "
Daar kijkt iedereen wekelijks iedere wedstrijd van de jeugd, met regelmaat naar de meest obscure competities en kennen ze allemaal wel iemand die binnen de voetbalorganisatie werkt
Daar kijkt iedereen wekelijks iedere wedstrijd van de jeugd, met regelmaat naar de meest obscure competities en kennen ze allemaal wel iemand die binnen de voetbalorganisatie werkt
Ja, goede speler wel die Papa Bouba Lnang, heb hem meerdere malen aan het werk gezien in de Russische 2de divisie, vooral een goede kopper. Precies wat PSV kan gebruiken op dit moment, als PSV deze binnen kan halen doen ze echt hele goede zaken.
Vroeger keek ik er nog wel eens op, maar de laatste jaren mijd ik het maar Behalve dan om te checken of die ticketbox verkoop voor iedereen plat lag
Soms kijk ik er voor nieuws of discussies over spelers.
Er was eerst zo'n vent die wel degelijk connecties had en die antwoordde altijd met van die korte oneliners. Daarna zijn er ook gewoon mensen die stijl van posten gaan kopiëren
Er was eerst zo'n vent die wel degelijk connecties had en die antwoordde altijd met van die korte oneliners. Daarna zijn er ook gewoon mensen die stijl van posten gaan kopiëren
Die ene zegt dat hij het raar vindt dat Toivonen soms nog invalt ivm zijn 1 jarig contract. Nee Eriksen en Aldeweireld? die staan nog gewoon in de basis, wat voor kneus ben je dan.
Op donderdag 15 augustus 2013 13:33 schreef zerokil het volgende: Die ene zegt dat hij het raar vindt dat Toivonen soms nog invalt ivm zijn 1 jarig contract. Nee Eriksen en Aldeweireld? die staan nog gewoon in de basis, wat voor kneus ben je dan.
Eriksen en Aldeweireld zeggen bij te tekenen als ze niet vertrekken. Toivonen heeft gezegd gratis de deur uit te willen gaan.
1. Hele andere situatie dus 2. Dat pikt PSV uiteraard dan niet.
Op donderdag 15 augustus 2013 13:33 schreef zerokil het volgende: Die ene zegt dat hij het raar vindt dat Toivonen soms nog invalt ivm zijn 1 jarig contract. Nee Eriksen en Aldeweireld? die staan nog gewoon in de basis, wat voor kneus ben je dan.
Overigens is het juist slim om Toivonen nu te laten spelen. Dan kan een club hem misschien nog oppikken tot het einde van de transferperiode. Als je hem niet laat spelen is de kans dat hij weggaat nog kleiner.
Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef zerokil het volgende: Na mijn weten, heeft alleen Eriksen gezegt dat hij zijn contract zou verlengen mocht hij niks vinden.
Maar zo intensief volg ik ajakkes niet.
Ajakkes ja?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef zerokil het volgende: Na mijn weten, heeft alleen Eriksen gezegt dat hij zijn contract zou verlengen mocht hij niks vinden.
Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef Baje het volgende: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1703-138.php Hier beweren ze allemaal dat er iets niet goed zit bij PSV. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Is dit puur om jaloezie dat ze dit gaan roepen, of hebben ze gelijk en houden Sanders en Brands ons voor gek en is er over een paar jaar weer een grote pijnhoop? (Later meer: kijk op ....nl Gr Rik)
Het enige "argument" dat ze hebben is dat PSV spelers voor, in hun ogen, absurde bedragen weet te verkopen. Oh en dat Mertens een contract voor 5 jaar heeft getekend. Goed verhaal ja
quote:
Hier zie je gewoon hoe verrot het voetbal al is. Ajax en Feyenoord verkopen hun ' echte' talenten niet eens, maar de engnekken uit eindhoven aan de lopende band. Het is gewoon te doorzichtig, maar je ziet nu ook dat je geen kans maakt als je niet 'fraudeert'
Tijd voor een eerlijke sport, can't wait for that to happen..
3 jaar op rij kampioen worden, en dan nog steeds zo bezig zijn met een andere club. Wat een lutsers, om over de belachelijke inhoud van hun posts maar niet te beginnen.
Wtf dat zijn goede trolls of mensen die even bij het Pieter Baan Centrum langs moeten.
Dat is het doorsnee AJAX internetpubliek. Pubers met teveel vrije tijd die teveel praten maar weinig zeggen. Niet voor niets is het centrale AJAXtopic het grootste topic in zijn soort. Hetzelfde zie je op WVZ, voetbalzone en al die andere websites met een actieve achterban.
Raiola wil zijn geld er wel voor krijgen natuurlijk. Tot het laatste weekend zit Toivonen nog aan een andere zakenwaarnemer vast, die hij niet meer wil.
Raiola wil zijn geld er wel voor krijgen natuurlijk. Tot het laatste weekend zit Toivonen nog aan een andere zakenwaarnemer vast, die hij niet meer wil.
Ah zo, dus dat Raiola Toivonen onder de duim houdt. Dat zou geen goede start zijn tussen die 2 Toivonen wil natuurlijk gewoon zo snel mogelijk naar een nieuwe club, dit kost hem allemaal voorbereidingstijd en de start van de competitie.
Ah zo, dus dat Raiola Toivonen onder de duim houdt. Dat zou geen goede start zijn tussen die 2 Toivonen wil natuurlijk gewoon zo snel mogelijk naar een nieuwe club, dit kost hem allemaal voorbereidingstijd en de start van de competitie.
Toivonen wilde zelf in zee met Raiola omdat hij zijn oude zaakwaarnemer slecht vond en Raiola iedereen bij een topclub kan binnenloodsen. Denk dat hij liever nog twee weken bij PSV blijft en dan vertrekt naar een subtopper in een grote competitie dan nu te vertrekken naar een degradatiekandidaat in een grote competitie.
Morgen 10 uur 2000 ingenomen en achtergehouden kaarten voor PSV - Milan in de verkoop. Dat wordt bivakkeren in de slaapzak voor de Primera. Succes! Online zou ik het niet op wagen na het debacle van gisteren.
PSV wil voor het sluiten van de markt nog een verdediger vastleggen, maar hoeft niet te rekenen op de komst van Fabian Schär. De Telegraaf meldt dat FC Basel zijn basisspeler niet wil verkopen en zelf ziet de 21-jarige Zwitser een transfer naar Eindhoven ook niet als een positieverbetering.
Basel nam al afscheid van Aleksandar Dragovic en voelt er dan ook niets voor om ook te breken met Schär, die nog tot medio 2015 onder contract staat bij RotBlau. “Basel wil met Schär de Champions League halen en hij wil zelf ook nog graag een jaar in Zwitserland blijven om volgend jaar de stap te maken naar een van de grote vier competities. Op dit moment is Nederland geen stap vooruit ten opzichte van Basel”, claimt het management van de mandekker.
Schär, die één interland achter zijn naam heeft staan, is in Eindhoven in beeld sinds het vertrek van Marcelo naar Hannover 96. PSV ontving 2,75 miljoen euro voor de Braziliaan en technisch manager Marcel Brands zei donderdag nog geen haast te hebben met het vinden van een vervanger. “We hebben nog even de tijd”, sprak Brands.
Niet nodig ook wat mij betreft. Ook al schijnt het wel een aardige speler te zijn. Gewoon Hendrix doorschuiven als men daar in gelooft. Een nieuwe jonge speler aantrekken, blokkeert zijn ontwikkeling. En dan had die ook niet hoeven bijtekenen. Wellicht kan zelfs Zanka zich optrekken aan de rust die Rekik en Bruma uitstralen, mocht hij moeten invallen.
Ik heb vandaag toch nog kaartjes weten te reserveren voor dinsdag.Ze zeiden me dat ik dinsdag voor de wedstrijd bij ingang 11 de kaarten moet halen.Is het daar dan ontzettend druk of valt het wel mee bij die ingang 11?
Zal niet spelen. Maar ook met vervanger FloJo moeten we GAE makkelijk kunnen oprollen. Ik zeg hattrickje Locadia
You can be anything you want to be Just turn yourself into anything you think that you could ever be Be free with your tempo, be free, be free Surrender your ego - be free, be free to yourself
Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Tallie1982 het volgende: Ik heb vandaag toch nog kaartjes weten te reserveren voor dinsdag.Ze zeiden me dat ik dinsdag voor de wedstrijd bij ingang 11 de kaarten moet halen.Is het daar dan ontzettend druk of valt het wel mee bij die ingang 11?
Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef GotenSSJ het volgende: Gelukkig hebben ze bij PSV geleerd van het debacle afgelopen woensdag. Servers vlogen er weer netjes uit om 10 uur
Daar kan PSV vrij weinig aan doen.
Het lijkt mij dat je als topteam in Nederland ook stabiele servers wil hebben. Maar goed, KNVB dan.
Onzin. Voor die 3x per jaar dat het vastloopt? Stadion raakt toch wel vol. En valt mee want heb om 10 uur nog kaart weten te kopen. pas rond 10:02 kwam die melding.
Onzin. Voor die 3x per jaar dat het vastloopt? Stadion raakt toch wel vol. En valt mee want heb om 10 uur nog kaart weten te kopen. pas rond 10:02 kwam die melding.
Onzin, want ik zat om precies 10 uur klaar. Maar goed, blijkbaar wordt het als normaal gezien dat servers van kaartverkoop regelmatig vast lopen omdat er wat meer mensen op zitten dan normaal. Bij concerten/festivals loopt de boel ook regelmatig vast namelijk, wel een andere aanbieder dat dan weer wel.
Onzin, want ik zat om precies 10 uur klaar. Maar goed, blijkbaar wordt het als normaal gezien dat servers van kaartverkoop regelmatig vast lopen omdat er wat meer mensen op zitten dan normaal. Bij concerten/festivals loopt de boel ook regelmatig vast namelijk, wel een andere aanbieder dat dan weer wel.
dan zou je dus een enorm serverpark neer moeten zetten omdat de belangstelling een paar keer per jaar groot is en de rest van het jaar de server prima voldoet?
wat denk je dat dat kost??(en wie denk je dat dat uiteindelijk mag betalen?)
Na dat gezeik van woensdag had ik er ook niet op gegokt om nu online kaarten te kopen. Gezien de massale interesse in kaarten was nu ook wel weer te verwachten dat die site offline zou vliegen.
Ik denk dat de beleidsbepalers die 2x per jaar dat er een massale run op kaarten voor PSV dit wel voor lief nemen. De kosten wegen niet op tegen de baten lijkt mij.
dan zou je dus een enorm serverpark neer moeten zetten omdat de belangstelling een paar keer per jaar groot is en de rest van het jaar de server prima voldoet?
Servercapaciteit kan heel flexibel worden ingekocht.
Ik heb geen idee hoe zoiets precies werkt, maar het lijkt mij dat er toch een tussenoplossing mogelijk is qua serverruimte verhogen voor korte tijd? Zo niet heeft dat weinig nut inderdaad.
Anyway, net met gods gratie er doorheen gekomen Vak GG, niet ideaal maar goed dat nemen we maar voor lief
Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef zeebeschuit het volgende: Daarnaast draagt zo'n overbelast melding alleen maar bij aan de 'psv-hype'. Is weer krantenvulling
PSV weigert Matavz te verkopen PSV weigert om Tim Matavz te verkopen aan Malaga. De 24-jarige spits liet eerder deze week via zijn zaakwaarnemer weten dat hij een transfer naar de Spaanse subtopper ziet zitten. Foto: Proshots
"Trainer Phillip Cocu is heel tevreden over Tim en Jürgen Locadia, twee goede spitsen die elkaar aanvullen. We willen beiden behouden", zegt technisch manager Marcel Brands van de Eindhovenaren in De Telegraaf.
Brands maakt wel het voorbehoud dat de situatie verandert als Malaga een exorbitant bedrag op tafel wil leggen, maar daar is nog geen sprake van.
Matavz vreest naar verluidt dat hij dit seizoen vaker dan hem lief is op de bank zal zitten omdat Cocu per wedstrijd zal kiezen wie de aanval van PSV leidt.
"Het is allemaal erg voorbarig. We hebben net vier wedstrijden achter de rug, waarvan hij bij de helft in de basis is begonnen", stelt Brands.
Matavz speelt sinds de zomer van 2011 voor PSV, dat hem destijds overnam van FC Groningen. Zijn contract in Eindhoven loopt medio 2016 af.
Bron: Nu.nl
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 10:45:19 ]
En zelfde type speler als Locadia, alleen wie zou dan tweede spits moeten zijn?
Opzich zou een type Koevermans, VoH als backup kunnen dienen. Kan zo gauw even geen namen verzinnen, maar een speler die in de lucht redelijk sterk is en de ballen vast kan houden zeg maar.
ja maar als je een beetje winst maakt enzo. Is goed voor de bankstand. Sommigen snappen het gewoon niet...
Nee Matavz voegt lekker veel toe, dat scheelt. Als je het nou over Strootman had gehad was het mijns inziens een ander verhaal. Matavz voegt al 2 jaar 0,0 toe, op die ene beker wedstrijd tegen Twente na. Als je er dan nu tussen de 8 en de 10 miljoen voor kan krijgen ben je dom als je het niet doet. Bovendien heb je voor Matavz een uitstekende vervanger in huis. Maar dat snap jij blijkbaar niet.
En zelfde type speler als Locadia, alleen wie zou dan tweede spits moeten zijn?
El Hamdaoui halen. Financieel aalbaar en bij PSV met die hele jonge groep zal er tegen hem opgekeken worden, waardoor die jongen lekker in zijn vel zit. En dan is hij vrij dodelijk in de 16.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Nee Matavz voegt lekker veel toe, dat scheelt. Als je het nou over Strootman had gehad was het mijns inziens een ander verhaal. Matavz voegt al 2 jaar 0,0 toe, op die ene beker wedstrijd tegen Twente na. Als je er dan nu tussen de 8 en de 10 miljoen voor kan krijgen ben je dom als je het niet doet. Bovendien heb je voor Matavz een uitstekende vervanger in huis. Maar dat snap jij blijkbaar niet.
je redt het niet met 11 spelers een heel jaar lang
en kom dan niet met argumenten als, ja doe maar een een Eijkelkamp, VoH of Koevermans... we hebben de ideale spits met Matavz gewoon in huis. We hebben het geld al helemaal niet nodig.
je redt het niet met 11 spelers een heel jaar lang
en kom dan niet met argumenten als, ja doe maar een een Eijkelkamp, VoH of Koevermans... we hebben de ideale spits met Matavz gewoon in huis. We hebben het geld al helemaal niet nodig.
100% met je eens dat 11 spelers, uiteraard, te weinig is. Ik denk alleen dat mocht je nu een lekker bod krijgen, en dan praat ik over 8 miljoen+, dat je het zeker moet overwegen. Mocht Locadia hem namelijk helemaal uit de basis spelen krijg je er volgende jaren geen fractie meer van terug. Dat kan PSV zich ook niet veroorloven.
100% met je eens dat 11 spelers, uiteraard, te weinig is. Ik denk alleen dat mocht je nu een lekker bod krijgen, en dan praat ik over 8 miljoen+, dat je het zeker moet overwegen. Mocht Locadia hem namelijk helemaal uit de basis spelen krijg je er volgende jaren geen fractie meer van terug. Dat kan PSV zich ook niet veroorloven.
vergeet het geld
dit jaar kampioen worden, daar gaat het om. 2e worden heb je geen hol aan. Ja dat de ticketbox het niet aankan als je je moet kwalificeren in de VCL
dit jaar kampioen worden, daar gaat het om. 2e worden heb je geen hol aan. Ja dat de ticketbox het niet aankan als je je moet kwalificeren in de VCL
Ja, zo dachten ze er 5/6 jaar geleden ook over. Jammer dat dat inhield dat de gemeente zich er mee moest gaan bemoeien. Ik snap je punt wel, ik vraag me alleen af of het heel slim is om het op deze manier te doen.
Edit: Na deze zomer zal PSV er financieel gezien wel wat beter voor staan als destijds, maar toch
Precies, als er een echt goed bod komt gewoon verkopen en anders lekker blijven rouleren. Alleen als hij verkocht wordt moet er iemand gehaald worden. Dit is echt niet uit de jeugd op te lossen. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die Bentancourt al klaar is om als 2e spits te fungeren, want dan had hij toch al wel een mee mogen doen lijkt me. Dus wie ga je dan halen die goed genoeg is en het niet erg vindt om op de bank te zitten. En die daarbij ook nog eens niet te veel kost...
Ik zeg houden tenzij het bod richting de 10 miljoen gaat.
Overigens geweldige statistieken voor een middenvelder, er zijn zat spitsen die het minder doen
Hij lijkt dit seizoen ook alleen maar beter te worden, voor zover we dat nu kunnen zeggen. Begint z'n kansen af te maken, speelde een leuk potje tegen Portugal volgens mij krijgt hij echt een boost van het vertrouwen dat Cocu in hem heeft. Komt de aanvoerdersband daar nog eens bovenop natuurlijk.
Precies, als er een echt goed bod komt gewoon verkopen en anders lekker blijven rouleren. Alleen als hij verkocht wordt moet er iemand gehaald worden. Dit is echt niet uit de jeugd op te lossen. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die Bentancourt al klaar is om als 2e spits te fungeren, want dan had hij toch al wel een mee mogen doen lijkt me. Dus wie ga je dan halen die goed genoeg is en het niet erg vindt om op de bank te zitten. En die daarbij ook nog eens niet te veel kost...
Ik zeg houden tenzij het bod richting de 10 miljoen gaat.
De Koev
El Hamdaoui halen. Financieel aalbaar en bij PSV met die hele jonge groep zal er tegen hem opgekeken worden, waardoor die jongen lekker in zijn vel zit. En dan is hij vrij dodelijk in de 16.
El Hamdaoui is een eindbaas. Oke misschien heeft hij echt een slechte mentaliteit maar hij maakt wel de goals zoals Bony.
Misschien een slechte mentaliteit...? Het is naast een fenomenale voetballer een complete debiel die je nooit aan je selectie moet toevoegen. Die eisen die hij aan Ajax stelde omtrent de sportzaak van zijn broer
Pleur op met El Hamdaoui. Dat kost weer een vermogen voor echt een kwal van een vent. Dan nog liever Koef terughalen. Die kan naar eigen zeggen nog van waarde zijn in de eredivisie
Hij is een baas ja, maar dit PSV heeft niets aan een speler als El Ham.
Een hoger rendement bij het benutten van kansen is niet wat PSV nodig heeft?
O?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Zijn kwaliteiten kan PSV wel goed gebruiken, maar zijn mentaliteit niet.
Gewoon keihard meteen afstraffen als hij iets verkeerds doet. Honden worden niet geboren maar honden worden gemaakt.
1x grote mond tegen de trainer, meteen 2 duels aan de kant, nog een keer? 4 duels aan de kant. 1 duel niet scoren, hele kleedkamer schoonmaken!
Hij staat toch onder contract.
En hij is niet per se nodig zoals Suarez bij Liverpool (beter nog hij is een beetje overbodig) dus hij kan zowiezo geen grote mond hebben en zo wel lijdt hij heel veel gezichtverlies en kan Ajax zeggen van zie je wel en is El H een hele grote zwarte schaap.
Bizar dat iemand die toch redelijk omstreden is (met name vanwege zijn niet-thuis in grote wedstrijden) bijna 0.4 goals per wedstrijd maakt. Menig spits zou er jaloers op zijn.
Hij is de competitie weer goed begonnen, maar na 100 wedstrijden wordt het tijd dat hij er ook tegen clubs als Ajax, Twente en Feyenoord staat. Het zal mij benieuwen...
Zijn kwaliteiten kan PSV wel goed gebruiken, maar zijn mentaliteit niet.
Ik denk dus om redenen genoemd dat hij geen stoorzender zal zijn in deze groep.
PSV heeft zat lastige spelers gehad. Denk jij dat Romario makkelijk was? Kwestie van managen.
Ik denk dus om redenen genoemd dat hij geen stoorzender zal zijn in deze groep.
PSV heeft zat lastige spelers gehad. Denk jij dat Romario makkelijk was? Kwestie van managen.
Appels/peren. Jongens als Romario kwamen niet bij de onderhandeling al met eisen aanzetten over de sportzaak van broertjelief. Dit is een nieuwe generatie moeilijke jongens.
Gewoon keihard meteen afstraffen als hij iets verkeerds doet. Honden worden niet geboren maar honden worden gemaakt.
1x grote mond tegen de trainer, meteen 2 duels aan de kant, nog een keer? 4 duels aan de kant. 1 duel niet scoren, hele kleedkamer schoonmaken!
En hij is niet per se nodig zoals Suarez bij Liverpool (beter nog hij is een beetje overbodig) dus hij kan zowiezo geen grote mond hebben en zo wel lijdt hij heel veel gezichtverlies en kan Ajax zeggen van zie je wel en is El H een hele grote zwarte schaap.
Met die aanpak weet je zeker dat het een prima aanwinst gaat worden voor Jong PSV in de Jupiler League. Net zoals hij bij Ajax eruit gepleurd is. Gewoon niet aan beginnen. Verschrikkelijke stoorzender. En dan geen slechte mentaliteit ŕ la Romario die een beetje moe was, vaak op stap ging en geen appelmoes lustte. Nee, een slechte mentaliteit die gewoon heel de sfeer verneukt in de ploeg.
Gast, echt. Bel even richting de Boer en leg hem uit hoe je spelers als El Hamdaoui moet aanpakken zodat ze hem de volgende keer niet voor een habbekrats aan de volgende club hoeven te verkopen. Die jongen tikt gewoon niet lekker, die ga jij niet als een vervelend pubertje even heropvoeden.
Ik zit in GG, ben benieuwd. Normaal pak ik altijd West tribune
Kun je het fatsoenlijk zien vanuit zo'n hoek? Korte zijdes kun je er sowieso niets van zien. Staan ze op oost te hossen omdat de bal 5 meter naast gaat.
Kun je het fatsoenlijk zien vanuit zo'n hoek? Korte zijdes kun je er sowieso niets van zien. Staan ze op oost te hossen omdat de bal 5 meter naast gaat.
Geen idee. Eerste keer dat ik er zit. Vind persoonlijk de 2de ring vakken op West wel chill. Geen problemen qua zicht gehad, uiteraard is het aan de overkant niet super goed te zien, maar ja
Maar ik vind het een beetje overdreven om 2 a 3 keer de prijs te betalen om precies in het midden te zitten en dan er een soort tennis wedstrijd van te maken voor je nek
Ja je zou per ongeluk in een sfeervol stadion terecht komen...
'Cause it's easier to fly Than to face another night In Southern Sun And your love is all around
Ja je zou per ongeluk in een sfeervol stadion terecht komen...
Ik denk dat hij meer bedoelt dat het vanaf west/oost niet goed te zien is of de bal er aan de overkant ingaat. Het staat een beetje knullig als je feest aan het vieren bent alsof je net de 1-0 in de 91ste minuut hebt gescoord terwijl de bal meters naast ging
Ik denk dat hij meer bedoelt dat het vanaf west/oost niet goed te zien is of de bal er aan de overkant ingaat. Het staat een beetje knullig als je feest aan het vieren bent alsof je net de 1-0 in de 91ste minuut hebt gescoord terwijl de bal meters naast ging
Met die aanpak weet je zeker dat het een prima aanwinst gaat worden voor Jong PSV in de Jupiler League. Net zoals hij bij Ajax eruit gepleurd is. Gewoon niet aan beginnen. Verschrikkelijke stoorzender. En dan geen slechte mentaliteit ŕ la Romario die een beetje moe was, vaak op stap ging en geen appelmoes lustte. Nee, een slechte mentaliteit die gewoon heel de sfeer verneukt in de ploeg.
Gast, echt. Bel even richting de Boer en leg hem uit hoe je spelers als El Hamdaoui moet aanpakken zodat ze hem de volgende keer niet voor een habbekrats aan de volgende club hoeven te verkopen. Die jongen tikt gewoon niet lekker, die ga jij niet als een vervelend pubertje even heropvoeden.
Maar hoe weten jullie dat dan? Ik heb nog nooit ergens gelezen dat El H knettergek is.
En bij zijn huidige club zijn er toch ook geen problemen met hem?
Geen idee. Eerste keer dat ik er zit. Vind persoonlijk de 2de ring vakken op West wel chill. Geen problemen qua zicht gehad, uiteraard is het aan de overkant niet super goed te zien, maar ja
Maar ik vind het een beetje overdreven om 2 a 3 keer de prijs te betalen om precies in het midden te zitten en dan er een soort tennis wedstrijd van te maken voor je nek
Precies in het midden is vet duur inderdaad. Maar OO/SS/EE/BB is goed te doen.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook af en toe heb hoor vanaf west naar oost. Die bal van Matavz(?) op de lat bijvoorbeeld zag ik behoorlijk slecht tegen Zulte.
Maar hoe weten jullie dat dan? Ik heb nog nooit ergens gelezen dat El H knettergek is.
De beste man heeft 19 wedstrijden gespeeld bij Fio en de meeste daarvan waren invalbeurten die kerel is over de top en een over het paard getilde vedette
Ik zit in GG, ben benieuwd. Normaal pak ik altijd West tribune
Ik heb een seizoenskaart op GG. Het is een groot vak, dus het is een beetje afhankelijk van waar je zit, maar ik zit ongeveer in het midden, beetje naar onderen en daar vind ik het prima plekken. Behoorlijk goed (over)zicht en meer beenruimte en zitruimte dan op bijvoorbeeld west. Wel weinig sfeer (al is dat met CL ongetwijfeld wel anders) en als je west onderste ring gewend bent is het wel best hoog en verrekte veel trappen klimmen. Groot voordeel: PSV scoort meer in de tweede helft, en dus normaal gesproken aan die kant
Ik vind het betere plekken dan west onderste ring onder rij 10. Terwijl de SCC's daar volgens mij duurder zijn.
Je zou maar met Jozefzoon tegen Milan moeten spelen Maar ik neem aan dat Park dus door Cocu als middenvelder wordt beschouwd? Wijnaldum op rechts en Park op het middenveld zou ook nog kunnen.
Ik heb een seizoenskaart op GG. Het is een groot vak, dus het is een beetje afhankelijk van waar je zit, maar ik zit ongeveer in het midden, beetje naar onderen en daar vind ik het prima plekken. Behoorlijk goed (over)zicht en meer beenruimte en zitruimte dan op bijvoorbeeld west. Wel weinig sfeer (al is dat met CL ongetwijfeld wel anders) en als je west onderste ring gewend bent is het wel best hoog en verrekte veel trappen klimmen. Groot voordeel: PSV scoort meer in de tweede helft, en dus normaal gesproken aan die kant
Ik vind het betere plekken dan west onderste ring onder rij 10. Terwijl de SCC's daar volgens mij duurder zijn.
Rij 34, stoel 8. Volgens PSV Netwerk viel dat in ieder geval niet in het gedeelte "minder zicht". Dus zal wel goed komen Vorige keer zat ik op HH, was inderdaad een lekker stukkie omhoog lopen
Rij 34, stoel 8. Volgens PSV Netwerk viel dat in ieder geval niet in het gedeelte "minder zicht". Dus zal wel goed komen Vorige keer zat ik op HH, was inderdaad een lekker stukkie omhoog lopen
Op die rij heb ik ook een SCC. Alleen denk ik dat jij meer richting de lange zijde zit gezien je stoelnummer.
Sowieso te groot risico. Die man wil het salarisplafond, en je moet hem afkopen (?) zoniet is hij transfervrij en wil hij tekengeld. Dan wordt ie vervelend en zet je hem naar jong PSV. Creëer je de nieuwe engelaar.
Daarnaast mag hij dat mooie shirt niet aantrekken imo.
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
Sowieso te groot risico. Die man wil het salarisplafond, en je moet hem afkopen (?) zoniet is hij transfervrij en wil hij tekengeld. Dan wordt ie vervelend en zet je hem naar jong PSV. Creëer je de nieuwe engelaar.
Maar als we hem dat mooie shirt wel laten aantrekken en hij scoort heel veel maken we Ajax pissig. Bakkali rechts, El H in de spits en kampioen worden.
Hij wordt momenteel te huur aangeboden...
Appels/peren. Jongens als Romario kwamen niet bij de onderhandeling al met eisen aanzetten over de sportzaak van broertjelief. Dit is een nieuwe generatie moeilijke jongens.
Je weet niet waar je over praat. Romario was bijzonder lastig. Als zijn vrouw weer eens pissig naar Brazilië was gegaan vanwege de zoveelste keer dat ze hem betrapt had met vreemdgaan vertrok hij "met een blessure" om haar weer terug te halen. Hij verscheen geregeld niet op de training of te laat. Had met veel spelers ruzie.
Daar merkte je weinig van omdat het met hem liep en de mantel der liefde is dan groot.
Depay is trouwens ook een pain in the ass.
Figuren zoals El Hamdaoui moet je managen. De een kan dat, de ander niet. Ik denk dat Cocu het kan en dat de kwaliteiten van El Hamdaoui prima aansluiten bij de behoefte van dit PSV. Daarnaast denk ik dat hij bij PSV een natuurlijke status zal krijgen waar hij nou eenmaal beter van gaat spelen.
Vooralsnog hoor ik weinig tegengeluid anders dan dat men vernomen heeft (uit de media ook nog...) dat hij wat lastig is. Ja, dat klopt wel, een speler als Zlatan is ook notoir lastig. Maar die zou ik er ook graag bijhebben. Dat is alleen niet haalbaar.
Een speler met de kwaliteiten van El Hamdaoui die makkelijk is, is voor PSV niet haalbaar. Het is dus of een mindere speler die makkelijk is, of een betere speler die lastig is. En in een jonge groep is zo'n pseudo-vedette prima in te passen.
Het is ook maar welk niveau je na wenst te streven...
Je weet niet waar je over praat. Romario was bijzonder lastig. Als zijn vrouw weer eens pissig naar Brazilië was gegaan vanwege de zoveelste keer dat ze hem betrapt had met vreemdgaan vertrok hij "met een blessure" om haar weer terug te halen. Hij verscheen geregeld niet op de training of te laat. Had met veel spelers ruzie.
Daar merkte je weinig van omdat het met hem liep en de mantel der liefde is dan groot.
Depay is trouwens ook een pain in the ass.
Figuren zoals El Hamdaoui moet je managen. De een kan dat, de ander niet. Ik denk dat Cocu het kan en dat de kwaliteiten van El Hamdaoui prima aansluiten bij de behoefte van dit PSV. Daarnaast denk ik dat hij bij PSV een natuurlijke status zal krijgen waar hij nou eenmaal beter van gaat spelen.
Vooralsnog hoor ik weinig tegengeluid anders dan dat men vernomen heeft (uit de media ook nog...) dat hij wat lastig is. Ja, dat klopt wel, een speler als Zlatan is ook notoir lastig. Maar die zou ik er ook graag bijhebben. Dat is alleen niet haalbaar.
Een speler met de kwaliteiten van El Hamdaoui die makkelijk is, is voor PSV niet haalbaar. Het is dus of een mindere speler die makkelijk is, of een betere speler die lastig is. En in een jonge groep is zo'n pseudo-vedette prima in te passen.
Het is ook maar welk niveau je na wenst te streven...
Zolang ze erg goed spelen en scoren wordt dat geoorloofd inderdaad maar El Ham en Depay zijn niet van dat kaliber.
Ok dan nog. Hij wil denk ik geen roulerende functie en locadia heeft teveel potentie voor de bank imo. Daar kun je in de toekomst plezier aan beleven. Voetbaltechnisch en financieel.
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
Op vrijdag 16 augustus 2013 16:15 schreef Scarface88 het volgende: El Hamdaoui PSV heeft sinds jaren weer eens een jonge frisse selectie zonder rotte appels, en dan zou je weer een probleemgeval binnen halen?
Ik snap er ook niks van hoor, dat mensen die gast bij PSV willen zien, asjeblieft niet zeg Precies wat je zegt, er staat nu een leuke groep, veel jonge gastjes, dat wel, maar dat geeft verder niks.
Op vrijdag 16 augustus 2013 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende: Gaat Brands nu serieus wéér vasthouden aan Matavz en een goed bod negeren? Wat mankeert die man toch vraag je je wel eens af...
Ja, want als Brands wat zegt dan is het meestal waar. Wat moet hij dan zeggen? ''Matavz is te koop, kom hem maar ophalen'' of zo? Prijs opdrijven heet dat.
Ja, want als Brands wat zegt dan is het meestal waar. Wat moet hij dan zeggen? ''Matavz is te koop, kom hem maar ophalen'' of zo? Prijs opdrijven heet dat.
Vorig jaar liet hij ook een kleine 10 miljoen liggen waarna Mattie ook niet wist te presteren dus ik zie hem er goed voor aan. Begint te lijken op het Marcelo-verhaal, je moet eerst 3 seizoenen op rij falen voordat Brands erkent dat het niks gaat worden blijkbaar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
"Ik geloof erin. Dit is geen toeval, wat er nu bij PSV gebeurt. PSV heeft écht talent. Het gevaar komt bij PSV nu van alle kanten. Het elftal speelt gedisciplineerd, spelers weten wat ze moeten doen."
Vorig jaar liet hij ook een kleine 10 miljoen liggen waarna Mattie ook niet wist te presteren dus ik zie hem er goed voor aan. Begint te lijken op het Marcelo-verhaal, je moet eerst 3 seizoenen op rij falen voordat Brands erkent dat het niks gaat worden blijkbaar.
Was 8 miljoen toen.
Ik zie geen reden om Matavz te verkopen dit seizoen. Vorig seizoen wel, had je Lens nog voor die positie. Maar met alleen Locadia wordt de spoeling voorin wel erg dun. El Hamdaoui zie ik niet zitten.