Ja dan had ik 2 uur geleden wel in de auto mogen zitten om daar op tijd te zijn. Gewoon een schandalige vertoning imo dat je servers het niet aan kunnen als je de enige bent die zulke tickets mag verkopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Via de Primera lijkt er geen probleem te zijn. Ticketbox is dit natuurlijk ook niet gewend.
Volgens PSV Netwerk zijn er op de 1ste ring geen plekken meer naast elkaar en zijn Oost en vak C al uitverkocht inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef Buitendam het volgende:
Oost schijnt inmiddels uitverkocht te zijn, bij de fanshop is het nog steeds een grote chaos en de verkoopsite ligt nog steeds plat.
Heb je een scc nodig als je bij primera koopt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef Buitendam het volgende:
Oost schijnt inmiddels uitverkocht te zijn, bij de fanshop is het nog steeds een grote chaos en de verkoopsite ligt nog steeds plat.
Doe eens normaal tegen mij. Afressieveling. Anders stap je maar eens in je auto om te komen vechten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dan had ik 2 uur geleden wel in de auto mogen zitten om daar op tijd te zijn. Gewoon een schandalige vertoning imo dat je servers het niet aan kunnen als je de enige bent die zulke tickets mag verkopen.
Of een supvercard, lijkt me wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je een scc nodig als je bij primera koopt?
Agressief?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen mij. Afressieveling. Anders stap je maar eens in je auto om te komen vechten.
Hmm heb alleen het nummerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of een supvercard, lijkt me wel.
Lijkt me ook voldoende, staat je naam toch op? Legitimatie mee en je moet wat kunnen regelen.quote:
Maat van me gaat al halen gelukkigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me ook voldoende, staat je naam toch op? Legitimatie mee en je moet wat kunnen regelen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Agressief?Waar heb jij het nou over?
Duurt niet lang meer of ik word agressief van die kaartverkoop, daar heb je dan weer gelijk in.quote:
Naar v. Bommel kan ik wel luisteren. Kijken of het ook zinnig is wat ie te melden heeft.quote:Mark van Bommel is komend seizoen tóch van de partij in de Champions League: de 79-voudig international gaat namelijk voor de NOS aan de slag als analyticus.
Van Bommel, die na de afgelopen voetbaljaargang een punt zette achter zijn actieve carričre, begint volgende week dinsdag met de kraker tussen zijn twee oude clubs PSV en AC Milan. Van Bommel staat in Eindhoven, samen met presentator Jack van Gelder, aan de rand van het speelveld en Bert van Marwijk zit als analyticus bij Tom Egbers in de studio in Hilversum.
De equipe van NOS-analytici voor de Champions League bestaat nu uit: Mark van Bommel, Bert van Marwijk en Youri Mulder.
Ben benieuwd of het ook leuk is om naar Mark te luisteren als hij bv Ajax moet analyseren. Als hij met een rood hoofd uit een wedstrijd komt is het altijd leuk om naar hem te luisteren, maar heb geen idee of dit ook wat voor hem is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Naar v. Bommel kan ik wel luisteren. Kijken of het ook zinnig is wat ie te melden heeft.
Ja, nogmaals excuus, maar tegen zo'n systeem is niet op te vechtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef LuieSurinamer het volgende:
Jammer
GotenSSJ zou kaarten voor mij kopen. Dan maar achter de buis dinsdag.
Ach ja, is niet jou schuldquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nogmaals excuus, maar tegen zo'n systeem is niet op te vechten![]()
Moet je ook voor gestudeerd hebben trouwens, zowel Ajax als PSV op dezelfde tijd in de verkoop doen. Klinkt een beetje als Lowlands, Tomorrowland en Rock Werchter oid op hetzelfde tijdstip in de verkoop doen
Ik ben ook op de fiets gesprongen toen het om 9.15 uur nog steeds niet werkte. Bij Primera ging het prima. Leve de papadagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:17 schreef Joenes het volgende:
Gelukkig wel 2 kaarten kunnen fixen. Snel naar ticketpoint gefietst toen om 9.00 het kaartsysteem online niet werkte.
Belachelijk trouwens dat er tot 100 euro per kaart op Marktplaats gevraagd wordt. Sommigen zetten zelfs vak, rij en stoelnummer op MP. Hoop dat PSV deze kaarten kan blokkeren.
Bewijs maar dat diegene dat kaartje ook echt op marktplaats heeft gezet, voor hetzelfde geld heeft iemand gewoon stoelnummer etc verzonnen. Het ligt allemaal heel lastig helaasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:17 schreef Joenes het volgende:
Gelukkig wel 2 kaarten kunnen fixen. Snel naar ticketpoint gefietst toen om 9.00 het kaartsysteem online niet werkte.
Belachelijk trouwens dat er tot 100 euro per kaart op Marktplaats gevraagd wordt. Sommigen zetten zelfs vak, rij en stoelnummer op MP. Hoop dat PSV deze kaarten kan blokkeren.
Sommige hebben ook foto van kaartje erop gezet. Die dan iig aanpakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:57 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Bewijs maar dat diegene dat kaartje ook echt op marktplaats heeft gezet, voor hetzelfde geld heeft iemand gewoon stoelnummer etc verzonnen. Het ligt allemaal heel lastig helaas
Spelen jullie nou eerst thuis?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:05 schreef zerokil het volgende:
Gvd, geen kaarten kunnen bemachtigen.
Dat wordt dus 200% zeker uit naar milan.
Heb dus het risico genomen om niet mijn SCC plaatsen te reserveren..
Als je thuis met 0-6 verliest, kan je het dan nog opbrengen om naar de wedstrijd in Milaan te gaan?quote:
Je gaat thuis niet met 0-6 verliezen, maar als het zo zou zijn, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je thuis met 0-6 verliest, kan je het dan nog opbrengen om naar de wedstrijd in Milaan te gaan?
Aldus de Telegraaf. Even afwachten, dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:55 schreef StevenQ het volgende:
Matavz wil weg
http://www.omroepbrabant.(...)trekken+bij+PSV.aspx
Kijk, Bakkali heeft wel een slimme vaderquote:“Even heb ik geaarzeld of ik PSV zou verlaten. Ik ben zelfs naar Manchester City gegaan om er een contract te tekenen, maar mijn vader heeft me uiteindelijk overtuigd om het niet te doen. Terug bij PSV kreeg ik een profcontract voor drie jaar.”
Nog wel ja, als de bedragen dusdanig groot worden wordt het moeilijker om te bepalen wat slim is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk, Bakkali heeft wel een slimme vader
Laat ze maar lekker elkaar over bieden danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wel ja, als de bedragen dusdanig groot worden wordt het moeilijker om te bepalen wat slim is.
Dat is toch een jeugdcontract?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker elkaar over bieden danDie zit hier nog tot 2015 onder contract.
Precies, welk gezin kan nu rondkomen van 1 miljoen per jaar. Dat is niet te doen man, in mijn eentje is het soms al droog brood eten aan het einde van het jaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:26 schreef Buitendam het volgende:
Zodra die jongen 18 is en clubs gaan het vijfvoudige van het salarisplafond van PSV bieden is het zo beklonken. En terecht met de manier waarop dat gezin moet rondkomen.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:07:47Pffff. Kaarten #PSV - #Milan al voor 100 euro op Marktplaats. RT @pflanzerholz: Zonder enige schaamte http://t.co/oUXakJVZKR reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:26:37#psv scant momenteel alle online aanbiedingen (marktplaats enz) van kaarten voor PSV-Milan. Degenen die ze kunnen pakken, pakken ze reageer retweet
7 kinderen, moeder dood en dan komen er clubs die jou salarissen aanbieden waar al je broers, zusjes en vader de rest van hun leven me onder de pannen zijn na een seizoen of 2.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, welk gezin kan nu rondkomen van 1 miljoen per jaar. Dat is niet te doen man, in mijn eentje is het soms al droog brood eten aan het einde van het jaar
Tuurlijk, maar met 1 miljoen kun je ook prima rondkomen hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
7 kinderen, moeder dood en dan komen er clubs die jou salarissen aanbieden waar al je broers, zusjes en vader de rest van hun leven me onder de pannen zijn na een seizoen of 2.
Ik zou het doen. Jij ook, trouwens.
Bij PSV zal hij ook wel een miljoen krijgen. Na 2 seizoenen kan hij ook nog meer gaan verdienen bij een andere club.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
7 kinderen, moeder dood en dan komen er clubs die jou salarissen aanbieden waar al je broers, zusjes en vader de rest van hun leven me onder de pannen zijn na een seizoen of 2.
Hebben het niet zo slecht als jij het nu schetst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die vader ook het vertrouwen in zijn zoon, anders had die hem wel meteen laten tekenen bij Man City. Dat lijkt me ook belangrijk voor zo'n knul.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV zal hij ook wel een miljoen krijgen. Na 2 seizoenen kan hij ook nog meer gaan verdienen bij een andere club.
1 gouden voetje kan een compleet gezin levenslang verzekeren waar ze eerder nog met z'n allen heel diep in de financiėle sores zaten. Wij hopen met z'n allen vanuit een PSV-visie dat ie verstandig is en lang blijft, maar met zo'n talent was ik ook verkast.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met 1 miljoen kun je ook prima rondkomen hoor.
Mooi zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:07:47Pffff. Kaarten #PSV - #Milan al voor 100 euro op Marktplaats. RT @pflanzerholz: Zonder enige schaamte http://t.co/oUXakJVZKR reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:26:37#psv scant momenteel alle online aanbiedingen (marktplaats enz) van kaarten voor PSV-Milan. Degenen die ze kunnen pakken, pakken ze reageer retweet
Ja, ik zou ook wel met ze willen ruilen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hebben het niet zo slecht als jij het nu schetst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |