twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 11:54:44Zakaria Bakkali (@PSV) heeft de training vroeger moeten verlaten. Even op consulatie bij @movetocure #belfra http://t.co/rqp9Zhg68x reageer retweet
Subtiele foto wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef sausagin het volgende:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 11:54:44Zakaria Bakkali (@PSV) heeft de training vroeger moeten verlaten. Even op consulatie bij @movetocure #belfra http://t.co/rqp9Zhg68x reageer retweet
Je moet op de minuten klikken. Dan open je de tweetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Echt compleet offtopic, maar wanneer ik op een tweet klik blijft er gewoon http://twitter.com/thijsslegers oid staan bijvoorbeeld. Bij rechter muisknop op een tweet krijg ik een google.com/heelveeltekens link.
Op de tijd klikken:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Echt compleet offtopic, maar wanneer ik op een tweet klik blijft er gewoon http://twitter.com/thijsslegers oid staan bijvoorbeeld. Bij rechter muisknop op een tweet krijg ik een google.com/heelveeltekens link.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet op de minuten klikken. Dan open je de tweet
Die link moet je hebben
Oh, chillquote:
Hoezo voorbarige conclusie trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Die is gezien voor morgen en AC Milan.
Laat hem maar, hij komt hier alleen maar af en toe om over Bakkali te trollen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoezo voorbarige conclusie trekken
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft zoveel vervangers. Park is zometeen speelgerechtigd, Narsingh is weer fit. Met een beetje shuffelen in de aanvalslinie kun je ook Matavz of Toivonen inpassen. Geen enkel probleem voor PSV dus.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft zoveel vervangers. Park is zometeen speelgerechtigd, Narsingh is weer fit. Met een beetje shuffelen in de aanvalslinie kun je ook Matavz of Toivonen inpassen. Geen enkel probleem voor PSV dus.
Ga volleybal volgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Uh, okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bracht me aan het lachen, bedankt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Tegen Go Ahead kan dat nog wel. Maar tegen Milanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
Spelen we straks met Jozefzoon tegen Kowet.De kampioensaankoop.
Volgens dit artikel wordt de augustus oefeninterland met ingang van volgend jaar geschrapt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:59 schreef tompsv18 het volgende:
Die klote oefenwedstrijden ook altijd. Wanneer stoppen ze daar nou eens mee
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:08:13Bondscoach Marc Wilmots: 'Bakkali heeft een verrekking in het bovenbeen en zal dus morgen niet kunnen spelen' #belfra reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:13:14#Bakkali heeft geen ernstige blessure, maar komt morgen niet in actie bij de Rode Duivels. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:20:27Bakkali ondergaat morgen een echo. Inzetbaarheid zaterdag is twijfelachtig reageer retweet
Ah, dat zal al een hele vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens dit artikel wordt de augustus oefeninterland met ingang van volgend jaar geschrapt.
Boeiend. Ruud van Nistelrooy had ook dezelfde blessure, daar is ook alles goed mee gekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:00 schreef zerokil het volgende:
Narsingh: "Zanka heeft de zelfde blessure gehad een weet wat ik voel, hij zegt dat alles goed komt "
Uhm, oops?
Was meer als grap bedoeltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Boeiend. Ruud van Nistelrooy had ook dezelfde blessure, daar is ook alles goed mee gekomen.
Haha, iedereen vindt jou dom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb dat spelletje van je UI even gespeeld, maar hij loopt me veel te snel. Nee, dat is niet m'n ding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Goed gevoel voor understatement.
Niets mis mee toch? En zodra hij een basisplek heeft, opwaarderen en verlengen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)contract-bij-PSV.htm
Maar 4 jaar.
Mooi man. Dit is nou ECHTE eigen jeugd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)contract-bij-PSV.htm
Maar 4 jaar.
Mooi dat ie uit handen van Ajax is gebleven anders gingen die weer met de eer strijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mooi man. Dit is nou ECHTE eigen jeugd.
Ajax is nooit een optie geweest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi dat ie uit handen van Ajax is gebleven anders gingen die weer met de eer strijken.
Ajax had interesse.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax is nooit een optie geweest.
Ga maar gewoon het uitvak in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
Graag doe ik een beroep op jullie kennis
Ik ben geen seizoenskaarthouder, clubkaarthouder, psvkaarthouder, of wat dan ook.
Mijn baas is seizoenskaarthouder van PSV.
Stel: Ik wil dan naar een wedstrijd van PSV, bijv. PSV - Ajax.
Kan hij dan op zijn seizoenkaart voor mij twee kaarten kopen?
Klopt, en er zijn er ook maar klein aantal beschikbaar voor vrije verkoop.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga maar gewoon het uitvak in.
Ajax is sowieso maar 1 kaar per scc, als ik me niet vergis.
Inderdaad gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, is dat ticket gebeuren bij PSV altijd zo dramatisch bij grote wedstrijden?
Hele systeem ligt platTenminste, op PSV Netwerk (
) komen ze er ook niet op
Schandalig gebeuren eigenlijk. Daar betaal je dan geld voor, kan je nog een uur gaan zitten refreshen zometeen ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Inderdaad gvd
Veels te veel gezopen gister. Moet echt terug in bed. Maar moet kaarten kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |