SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe meet:![]()
![]()
![]()
BBQ bij Tamashii met goed weer, met slecht weer poolen in Arnhem/ T Huys.
Data:
23/24/25 augustus: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb)
30/31 augustus: Tamashii, BobbyB,
6/7 september: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb), Remlof (ovb)
Misschien:
Dqod
Chowi
Remlof
Vinniiee
( ja dat heb ik voor jullie besloten, maar dan zie je het gelijk in sherlock enzo)![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Tamashii op 14-08-2013 17:56:06 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Te suggestief!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef JamesTKirk het volgende:
Suggestie: De poes van Huppel en een veter
Ik ben dan ook heel lamequote:
Welke fret?quote:
In je onderbroekjequote:
In dat geval wat?quote:
Jij mag alles wijffiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Tamashii het volgende:
Huppel, ik wijzig je TT even. :$ als het mag, heel misschien, svp, aub.
Ben ik soms ook wel hoorquote:
Pics.quote:
Ik kan je wel een pic appenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pics.
onee, dat klopt niet helemaal geloof ik.
Ghehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
voor wat hoort wat moet je dan zeggen.
Voor wat hoort watquote:
Ja hallo, ik doe ondertussen ook visite entertainen hoor!!quote:
Ik ga je nu appenquote:
Minion!!quote:
Was de foto zo leuk?quote:
Plan van mijn zoon:quote:
Je lacht me uit?quote:
bazenkindquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plan van mijn zoon:
Wereldreizen maken, in elk land een chick bevruchten, al die poepfabrieken voorzien van een chip. Als de poepfabrieken 18 zijn die chip activeren en ze naar NL laten komen zodat ze als minions de wereldheerschappij kunnen pakken voor hem!![]()
LoLa!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vindt de bbq ook in Arnhem plaats?
Geniaal plan tochquote:
heb je weer gebeten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa!!
Wil je even zo vriendelijk zijn om hier te vertellen hoeveel pijn je nu, na jaren, nog hebt in je borst door mij?
zekerquote:
Natuurlijk niet.quote:
Dan kan je uitvogelen waar ze over je kletsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef JamesTKirk het volgende:
Wat is dat sherlock eigenlijk *noob vraag*
Altijd lachwekkend topic ditquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Ik moest lachen om de discussie hier.
Ah je eigen PRISM. Handig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je uitvogelen waar ze over je kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |