SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe meet:![]()
![]()
![]()
BBQ bij Tamashii met goed weer, met slecht weer poolen in Arnhem/ T Huys.
Data:
23/24/25 augustus: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb)
30/31 augustus: Tamashii, BobbyB,
6/7 september: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb), Remlof (ovb)
Misschien:
Dqod
Chowi
Remlof
Vinniiee
( ja dat heb ik voor jullie besloten, maar dan zie je het gelijk in sherlock enzo)![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Tamashii op 14-08-2013 17:56:06 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Te suggestief!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef JamesTKirk het volgende:
Suggestie: De poes van Huppel en een veter
Ik ben dan ook heel lamequote:
Welke fret?quote:
In je onderbroekjequote:
In dat geval wat?quote:
Jij mag alles wijffiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Tamashii het volgende:
Huppel, ik wijzig je TT even. :$ als het mag, heel misschien, svp, aub.
Ben ik soms ook wel hoorquote:
Pics.quote:
Ik kan je wel een pic appenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pics.
onee, dat klopt niet helemaal geloof ik.
Ghehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
voor wat hoort wat moet je dan zeggen.
Voor wat hoort watquote:
Ja hallo, ik doe ondertussen ook visite entertainen hoor!!quote:
Ik ga je nu appenquote:
Minion!!quote:
Was de foto zo leuk?quote:
Plan van mijn zoon:quote:
Je lacht me uit?quote:
bazenkindquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plan van mijn zoon:
Wereldreizen maken, in elk land een chick bevruchten, al die poepfabrieken voorzien van een chip. Als de poepfabrieken 18 zijn die chip activeren en ze naar NL laten komen zodat ze als minions de wereldheerschappij kunnen pakken voor hem!![]()
LoLa!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vindt de bbq ook in Arnhem plaats?
Geniaal plan tochquote:
heb je weer gebeten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa!!
Wil je even zo vriendelijk zijn om hier te vertellen hoeveel pijn je nu, na jaren, nog hebt in je borst door mij?
zekerquote:
Natuurlijk niet.quote:
Dan kan je uitvogelen waar ze over je kletsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef JamesTKirk het volgende:
Wat is dat sherlock eigenlijk *noob vraag*
Altijd lachwekkend topic ditquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Ik moest lachen om de discussie hier.
Ah je eigen PRISM. Handig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je uitvogelen waar ze over je kletsen
lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Ik moest lachen om de discussie hier.
Nee, Ede.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vindt de bbq ook in Arnhem plaats?
Spytool. Je zoekt op je naam en vind alles op FOK over jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef JamesTKirk het volgende:
Wat is dat sherlock eigenlijk *noob vraag*
Het was als de dag van gister..... augustus 2010....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa!!
Wil je even zo vriendelijk zijn om hier te vertellen hoeveel pijn je nu, na jaren, nog hebt in je borst door mij?
Wat zit je me te fucken. Ruzie?quote:
er was eens een meisje uit ede ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, Ede.10 min van Arnhem af.
Dan wordt het meteen zo'n oververhitte ruzie, want jij bent zo heetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat zit je me te fucken. Ruzie?
Ah okquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, Ede.10 min van Arnhem af.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan wordt het meteen zo'n oververhitte ruzie, want jij bent zo heet
Sure! Met cry, alleen? met iemand anders? niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah ok
Mag ik ovb? 1 e weekend en laatste?
Vooralsnog alleenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure! Met cry, alleen? met iemand anders? niet?
Ohja fuck. Dat heb ik ook nog gedaan hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie toch foto's mevrouwtje
teiltjuhhhhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan wordt het meteen zo'n oververhitte ruzie, want jij bent zo heet
Maar ik hou wel van je!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was als de dag van gister..... augustus 2010....
Auw![]()
Je kan er niks meer van zien. Echter het weefsel van binnen is dusdanig beschadigd dat dit inwendige litteken altijd gevoelig zal blijven zijn....
Zoiets?![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van je!!![]()
Dank u
hehehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja fuck. Dat heb ik ook nog gedaan hier.
sorry mamaquote:
waar vind ik dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Spytool. Je zoekt op je naam en vind alles op FOK over jou.
José de baasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij die sherlock is ook een MMA fighter die aldo heetik kan niet eens normaal spytoolen
![]()
Ook een OUD muts die haar dochter lola heeft genoemdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij die sherlock is ook een MMA fighter die aldo heetik kan niet eens normaal spytoolen
![]()
Dat kan toch niet? there is only one lolaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook een OUD muts die haar dochter lola heeft genoemd
Precies.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? there is only one lola
José Aldo?quote:
wat een kutwijfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook een OUD muts die haar dochter lola heeft genoemd
Kom je ook naar de meet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal moe van al die Scandinavische klachten. Blij als ik weer op de balkan ben
Ja, beste in zijn gewichtsklasse al een paar jaar. heeft zo'n 5 of 6 keer zijn titel verdedigd ondertussenquote:
verdedigdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, beste in zijn gewichtsklasse al een paar jaar. heeft zo'n 5 of 6 keer zijn titel verdedigt ondertussen
in the UFC that is.
Trots!quote:
en nu zie je dat er 1 in Arnhem is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat er een meet bij rival zou zijn?
Ik doe niet meer aan meetsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
en nu zie je dat er 1 in Arnhem is.
Ik ben nu in Kopenhagen dus mocht de meet vanavond zijnquote:
Als er nog eens wat richting Rdam ofzo is vind ik het wel leuk.. als ik welkom ben tenminstequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
en nu zie je dat er 1 in Arnhem is.
Ik heb daar niks over te zeggen ik heb hier niks mee te maken Jamesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als er nog eens wat richting Rdam ofzo is vind ik het wel leuk.. als ik welkom ben tenminste. Arnhem is mij iets te ver - moet ook nog terug haha
Sukkel!!quote:
ow sorryquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sukkel!!
Ik ben juist blij dat je hem verbeterde
Omdat ik graag op de hoogte blijfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
waarom stel je dan de vraag waar ik antwoord op geef....
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik graag op de hoogte blijf
Nou ja zeg!!quote:
ja en dan geef ik je netjes antwoord.. krijg ik als reply dat je niet aan meets doetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!
Ik vroeg het mij gewoon af, er veranderd hier nogal eens iets!!
verandertquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!
Ik vroeg het mij gewoon af, er veranderd hier nogal eens iets!!
Mjah, ik heb er het geld gewoon niet voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan geef ik je netjes antwoord.. krijg ik als reply dat je niet aan meets doet
quote:
Je cursus is duidelijk begonnenquote:
Meerijden met mensen is geen optie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik heb er het geld gewoon niet voor.
Er zijn echt wel meets waar ik heen zou willen, zowel Arnhem als bij jou maar ik kan gewoon niet.
Je merkt het hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je cursus is duidelijk begonnen![]()
(toch?)
Er gaan er maar weinig met de autoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meerijden met mensen is geen optie?
al 3 dagenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je cursus is duidelijk begonnen![]()
(toch?)
quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef rival het volgende:
iedereen is zich zeker aan het voorbereiden op die spannende oefenpot van vanavond
Jaaaaaa vastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef rival het volgende:
iedereen is zich zeker aan het voorbereiden op die spannende oefenpot van vanavond
Ja, werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef rival het volgende:
Zullen er andere redenen zijn om niet hier gezellig met ons te posten?
ik ben huiswerk aan het makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef rival het volgende:
Ja ik merkte het netquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben huiswerk aan het maken
Boodschappenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zullen er andere redenen zijn om niet hier gezellig met ons te posten?
ze heeft haar mond dichtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
leuke griet op de foto, daar zie ik wel wat in
ben je al ergens met dat meisje van je cursus?quote:
goede tipquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel hard op haar teen stampen. Bekkie open ... pik er in
kan ze ook geen domme vragen stellen inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
lekker rustig toch
Er was natuurlijk wel voetbal op dat moment
mwah, vandaag mee naar huis gelopen, want ze woont op mijn routequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je al ergens met dat meisje van je cursus?
daaromquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
kan ze ook geen domme vragen stellen inderdaad
Wat is er met dat met dat meisje op afstand gebeurd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede tip
[..]
kan ze ook geen domme vragen stellen inderdaad
[..]
mwah, vandaag mee naar huis gelopen, want ze woont op mijn route
wat denk je? doodgebloed natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er met dat met dat meisje op afstand gebeurd?
In elk stadje een schatjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat denk je? doodgebloed natuurlijkMaar ik ga er wel ergens in oktober heen, dus wie weet
![]()
Aldo op hosseltoer
Die had heel veel pijn aan haar schedequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er was eens een meisje uit ede ...
gaat toch nooit gebeurenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die had heel veel pijn aan haar schede
Vind je dat om te lachen? HE?!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaat toch nooit gebeuren
[..]
eigenlijk om te huilenquote:
Optimisme is overratedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk om te huilenmaarja ik ben een optimist
kom maar haten danquote:
Noem je mij nou een ijskoningin? ;squote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar haten danIk heb liever haat dan geen emotie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem je mij nou een ijskoningin? ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
alsof je niet iemand wil hebben die vaak lacht en dingen leuk vindtquote:
Proost :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |