abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130053167
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & webspider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel

05 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter
18 maart: Dot
20 maart: Aisly

01 april: Butterflower
05 april: Babbel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sull op 14-08-2013 13:45:02 ]
pi_130053234
Toen was ie ineens vol! Moet er nog wat veranderd worden in de OP, dan graag even quoten!
pi_130053261
Marel, gefeliciteerd! *O*
Home is where the O+ is...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:38:10 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130053288
Sull 39 weken! *O*

Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor O-)
pi_130053416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef GotC het volgende:
Sull 39 weken! *O*

Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor O-)
Wat denk je van ons... ;)
pi_130053566
Heb vandaag ook wel zoiets van het mag wel hoor.. Misschien beter nog even wachten trouwens want m'n schoonzus komt morgen poetsen, vind het wel fijn als het schoon is als de baby er is (en zelf heb ik er weinig puf voor, of eigenlijk gewoon ook geen zin in :@ )

Maar goed er is ook nog niks gaande dus zal ook wel niet :P

M'n schoonzus vroeg ook of ik hem nog even binnen kon houden want ze had nog wat daagjes nodig voor het cadeau.. Dat vond ik dan ook wel weer spannend klinken :D
pi_130053667
Van mij mag de kleine ook wel komen. Maar hier ook niets aan de hand.

Vanmorgen nog een kado gehaald in de stad voor mijn nichtje die vanmiddag haar 3 jarige verjaardag viert. Gaan daar maar zitten wachten tot er wat gebeurd :P

Marel, Gefeliciteerd met de 2 strepen *O*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130053985
Welkom Marel!!

Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata Morgana O+ En verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:12:09 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130054239
Nu heb ik zin om naar de Efteling te gaan :').
KuikenGuppy
pi_130054397
Gisteren was ik niet zo moe, dus ik krijg het vandaag dubbel en dwars terug lijkt het :')
en ik zit vandaag vlak naast de koffieautomaat op kantoor en dat is echt een kwelling voor mij :')
pi_130054405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Marel!!

Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata Morgana O+ En verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
Je mag in Carnaval Festival :D :D *O* :')
pi_130054414
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130054438
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Je mag in Carnaval Festival :D :D *O* :')
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
pi_130054459
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:18 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:20:47 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130054515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je _O-
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen ;).
KuikenGuppy
pi_130054556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen ;).
ik ben er dol op O+
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit ;(
pi_130054601
Wat een gezellig welkom, dat wordt nog moeilijk om niet mee te kletsen...
pi_130054616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ik ben er dol op O+
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit ;(
:')
pi_130054698
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130054767
Marel van harte! Kom gezellig meeposten, joh! Of je nu wel of niet meepost maakt voor het uiteindelijke verloop natuurlijk niets uit ;)
pi_130054807
Gefeliciteerd Marel *O*

Sull 39 weken *O*

Gaat de 16 augustus gang allemaal op de UD bevallen? :D

Efteling vond ik een paar weken geleden, ook in deze zwangere staat, erg leuk.
Vond het alleen jammer dat ik niet in Villa Volta en de Pirañha mocht, verder overal
wel in geweest (op de achtbanen na dan)

Net terug van de gynaecoloog en ik heb lekker de hele weg terug zitten janken, alle metingen weer in het
rood en geschat gewicht van 3100 gram. Waarom spuit ik in godesnaam insuline, helpt toch geen fuck, ik piek enorm onvoorspelbaar en m'n mannetje blijft maar in suikerwater dobberen. Het was niet m'n eigen gyn, die is op vakantie maar ze had het erover dat ze wachten tot ik 37 weken ben en dan gaan ingrijpen. :'( Ik ga een steen zoeken en er onder kruipen.
pi_130054858
Ach Spewey toch :* Ik zou je graag een knuffel geven.
pi_130054860
Ach Spewey toch. :*
pi_130054933
Spewey :*
Het is ook balen, kun je nog met de diabetesverpleegkundige overleggen? Maakt het verder uit voor je ventje, m.u.v. de groei en verstoorde insuline na de geboorte? Voel je 'm wel genoeg enzo?
pi_130054942
Marel gefeliciteerd en welkom!

Inderdaad op gevoel ligt hij nu 2 weken op voor. Had de laatste tijd ook al het gevoel dat mn buik ontploft was en veel maagzuur. Ben eigenlijk wel blij dat het de baby is die hard groeit in plaats van mijn vet reserves ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:35:37 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130054943
Oh Spewey.. Wat enorm frustrerend meis ;( :* Je doet echt alles wat je kan zo te lezen!
pi_130054970
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130054979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:39:06 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130055055
KuikenGuppy
pi_130055129
Spewey wat een drama met jouw suiker waardes. Hopelijk vinden ze er nog wat op. :*
pi_130055167
spewey wat vervelend :*
schatten ze het gewicht echt of doen ze metingen mbv echo's?
pi_130055299
Jullie zijn lief :*

Gewicht wordt geschat op basis van de metingen tijdens de echo.

Zijn alvleesklier moet dus al hard aan het werk terwijl die eigenlijk nog in rust moet zijn

Ik voel hem de hele dag door, het is een wilde, ik vroeg of dat door de suiker kwam maar het is kind eigen :D
pi_130055324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Gisteren was ik niet zo moe, dus ik krijg het vandaag dubbel en dwars terug lijkt het :')
en ik zit vandaag vlak naast de koffieautomaat op kantoor en dat is echt een kwelling voor mij :')
Ik werd vanaf een week of 7 alleen maar onpasselijk van de geur en smaak van koffie ;)

Balen Spewey! Wanneer is je eigen gyn weer terug? Hopelijk voor je 37 weken?
pi_130055401
Spewey, wat vervelend! Maar je doet het heus niet voor niets, je baby heeft er echt wel baat bij, alleen niet zoveel als je graag zou willen. :*
En trouwens die metingen worden steeds onnauwkeuriger hoe verder jij in je zwangerschap zit! Bij mij deed de gyn laatst 2 buikmetingen achter elkaar en er zat 3 weken verschil in...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:51:12 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130055440
Koffie O+ Ik neem 1 extra sterke cappuccino per dag. Want heerlijk O+

Spewey, fijn dat je hem wel de hele dag voelt O+
pi_130055447
Spewey wat vervelend :*
Maar je doet het zeker niet voor niks!
pi_130055652
Pfff ik krijg tegenwoordig zo'n last van mijn stuitje als ik lang zit. Ik ga maar eerder weg en war extra lopen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:00:22 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130055720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff ik krijg tegenwoordig zo'n last van mijn stuitje als ik lang zit. Ik ga maar eerder weg en war extra lopen.
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij? ;)
Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
pi_130055744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Sull het volgende:
Spewey, wat vervelend! Maar je doet het heus niet voor niets, je baby heeft er echt wel baat bij, alleen niet zoveel als je graag zou willen. :*
En trouwens die metingen worden steeds onnauwkeuriger hoe verder jij in je zwangerschap zit! Bij mij deed de gyn laatst 2 buikmetingen achter elkaar en er zat 3 weken verschil in...
Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.

28 augustus heb ik een afspraak bij m'n eigen gyn, ik ga maar heel hard hopen dat de explosieve groei van de afgelopen weken dan gewoon klaar is, Ik wil eigenlijk niet eerder dan 38 weken bevallen omdat longetjes van diabetogene buikbaby's er langer over doen om te rijpen, maar zo gezond is het nu ook weer niet voor m'n knul in mijn buik. Gefrustreerd, ik ben het!

En nu wil ik Ben & Jerry's Chunky Monkey
pi_130055805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.
Als ik over 45 minuten weg ga dan ben ik op tijd, maar denk dat ik over 15 minuten ofzo maar mijn tas langzaam inpak en langzaam naar de auto loop.

Ja wanneer is het echt té veel? Ik weet hoe het komt en ik weet hoe er vanaf te komen. Heb jij er standaard last van?
pi_130055828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:

[..]

Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.

28 augustus heb ik een afspraak bij m'n eigen gyn, ik ga maar heel hard hopen dat de explosieve groei van de afgelopen weken dan gewoon klaar is, Ik wil eigenlijk niet eerder dan 38 weken bevallen omdat longetjes van diabetogene buikbaby's er langer over doen om te rijpen, maar zo gezond is het nu ook weer niet voor m'n knul in mijn buik. Gefrustreerd, ik ben het!
En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?
pi_130055863
Bekkenfysio: eigenlijk nu al, nu je (lichte) klachten hebt. In het begin kunnen houdingsoefeningen en tips namelijk alle verschil van de wereld maken. De bekkenregio kan namelijk zoveel verschillende klachten opleveren dat voor ons lastig te bepalen is wát het precies veroorzaakt. Een goede fysio kan dat.

Maar wat is een goede? Ik heb er nu 4 gehad en na 2/3 behandelingen verbetering is het streven :).

Dus hup, bellen jullie! ;)
pi_130055904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb er ook een aantal weken flink last van gehad, maar ik kon met tips van een bekkenfysio die periode goed doorkomen en heb nu helemaal geen last meer. Je kunt natuurlijk altijd een consult doen en misschien heb je voldoende aan wat tips. Wel even kijken hoe je verzekerd bent misschien?
pi_130055937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Sull het volgende:

[..]

En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?
Daar worstel ik nu een beetje mee, hoe gezond is het nog voor m'n kindje in mij.
Heb nu 2 weken om een hele vragenlijst in elkaar te flansen
pi_130055961
Spewey wat rot zeg die suiker en toestanden :* ik mag vrijdag er voor langskomen... Ben benieuwd.
pi_130056005
Wat goed dat je aan de bel hebt getrokken, Jipster! Ik hoop dat jij met een dieet of anders een klein beetje insuline goed in te regelen bent!! :*
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:09:49 #47
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130056065
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.

Precies de reden waarom ik wilde wachten. Pffffff :'( :{ goddank weet die man niet hoe taggen werkt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:11:39 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130056139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.
Als ik over 45 minuten weg ga dan ben ik op tijd, maar denk dat ik over 15 minuten ofzo maar mijn tas langzaam inpak en langzaam naar de auto loop.

Ja wanneer is het echt té veel? Ik weet hoe het komt en ik weet hoe er vanaf te komen. Heb jij er standaard last van?
Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bed :')
Maar ik heb al erg veel tips gekregen mbt houding zitten/staan/liggen, opstaan, bewegen.. Dus ik weet niet zo goed wat een bekkenfysio nog meer zou kunnen doen :?
Zat nog te denken om zo'n fitnessbal te halen om op te zitten :+

Ik ben wel goed verzekerd, dus kan nog zo'n 18 keer naar de fysio gaan dit jaar, mocht ik 't willen. Meh.

Jip, goed dat je vrijdag langs mag komen :*
pi_130056157
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.

Precies de reden waarom ik wilde wachten. Pffffff :'( :{ goddank weet die man niet hoe taggen werkt.
Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is. :*

Spewey, kan de dietiste ook niets meer voor je doen om de bel onder controle te krijgen?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:12:27 #50
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130056165
Wat Sull zegt. Ze kunnen je goede tips geven.

Ik loop al best lang bij de fysio. Om de paar weken. Bij mij helpt het wel :Y.

pi_130056182
oh fuk KP, dat zijn klote ervaringen! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:13:19 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130056202
quote:

Ugh..ik snap dat mensen blij zijn en die blijdschap graag willen delen..maar arghhhhh! :( Groot nadeel van de social media ook trouwens..

Sidenote: Zit je opa op Facebook :o
pi_130056224
quote:

Kun je het niet van je tijdlijn halen, of 'm in elk geval op privé zetten?
Het is idd super irritant :*
pi_130056256
quote:

Jemig, wat onbehoorlijk :o Heb je hem erop aangesproken?

Spewey, wat rot zeg. Je doet zo je best!
pi_130056272
quote:

Ahh Kim dat is echt heel naar. Past goed in dat ene topic. Hopelijk valt de 'schade' mee. :*
pi_130056313
KP wat stom! :( :*

Spewey ik kan me voorstellen dat je even van de leg bent van dit bericht. :*

Jipster fijn dat je zo snel al terecht kunt!

P.S. sorry voor alle vervelende deuntjes die nu in jullie hoofd zitten. :D
pi_130056324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bed :')
Maar ik heb al erg veel tips gekregen mbt houding zitten/staan/liggen, opstaan, bewegen.. Dus ik weet niet zo goed wat een bekkenfysio nog meer zou kunnen doen :?
Zat nog te denken om zo'n fitnessbal te halen om op te zitten :+

Ik ben wel goed verzekerd, dus kan nog zo'n 18 keer naar de fysio gaan dit jaar, mocht ik 't willen. Meh.

Jip, goed dat je vrijdag langs mag komen :*
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:17:22 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130056360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:

[..]

Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
Hmm..ik ga er dan toch maar eens achteraan :Y Kan sowieso geen kwaad! Thanks :)
pi_130056382
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef Sull het volgende:

[..]

Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is. :*

Spewey, kan de dietiste ook niets meer voor je doen om de bel onder controle te krijgen?
Nee, ik eet al het minimum aan koolhydraten en bijna suikervrij en omdat ik onvoorspelbaar piek, wil de endocrinoloog ook niet nog meer insuline voor te schrijven, ene dag eet ik iets en dan is het na 1.5 uur netjes 5.8 oid en de volgende dag eet ik hetzelfde en dan prik ik 9.2.
Gister ben ik voor het eerst vergeten insuline voor de lunch te spuiten en prikte ik 1.5 later 6.6, het is gewoon heel bizar.
Dank voor het meedenken :*

Sorry voor m'n geklaag, ik vind dat de LLM's maar moeten gaan bevallen, wordt het topic een stuk leuker van :D
pi_130056979
Spewey :* Hang in there!

Kimpossible, dat verwacht je ook niet van je opa! Ik ga er tzt gewoon maar weer bij iedereen expliciet en persoonlijk bij zeggen dat het niet op Facebook hoeft :o
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:44:55 #61
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130057337
KP! :o Wat stom!
Wij hebben het gister en eergister (eerder dan we wilden) verteld aan ouders + helft van de zussen, maar er toen ook duidelijk bij gezegd dat ze het niet op facebook moeten zetten. Voelen ze zich wel even beledigd "alsof wij dat zouden doen" maar liever dat dan dat iedereen het nu al weet. Zoals in dat andere topic ook al gezegd volgensmij, stom dat we het er nu allemaal zo bij moeten zetten met al die social media...

pi_130057453
ja wij hebben het er ook duidelijk bijgezegd
wel hip hoor..een opa op facebook :)
pi_130057888
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:

[..]

Dit inderdaad! Bij mij behandelde ze m'n houding, en masseerde m'n spieren en banden om die wat te laten ontspannen. Dat is wat idd de pijn veroorzaakt. Probleem bij mij zijn vooral de banden, en die zijn wat lastig te behandelen, maar het heeft me tot op heden wel wat verlichting gebracht.

Bevallen wil ik ook wel!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:01:38 #64
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130057942
Het nadeel van de sociale media inderdaad. Krijg de man niet te pakken en het feit dat we ze hier nadrukkelijk op gewezen hebben maakt het alleen maar erger. Zucht.

Heerlijk dat ik even van me af kan mopperen. Als de echo maandag goed is willen we het wel langzaam gaan delen, maar nu nog ff niet..
pi_130058204
Kim wat vervelend als mensen het bekend maken voor dat je er zelf aan toe bent. :*
pi_130063562
Hier ondanks waarschuwingen twee keer slechte ervaring vwb vertellen. Volgende keer hoort iedereen t écht pas als kind 18 is. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130063754
Oh hormoon momentje: de imps & elfs bestelling is binnen! *O* lief klein schattig. O+

Jammer dat er geen reet van klopt. Groen pakje ipv blauw. Dat soort dingen. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130063785
:W

Ik kom hier nog even afscheid nemen! We zitten op dag 6 van de kraamzorg, de borstvoeding komt goed op gang nu, en ik voel me met de dag beter(nadeel: ik doe soms wat teveel).

Na mijn eerste bevalling was deze hemels. Het ging snel, ik ben thuis bevallen, en mijn vriend en ik vormden een fantastisch team waardoor ik er vol vertrouwen in ben gegaan, en ook eigenlijk nauwelijks in paniek ben geraakt toen het echt pijn ging doen. Mijn vriend heeft haar aangepakt en aan mij gegeven. O+

Ik zie dat de rest nog niet bevallen is, hou vol, en veel succes!

Hier nog even een fotootje, wil je de naam weten, stuur dan even een pm. De foto wil ik straks weghalen, dus niet quoten svp. (sorry voor de grote foto, probeer het zo even aan te passen)

en weg.....

[ Bericht 6% gewijzigd door laiveneertiekje op 14-08-2013 20:16:23 ]
pi_130063820
KP :* !

Momo leeeeuk!! O+. Groen is het nieuwe blauw, wist je dat nog niet :')
♥ J & S
pi_130063977
Laiv, wat geweldig! *O*
Ben hartstikke blij voor jullie, en hopelijk tot snel!

En ik wil graag een PM met de naam :).
pi_130064039
Aah Laiv! Wat een scheet.. Lekker genieten :*
♥ J & S
pi_130064141
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef klaprooss het volgende:
KP :* !

Momo leeeeuk!! O+. Groen is het nieuwe blauw, wist je dat nog niet :')
I must have missed that memo }:|

Laiv mag ik een pb met naam van t dotje? O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:07:42 #73
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130064170
Oh wat in laiverd!
pi_130064297
Laiv wat een moppie! en wat fijn dat de bevalling zo goed is verlopen.
pi_130064341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef DJMomo het volgende:
Oh hormoon momentje: de imps & elfs bestelling is binnen! *O* lief klein schattig. O+

Jammer dat er geen reet van klopt. Groen pakje ipv blauw. Dat soort dingen. -O-
Ohnee! De mijnes moet nog komen!

Laiv, wat een schatje! En wat een leuk pakje O+
pi_130064453
Limone, het meeste was wel goed hoor. Had me alleen zo op dat grijze pak verheugd, en die is nu zo anders... En dat groen sloeg helemaal nergens op! (Maar jij had vást geen blauw besteld!) De appeltjes romper is O+ net als t vestje...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130064586
L'tiekje wat een mooie dame hebben jullie gemaakt O+
Ik las vervelend nieuws over haar opa. Sommige mensen kunnen echt hun mond niet houden.

Voor de rest lees ik vanavond even bij.
pi_130064790
Even een *O* voor alle goede echo's, kloppende hartjes en lekkende tieten!

Vervelend Spewey, ik hoop dat je over 2 weken beter nieuws krijgt.

Hier heeft gelukkig niemand zich nog versproken op fb.

Vandaag nog 3 weken voor de eerste echo, dat duurt echt nog 600 jaar oO<
pi_130064837
Oh en ik zag ook nog een mooie baby voorbij komen O+
pi_130065125
Laiv wat een plaatje jouw mooie dochter! je klinkt erg gelukkig, genieten saampjes!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:46:35 #81
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130065142
Laiv :W wat een lieve foto O+
pi_130065158
Ik kom even binnen vallen. Ik heb nog een vlag (prenatal), vlaggenlijn en setje ballonen voor geboorte zoon liggen. Mogen tegen verzendkosten weg. De eerste die via pm/dm reageert mag ze hebben.
pi_130065213
Wat een mooi meiske laiveneertiekje! Ik rammel de mijne er bijna spontaan uit! O+
pi_130065543
Mooi kindje, Laiv! O+
pi_130065582
Laiv wat een schatje!

Heb nog niet kunnen reageren op bevalling van Suusz, hierbij dus als spuit 11, *O*

Afgelopen weekend verrast door zus en vriendinnen met babyshower :D
Heel erg verwend, aandacht + kadootjes *)

Verder lees ik hier en merk ik ook echt dat zwangere vrouwen erg kritisch en doortastend zijn. Ik wordt wel moe van al die goed bedoelende mensen, die net de verkeerde dingen doen naar mijn zin. Mensen die geen keuzes kunnen maken krijg ik de zenuwen van. Erg he! Pff, ik heb echt geen in om steeds rekening met iedereen te houden. Met iedere keuze stel ik iemand teleur, maar moet ook aan mezelf denken....lastig lastig heb ik het er mee.
pi_130065623
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef DJMomo het volgende:
Limone, het meeste was wel goed hoor. Had me alleen zo op dat grijze pak verheugd, en die is nu zo anders... En dat groen sloeg helemaal nergens op! (Maar jij had vást geen blauw besteld!) De appeltjes romper is O+ net als t vestje...
Het is gewoon 'grijsachtig groen' en 'lichtroos' zoals besteld! O+

Dit was wel mijn laatste kleertjesaankoop, denk ik. Nu met die reistas vol kleertjes van een vriendin heb ik echt niets meer (x3) nodig.. Behalve een eerste pakje, misschien.. :9

Ohja, die appeltjesromper is te cute inderdaad!

[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 14-08-2013 19:12:49 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:08:55 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130065651
Laiv, wat een schatje O+.

Mijn man wil het geslacht niet weten, vinden jullie ook dat ik dan twee 'eerste pakjes' mag kopen? Een meisjes-versie en een jongens-versie? O-).
KuikenGuppy
pi_130065710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:08 schreef Burdie het volgende:

Mijn man wil het geslacht niet weten, vinden jullie ook dat ik dan twee 'eerste pakjes' mag kopen? Een meisjes-versie en een jongens-versie? O-).
Ja! En ook nog een maatje groter, voor als je een perongeluk toch een reusje maakt O+
pi_130066205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:08 schreef Burdie het volgende:

Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes erop :')
pi_130066451
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes erop :')
^^ dat

Oh, limone jij je spulletjes dus ook binnen? Het is wel weer mini zeg... Ongelooflijk dat daar weer een mensje in gaat passen. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:56:47 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130067088
Oh laiv O+! Wat een schatje!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:00:04 #92
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130067207
Laiv, echt een schatje! O+
pi_130069428
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dit inderdaad! Dus los gaan maar ;)

Ik heb de leukerd van Tiekje gemist :(
pi_130069632
:{ :'( :'( :'(

Babykamer wordt nu wel een stuk spannender. Hoorde weer niks van de fabrikant.. Dus vandaag zelf gebeld en vanavond werd ik teruggebeld.

Blijkt gewoon een eenmansbedrijfje te zijn. Hij vroeg wanneer hebben we afspraak, ja duh kerel deze vrijdag.

Hij moest nu echt deze vrijdag naar de bank en accountant, erg vaag :{

Nu komt hij maandag aanstaande langs. Heb hem maar een mail gestuurd om afspraak te bevestigen en hele verhaal op de mail gezet naar babyplanet. Daar hebben we de kamer ook gekocht en ze een update gegeven en daarbij aangegeven dat wanneer het maandag niet wordt opgelost (schade vrij) ik de communicatie etc weer bij hun neerleg.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_130069766
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
:{ :'( :'( :'(

Babykamer wordt nu wel een stuk spannender. Hoorde weer niks van de fabrikant.. Dus vandaag zelf gebeld en vanavond werd ik teruggebeld.

Blijkt gewoon een eenmansbedrijfje te zijn. Hij vroeg wanneer hebben we afspraak, ja duh kerel deze vrijdag.

Hij moest nu echt deze vrijdag naar de bank en accountant, erg vaag :{

Nu komt hij maandag aanstaande langs. Heb hem maar een mail gestuurd om afspraak te bevestigen en hele verhaal op de mail gezet naar babyplanet. Daar hebben we de kamer ook gekocht en ze een update gegeven en daarbij aangegeven dat wanneer het maandag niet wordt opgelost (schade vrij) ik de communicatie etc weer bij hun neerleg.
Nou, dat lijkt mij anders best duidelijk. :{

Wat kut zeg. Net als toen bij Momo voel ik het echt in mijn hormonen. :') Succes..
pi_130069900
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt mij anders best duidelijk. :{

Wat kut zeg. Net als toen bij Momo voel ik het echt in mijn hormonen. :') Succes..
Ja, dat vind ik dus ook niet zo super...
Daarom het hele gesprek maar even samengevat en op de mail naar babyplanet, daar hebben we de koop gesloten dus bij stront aan de knikker lossen ze het maar op. Maar zal dan wel een heel gedoe worden.

Maandag maar weer afwachten, sneu voor de vriendin. Die had zo gehoopt dit weekend alles af te hebben. (mag ook wel bij 37 weken)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:58:45 #97
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130069974
Laiv O+ ik heb de foto vanmiddag in de haast gezien, maar wat n dropje!

Spew, wat een ingewikkeld verhaal is het zo bij jou zeg. Hoop dat je snel stabiele waardes zult hebben :*

Burdie, geen geslacht weten staat inderdaad minimaal gelijk aan 2 eerste pakjes :Y)

Sdm: nog meer kamertjesleed. Veel succes en dat t maar snel gefixt is!

Hier kreeg het drama van vanmiddag nog een tweede hoofdstuk toen m'n opa ook nog een excuusberichtje op m'n wall plempte. :{ als je het niet begrijpt, kap er dan gewoon mee aub. Mja. Hij bedoelt het niet slecht en was toch ook wel aardig overstuur van het hele verhaal (m'n ma is de subtielste niet en ik zat in overleg van 3 tot half 8). Heb r zelf maar niet te veel woorden meer aan vuil gemaakt. Hoewel, toen ik later m'n moeder sprak was t toch wel weer erg zuur dat ze de twaalf weken grens maar niet lijken te begrijpen. Zij vinden het iig de grootste onzin dat het 'zo lang' geheim moet blijven. Na al dat gezeik is in ieder geval wel duidelijk dat het na een goede echo gelijk gedeeld wordt op het werk en dan gooi ik er snel daarna zelf wel een fb bericht uit. Eerder dan ik had gewild, maar ik ben deze heisa (dat gemopper over 12 wk speelt al sinds het begin) zo ontzettend beu. Het moet nu maar eens klaar zijn met dat gedoe en alleen nog leuk zijn.

Zo. Einde klaagzang. Nog babies op de wereld gezet, Anyone? B-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kimpossible op 14-08-2013 21:05:34 ]
pi_130070249
:X SDM, niet goed voor hormonen! Hoe is vriendin eronder? Gaat zij niet compleet uit der stekker?

Ook even een goed verhaal, bedje is hier bezorgd *O* Andere bedje dat verkeerd geleverd was wilden ze niet meenemen, bezorger gaf aan dat de verwerking daarvan meer kost dat het bedje zelf? Nja wacht nog wel even af en anders kan die mooi bij oma staan
pi_130070660
Oh sdm, dikke ruk zeg. (Reminds me... Hier ook al weer twee weken verder, hoe moeilijk is het om de goede schroeven op te sturen! En het plankje is al vijf weken verder) })

Kp, bah, niet leuk.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130070785
SDM, wat irritant! Hopelijk wordt het alsnog maandag opgelost! Hier zou ik ook van uit m'n dak gaan...

KP, fijne oplossing van opa - not! Maar goed, het zij zo. Vind alleen wel dat als jullie 12 weken aanhouden, het 12 weken zou moeten zijn. Het is jullie kindje, hoe goed men het ook bedoelt.

Nog geen baby hier, sorry ;). Buik lijkt wel een stuk gevoeliger ineens en harde buiken zijn heftiger, wanneer ze er zijn, maar dat is alles. Heb wel het gevoel dat ze er geen 2 weken meer over gaat doen, maar weet ik veel? Het is voor het eerst dat ik dit meemaak :D.
pi_130071229
KP, oudjes en fb het gaat vaak niet samen, dat merk ik in mijn omgeving ook. En zeker in deze situatie is het gewoon k*t. :*

Wij zijn net terug van de efteling en ik ben gelijk mijn bed in gedoken. Moehoe! Alleen zit er nu een stuiterende peuter naast me in bed, want die heeft de hele terugweg (bijna 2 uur) geslapen. :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:38:59 #102
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130072139
Waar is Hillz trouwens? Niet meer gezien sinds...vanmorgen 9:00, 11:40 in een ander topic.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:40:06 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130072214
KP lekker onhandig weer... Ik zou wel wachten tot je het zelf wilt vertellen en desnoods je ouders dan maar niets over de termijnecho vertellen tot aan 12 weken...

SDM wat ruk zeg :(!

Wij hebben net een aantal namen voluit opgeschreven, en het lijkt erop dat we eruit zijn :o :o :D *O* O+!
KuikenGuppy
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:41:00 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130072258
Tof Burdie! O+ Dat is lekker snel!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:45:05 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130072469
Ja, eigenlijk waren ze heel voor de hand liggend O+. Nu nog een half jaar m'n mond houden en niet gaan twijfelen :').
KuikenGuppy
pi_130072471
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef GotC het volgende:
Waar is Hillz trouwens? Niet meer gezien sinds...vanmorgen 9:00, 11:40 in een ander topic.
Ja dat dacht ik ook...! O-)
pi_130072552
Wat goed zand!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:48:56 #108
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130072676
Sdm wat klote zeg :(
Burdie *O* lekker snel ook

KP wat vervelend allemaal -O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:52:31 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130072907
Misschien is mignonne's oxytocinedouche wel alleen bij Hilz aangekomen? :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 14-08-2013 21:58:37 ]
KuikenGuppy
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:52:58 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130072933
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef Burdie het volgende:
Ja, eigenlijk waren ze heel voor de hand liggend O+. Nu nog een half jaar m'n mond houden en niet gaan twijfelen :').
Wij wisten het ook vroeg maar gingen toch twijfelen na 3 maanden :+ Maar, nu is dezelfde naam alsnog zeker, in een andere spelling O+

Bob is druuuuuuuuuuuuk vandaag! Overal handjes, voetjes, kont, hoofd, rug..wat istie aan het doen :`)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:54:58 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130073048
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
Misschien is mognonne's oxytocinedouche wel alleen bij Hilz aangekomen? :9
Zat ik ook aan te denken :+
pi_130073326
Oh en fijn van de naam Burdie! Lekker snel! *O*
pi_130074112
quote:
Ik dacht er ook al aan! Spannend!
pi_130074255
quote:
Ik zie die reclame van een shampoo voor me, maar dan als oxytocinedouchegel :')
pi_130076702
Liefjes, ik ben er nog hoor. Heel de dag met oma op pad geweest O+ die kwam kijken hoe het met het achterkleinkind ging... vanavond voor dood op de bank gelegen en af en toe een beetje gegluurd. Wilde morgen even inhoudelijk reageren op alles :D O+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:57:23 #116
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130077023
Burdie! Naam! *O*

--

Oudjes op Fb.. Tsja.. ;). Heel rot dat dit gebeurd is iig!

--

HILLZ! Kom hierrrr!

Edit: Haaaai! :W

--

Ik heb veel te veel gedaan vandaag (helpen kamertje behangen - wat heel mooi geworden is trouwens!, dozen uitgezocht en spullen weg gedaan - met dat laatste heb ik altijd heel veel moeite, en daarna nog een evaluatievergadering.) Ik zit nu in de trein terug en ben zo kapot, dat ik bijna zit te janken. -O- Ik plemp het hier maar even neer, anders ga ik zo los bij vriend.
pi_130077922
Marel welkom!

Spewey wat een kl*tezooi! Ik ben er verder helemaal niet in thuis, maar is er niets wat een expert kan doen of onderzoeken zodat je wat stabieler wordt?

Oeh Kim, wat ontzettend onnadenkend! Wel leuk natuurlijk dat hij zo enthousiast is, maar ik snap niet dat mensen niet zelf kunnen bedenken dat ze met de betrokkenen moeten overleggen voor alles op het wereldwijde web geslingerd wordt.. Maar goed, ik heb zelf ook een tante drie keer moeten aanspreken: "Je mag het NOG NIET op Facebook zetten, pas als wij het zeggen. NIET EERDER! Duidelijk?"
Edit: en dan ook nog een bericht er achteraan sturen, man man! Snap overigens niet dat jouw familie zo moeilijk doet over die 12-weken grens. Jij bent toch zwanger, dus het is jouw keuze. Ja, ik snap dat zij het zelf zo snel mogelijk willen delen maar guess what.. ze hebben niet zoveel te willen :6 :6 .

Doei Laiv :W ! Helaas de foto gemist, dat komt ervan als iedereen hier als een speer gaat :D . Geniet van de baby en elkaar en de tijd die je met elkaar hebt!

Hilz, jij maakt het wel spannend! _O-
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130078224
Overigens wil ik deze:

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn vriend zei laatst ' maar technisch gezien is het gewoon een parasitaire groei hoor. Het teert op je bloed, je vitamines, neemt je lijf over.
even gequote hebben voor het nageslacht :D

Hier was ik gisteren gebleven met lezen, toen viel ik in slaap en toen ik wakker werd, waren jullie al weer een topic verder :P .
It will set you free
pi_130079163
Hier sinds vanavond stilletjes wat voorwerk.. Ken ik niet van de eerste. Begon als wat voelt als spierpijn in je buik van het lachen :P verder nu de hele avond af en aan wat gevoelige krampjes.. Niet echt pijnlijk nog en duren ook niet lang genoeg om weeën te zijn, maar van mij mag het ;) maar verwacht het eigenlijk nog niet
pi_130079397
Spannend hillie! Klinkt als een mogelijk begin!

Hilz, welkom terug ;). Het lot van de LLM... Stilte = bevallen, unless proven innocent ;).

Skip! Klinkt als een drukke dag . Kun je morgen een beetje bijkomen? :*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:00:57 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130080752
Spewey welke medicatie prik je? Misschien is andere insuline beter werkend voor je?

Mijn moeder piekt heel erg van metforine , zij krijgt novomix

Misschien een belletje met diabetes verpleeg doen?

Sterkte :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_130081153
Je maakte het wel spannend Hilz, ik dacht ook dat Olli on his way was :D

Oeh Hillie, dat klinkt wel als een beginnetje, spannend!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Spewey welke medicatie prik je? Misschien is andere insuline beter werkend voor je?

Mijn moeder piekt heel erg van metforine , zij krijgt novomix

Misschien een belletje met diabetes verpleeg doen?

Sterkte :*
Dank! :*
Ik spuit 3 keer per dag Novorapid, ik ga morgen idd even bellen, misschien dat ze er een langwerkende insuline bij kunnen geven? Ik weet het ook niet meer :')
Ik had niet verwacht dat het zo'n gepuzzel zou zijn.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:17:03 #123
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130081378
Ja of combi spuiten en tablet , maar als je zo blijft pieken moet er iets gedaan worden.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 15 augustus 2013 @ 04:03:38 #124
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130085227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef Cwen het volgende:
Spannend hillie! Klinkt als een mogelijk begin!

Hilz, welkom terug ;). Het lot van de LLM... Stilte = bevallen, unless proven innocent ;).

Skip! Klinkt als een drukke dag . Kun je morgen een beetje bijkomen? :*
Voor mij blijkt het iig veel te veel. En nop! Hele dag werken. En ik lig nu nog wakker ook. :|W

Dus, een vervroegde: Mogguh! alvast. :W
pi_130085365
Hier ook even wakker. Rommelen is gestopt. Maar had niemand me even kunnen vertellen dat als ik s avonds veel drink, er dat s nachts per glas uitplast dient te worden? Pff iets de vaak baar de wc moeten waggelen vannacht.. :{
pi_130085558
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:11 schreef Spewey het volgende:
Je maakte het wel spannend Hilz, ik dacht ook dat Olli on his way was :D

Oeh Hillie, dat klinkt wel als een beginnetje, spannend!

[..]

Dank! :*
Ik spuit 3 keer per dag Novorapid, ik ga morgen idd even bellen, misschien dat ze er een langwerkende insuline bij kunnen geven? Ik weet het ook niet meer :')
Ik had niet verwacht dat het zo'n gepuzzel zou zijn.
Lantus erbij is misschien een optie?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:17:35 #127
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130085707
Mogguh allemaal!

KP hier aan schoonfamilie kant ook van dat soort acties (gelukkig bij mijn schoonzusje). Eerst schoonvader die het al doorverteld (letterlijk: Och maar ik vind dat deze mensen het wel mogen weten vast).
Het kindje is er en dat belt schoonvader in het rond....dus ja dan moet je nog even enthousiast doen als schoonzusje zelf ook even belt.
En kort daarna moet ik tegen VL zeggen dat ze een ander zusje van haar even moet bellen met de mededeling dat hun zusje misschien zelf wel als eersten iets op facebook willen zetten?

Allemaal enthousiasme natuurlijk, maar zooooo onnadenkend.

Laat ik het zo zeggen.....schoonzusje was not amused met haar familie.

Zelf heb ik een berichtje op Facebook gezet met onze aankondiging dat we zwanger zijn, daar reageert een tante van VL heel leuk op, reageert schoonmoeder daar weer op: Ja ik had het je wel willen vertellen maar ik mocht niet eerder wat zeggen....

Neeee...schoonouders zullen niet de eersten zijn die het komen te weten als nifje geboren wordt... |:(
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:48:26 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130085858
Skips, allemaal effe te veel en te druk :* Vermoeiend en frustrerend! Hoop dat je vandaag een beetje bij kan tanken.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:59:58 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_130085951
Bij veel pieken geven ze volgens mij juist liever geen langwerkende insuline. Dat geeft namelijk ook kans op flinke dips die je dan weer niet goed kan bijregelen.
Spewey, mag je niet gewoon spuiten ná het eten? Dat het gewoon afgetsemd wordt op jouw suikerniveau van dát moment.
Echt, ik snap ook niet waarom hier in Nederland zo moeilijk gedaan wordt over een insulinepomp. :X
Dan zou je van veel ellende verlost zijn.
pi_130085971
Hiliie, jammer dat het voorwerk weer gestopt is...

Hilz, je kunt niet zomaar een dagje hier wegblijven, dat is verdacht hoor! (je bent nu ook alweer laat ;))

SDM, balen van jullie kamer debacle, het is ook allemaal wel behoorlijk lastminute aan het worden he!

Ik heb nog meer gelezen, maar ben het vergeten sorry :@ :@

Gister samen uiteten geweest, voor de afleiding. Het was heerlijk (onbeperkt tapas) en vanochtend niet eens aangekomen, maar afgevallen...zou dat een voorteken zijn? Verder is het weer zo rustig met voorwerk...
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:05:35 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130085993
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:59 schreef Asyniur het volgende:
Bij veel pieken geven ze volgens mij juist liever geen langwerkende insuline. Dat geeft namelijk ook kans op flinke dips die je dan weer niet goed kan bijregelen.
Spewey, mag je niet gewoon spuiten ná het eten? Dat het gewoon afgetsemd wordt op jouw suikerniveau van dát moment.
Echt, ik snap ook niet waarom hier in Nederland zo moeilijk gedaan wordt over een insulinepomp. :X
Dan zou je van veel ellende verlost zijn.
Nou idd, zo'n pomp maakt het vaak een stuk makkelijker mits diegene heel goed weet hoe/wat :Y Zwager heeft sinds z'n 15e (al 15 jaar dus :o) al een pomp, werkt goed voor hem gezien hij dankzij z'n onregelmatige leven lastig in te stellen is.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:10:37 #132
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130086047
SDM, mmmmm balen van de babykamer zeg, hopen dat de kleine nog even blijft zitten!
pi_130086064
Hilz! Je weet toch dat je als LLM om het uur moet melden?! :P :D o|O

Met die Social Media dingen kan niet ik niet zo goed meepraten. Mijn vrienden (ik heb heel einig familie op Social Media) begrijpen de Social Media-etiquette prima.
Al brak mijn hart wel een beetje bij jouw opaatje, Kim. Oude mensen en hun gevoelens, ik kan er gewoon niet zo goed tegen. Aaaawwwh! O+ Ik hoop dat hij niet meer zo overstuur is.

Ja Sull! Voortekens!

Mijn lichaam is zich al aan het voorbereiden op het derde trimester, geloof ik. Mijn god, ik voel me al dagen alsof ik door een trein ben overreden.. :{w
pi_130086557
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Burdie! Naam! *O*

--

Oudjes op Fb.. Tsja.. ;). Heel rot dat dit gebeurd is iig!

--

HILLZ! Kom hierrrr!

Edit: Haaaai! :W

--

Ik heb veel te veel gedaan vandaag (helpen kamertje behangen - wat heel mooi geworden is trouwens!, dozen uitgezocht en spullen weg gedaan - met dat laatste heb ik altijd heel veel moeite, en daarna nog een evaluatievergadering.) Ik zit nu in de trein terug en ben zo kapot, dat ik bijna zit te janken. -O- Ik plemp het hier maar even neer, anders ga ik zo los bij vriend.
Skips :*
en ik kan wel zeggen je moet ook rustiger aan doen..maarja das altijd zo makkelijk gezegd he ;)
Hopelijk heb je goed geslapen vanacht!

kamertjes ellende, lijkt me echt vreselijk om zoveel gedoe te hebben..zeker als je al redelijk ver in de zwangerschap bent :%

KP, tja mischien is hip dato ok niet altijd handig..zekern iet als ze niet snappen hoe fb werkt.
en dat van die 12 weken wat ze niet lijken te begrijpen..hier hoor ik het eerder andersom, mensen vinden het raar als je het al met 10 weken verteld. zo zie je maar weer wat een verschil

Hillie, spannend!

En birdie uit de naam, leuk!
pi_130086587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:12 schreef Limone het volgende:

Mijn lichaam is zich al aan het voorbereiden op het derde trimester, geloof ik. Mijn god, ik voel me al dagen alsof ik door een trein ben overreden.. :{w
klinkt niet fijn!
Moe of?
pi_130086618
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

klinkt niet fijn!
Moe of?
Gewoon een beetje brak.. Ik slaap ook al dagen slecht in. Ik functioneer nog prima, maar vorige week had ik meer energie.
pi_130086735
Goedemorgen!
Nog geen baby of wat dan ook hier... Juist weer eens lekker doorgeslapen vannacht, fijn!

Skip, beetje rustig aan hè, vandaag, en anders je vanavond maar lekker laten vertroetelen door je vent!

Limone, ja gek is dat hè, dan ga je voor je gevoel ineens van medium naar hoogzwanger :D. Had dat toen ongeveer ook!

NoBoNo, ik kan het me voorstellen... Hier op FB alles rustig, maar sm hangt al dágen met ML aan de Whatsapp hoe het met me gaat en toen hij gisteren niet op tijd reageerde, belde ze maar met ook echt enkel die vraag. Hij heeft het nogal kortaf afgekapt... :).
pi_130086742
ja dat is ook niet echt iets waar je wat tegen kunt doen he...
en slecht inslapen helpt dan niet.

Maar zolang je nog functioneerd en andere je niet vragen " jezus hoe zie je eruit" is het nog te handelen :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:26:53 #139
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087008
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Skips :*
en ik kan wel zeggen je moet ook rustiger aan doen..maarja das altijd zo makkelijk gezegd he ;)
Hopelijk heb je goed geslapen vanacht!

Nop :'). Hence de post rond een uur of 4 ofzo. *O*

Ach, ik overleef het vast wel weer, maar ik zat er gisteren zo erg mee. Maar jullie kusjes enzo doen ook wonderen. Toch fijn dat ik even gespuid heb.

--

De kamertjesellende hier op het forum is ook de reden dat wij het kamertje redelijk vroeg besteld hebben. Maandag wordt het geleverd. Het behang is gisteren mooi gelukt trouwens! Wel nog wat ingewikkeld met ophangen omdat het één hele grote tekening is en de lijnen enzo wel door moeten lopen (en behang rekt/groeit als je de lijm er op smeert - op de ene plaats meer dan op de andere }:| ). Hopelijk zijn maandag de meubeltjes ook helemaal goed!

Wel onwijs rot voor jullie SDM. En inderdaad, zo met 37 weken.. ik zou er echt gek van worden als het nog niet klaar was tegen die tijd..

--

Verse baby's willen we!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:34:28 #140
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130087132
Skipje, doe's wat rustiger skippen! :*

NoBoNo: Ook al van die onhandige luitjes, hoewel niet in jullie situatie; 't blijft een beetje jammer. Geloof overigens dat ik het van m'n schoonfamilie nog minder goed zou kunnen hebben O-)

Sull lekker aan de tapas, doe je goed! En ook nog afgevallen.. Dat doe ik je niet na denk ik haha. Als je nu ook nog even fulltime op 't toilet kruipt ga ik F5en hoor!

Limone, bijna 3e trimester is ook niet niks. Da's de laatste! En m'n opaatje was inderdaad wel een beetje ontroerend. Ik heb verder ook geen berichtjes gehad van anderen, dus ik denk dat de schade beperkt is gebleven.

Verder wat Skips zegt: Verse baby's, kom op dames! 8-)
pi_130087152
Kamertje, ohja, moet ik ook nog achterheen.
* DJMomo zet HEUL boos hoofd op. })
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:40:06 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130087236
Pfoeh, met 37 weken nog kamertje-issues hebben..Ik zou in het plafond zitten van ellende denk ik! De man bij de B.abydump vond ons al rijkelijk laat toen we het kamertje bestelden met 19 weken :+

Limone, bizar he, die grens naar het 3e trimester? Kan je nog wel beetje bijslapen hier en daar, of gaat er nu wat lager gesprongen worden op de springfoto's? ;)

Oeh Sull, onbeperkt tapas :9~ Nom!

Zet 'm op Mo :D
pi_130087313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef Kimpossible het volgende:
Sull lekker aan de tapas, doe je goed! En ook nog afgevallen.. Dat doe ik je niet na denk ik haha. Als je nu ook nog even fulltime op 't toilet kruipt ga ik F5en hoor!

Nou volgens mij kunnen we beter F5'en voor Hilz of Wizzy... die zijn nog niet gesignaleerd vandaag!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:44:11 #144
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:35 schreef DJMomo het volgende:
Kamertje, ohja, moet ik ook nog achterheen.
* DJMomo zet HEUL boos hoofd op. })
GO! >:)
pi_130087329
MELD MELD MELD MELD!! Met Olli inside :D

Heuleboel over de Efteling... Ik wil er eigenlijk niet over praten. Ik ben intens verdrietig dat ik dit jaar niet geweest ben. Misschien een winter eftelingetjes pikken als het voor Olli niet te koud is. Ik hou van achtbanen. O+ Ik ga dan ook niet als ik nergens inkan...

Skip, de air tegenover de stu-stu-studio, is dat dat ding met die wieken die heul hoog in de lucht rondjes gaat draaien?

Bla, hoe is het met de buikpijn?

Nog even een speciale *O* *O* *O* voor Babbel en Dot wel melding gemaakt dat datum aangepast of erin gezet is maar nog geen vreugde dansje O+

Jouw man is lief Aisly, maar kan me voorstellen dat je er af en toe een beetje gek van wordt. Koop een knal roze handtas, dan is dat dragen snel voorbij ;)

Skips een naam!! *O* Is dat dan een jommetjes naam of een meisjes naam? :D

Hier ook Cwen, vriendje leest niet (nooit trouwens) maar vraagt vanalles aan mij. Is ook goed. En zn moeder licht hem over van alles en nogwat in.

GotC, nog maar 2 weken is heel heel heel kort!!

Ik heb 'komt een vrouw bij de dokter' meerdere malen gelezen en film gezien. Ik vond hem heel erg goed :@, Ja het is een lul... En als ik in haar positie gezeten had, dan had ik zijn kop eraf getrokken... Maar het verhaal vond ik mooi.

YAY voor Marel!!! STWEEPIES!!!

Sull 39 weken!! *O*

Goffer Spewey... Dat is echt klote! Ik hoop dat ze snel iets bedenken wat WEL helpt!! Stom dat er gewoon geen pijl op te trekken is :* :*

Kim! Dat is echt heel erg niet tof van Opa! En dan ook de na reactie op jouw facebook.... Opa's met facebook :( Mijn oma heeft ook facebook en vriendjes opa ook. Die is er een stuk handiger in. Maar we hebben ook meteen verteld dat er nog niks opgezet mag worden... Mijn moeder zelf wilde het heel erg graag aan haar zus vertellen toen ze het wist. En dat mocht dan wel van mij. Maar alleen maar omdat ik zeker wist dat ze het niet nog verder zou vertellen. Op een gegeven moment hebben wij het zelf maar wereldkundig gemaakt. Gewoon omdat ik zelf mijn mond niet meer kon houden :')
Eigenlijk met de insteek 'Nu ben ik blij en mag niemand weten waarom, straks als het misschien mis gaat ben ik verdrietig en dan weet ook niemand waarom.

Laiv wat een mooiertje O+ O+ Mag ik ook een PM met de naam?

Jeutje... Wat een boel gezeur nog steeds met de baby kamers... Zouden ze volgens zomerrooster werken ofzo!! Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal appies van wordt!!

Burdie ook een naam!!! YAY!! O+

En Hillie stilletjes voorwerk wat ook weer gestopt is.... Jammer! Ik wil ook verse beebies! O+

MONSTERPOST!

Gisteren dus heel de dag met oma op pad geweest... Ik weet wel dat lopen is vanaf nu een NO-GO
Winkelcentrum is op struikel afstand en dacht dat dat nog wel ging, maar heel de avond verrekt van de pijn in mijn liezen... Ik dacht gisteren voor mijn doen redelijk op tijd naar bed te gaan, maar net als skips om 04.00 wakker. Vriendje een paar rotschoppen verkocht tegen het snurken, Vanavond slaapt hij dus op de gang! }:| nog wel een beetje bijgeslapen daarna maar stond om 08.00 weer naast mijn bed. Geen voorwerk, geen slijmproppen... Ik denk dat het nog wel even duurt!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:48:19 #146
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef Kimpossible het volgende:
Skipje, doe's wat rustiger skippen! :*

NoBoNo: Ook al van die onhandige luitjes, hoewel niet in jullie situatie; 't blijft een beetje jammer. Geloof overigens dat ik het van m'n schoonfamilie nog minder goed zou kunnen hebben O-)

Limone, bijna 3e trimester is ook niet niks. Da's de laatste! En m'n opaatje was inderdaad wel een beetje ontroerend. Ik heb verder ook geen berichtjes gehad van anderen, dus ik denk dat de schade beperkt is gebleven.

* hop hop hop *. Nee, komt goed.

--

Hillz, ik zeg niets! :P En bedankt voor je *meld*, ik werd al zenuwachtig.

Oh, en de air: http://farm9.staticflickr.com/8283/7725252868_82c44a6207_z.jpg
pi_130087401
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

GO! >:)
Er wordt TER PLEKKE AS WE SPEAK een showroommodel gesloopt om het ontbrekende plankje uit te halen en naar ons op te sturen (is gelukkig een plankje wat je verder heul niet ziet, dus dat het dan showroommodelonderdeel is, maakt me ook geen reet meer uit).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:49:14 #148
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130087404
Kijk, dat maakt je afwezigheid van gisteren wel weer een beetje goed Hilz :P Is de pijn in je liezen wat minder geworden inmiddels?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:49:41 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130087412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Er wordt TER PLEKKE AS WE SPEAK een showroommodel gesloopt om het ontbrekende plankje uit te halen en naar ons op te sturen (is gelukkig een plankje wat je verder heul niet ziet, dus dat het dan showroommodelonderdeel is, maakt me ook geen reet meer uit.
Hoor je het geboor enzo op de achtergrond? ~O> *O*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:50:45 #150
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087435
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Er wordt TER PLEKKE AS WE SPEAK een showroommodel gesloopt om het ontbrekende plankje uit te halen en naar ons op te sturen (is gelukkig een plankje wat je verder heul niet ziet, dus dat het dan showroommodelonderdeel is, maakt me ook geen reet meer uit).
Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST! >:)
pi_130087436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoor je het geboor enzo op de achtergrond? ~O> *O*
Die vrouw was er ook zo klaar mee. Ik heb nog gezegd dat ik waardeer dat ze me altijd zo vriendelijk te woord heeft gestaan, maar dat ik er echt wel zat van was nu. Dat begreep ze :') ze voelde hetzelfde :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130087447
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:50 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST! *O*
B.Opita out.let sto.re in o.ud g.ast.el. Wel een wereldreis voor jou. Het gaat overigens om juniorkamer Roman, en dan het nachtkastje :') good luck! (wel ff die filmploeg van je mee!)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130087459
Hilz, nu snap ik waarom je zo laat was, je was nog bezig met die mosterpost van je! _O- Maar helaas weer een kans minder op verse baby's...
pi_130087463
quote:

[..]

Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST! >:)
_O-

Fijn Momo!

Zometeen intake van kraamzorg, het is de derde keer, snap niet dat het niet telefonisch kon, nu moest ik stofzuigen :X :')

Diabetesvpk overlegt met endocrinoloog en belt vanmiddag terug.

Nog geen Olli of andere verse kindjes -O- Gaan jullie allemaal voor de UD, dan wordt het morgen een flinke F5 dag :D

Sterkte met het brak zijn, Limone, ik ben er bijna aan gewend :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:52:52 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130087466
quote:

[..]

:D _O- Wat een goed plan! ~O>
pi_130087471
(ik durfde overigens niet te beginnen over het feit dat bij de bedlade als je hem opendoet je de voorkant er aftrekt.... :@ denk dat we zelf maar even met wat houtlijm aan de slag gaan, en iets op taptijt/onder wieltjes leggen zodat het wat makkelijker loopt...)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130087531
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nop :'). Hence de post rond een uur of 4 ofzo. *O*

ow :') het was nog te vroeg om op post tijdstippen te letten geloof ik ;)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:57:54 #158
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:51 schreef DJMomo het volgende:

[..]

B.Opita out.let sto.re in o.ud g.ast.el. Wel een wereldreis voor jou. Het gaat overigens om juniorkamer Roman, en dan het nachtkastje :') good luck! (wel ff die filmploeg van je mee!)
Oh, maar hier heb ik het voor over. :9 Welk plankje is het en hoe ver moet ik op de grond gaan liggen om het te kunnen zien?

[Als ik er voor m'n werk in de buurt ben doe ik het serieus, maar voorlopig staat er nog niets in m'n agenda daar -O-. ]
pi_130087546
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:48 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

* hop hop hop *. Nee, komt goed.

--

Hillz, ik zeg niets! :P En bedankt voor je *meld*, ik werd al zenuwachtig.

Oh, en de air: http://farm9.staticflickr.com/8283/7725252868_82c44a6207_z.jpg
Ooooooh!! Ik had er net zo ziek van geweest als jij! DAT DING IS VET!!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef GotC het volgende:
Kijk, dat maakt je afwezigheid van gisteren wel weer een beetje goed Hilz :P Is de pijn in je liezen wat minder geworden inmiddels?
Nee, helaas niet. Het is net of mijn benen eraf vallen tijdens het lopen. Van niks naar dit vind ik wel een beetje gek eigenlijk...
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:59:31 #160
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087567
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ooooooh!! Ik had er net zo ziek van geweest als jij! DAT DING IS VET!!

[..]

Nee, helaas niet. Het is net of mijn benen eraf vallen tijdens het lopen. Van niks naar dit vind ik wel een beetje gek eigenlijk...
Nou, ik mocht er dus helemaal niet in, dus ik ben er helemaal niet ziek van geweest. :'( Maar normaal ren ik hier dus voor weg en nu roepen mijn hormonen: Doen joh! Haske leuk! Hup!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:00:19 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:52 schreef GotC het volgende:

[..]

:D _O- Wat een goed plan! ~O>
Samen gaan? O+ >:)
pi_130087588
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:44 schreef Hilzillah het volgende:
Bla, hoe is het met de buikpijn?

MONSTERPOST!

Gisteren dus heel de dag met oma op pad geweest... Ik weet wel dat lopen is vanaf nu een NO-GO
Winkelcentrum is op struikel afstand en dacht dat dat nog wel ging, maar heel de avond verrekt van de pijn in mijn liezen... Ik dacht gisteren voor mijn doen redelijk op tijd naar bed te gaan, maar net als skips om 04.00 wakker. Vriendje een paar rotschoppen verkocht tegen het snurken, Vanavond slaapt hij dus op de gang! }:| nog wel een beetje bijgeslapen daarna maar stond om 08.00 weer naast mijn bed. Geen voorwerk, geen slijmproppen... Ik denk dat het nog wel even duurt!
Wow! respect voor de monsterpost :D
En de buikpijn is gelukkig niet meer zo erg..blijken toch mijn darmen te zijn wat niet zo gek is met al die buikgriep die er heest. En als ik dan hoor hoe anderen er aan toe zijn ben ik blij met mijn milde variant ;)
voor niks opngerust geweest dus :)

En snurkende mannen ..vreselijk irritant! en zeker als je er wat van zegt dat hij keihard begint te lachen en vraagt of je jezelf wel eens hebt gehoord sinds het zwanger zijn (of is die van jou wel tactisch? :P
pi_130087592
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:59 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou, ik mocht er dus helemaal niet in, dus ik ben er helemaal niet ziek van geweest. :'( Maar normaal ren ik hier dus voor weg en nu roepen mijn hormonen: Doen joh! Haske leuk! Hup!
Ooooh écht! Hormonen lef! Zonde dat het dan niet mag :9
pi_130087605
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:57 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Oh, maar hier heb ik het voor over. :9 Welk plankje is het en hoe ver moet ik op de grond gaan liggen om het te kunnen zien?

[Als ik er voor m'n werk in de buurt ben doe ik het serieus, maar voorlopig staat er nog niets in m'n agenda daar -O-. ]
Het is een plankje in het binnenwerk van het nachtkastje, waar de laatjes aan komen te hangen. Ik vermoed dus dat je een nachtkastje treft waar 1 lade (van de 2) ontbreekt. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:02:24 #165
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130087619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:01 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Het is een plankje in het binnenwerk van het nachtkastje, waar de laatjes aan komen te hangen. Ik vermoed dus dat je een nachtkastje treft waar 1 lade (van de 2) ontbreekt. ;)
Ik kan dit! Ni-joaaauuuuuu! [raceautogeluid]
pi_130087651
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Wow! respect voor de monsterpost :D
En de buikpijn is gelukkig niet meer zo erg..blijken toch mijn darmen te zijn wat niet zo gek is met al die buikgriep die er heest. En als ik dan hoor hoe anderen er aan toe zijn ben ik blij met mijn milde variant ;)
voor niks opngerust geweest dus :)

En snurkende mannen ..vreselijk irritant! en zeker als je er wat van zegt dat hij keihard begint te lachen en vraagt of je jezelf wel eens hebt gehoord sinds het zwanger zijn (of is die van jou wel tactisch? :P
Ik voel in het donker de woedende ogen op mij gericht plus de mega frons en rolt zich dan weer braaf op zijn zij. Hij weet dat het zo is dat hij vreselijk snurkt op zijn rug. En ik helemaal niet. Nooit eigenlijk. Maar als ik hem al 47 keer om heb moeten draaien dan gaat dat de 48e keer niet zachtzinnig zeg maar :X

Dan denk ik dat ik hier ook (nog steeds) last heb van de milde variant. Het duurt nou zo lang dat het niks meer te maken heeft met het lichaam opschonen voor de bevalling denk ik. Een voordeel, ik blijk 4 kilo lichter te wegen dan op mijn aller zwaarst laatst.
pi_130087663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:08 schreef Cwen het volgende:

Limone, ja gek is dat hè, dan ga je voor je gevoel ineens van medium naar hoogzwanger :D. Had dat toen ongeveer ook!

Ja ineens! Bizar. Het is wel een ander soort moeheid dan in het eerste trimester :) Ik vind het mooi om te merken dat het lichaam nu dus bezig is met voorbereiden op gebroken nachten. Ik merk de verandering iig al goed: ik ben echt een stuk minder chagrijnig :D

Nee die vraag heb ik nog niet gehad, Bla! Levensgevaarlijke vraag ook.. Zo stukken minder chagrijnig ben ik nu ook weer niet ;)

... en ik heb nog genoeg energie om te springen! >:)
pi_130087683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:52 schreef Spewey het volgende:

[..]

Sterkte met het brak zijn, Limone, ik ben er bijna aan gewend :')
huuuu :')
pi_130087689
Je moet gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt, dan heb je ook het probleem niet dat er geboorte is.
Ajax is mijn leven!
pi_130087710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:06 schreef fantasyboy het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt, dan heb je ook het probleem niet dat er geboorte is.
Wat zou het stil zijn op de wereld als iedereen er zo over dacht
pi_130087746
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:07 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wat zou het stil zijn op de wereld als iedereen er zo over dacht
Hee ik geef alleen een tip voor de personen hier die zwanger zijn geworden en daaruit voorvloeiend hier op dit forum in deze topic er over lopen te klagen he?

gouden tip
Ajax is mijn leven!
pi_130087776
Maar volgens mij klaagt niemand over de geboorte, wordt er zelfs naar uitgekeken
pi_130087797
Je denkt toch niet dat ik deze topic inhoudelijk heb gelezen he? :z
Ajax is mijn leven!
pi_130087819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef fantasyboy het volgende:
Je denkt toch niet dat ik deze topic inhoudelijk heb gelezen he? :z
Daar ging ik al niet vanuit nee. Dus :W
pi_130087877
jajaja leuk geweest, veel plezier met OUD in je AT :P

[ Bericht 36% gewijzigd door De_Taartjesfee op 15-08-2013 10:28:11 ]
Ajax is mijn leven!
pi_130087894
Oeh, boefje
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:15:29 #177
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130087899
Heb juist het idee dat VL minder hard snurkt dan voor de zwangerschap. Ze klaagt inderdaad wel eens over mij, maar zij kan het zelf veeeeeeel luider volgens mij.

Van haar begrijp ik wel eens dat ze me ontzettende rotschoppen geeft als ik lig te snurken...nooit wat van gemerkt.

Oh enneh....tactisch? Nee jullie zwangere dozen zijn altijd lekker tactisch!
Hormonen of niet, wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet! })

Nee hoor valt wel mee, maar mag VL nog steeds graag een beetje plagen.
pi_130087915
Goedemorgen!
Hier een rare nacht met rare dromen, ben zelfs een paar keer schreeuwend wakker geworden, ik viel 'nergens in' :') Ook weer seks, heb de afgelopen weken heel wat mannen verslonden, broertje van ex, collega, buurjongen en zo kan ik nog wel even doorgaan. En ook in droom in zwangere toestand! :')

Jeeeej voor het kamertje van Mo en de namen die bedacht zijn!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:17:44 #179
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130087951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:16 schreef Mabawa. het volgende:
Goedemorgen!
Hier een rare nacht met rare dromen, ben zelfs een paar keer schreeuwend wakker geworden, ik viel 'nergens in' :') Ook weer seks, heb de afgelopen weken heel wat mannen verslonden, broertje van ex, collega, buurjongen en zo kan ik nog wel even doorgaan. En ook in droom in zwangere toestand! :')

Jeeeej voor het kamertje van Mo en de namen die bedacht zijn!
Ook in droom in zwangere toestand? Dwz dat je het buiten de dromen om ook hebt gedaan???
Over boefjes gesproken.....you go girl! _O_ _O-
pi_130088014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:17 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ook in droom in zwangere toestand? Dwz dat je het buiten de dromen om ook hebt gedaan???
Over boefjes gesproken.....you go girl! _O_ _O-
Hahaha nee dat niet :P Maar ik vind het zo gek dat ik in mijn dromen als zwangere seks heb met anderen :@
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:24:49 #181
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130088098
Ben geen dromen expert maar ehm....blijkbaar ervaart je lichaam/brein een te kort, in vergelijking met anders en zoekt het alvast naar andere oplossingen voor je. O-) :Y
pi_130088125
Hahaha, fijne nacht Mabawa! Seks komt hier ook wel terug in m'n dromen, maar gelukkig altijd onbekenden. Voel me nooit bezwaard als ik dan de volgende dag een bekende tegenkom :D.
pi_130088154
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:26 schreef Cwen het volgende:
Hahaha, fijne nacht Mabawa! Seks komt hier ook wel terug in m'n dromen, maar gelukkig altijd onbekenden. Voel me nooit bezwaard als ik dan de volgende dag een bekende tegenkom :D.
En tegenover ML dan? O-)
pi_130088159
Is die vakantie nou nóg niet voorbij..

:{w

^^ sloeg op inbrekerT, maar pagina was niet refresht
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130088195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef NoBoNo het volgende:
Ben geen dromen expert maar ehm....blijkbaar ervaart je lichaam/brein een te kort, in vergelijking met anders en zoekt het alvast naar andere oplossingen voor je. O-) :Y
Dat zou best kunnen kloppen hoor :')

Haha ja Cwen, heb is best awkward om die persoon de eerste keer na droom weer te zien.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:29:47 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130088213
Ik heb wel vaak seksdromen sinds ik zwanger ben, maar ze gaan zo goed als altijd over mijn man O+
KuikenGuppy
pi_130088250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik voel in het donker de woedende ogen op mij gericht plus de mega frons en rolt zich dan weer braaf op zijn zij. Hij weet dat het zo is dat hij vreselijk snurkt op zijn rug. En ik helemaal niet. Nooit eigenlijk. Maar als ik hem al 47 keer om heb moeten draaien dan gaat dat de 48e keer niet zachtzinnig zeg maar :X

Dan denk ik dat ik hier ook (nog steeds) last heb van de milde variant. Het duurt nou zo lang dat het niks meer te maken heeft met het lichaam opschonen voor de bevalling denk ik. Een voordeel, ik blijk 4 kilo lichter te wegen dan op mijn aller zwaarst laatst.
ow hier wacht ik niet tot de 48e x hoor..ik ben echt niet subtiel snachts }:|
en sowiezo..hij is ruim 2 meter en 110 kilo ofzo..dus hem omdraaien is geen optie

4 kilo minder is wel mooi :D
doe mij die ook maar!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:33:11 #188
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130088292
Seksdromen! :9~ Daar wil ik er wel weer meer van! Het is toen even begonnen en die waren zo leuk dat als ik dan wakker werd ik echt lag van NEE, nog niet, ik wil nog verder! Nu heb ik ze al eventjes niet meer -O- .

---

Even hè, het schijnt toch zo te zijn dat je wat afvalt ('vlak') voordat je gaat bevallen?
pi_130088303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:09 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Hee ik geef alleen een tip voor de personen hier die zwanger zijn geworden en daaruit voorvloeiend hier op dit forum in deze topic er over lopen te klagen he?

gouden tip
so ben jij irritant zeg...als je in de buurt woont mag je op de koffie komen o|O
pi_130088330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef NoBoNo het volgende:
Oh enneh....tactisch? Nee jullie zwangere dozen zijn altijd lekker tactisch!
Hormonen of niet, wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet! })

tactisch ben ik nooit, dus ook nu niet :P
pi_130088331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:27 schreef Sull het volgende:

[..]

En tegenover ML dan? O-)
Neuh, geen last van. Doet 'ie zelf ook, zegt hij :D. En hij is niet eens zwanger O-)
pi_130088349
Hier een meld na een onrustige nacht. Gisteravond verjaardag gevierd van nichtje dat 3 jaar is geworden. Gezellig met z'n alle geBBQ. Maar dat heeft toch gevolgen gehad voor vervelend gevoel in mijn buik. Of t nu voorwerk of mijn darmen waren ik weet het niet.

Wat vervelend al die kamerproblemen. Hier een kamertje gekocht via marktplaats dus het was ook even spannend of wel alle schroefjes geleverd waren. De handleiding miste een pagina, maar dat is goed gekomen.

Dromen??? Ik onthoudt weinig dromen... Net zoals alle post bijhouden, jeetje wat gaan jullie snel.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130088456
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:34 schreef Cwen het volgende:

[..]

Neuh, geen last van. Doet 'ie zelf ook, zegt hij :D. En hij is niet eens zwanger O-)
:D
pi_130088522
Ik zeg voorwerk Wizz! Altijd voorwerk! ;)
En nu ga ik even een briefje schrijven aan mijn 'boefje'. Dat wordt de laatste task op de lijst! O+
pi_130088557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zeg voorwerk Wizz! Altijd voorwerk! ;)
Ik hoop het eigenlijk wel. Want nog 2 weken wachten.... :{
pi_130088736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Ik hoop het eigenlijk wel. Want nog 2 weken wachten.... :{
Dit! Ik heb mezelf de afgelopen week ook telkens het stempel voorwerk gegeven :D. Klinkt gewoon beter ;).
pi_130088814
LLM'ers nog altijd niks aan de hand.. En ik ben gewoon zo benieuwd :D

Ik krijg het niet bijgelezen..

Hier gisterenavond onverhoopt nog een uurtje aan het CTG gelegen, wegens aanhoudende harde buiken en verminderd leven voelen hele dag. Gelukkig alles goed, maar moet wel rustig aan doen en morgen weer controle. Bij de echo bleek hoofdje wel goed op groei, maar buikje toch wel wat voor te lopen, dus ga ik ook echt die suikerwaarden morgen aankaarten en me niet zomaar weg laten sturen :(

:* Voor iedereen die het nodig heeft

Oh, en GotC, goed dat weekje vakantie ervoor geplakt he!!
pi_130088908
Oh en wat zijn jullie vroeg uit de namen! Hier bijna 32 weken en ben nog stiekem een beetje in twijfel... en sowieso moet ik nog een leuk kaartje vinden.. }:|
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:07:48 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130089179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Jipster het volgende:
Oh en wat zijn jullie vroeg uit de namen! Hier bijna 32 weken en ben nog stiekem een beetje in twijfel... en sowieso moet ik nog een leuk kaartje vinden.. }:|
Wij spelen vals he, want we waren bij de vorige zwangerschap (die in een miskraam eindigde) al begonnen met bedenken van een naam ;)
KuikenGuppy
pi_130089279
Ohhhhh, ik vond de meisjesnaam die we bij ons zoontje hadden nu ineens niet leuk genoeg meer :7
pi_130089302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Jipster het volgende:
LLM'ers nog altijd niks aan de hand.. En ik ben gewoon zo benieuwd :D

Ik krijg het niet bijgelezen..

Hier gisterenavond onverhoopt nog een uurtje aan het CTG gelegen, wegens aanhoudende harde buiken en verminderd leven voelen hele dag. Gelukkig alles goed, maar moet wel rustig aan doen en morgen weer controle. Bij de echo bleek hoofdje wel goed op groei, maar buikje toch wel wat voor te lopen, dus ga ik ook echt die suikerwaarden morgen aankaarten en me niet zomaar weg laten sturen :(

:* Voor iedereen die het nodig heeft

Oh, en GotC, goed dat weekje vakantie ervoor geplakt he!!
Jeetje Jips... Spannend is dat dan he. Gelukkig alles goed. En nu rustig aan doen.
pi_130089494
Jipster, fijn dat wel alles goed was. Maar de stress ervan is niet fijn.
ben wel beneiuwd wat ze morgen zeggen
pi_130090621
He Jip, dat is echt niet tof! Gelukkig niets aan de hand, maar je hebt groot gelijk met goed aankaarten morgen hoor! Gewoon op je strepen gaan staan.
pi_130090811
Goedemiddag

Even kijken wat ik nog onthouden heb
Momo blegh wat een drama met de kamertje zeg. Nu hopen dat het plankje uit het shouwroommodel ook echt de goede is.
sds ook al kamer drama ik zou ook helemaal in de stress schieten.
Jips ik hoop dat ze je serieus nemen met je suikerwaardes
Hillie aan het voorwerk spannend
hilz al wk met rommelende darmen dan zou er toch iets moeten gebeuren of niet
marel welkom *O*
burdie een naam *O*
Skips hoe is het vandaag met je????

Gisteren was er een vriendin op bezoek en die raam zo uit het niets onze jongens- en meidennaam. gewoon de meidennaam in 1x he. Ik moest echt moeite doen om mijn gezicht in plooi te houden.

Gisterenavond 16kids and counting gekeken. Hell ik moet er niet aandenken. Vriend zat te tellen als wij er om het jaar 1 zouden krijgen dan red ik die 12 of 16 niet op hun leeftijd. Nou schat dat gaat ook niet gebeuren.
Van de week ookal my teen is pregnant so am I gezien. Dat hoop ik ook niet mee te maken. In theorie moet het wel mogelijk zijn als Ean een tienermoeder wordt -O-

Gisterenmiddag even in bad geweest ik denk wel 1 van de laatste keren. ik kreeg een golfslagbad van spook 2.0 cadeau en kon daarna ik walvis toestand heel snel het bad uit. Hier ook een vent die snurkt op zijn rug en ik vraag een paar keer of hij zich wil omdraaien voor hij een duw krijgt. Standaard krijg ik te horen ik snurk niet ik ben wakker. Ja dat zal wel maar draai je maar even om.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:15:12 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130090954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ook een vent die snurkt op zijn rug en ik vraag een paar keer of hij zich wil omdraaien voor hij een duw krijgt. Standaard krijg ik te horen ik snurk niet ik ben wakker. Ja dat zal wel maar draai je maar even om.
Hahahaha dat herken ik bij VL, zeg ik tegen haar: zeg doe eens niet zo snurken, of snurk de andere kant eens op.
Zegt zij: Ja maar ik slaap nog niet eens!
Prima, maar je snurkt wel!
pi_130092437
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Hahahaha dat herken ik bij VL, zeg ik tegen haar: zeg doe eens niet zo snurken, of snurk de andere kant eens op.
Zegt zij: Ja maar ik slaap nog niet eens!
Prima, maar je snurkt wel!
Dat gebeurd mij dus ook, dat hij me aanstoot en zgt dat ik snurk en dat ik echt oprecht het gevoel heb dat ik wakker was. Misschien dat je dan net in slaap valt ofzo...heel vreemd.
pi_130092548
Ik snurk alleen maar met snot... En dan ook nog een heel lief zacht snurkje O+
Is mij ooit verteld hè
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:08:17 #208
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130092646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:02 schreef Sull het volgende:

[..]

Dat gebeurd mij dus ook, dat hij me aanstoot en zgt dat ik snurk en dat ik echt oprecht het gevoel heb dat ik wakker was. Misschien dat je dan net in slaap valt ofzo...heel vreemd.
Ik denk dat je net tegen de slaap aanzit, dat je 1-2 minuten later in diepe slaap zou zijn geweest.
pi_130092703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik snurk alleen maar met snot... En dan ook nog een heel lief zacht snurkje O+
Is mij ooit verteld hè
_O-

vriendin snurkt hier nu ook af en toe beetje, soms erg irritant vaak lief O+
(maar mag na de zwagerschap wel weer voorbij zijn :{w )
pi_130092904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

_O-

vriendin snurkt hier nu ook af en toe beetje, soms erg irritant vaak lief O+
(maar mag na de zwagerschap wel weer voorbij zijn :{w )
Dan wordt je misschien wel op andere manieren uit je slaap gehouden...
*Wheee whee wheee* ;)
pi_130093193
Ik snurk mezelf af en toe wakker, maar ML heeft er geen last van :D
Ik ga er vanuit dat het wel weer overgaat als de kiddo er is!
pi_130093442
Of in een slaapcyclus ofzo. Hoelang duren die bij volwassenen? Anders slaapt hij dus nooit echt aangezien ik hem echt regelmatig op diverse tijden per nacht sommeer om om te draaien.
pi_130093501
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Of in een slaapcyclus ofzo. Hoelang duren die bij volwassenen? Anders slaapt hij dus nooit echt aangezien ik hem echt regelmatig op diverse tijden per nacht sommeer om om te draaien.
Ik geef altijd een schop :7
pi_130093666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:32 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ik geef altijd een schop :7
Als ik dat uiteindelijk doe. krijg ik echt een nijdig auw te horen. Waarop jij ook altijd met je scherpe nagels. Ik geef echt een duwtje he met mijn voet tegen zijn been ofzo.
pi_130093712
Ik ben heel blij dat mijn vriend niet snurkt, maar we hebben wel een iets te dikke kat die snurkt :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:41:09 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130093813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Als ik dat uiteindelijk doe. krijg ik echt een nijdig auw te horen. Waarop jij ook altijd met je scherpe nagels. Ik geef echt een duwtje he met mijn voet tegen zijn been ofzo.
Hier gaat het veel subtieler. Ik duw met mijn handen zijn wang opzij, zodat zijn rechterwang het kussen raakt. Dan draait mijn man automatisch op zijn zij, waardoor hij lang genoeg stopt met snurken dat ik net weer in slaap kan vallen ;).
KuikenGuppy
pi_130093931
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hier gaat het veel subtieler. Ik duw met mijn handen zijn wang opzij, zodat zijn rechterwang het kussen raakt. Dan draait mijn man automatisch op zijn zij, waardoor hij lang genoeg stopt met snurken dat ik net weer in slaap kan vallen ;).
ik ga het eens proberen maar dan moet ik mij vaak ook eerst omdraaien, en dat vind ik momenteel niet zo fijn. Ik zeg eerst 100x ofzo draai je om. De ene keer doet hij het wel de andere keer niet.
maar ergens per nacht komt een moment dat ik echt chagrijnig ben en hij niet reageert en dan duw ik toch wel.

Hier ook snurkende katten maar niet op de slaapkamer. Ze zijn er soms wel als ik eerder in bed lig. maar dan heb ik niet zoveel last van ze het hele bed is dan toch voor mij O+ maar vriend zet ze er altijd uit.
pi_130094181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hier gaat het ook zo subtiel als ML op zijn rug ligt, alleen duw ik zachtjes zijn schouder omhoog richting de andere zijde en dan draait hij gelijk en merkt er niets van ^O^
Ik snurk zelf in alle houdingen volgens mij... en alleen sinds de laatste 2 weken. Ik las net ergens hoe zwaarder je wordt hoe groter de kans op snurken tijdens de zwangerschap en het had ook iets te maken met opgezwollen slijmvliezen die je neus luchtdoorgang kleiner maken.
pi_130094522
Mijn man snurkt soms. Vorige week was het heel erg en heb ik hem meerdere keren die nacht een por gegeven. De volgende dag kon hij zich niets herinneren. :)

Mijn man is weer in de 'jij bent zwanger dus ik zorg ervoor dat je vissen eet' modus. Hij kwam net thuis met lekkerbekken en haring. Ik heb die lekkerbek bijna kokhalzend opgegeten. Gatverdamme, mij maak je echt niet blij met vis. Ik heb hem vriendelijk verzocht voortaan geen vis meer voor me mee te nemen, behalve de haring dan, want die vind ik wel lekker.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:01:52 #220
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130094576
Hey Nikki, doe es effe niet....visboer op het werk is met bouwvak geweest, maar was er vandaag weer, maar heb ik gemist....grrrrr... -O-
pi_130095269
Een slaapcyclus van een volwassene duurt gem. zo'n 3 uur. Daar zitten meerdere momenten in waarin je oppervlakkig slaapt en dus bij een verstoring kunt denken dat je 'wakker' bent. Geeft soms leuke situaties ja :D

Oh, haring... Lekker!
pi_130095476
Haring :9~

Hier ook een snurkend vriendje, ik probeer hem ook altijd de goede kant op te dirigeren. Ik snurk zelf ook maar niet als een beer :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:31:27 #223
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130095608
Nee geen haring, kibbeling! Maar ja ik ben dan ook niet zwanger he...
pi_130095757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef NoBoNo het volgende:
Nee geen haring, kibbeling! Maar ja ik ben dan ook niet zwanger he...
:Y)
pi_130095767
Nou mijn man is ook ditkeer zwangerder dan ikzelf hoor! Dus jij kunt ook een betje zwanger zijn nobono. Bij de vorige zwangerschap ging hij er echt bijna aan onderdoor van de zenuwen en dat zie ik nu ook wel weer gebeuren. Ik hoop maar dat hem ditkeer e.e.a. bespaard blijft. Vorige keer heeft hij volgens mij echt couvadesyndroom gehad.
pi_130095826
Snurker meldt! Zwanger, niet zwanger, verkouden, niet verkouden, ik snurk altijd. Vriendje kietelt me regelmatig in mijn zij zodat ik me omdraai en stop met snurken.

Pfoe, ik kan echt merken dat ik aan vakantie toe was. Vanmorgen met lief eruit gegaan om 06:30 omdat hij vandaag zijn eerste werkdag bij de nieuwe baas had, even broodjes gesmeerd, koffie gezet en en de goddelijke huisvrouw gespeeld, daarna op bed een dvd gekeken, in slaap gevallen en nu op schilpaddentempo het huis aan het schoonmaken geweest. Echt, ik ben niet vooruit te branden. Ik dacht dat die moeheid wel voorbij zou zijn..
It will set you free
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:39:25 #227
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130095871
Van seksdromen, naar snurken, naar vis....ik hou er wel van...

Overigens ben ik van ons 2 sowieso de meest emotionele, dus zou zomaar kunnen Nikki! :Y

[ Bericht 34% gewijzigd door NoBoNo op 15-08-2013 14:45:02 ]
pi_130095976
RFR ik lig elke middag op bed. Ik trek het gewoon niet. Ik zie nu al op tegen het eind van mijn vakantie volgende week. Dan moet ik toch echt weer 4 dagen per week 9 uur per dag aan de bak. :O

Vorige keer ben ik dus helemaal niet moe geweest.
pi_130096087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef NoBoNo het volgende:
Van seksdromen, naar snurken, naar vis....ik hou er wel van...

Overigens ben ik van ons 2 sowieso de meest emotionele, dus zou zomaar kunnen Nikki!
Zolang alle drie maar niet voorkomen in dezelfde droom :P :D

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou mijn man is ook ditkeer zwangerder dan ikzelf hoor! Dus jij kunt ook een betje zwanger zijn nobono. Bij de vorige zwangerschap ging hij er echt bijna aan onderdoor van de zenuwen en dat zie ik nu ook wel weer gebeuren. Ik hoop maar dat hem ditkeer e.e.a. bespaard blijft. Vorige keer heeft hij volgens mij echt couvadesyndroom gehad.
Ik was, zeker de eerste maanden, ook meer zwanger dan mijn vriendin! Pff moe, geen concentratie, misselijk etc etc _O-
pi_130096119
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR ik lig elke middag op bed. Ik trek het gewoon niet. Ik zie nu al op tegen het eind van mijn vakantie volgende week. Dan moet ik toch echt weer 4 dagen per week 9 uur per dag aan de bak. :O

Vorige keer ben ik dus helemaal niet moe geweest.
Radio aan helpt bij mij heel goed :Y Maar voornamelijk bij klussen waar ik niet al te veel hoef na te denken...

Of thuis werken en een uitgebreide 'lunch' pauze nemen O-)
pi_130096368
Ik doe nog steeda een dutje als ik de kans krijg :@ Maar het kan helaas niet altijd en dat overleef ik wel maar dan stort ik vroeger in de avond keihard in.
Ben, als het soepeltjes loopt, over anderhalf uur thuis en verheug me nu al op m'n joggingsbroek en dekentje :O
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:56:03 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130096515
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef RunForrestRun het volgende:
Snurker meldt! Zwanger, niet zwanger, verkouden, niet verkouden, ik snurk altijd. Vriendje kietelt me regelmatig in mijn zij zodat ik me omdraai en stop met snurken.

Pfoe, ik kan echt merken dat ik aan vakantie toe was. Vanmorgen met lief eruit gegaan om 06:30 omdat hij vandaag zijn eerste werkdag bij de nieuwe baas had, even broodjes gesmeerd, koffie gezet en en de goddelijke huisvrouw gespeeld, daarna op bed een dvd gekeken, in slaap gevallen en nu op schilpaddentempo het huis aan het schoonmaken geweest. Echt, ik ben niet vooruit te branden. Ik dacht dat die moeheid wel voorbij zou zijn..
Bij mij is het sinds deze week eindelijk wat beter qua moeheid (en misselijkheid) O+.

Vanavond trouwens voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, ben zo benieuwd :D!
Normaal haat ik zwemmen :') maar hier heb ik echt een beetje zin in :Y.
KuikenGuppy
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:57:02 #233
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130096557
Dutjes zijn weer terug hier :O. Wat kan een mens moe zijn.

Zo vanmorgen bij de tandarts geweest, hadinderdaad een gaatje. Hij heeft wel verdoofd maar een stuk minder. Was al ver uitgewerkt binnen een uur.

Vannacht hadden wij "last" van een snurkende teckel :')
pi_130096811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij mij is het sinds deze week eindelijk wat beter qua moeheid (en misselijkheid) O+.

Vanavond trouwens voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, ben zo benieuwd :D!
Normaal haat ik zwemmen :') maar hier heb ik echt een beetje zin in :Y.
Ik was heel moe vanaf 't begin van de zwangerschap tot aan de 10e week ongeveer, toen ging alles weer zoals voorheen, dus ik dacht dat het wel voorbij was met dat geslaap 's avonds na het eten, maar het begint weer opnieuw ;( .
Normaal 'moet' ik altijd heel veel doen in mijn vakantie van mezelf (dagjes weg, dingen zien, dingen regelen) maar ik heb nu besloten vooral veel te luieren :z

Veel plezier met zwemmen! Ik hou ook niet zo van zwemmen, maar dit is met een speciaal doel hè, dus dan is het leuk :D .
It will set you free
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:06:13 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130096869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef RunForrestRun het volgende:
Veel plezier met zwemmen! Ik hou ook niet zo van zwemmen, maar dit is met een speciaal doel hè, dus dan is het leuk .
En een nieuw badpak, en een extra verwarmd zwembad ;).
*O*
KuikenGuppy
pi_130097116
Burdie walviszwemmen is echt leuk. Bij ons was het wel in het koude bad maar we kregen een kopje thee met een koekje na het zwemmen en mochten die dan altijd opdrinken op de knuffelbank. O+

Have fun!
pi_130097146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Zolang alle drie maar niet voorkomen in dezelfde droom :P :D

Haha. Een snurkende man nemen die naar vis stinkt. Heerlijk!
pi_130097260
burdie veel plezier met zwemmen.
Ik vond het altijd fijn.
pi_130097810
Ik had een snurkende man. Nu, met een nieuw matras, is het een stuk minder (ik heb iig nergens last van).

Veel plezier met het zwemmen, Burdie! Ik mag mij maandag melden voor de zwangerschapsfitness. Ik ben nu al bezig met mijn outfit.. :')
pi_130099066
Hier een meld na een middagslaapje. Of ik snurk daar hoor ik weinig van. ML snurkt ook niet. Maar mijn kussen onder kwijlen kan ik de laatste weken wel als de beste :@

Als de kleine er nog niet is, zou ik ook weer naar walviszwemmen kunnen. Heerlijk dat warme water en de ontspanningsoefeningen. Voor die tijd is er babyzwemmen, zo lief O+
pi_130099411
Ik ga vanaf september ook walvissen! Samen met een vriendinnetje die een week of 10 op me achterloopt, heb er ook echt zin in :)
pi_130099703
Iemand nog een tip voor leuke (en betaalbare) ledikant lakens voor meisjes? Ik kan niks naar wens vinden.. }:|
pi_130099839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Jipster het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke (en betaalbare) ledikant lakens voor meisjes? Ik kan niks naar wens vinden.. }:|
Lakens... Ja daar moet ik ook nog naar op zoek.
pi_130100514
Ik heb zelf lakens gemaakt van de stofjes die ik op de babykamer heb gebruikt. Gewoon Hema lakentjes zonder opdruk en dan een randje stof (+evt lint) naar keuze er op naaien. Ik ben er erg blij mee O+
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:53:49 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130100715
Oh ja..wij moeten ook nog lakentjes enzo kopen. Maar heb bedacht dat dat een mooie is om tijdens m'n verlof te doen O+

Jip :* Harde buiken zijn nu wat minder hoop ik?
pi_130100834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef GotC het volgende:
Oh ja..wij moeten ook nog lakentjes enzo kopen. Maar heb bedacht dat dat een mooie is om tijdens m'n verlof te doen O+

Jip :* Harde buiken zijn nu wat minder hoop ik?
Ja gelukkig wel, nu weer onregelmatig zoals altijd :P

Ik ben te a-creatief om zelf lakentjes te maken denk ik ;(
pi_130100888
HEMA of googlen voor goedkope Jollein lakentjes?
pi_130101057
hier ook home made lakentjes. Witte stof met een bijpassend randje. Bijpassend bij gordijnen of wiegje enz. Zo leuk O+

Ben lekker met mijn, ja, hoe formuleer ik dat het beste :'), ex stiefkindjes Harry Potter aan het kijken. 1 met haar hoofd op schoot en 1 een verdieping hoger met haar hoofd op Olli O+
pi_130101151
kruidvat heeft ook regelmatig lakentjes voor een ledikantje.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:15:14 #250
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130101337
Wij hebben Briljant lakens van Babydump. Zijn netjes gebleven in de was :Y
pi_130101382
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:05 schreef Hilzillah het volgende:
hier ook home made lakentjes. Witte stof met een bijpassend randje. Bijpassend bij gordijnen of wiegje enz. Zo leuk O+

Ben lekker met mijn, ja, hoe formuleer ik dat het beste :'), ex stiefkindjes Harry Potter aan het kijken. 1 met haar hoofd op schoot en 1 een verdieping hoger met haar hoofd op Olli O+
O+
pi_130102752
Wat een kinderschare, Hilz! O+

Ik ben goedgekeurd door de VK! Baarmoeder is nog steeds hoog, maar mijn baarmoeder is ook smal en tja, het kind moet ergens naar toe ;). Groei was goed gemiddeld, mijn bloeddruk was goed en ijzer ook (7.6, wat laag voor mij maar soit ;)) Alles helemaal prima de luxe! O+
pi_130102833
Klinkt gezellig Hilz!

Sticker voor Limone!

Whaaa ik kom er net pas achter maarre... vandaag is mijn noghonderddagen-mijlpaal!!! *O*
pi_130102961
joepie! En over twee dagen 26 weken! *O* Dat vond ik zelf zo'n mijlpaal!
pi_130103024
Ja dat vind ik ook inderdaad. Ohh nog steeds vind ik het zo lang duren allemaal. Ik ben zo ongeduldig, hoe moet dat vanaf begin november zijn? Ik ben zooooo benieuwd naar ons jongetje O+
pi_130103924
Klinkt lekker knus hilz!
Mabawa nog maar 100 dagen!
Limone weer goedgekeurd!

Snurken heb ik deze zwangerschap nog geen commentaar over gehad. Vorige zwangerschap heb ik regelmatig beneden in m'n luie stoel geslapen omdat man er niet door kon slapen. Heb wel een gevraag of ik weer snurk en kreeg te horen van wel maar aangezien ik s nachts nog geen commentaar gehad heb denk ik dat het wel mee valt. :7

Hier vandaag een productief dagje gehad (wel op m'n gemak) vanmorgen even naar Ikea geweest en daar natuurlijk weer wat meer gekocht als waar ik voor ging ;) en vanmiddag even op ziekenbezoek geweest was ook weer erg gezellig! En toen lekker thuis gekomen in een gepoetst huis! Dus nou ben ik er klaar voor en kan de baby komen!
(Maja na gister avond is het eigenlijk de hele nacht en dag rustig gebleven..) en voor m'n man kan het ook wel vort, die heeft vort behoefte aan vakantie :P
pi_130104722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat vind ik ook inderdaad. Ohh nog steeds vind ik het zo lang duren allemaal. Ik ben zo ongeduldig, hoe moet dat vanaf begin november zijn? Ik ben zooooo benieuwd naar ons jongetje O+
Vandaag vroeg een vriendin hoe ik tegen de bevalling aankeek. Ik kon alleen maar antwoorden dat ik er onwijs veel zin in heb! 8)7 :D *O*

Ik bedoel: ik begrijp heus wel dat het geen pretje is, maar dan weet ik ein-de-lijk wie toch dat babietje is dat in mijn buik woont! O+

Oh wat een luxe Hillie. Ik dacht dat schoonzus samen met jou ging poetsen, maar jij mocht lekker iets anders gaan doen! *O*
pi_130105081
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef hilliebillie het volgende:
Klinkt lekker knus hilz!
Mabawa nog maar 100 dagen!
Limone weer goedgekeurd!

Snurken heb ik deze zwangerschap nog geen commentaar over gehad. Vorige zwangerschap heb ik regelmatig beneden in m'n luie stoel geslapen omdat man er niet door kon slapen. Heb wel een gevraag of ik weer snurk en kreeg te horen van wel maar aangezien ik s nachts nog geen commentaar gehad heb denk ik dat het wel mee valt. :7

Hier vandaag een productief dagje gehad (wel op m'n gemak) vanmorgen even naar Ikea geweest en daar natuurlijk weer wat meer gekocht als waar ik voor ging ;) en vanmiddag even op ziekenbezoek geweest was ook weer erg gezellig! En toen lekker thuis gekomen in een gepoetst huis! Dus nou ben ik er klaar voor en kan de baby komen!
(Maja na gister avond is het eigenlijk de hele nacht en dag rustig gebleven..) en voor m'n man kan het ook wel vort, die heeft vort behoefte aan vakantie :P
Lekker luxe hoor, zo'n schoongemaakt huis na het winkelen! Dat zie ik geen van mijn schoonzussen hier doen, helaas. Maar nu kan het dus echt komen!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:42:53 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130105655
Aw wat lief Hilz! O+

Sticker voor Limone!

Mabawa, wat een top mijlpaal! Duurt nog lang hè met zoveel ongeduld O+

hill, lekker dagje zo te horen! Kom maar op met die beeb!

Ik ben ook zó nieuwsgierig O+ Hoe komt onze kwart Schot/deel Indo eruit te zien?! :D
Net nog maar ff wat basics en boxpakjes bij H&M besteld met wat kortingscodes :+
pi_130106273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Limone het volgende:

[..]

Vandaag vroeg een vriendin hoe ik tegen de bevalling aankeek. Ik kon alleen maar antwoorden dat ik er onwijs veel zin in heb! 8)7 :D *O*

Ik bedoel: ik begrijp heus wel dat het geen pretje is, maar dan weet ik ein-de-lijk wie toch dat babietje is dat in mijn buik woont! O+

Ha! Ik zeg ook altijd dat ik er zin in heb. Heb ook zoveel bevallingen gezien, wil dat nu zelf wel eens ervaren En dan helemaal met als resultaat dat ik ons jongetje in mijn handen heb. O+

Mooie combi GotC! Ik kan het me helemaal voorstellen, ik vraag me ook regelmatig af hoe onze mix eruit komt.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:23:45 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130107192
Dus... sta ik daar met mijn positiebadpak en goede bedoelingen bij het zwembad, hebben de walvissen zomerstop ;(. Ben maar in mijn eentje aan het zwemmen. Gelukkig komt manlief zo ook.
KuikenGuppy
pi_130107245
Burdie :D ken beuren :*
pi_130107249
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Burdie het volgende:
Dus... sta ik daar met mijn positiebadpak en goede bedoelingen bij het zwembad, hebben de walvissen zomerstop ;(. Ben maar in mijn eentje aan het zwemmen. Gelukkig komt manlief zo ook.
Ohh dat is lullig. Nou dan maar gewoon baantjes trekken en leuk dat je man ook nog komt!
pi_130107295
Heerlijk, Hillie!

Meh, Burdie... Maar zwemmen is wel lekker!

Ik ben inmiddels ook zo nieuwsgierig naar ons meisje! Kan niet wachten tot ik haar kan zien, ruiken en vasthouden, tot ze hier bij ons in de box ligt... Ik heb zo'n zin in de bevalling, kijk er echt naar uit, de ervaring en alles! O+
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:32:06 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130107510
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Cwen het volgende:
Heerlijk, Hillie!

Meh, Burdie... Maar zwemmen is wel lekker!

Ik ben inmiddels ook zo nieuwsgierig naar ons meisje! Kan niet wachten tot ik haar kan zien, ruiken en vasthouden, tot ze hier bij ons in de box ligt... Ik heb zo'n zin in de bevalling, kijk er echt naar uit, de ervaring en alles! O+
O+
KuikenGuppy
pi_130107580
quote:
Hè das mooi balen!

Goede instelling Cwen! Ik hoop voor je dat als je dat soort gedachten tijdens je bevalling vast kan houden je heerlijk relaxt kunt bevallen. Voor zover mogelijk natuurlijk. ;)
pi_130107609
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Cwen het volgende:

O+ Alleen weten wij niet ook of we een jongen of meisje krijgen. Ben zo benieuwd O+
pi_130107841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef Sull het volgende:

[..]

Lekker luxe hoor, zo'n schoongemaakt huis na het winkelen! Dat zie ik geen van mijn schoonzussen hier doen, helaas. Maar nu kan het dus echt komen!
Ze krijgt er wel voor betaald hoor, ben zelf nooit zon poets geweest en zij kon na haar scheiding wel een extraatje gebruiken, dus komt ze eens in de zoveel tijd een keer poetsen en tussendoor hou ik het zelf het belangrijkste bij. Maar zeker nu tegen het einde van de zwangerschap vind ik het wel echt extra fijn

Ik begin ook zo ontzettend uit te kijken naar de bevalling (nou ja naar de geboorte eigenlijk) ben zo nieuwsgierig naar ons meiske. O+
pi_130110679
Serieus jongens, die hoofdpijn.... Normaal? Als ik stil zit gaat t, maar 1 stap en t bonkt uit mekaar. }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:57:34 #270
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130110866
Hoofdpijn sucks....zeker als je de avond ervoor geen drank hebt gehad. -O-

Komen net bij vrienden vandaan, even autostoeltje gehaald, wat dekentjes, badstandaard, traphekje...fisherprice wipstoeltje met muziek...en een triptrapp stoel! Moest nog even nadenken wat ze voor die laatste moest hebben, de rest kost gratis! *O*
pi_130110899
Bij mij hielp uiteindelijk een hittepit/kruik tegen de hoofdpijn..
pi_130111010
quote:
Jammer Burdie! Maar was met ML zwemmen ook leuk?

Mo, is de hoofdpijn te verklaren? Dan weet je misschien ook het beste wat er tegen te doen is. Ik heb 't bijvoorbeeld vaak als het weer omslaat, dus als het heel warm wordt of als het juist gaat regenen/goed afkoelt. Warme douche nemen?
It will set you free
pi_130111116
Nee, geen idee. Slaap best ok, geen stress, geen last vh weer, drink genoeg. Ik weet t gewoon niet
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130111297
Momo het kan ook 'gewoon' door de hormonen komen. Sterkte ermee, hoofdpijn is echt rot!
pi_130111365
Zit even voor je te googelen maar daar staat dat hoofdpijn veroorzaakt kan worden door o.a. slaaptekort, stress, te weinig drinken, precies wat jij noemt.

Hmm.. ik heb regelmatig hoofdpijn en weet dus hoe vervelend het is, maar ik heb geen wondermiddeltje zodat het verdwijnt helaas.
Maar onder de douche en dan lekker naar bed?
It will set you free
pi_130111582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo het kan ook 'gewoon' door de hormonen komen. Sterkte ermee, hoofdpijn is echt rot!
Ja precies. Die had ik ook. Nu al een paar weken niet meer, maar toen ik net zo ver was als jij, kwamen ze regelmatig. Sterkte! :*
pi_130111919
Ok limone, wanneer hield t op?

Warme douche, check. Zit nog even te eshoppen tot mijn simpsons klaar zijn, dan lekker :Z
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130112102
week 22 ongeveer..
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:27:37 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130112147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:58 schreef Limone het volgende:
Bij mij hielp uiteindelijk een hittepit/kruik tegen de hoofdpijn..
Het enige wat hier helpt is oordopjes in, oogmasker op en slapen.
KuikenGuppy
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:28:56 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130112220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Jammer Burdie! Maar was met ML zwemmen ook leuk?
Nee, het zwembad ging eerder dicht, dus mijn man was er te laat :(.
KuikenGuppy
pi_130112461
Hoofdpijn is echt klote Mo. Net als Limone heb ik er ook lang last van gehad.

Volgende keer hopelijk beter Burdie :*
pi_130112475
quote:
11s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Limone het volgende:
week 22 ongeveer..
:'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:37:58 #283
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_130112660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Jipster het volgende:
Mijn verloofde heeft een laatgeboorte en volgende week donderdag gaat het gebeuren (tja stuipligging) dus keizersnee. We hebben afgesproken als het een meisje wordt bepaal ik de naam, als het een jongetje wordt mag zij beslissen.

Het wordt dus een jongetje. Nog suggesties voor een leuke naam? Liefst internationaal uitspreekbaar (in het Engels). Ik vindt Thomas een hele mooie naam, maar een collega heet zo, dus wil het eigenlijk niet linken aan hem

Is er trouwens een actief topic over keizersneden?
The best firms advertise the least...
pi_130112732
stuipligging. Het is nu al een lachebekje? :+
succes met de KS hopelijk valt het mee. En hoezo vraag jîj om suggesties als zîj mag beslissen? :? das dus tegen de regels ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130112772
Bijzonder dat jullie de naam op die manier regelen. Een naam is toch iets heel belangrijks waar je samen achter moet staan. Zit de moeder zich haar hele leven aan de naam van het kind te ergeren of andersom. :X
pi_130113330
Een laatgeboorte :? En een kind in stuip, dat moet toch leuk worden :D

Stond ik net nog even te kletsen met een collega, werd me toch een partij duizelig ineens. Gelukkig gauw kunnen gaan zitten, anders had ik de stenen kunnen kussen :{
pi_130113395
Zeg ed, hoor jij dan ook pas na de geboorte welke naam je verloofde heeft uitgekozen?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:08:34 #288
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_130114162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef DJMomo het volgende:
stuipligging. Het is nu al een lachebekje? :+
De laatste dagen is hij eerder aan het solliciteren om in het selectieteam van een grote voetbalclub te komen ;)
quote:
succes met de KS hopelijk valt het mee. En hoezo vraag jîj om suggesties als zîj mag beslissen? :? das dus tegen de regels ;)
Met gezamelijk overleg uiteraard: We hebben een favoriet en alternatieven afgesproken. Mocht zij echt een naam willen, waar ik het niet mee eens ben, dan kiezen we een van haar alternatieven.

Die namen houden we geheim ;)

SPOILER
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:23:56 #289
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_130114902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef WupWup het volgende:
Een laatgeboorte :? En een kind in stuip, dat moet toch leuk worden :D

Stond ik net nog even te kletsen met een collega, werd me toch een partij duizelig ineens. Gelukkig gauw kunnen gaan zitten, anders had ik de stenen kunnen kussen :{
Sorry, ik woon al jaren niet meer in NL, dus ik ken die Nederlndse termen niet zo goed :@

Stuitgeboorte bedoel ik en een laatgeboorte (google even op 10 month baby), dan weet je wat ik bedoel.
pi_130115281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef edcetera het volgende:

[..]

Sorry, ik woon al jaren niet meer in NL, dus ik ken die Nederlndse termen niet zo goed :@

Stuitgeboorte bedoel ik en een laatgeboorte (google even op 10 month baby), dan weet je wat ik bedoel.
serotien ;) of overtijd. In NL spreken we in weken en ik denk wat jij bedoelt dat je vrouw richting de 42 weken gaat, klopt dat?

Een laatgeboorte klinkt op zich wel logisch :D
:)
pi_130115396
Nog een minimeld voor het slapen gaan, geen olli nog... Maar sinds vanmiddag niet meer online geweest. Kindjes hebben me goed bezig gehouden O+
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:45:59 #292
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_130115783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

serotien ;) of overtijd. In NL spreken we in weken en ik denk wat jij bedoelt dat je vrouw richting de 42 weken gaat, klopt dat?

Een laatgeboorte klinkt op zich wel logisch :D
Afgelopen dinsdag 42 weken vanaf de bevruchting ;)

Ik heb begrepen, dat miscalculaties vaak ontstaan, omdat er gerekend wordt vanaf de laatste menstruatie. Die van mijn vriendin is zowieso erg onregelmatig, maar ik weet de cruciale dag ;)

Dokters hadden echter aangekondigd, dat het manneke serotien/overtijd is. Ze verloor ook veel vocht met bloed, waardoor ze enkele dagen in het ziekenhuis heeft gelegen en ze kon geen weeen opwekken, stuitligging, vandaar de keizersnee.

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 15-08-2013 23:51:04 ]
pi_130116034
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef edcetera het volgende:

[..]

Afgelopen dinsdag 42 weken vanaf de bevruchting ;)

Ik heb begrepen, dat miscalculaties vaak ontstaan, omdat er gerekend wordt vanaf de laatste menstruatie. Die van mijn vriendin is zowieso erg onregelmatig, maar ik weet de criciale dag ;)

Dokters hadden echter aangekondigd, dat het manneke serotien/overtijd is. Ze verloor ook veel vocht met bloed, waardoor ze enkele dagen in het ziekenhuis heeft gelegen en ze kon geen weeen opwekken, stuitligging, vandaar de keizersnee.
42 weken vanaf bevruchting? Dan ben je nu, omgerekend naar NLse telling nu 44 weken ver? Das behoorlijk overdragen ja.
Ik weet niet waar je zit verder. Hier wordt de termijn gesteld op basis van echo. Niet op basis van menstruatie of conceptie.
:)
pi_130116130
Dat begint een beetje op Olifantsdracht te lijken edcetera :o
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:59:45 #295
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130116391
Nu al 44 weken en pas volgende week een keizersnede? Wow :o
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:04:17 #296
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_130116609
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

42 weken vanaf bevruchting? Dan ben je nu, omgerekend naar NLse telling nu 44 weken ver? Das behoorlijk overdragen ja.
Ik weet niet waar je zit verder. Hier wordt de termijn gesteld op basis van echo. Niet op basis van menstruatie of conceptie.
Op basis van een echo, werd berekend (maart) dat het augustus zou worden.

Ze woont momenteel in Zuid-Afrika, ik in Ierland. Best moeilijk kan ik je zeggen. We zijn gewend om gescheiden te wonen de laatste paar jaren maar het is erg moeilijk de laatste weken.
pi_130117875
Poeh ed dat lijkt me wel moeilijk zo ver uit elkaar wonen zeker als ze zwanger is. Kun je wel bij de geboorte zijn? En daarna nog een hele tijd met je gezin samen zijn?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:52:08 #298
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_130118338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef laziness het volgende:
Nu al 44 weken en pas volgende week een keizersnede? Wow :o
Ze kan geen weeen opwekken vanwege de positie van het kindje, plus late geboorte. Ze is moe om d'r kindje te dragen en ze heeft afgelopen dinsdag een reservering gemaakt op advies van haar docter in het ziekenhuis. Eerste beschikbare afspraak was volgende week donderdag. Private hospital (Netcare Linkfield hospital, Johannesburg) en ik ben blij, dat ze er moest blijven afgelopen week vanwege complicaties: Goede zorg en all-in pre-paid pakketten.

Je wil geen gezondheidszorg in een staatsziekenhuis hebben: Ga buiten West-Europa en je weet, wat ik bedoel :'(
(ziektekostenverzekeringen in ZA zijn waardeloos, dat regel je lokaal via het ziekenhuis)

Natuurlijke geboorte incl. checkups van de baby/moeder na geboorte: R8000/ 700 EUR . C-section (keizersnee): extra kosten: R15000 (EUR 1200) all inclusive (dus inclusief complicaties, langer verblijf in ziekenhuis)

Via een (ZA) verzekeringmaatschappij betaal je gemiddeld 1000 euro als eigen bijdrage (C-section wordt 70% vergoed bv) . En de verzekerinsmaatschappij betaalt 200-20000 euro aan het ziekenhuis (afhankelijk van bijkomende kosten. Ziekenhuizen creeren kosten door een patient langer in het ziekenhuis te houden (private room 1000 euro/dag), extra personeel / niet bestaand personeel door verschillende behandelmethoden creatief te declareren).

Ik heb alles cash moeten regelen voor een heel goede prijs (2400 euro = gewone geboorte + nu dus C-section en verzekerd voor complicaties), maar dit grapje had een verzekeringmaatschappij in bv Nederland +EUR 10000 gekost of in het slechtse geval (zoals een couveuse) meer dan EUR 20000.

Ik publiceer dit om duidelijk te maken zodat iedere moeder bewust is van de kosten, van een zwangerschap, die blijkbaar nog steeds vergoed wordt door een verzekeringsmaatschappij in NL en niet zo vanzelf sprekend is als je bv klaagt over kosten van de zorgpremie. Daarnaast jagen ziekenhuizen verzekeringsmaatschappijen op kosten. Trek je eigen conclusie maar. Dit zijn eigen feiten gebaseerd op googlen met eigen verstand en een vriendin van mijn vrouw, die in het ziekenhuis werkt.

Deze kosten zijn voor mij mijn kindje meer waard: Wat er ook gebeurt, ik leef liever op water en brood, dan dat mijn lieveling het af moet laten weten...

[ Bericht 17% gewijzigd door edcetera op 16-08-2013 02:05:39 ]
pi_130120393
Tjee, van een stuipligging naar een rant over ziektekosten... I missed out on all the fun, zo te zien! -O-

Succes ed. Vier weken overtijd, een moeder die te moe is: ik vind het maar zorgelijk klinken.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 06:52:04 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130120443
Goedemorgen poppetjes O+
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 06:52:23 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130120444
Ennnnn vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties