Wat denk je van ons...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef GotC het volgende:
Sull 39 weken!
Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor
Je mag in Carnaval Festivalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Marel!!
Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata MorganaEn verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Je mag in Carnaval Festival![]()
![]()
![]()
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je
ik ben er dol opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ben er dol op
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd vanaf een week of 7 alleen maar onpasselijk van de geur en smaak van koffiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Gisteren was ik niet zo moe, dus ik krijg het vandaag dubbel en dwars terug lijkt het
en ik zit vandaag vlak naast de koffieautomaat op kantoor en dat is echt een kwelling voor mij
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff ik krijg tegenwoordig zo'n last van mijn stuitje als ik lang zit. Ik ga maar eerder weg en war extra lopen.
Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Sull het volgende:
Spewey, wat vervelend! Maar je doet het heus niet voor niets, je baby heeft er echt wel baat bij, alleen niet zoveel als je graag zou willen.![]()
En trouwens die metingen worden steeds onnauwkeuriger hoe verder jij in je zwangerschap zit! Bij mij deed de gyn laatst 2 buikmetingen achter elkaar en er zat 3 weken verschil in...
Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij?
Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.
28 augustus heb ik een afspraak bij m'n eigen gyn, ik ga maar heel hard hopen dat de explosieve groei van de afgelopen weken dan gewoon klaar is, Ik wil eigenlijk niet eerder dan 38 weken bevallen omdat longetjes van diabetogene buikbaby's er langer over doen om te rijpen, maar zo gezond is het nu ook weer niet voor m'n knul in mijn buik. Gefrustreerd, ik ben het!
Ik heb er ook een aantal weken flink last van gehad, maar ik kon met tips van een bekkenfysio die periode goed doorkomen en heb nu helemaal geen last meer. Je kunt natuurlijk altijd een consult doen en misschien heb je voldoende aan wat tips. Wel even kijken hoe je verzekerd bent misschien?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij?
Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
Daar worstel ik nu een beetje mee, hoe gezond is het nog voor m'n kindje in mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Sull het volgende:
[..]
En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?
Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.
Als ik over 45 minuten weg ga dan ben ik op tijd, maar denk dat ik over 15 minuten ofzo maar mijn tas langzaam inpak en langzaam naar de auto loop.
Ja wanneer is het echt té veel? Ik weet hoe het komt en ik weet hoe er vanaf te komen. Heb jij er standaard last van?
Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.
Precies de reden waarom ik wilde wachten. Pffffff![]()
goddank weet die man niet hoe taggen werkt.
Ugh..ik snap dat mensen blij zijn en die blijdschap graag willen delen..maar arghhhhh!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.
Kun je het niet van je tijdlijn halen, of 'm in elk geval op privé zetten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Jemig, wat onbehoorlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Ahh Kim dat is echt heel naar. Past goed in dat ene topic. Hopelijk valt de 'schade' mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bed![]()
Maar ik heb al erg veel tips gekregen mbt houding zitten/staan/liggen, opstaan, bewegen.. Dus ik weet niet zo goed wat een bekkenfysio nog meer zou kunnen doen
Zat nog te denken om zo'n fitnessbal te halen om op te zitten
Ik ben wel goed verzekerd, dus kan nog zo'n 18 keer naar de fysio gaan dit jaar, mocht ik 't willen. Meh.
Jip, goed dat je vrijdag langs mag komen
Hmm..ik ga er dan toch maar eens achteraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:
[..]
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
Nee, ik eet al het minimum aan koolhydraten en bijna suikervrij en omdat ik onvoorspelbaar piek, wil de endocrinoloog ook niet nog meer insuline voor te schrijven, ene dag eet ik iets en dan is het na 1.5 uur netjes 5.8 oid en de volgende dag eet ik hetzelfde en dan prik ik 9.2.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef Sull het volgende:
[..]
Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is.![]()
Spewey, kan de dietiste ook niets meer voor je doen om de bel onder controle te krijgen?
Dit inderdaad! Bij mij behandelde ze m'n houding, en masseerde m'n spieren en banden om die wat te laten ontspannen. Dat is wat idd de pijn veroorzaakt. Probleem bij mij zijn vooral de banden, en die zijn wat lastig te behandelen, maar het heeft me tot op heden wel wat verlichting gebracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:
[..]
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
I must have missed that memoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef klaprooss het volgende:
KP!
Momo leeeeuk!!. Groen is het nieuwe blauw, wist je dat nog niet
Ohnee! De mijnes moet nog komen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef DJMomo het volgende:
Oh hormoon momentje: de imps & elfs bestelling is binnen!lief klein schattig.
![]()
Jammer dat er geen reet van klopt. Groen pakje ipv blauw. Dat soort dingen.
Het is gewoon 'grijsachtig groen' en 'lichtroos' zoals besteld!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef DJMomo het volgende:
Limone, het meeste was wel goed hoor. Had me alleen zo op dat grijze pak verheugd, en die is nu zo anders... En dat groen sloeg helemaal nergens op! (Maar jij had vást geen blauw besteld!) De appeltjes romper isnet als t vestje...
Ja! En ook nog een maatje groter, voor als je een perongeluk toch een reusje maaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:08 schreef Burdie het volgende:
Laiv, wat een schatje.
Mijn man wil het geslacht niet weten, vinden jullie ook dat ik dan twee 'eerste pakjes' mag kopen? Een meisjes-versie en een jongens-versie?.
Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes eropquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:08 schreef Burdie het volgende:
Laiv, wat een schatje.
Mijn man wil het geslacht niet weten, vinden jullie ook dat ik dan twee 'eerste pakjes' mag kopen? Een meisjes-versie en een jongens-versie?.
^^ datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes erop
Dit inderdaad! Dus los gaan maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes erop
Nou, dat lijkt mij anders best duidelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Babykamer wordt nu wel een stuk spannender. Hoorde weer niks van de fabrikant.. Dus vandaag zelf gebeld en vanavond werd ik teruggebeld.
Blijkt gewoon een eenmansbedrijfje te zijn. Hij vroeg wanneer hebben we afspraak, ja duh kerel deze vrijdag.
Hij moest nu echt deze vrijdag naar de bank en accountant, erg vaag![]()
Nu komt hij maandag aanstaande langs. Heb hem maar een mail gestuurd om afspraak te bevestigen en hele verhaal op de mail gezet naar babyplanet. Daar hebben we de kamer ook gekocht en ze een update gegeven en daarbij aangegeven dat wanneer het maandag niet wordt opgelost (schade vrij) ik de communicatie etc weer bij hun neerleg.
Ja, dat vind ik dus ook niet zo super...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij anders best duidelijk.![]()
Wat kut zeg. Net als toen bij Momo voel ik het echt in mijn hormonen.Succes..
Ja dat dacht ik ook...!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef GotC het volgende:
Waar is Hillz trouwens? Niet meer gezien sinds...vanmorgen 9:00, 11:40 in een ander topic.
Wij wisten het ook vroeg maar gingen toch twijfelen na 3 maandenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef Burdie het volgende:
Ja, eigenlijk waren ze heel voor de hand liggend. Nu nog een half jaar m'n mond houden en niet gaan twijfelen
.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
Misschien is mognonne's oxytocinedouche wel alleen bij Hilz aangekomen?
Ik dacht er ook al aan! Spannend!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
Misschien is mignonne's oxytocinedouche wel alleen bij Hilz aangekomen?
Ik zie die reclame van een shampoo voor me, maar dan als oxytocinedouchegelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
Misschien is mignonne's oxytocinedouche wel alleen bij Hilz aangekomen?
even gequote hebben voor het nageslachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn vriend zei laatst ' maar technisch gezien is het gewoon een parasitaire groei hoor. Het teert op je bloed, je vitamines, neemt je lijf over.
Dank!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Spewey welke medicatie prik je? Misschien is andere insuline beter werkend voor je?
Mijn moeder piekt heel erg van metforine , zij krijgt novomix
Misschien een belletje met diabetes verpleeg doen?
Sterkte
Voor mij blijkt het iig veel te veel. En nop! Hele dag werken. En ik lig nu nog wakker ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef Cwen het volgende:
Spannend hillie! Klinkt als een mogelijk begin!
Hilz, welkom terug. Het lot van de LLM... Stilte = bevallen, unless proven innocent
.
Skip! Klinkt als een drukke dag . Kun je morgen een beetje bijkomen?
Lantus erbij is misschien een optie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:11 schreef Spewey het volgende:
Je maakte het wel spannend Hilz, ik dacht ook dat Olli on his way was
Oeh Hillie, dat klinkt wel als een beginnetje, spannend!
[..]
Dank!
Ik spuit 3 keer per dag Novorapid, ik ga morgen idd even bellen, misschien dat ze er een langwerkende insuline bij kunnen geven? Ik weet het ook niet meer![]()
Ik had niet verwacht dat het zo'n gepuzzel zou zijn.
Nou idd, zo'n pomp maakt het vaak een stuk makkelijker mits diegene heel goed weet hoe/watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:59 schreef Asyniur het volgende:
Bij veel pieken geven ze volgens mij juist liever geen langwerkende insuline. Dat geeft namelijk ook kans op flinke dips die je dan weer niet goed kan bijregelen.
Spewey, mag je niet gewoon spuiten ná het eten? Dat het gewoon afgetsemd wordt op jouw suikerniveau van dát moment.
Echt, ik snap ook niet waarom hier in Nederland zo moeilijk gedaan wordt over een insulinepomp.
Dan zou je van veel ellende verlost zijn.
Skipsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Burdie! Naam!
--
Oudjes op Fb.. Tsja... Heel rot dat dit gebeurd is iig!
--
HILLZ! Kom hierrrr!
Edit: Haaaai!
--
Ik heb veel te veel gedaan vandaag (helpen kamertje behangen - wat heel mooi geworden is trouwens!, dozen uitgezocht en spullen weg gedaan - met dat laatste heb ik altijd heel veel moeite, en daarna nog een evaluatievergadering.) Ik zit nu in de trein terug en ben zo kapot, dat ik bijna zit te janken.Ik plemp het hier maar even neer, anders ga ik zo los bij vriend.
klinkt niet fijn!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:12 schreef Limone het volgende:
Mijn lichaam is zich al aan het voorbereiden op het derde trimester, geloof ik. Mijn god, ik voel me al dagen alsof ik door een trein ben overreden..
Gewoon een beetje brak.. Ik slaap ook al dagen slecht in. Ik functioneer nog prima, maar vorige week had ik meer energie.quote:
Nopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Skips![]()
en ik kan wel zeggen je moet ook rustiger aan doen..maarja das altijd zo makkelijk gezegd he
Hopelijk heb je goed geslapen vanacht!
Nou volgens mij kunnen we beter F5'en voor Hilz of Wizzy... die zijn nog niet gesignaleerd vandaag!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef Kimpossible het volgende:
Sull lekker aan de tapas, doe je goed! En ook nog afgevallen.. Dat doe ik je niet na denk ik haha. Als je nu ook nog even fulltime op 't toilet kruipt ga ik F5en hoor!
Verder wat Skips zegt: Verse baby's, kom op dames!
GO!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:35 schreef DJMomo het volgende:
Kamertje, ohja, moet ik ook nog achterheen.
* DJMomo zet HEUL boos hoofd op.![]()
* hop hop hop *. Nee, komt goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef Kimpossible het volgende:
Skipje, doe's wat rustiger skippen!![]()
NoBoNo: Ook al van die onhandige luitjes, hoewel niet in jullie situatie; 't blijft een beetje jammer. Geloof overigens dat ik het van m'n schoonfamilie nog minder goed zou kunnen hebben![]()
Sull lekker aan de tapas, doe je goed! En ook nog afgevallen.. Dat doe ik je niet na denk ik haha. Als je nu ook nog even fulltime op 't toilet kruipt ga ik F5en hoor!
Limone, bijna 3e trimester is ook niet niks. Da's de laatste! En m'n opaatje was inderdaad wel een beetje ontroerend. Ik heb verder ook geen berichtjes gehad van anderen, dus ik denk dat de schade beperkt is gebleven.
Verder wat Skips zegt: Verse baby's, kom op dames!
Er wordt TER PLEKKE AS WE SPEAK een showroommodel gesloopt om het ontbrekende plankje uit te halen en naar ons op te sturen (is gelukkig een plankje wat je verder heul niet ziet, dus dat het dan showroommodelonderdeel is, maakt me ook geen reet meer uit).quote:
Hoor je het geboor enzo op de achtergrond?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Er wordt TER PLEKKE AS WE SPEAK een showroommodel gesloopt om het ontbrekende plankje uit te halen en naar ons op te sturen (is gelukkig een plankje wat je verder heul niet ziet, dus dat het dan showroommodelonderdeel is, maakt me ook geen reet meer uit.
Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Er wordt TER PLEKKE AS WE SPEAK een showroommodel gesloopt om het ontbrekende plankje uit te halen en naar ons op te sturen (is gelukkig een plankje wat je verder heul niet ziet, dus dat het dan showroommodelonderdeel is, maakt me ook geen reet meer uit).
Die vrouw was er ook zo klaar mee. Ik heb nog gezegd dat ik waardeer dat ze me altijd zo vriendelijk te woord heeft gestaan, maar dat ik er echt wel zat van was nu. Dat begreep zequote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoor je het geboor enzo op de achtergrond?![]()
B.Opita out.let sto.re in o.ud g.ast.el. Wel een wereldreis voor jou. Het gaat overigens om juniorkamer Roman, en dan het nachtkastjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST!![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oeh, oeh, welke winkel + vestiging is het? Dan wil ik daar binnenkort heen, dan helemaal om en rond dat bedje gaan kijken en dan roepen DAT ER EEN PLANKJE MIST!![]()
owquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nop. Hence de post rond een uur of 4 ofzo.
Oh, maar hier heb ik het voor over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:51 schreef DJMomo het volgende:
[..]
B.Opita out.let sto.re in o.ud g.ast.el. Wel een wereldreis voor jou. Het gaat overigens om juniorkamer Roman, en dan het nachtkastjegood luck! (wel ff die filmploeg van je mee!)
Ooooooh!! Ik had er net zo ziek van geweest als jij! DAT DING IS VET!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
* hop hop hop *. Nee, komt goed.
--
Hillz, ik zeg niets!En bedankt voor je *meld*, ik werd al zenuwachtig.
Oh, en de air: http://farm9.staticflickr.com/8283/7725252868_82c44a6207_z.jpg
Nee, helaas niet. Het is net of mijn benen eraf vallen tijdens het lopen. Van niks naar dit vind ik wel een beetje gek eigenlijk...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef GotC het volgende:
Kijk, dat maakt je afwezigheid van gisteren wel weer een beetje goed HilzIs de pijn in je liezen wat minder geworden inmiddels?
Nou, ik mocht er dus helemaal niet in, dus ik ben er helemaal niet ziek van geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooooooh!! Ik had er net zo ziek van geweest als jij! DAT DING IS VET!!
[..]
Nee, helaas niet. Het is net of mijn benen eraf vallen tijdens het lopen. Van niks naar dit vind ik wel een beetje gek eigenlijk...
Wow! respect voor de monsterpostquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:44 schreef Hilzillah het volgende:
Bla, hoe is het met de buikpijn?
MONSTERPOST!
Gisteren dus heel de dag met oma op pad geweest... Ik weet wel dat lopen is vanaf nu een NO-GO
Winkelcentrum is op struikel afstand en dacht dat dat nog wel ging, maar heel de avond verrekt van de pijn in mijn liezen... Ik dacht gisteren voor mijn doen redelijk op tijd naar bed te gaan, maar net als skips om 04.00 wakker. Vriendje een paar rotschoppen verkocht tegen het snurken, Vanavond slaapt hij dus op de gang!nog wel een beetje bijgeslapen daarna maar stond om 08.00 weer naast mijn bed. Geen voorwerk, geen slijmproppen... Ik denk dat het nog wel even duurt!
Ooooh écht! Hormonen lef! Zonde dat het dan niet magquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, ik mocht er dus helemaal niet in, dus ik ben er helemaal niet ziek van geweest.Maar normaal ren ik hier dus voor weg en nu roepen mijn hormonen: Doen joh! Haske leuk! Hup!
Het is een plankje in het binnenwerk van het nachtkastje, waar de laatjes aan komen te hangen. Ik vermoed dus dat je een nachtkastje treft waar 1 lade (van de 2) ontbreekt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh, maar hier heb ik het voor over.Welk plankje is het en hoe ver moet ik op de grond gaan liggen om het te kunnen zien?
[Als ik er voor m'n werk in de buurt ben doe ik het serieus, maar voorlopig staat er nog niets in m'n agenda daar. ]
Ik kan dit! Ni-joaaauuuuuu! [raceautogeluid]quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Het is een plankje in het binnenwerk van het nachtkastje, waar de laatjes aan komen te hangen. Ik vermoed dus dat je een nachtkastje treft waar 1 lade (van de 2) ontbreekt.
Ik voel in het donker de woedende ogen op mij gericht plus de mega frons en rolt zich dan weer braaf op zijn zij. Hij weet dat het zo is dat hij vreselijk snurkt op zijn rug. En ik helemaal niet. Nooit eigenlijk. Maar als ik hem al 47 keer om heb moeten draaien dan gaat dat de 48e keer niet zachtzinnig zeg maarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Wow! respect voor de monsterpost
En de buikpijn is gelukkig niet meer zo erg..blijken toch mijn darmen te zijn wat niet zo gek is met al die buikgriep die er heest. En als ik dan hoor hoe anderen er aan toe zijn ben ik blij met mijn milde variant
voor niks opngerust geweest dus
En snurkende mannen ..vreselijk irritant! en zeker als je er wat van zegt dat hij keihard begint te lachen en vraagt of je jezelf wel eens hebt gehoord sinds het zwanger zijn (of is die van jou wel tactisch?
Ja ineens! Bizar. Het is wel een ander soort moeheid dan in het eerste trimesterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:08 schreef Cwen het volgende:
Limone, ja gek is dat hè, dan ga je voor je gevoel ineens van medium naar hoogzwanger. Had dat toen ongeveer ook!
huuuuquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:52 schreef Spewey het volgende:
[..]
Sterkte met het brak zijn, Limone, ik ben er bijna aan gewend![]()
Wat zou het stil zijn op de wereld als iedereen er zo over dachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:06 schreef fantasyboy het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt, dan heb je ook het probleem niet dat er geboorte is.
Hee ik geef alleen een tip voor de personen hier die zwanger zijn geworden en daaruit voorvloeiend hier op dit forum in deze topic er over lopen te klagen he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat zou het stil zijn op de wereld als iedereen er zo over dacht
Daar ging ik al niet vanuit nee. Dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef fantasyboy het volgende:
Je denkt toch niet dat ik deze topic inhoudelijk heb gelezen he?
Ook in droom in zwangere toestand? Dwz dat je het buiten de dromen om ook hebt gedaan???quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:16 schreef Mabawa. het volgende:
Goedemorgen!
Hier een rare nacht met rare dromen, ben zelfs een paar keer schreeuwend wakker geworden, ik viel 'nergens in'Ook weer seks, heb de afgelopen weken heel wat mannen verslonden, broertje van ex, collega, buurjongen en zo kan ik nog wel even doorgaan. En ook in droom in zwangere toestand!
![]()
Jeeeej voor het kamertje van Mo en de namen die bedacht zijn!
Hahaha nee dat nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:17 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ook in droom in zwangere toestand? Dwz dat je het buiten de dromen om ook hebt gedaan???
Over boefjes gesproken.....you go girl!![]()
En tegenover ML dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:26 schreef Cwen het volgende:
Hahaha, fijne nacht Mabawa! Seks komt hier ook wel terug in m'n dromen, maar gelukkig altijd onbekenden. Voel me nooit bezwaard als ik dan de volgende dag een bekende tegenkom.
Dat zou best kunnen kloppen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef NoBoNo het volgende:
Ben geen dromen expert maar ehm....blijkbaar ervaart je lichaam/brein een te kort, in vergelijking met anders en zoekt het alvast naar andere oplossingen voor je.![]()
ow hier wacht ik niet tot de 48e x hoor..ik ben echt niet subtiel snachtsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik voel in het donker de woedende ogen op mij gericht plus de mega frons en rolt zich dan weer braaf op zijn zij. Hij weet dat het zo is dat hij vreselijk snurkt op zijn rug. En ik helemaal niet. Nooit eigenlijk. Maar als ik hem al 47 keer om heb moeten draaien dan gaat dat de 48e keer niet zachtzinnig zeg maar![]()
Dan denk ik dat ik hier ook (nog steeds) last heb van de milde variant. Het duurt nou zo lang dat het niks meer te maken heeft met het lichaam opschonen voor de bevalling denk ik. Een voordeel, ik blijk 4 kilo lichter te wegen dan op mijn aller zwaarst laatst.
so ben jij irritant zeg...als je in de buurt woont mag je op de koffie komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Hee ik geef alleen een tip voor de personen hier die zwanger zijn geworden en daaruit voorvloeiend hier op dit forum in deze topic er over lopen te klagen he?
gouden tip
tactisch ben ik nooit, dus ook nu nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef NoBoNo het volgende:
Oh enneh....tactisch? Nee jullie zwangere dozen zijn altijd lekker tactisch!
Hormonen of niet, wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet!![]()
Neuh, geen last van. Doet 'ie zelf ook, zegt hijquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:34 schreef Cwen het volgende:
[..]
Neuh, geen last van. Doet 'ie zelf ook, zegt hij. En hij is niet eens zwanger
Ik hoop het eigenlijk wel. Want nog 2 weken wachten....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zeg voorwerk Wizz! Altijd voorwerk!
Dit! Ik heb mezelf de afgelopen week ook telkens het stempel voorwerk gegevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Want nog 2 weken wachten....
Wij spelen vals he, want we waren bij de vorige zwangerschap (die in een miskraam eindigde) al begonnen met bedenken van een naamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Jipster het volgende:
Oh en wat zijn jullie vroeg uit de namen! Hier bijna 32 weken en ben nog stiekem een beetje in twijfel... en sowieso moet ik nog een leuk kaartje vinden..
Jeetje Jips... Spannend is dat dan he. Gelukkig alles goed. En nu rustig aan doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Jipster het volgende:
LLM'ers nog altijd niks aan de hand.. En ik ben gewoon zo benieuwd![]()
Ik krijg het niet bijgelezen..
Hier gisterenavond onverhoopt nog een uurtje aan het CTG gelegen, wegens aanhoudende harde buiken en verminderd leven voelen hele dag. Gelukkig alles goed, maar moet wel rustig aan doen en morgen weer controle. Bij de echo bleek hoofdje wel goed op groei, maar buikje toch wel wat voor te lopen, dus ga ik ook echt die suikerwaarden morgen aankaarten en me niet zomaar weg laten sturen![]()
Voor iedereen die het nodig heeft
Oh, en GotC, goed dat weekje vakantie ervoor geplakt he!!
Hahahaha dat herken ik bij VL, zeg ik tegen haar: zeg doe eens niet zo snurken, of snurk de andere kant eens op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ook een vent die snurkt op zijn rug en ik vraag een paar keer of hij zich wil omdraaien voor hij een duw krijgt. Standaard krijg ik te horen ik snurk niet ik ben wakker. Ja dat zal wel maar draai je maar even om.
Dat gebeurd mij dus ook, dat hij me aanstoot en zgt dat ik snurk en dat ik echt oprecht het gevoel heb dat ik wakker was. Misschien dat je dan net in slaap valt ofzo...heel vreemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Hahahaha dat herken ik bij VL, zeg ik tegen haar: zeg doe eens niet zo snurken, of snurk de andere kant eens op.
Zegt zij: Ja maar ik slaap nog niet eens!
Prima, maar je snurkt wel!
Ik denk dat je net tegen de slaap aanzit, dat je 1-2 minuten later in diepe slaap zou zijn geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:02 schreef Sull het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij dus ook, dat hij me aanstoot en zgt dat ik snurk en dat ik echt oprecht het gevoel heb dat ik wakker was. Misschien dat je dan net in slaap valt ofzo...heel vreemd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik snurk alleen maar met snot... En dan ook nog een heel lief zacht snurkje![]()
Is mij ooit verteld hè
Dan wordt je misschien wel op andere manieren uit je slaap gehouden...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
vriendin snurkt hier nu ook af en toe beetje, soms erg irritant vaak lief![]()
(maar mag na de zwagerschap wel weer voorbij zijn)
Ik geef altijd een schopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Of in een slaapcyclus ofzo. Hoelang duren die bij volwassenen? Anders slaapt hij dus nooit echt aangezien ik hem echt regelmatig op diverse tijden per nacht sommeer om om te draaien.
Als ik dat uiteindelijk doe. krijg ik echt een nijdig auw te horen. Waarop jij ook altijd met je scherpe nagels. Ik geef echt een duwtje he met mijn voet tegen zijn been ofzo.quote:
Hier gaat het veel subtieler. Ik duw met mijn handen zijn wang opzij, zodat zijn rechterwang het kussen raakt. Dan draait mijn man automatisch op zijn zij, waardoor hij lang genoeg stopt met snurken dat ik net weer in slaap kan vallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als ik dat uiteindelijk doe. krijg ik echt een nijdig auw te horen. Waarop jij ook altijd met je scherpe nagels. Ik geef echt een duwtje he met mijn voet tegen zijn been ofzo.
ik ga het eens proberen maar dan moet ik mij vaak ook eerst omdraaien, en dat vind ik momenteel niet zo fijn. Ik zeg eerst 100x ofzo draai je om. De ene keer doet hij het wel de andere keer niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier gaat het veel subtieler. Ik duw met mijn handen zijn wang opzij, zodat zijn rechterwang het kussen raakt. Dan draait mijn man automatisch op zijn zij, waardoor hij lang genoeg stopt met snurken dat ik net weer in slaap kan vallen.
Hier gaat het ook zo subtiel als ML op zijn rug ligt, alleen duw ik zachtjes zijn schouder omhoog richting de andere zijde en dan draait hij gelijk en merkt er niets vanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier gaat het veel subtieler. Ik duw met mijn handen zijn wang opzij, zodat zijn rechterwang het kussen raakt. Dan draait mijn man automatisch op zijn zij, waardoor hij lang genoeg stopt met snurken dat ik net weer in slaap kan vallen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef NoBoNo het volgende:
Nee geen haring, kibbeling! Maar ja ik ben dan ook niet zwanger he...
Zolang alle drie maar niet voorkomen in dezelfde droomquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef NoBoNo het volgende:
Van seksdromen, naar snurken, naar vis....ik hou er wel van...
Overigens ben ik van ons 2 sowieso de meest emotionele, dus zou zomaar kunnen Nikki!
Ik was, zeker de eerste maanden, ook meer zwanger dan mijn vriendin! Pff moe, geen concentratie, misselijk etc etcquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou mijn man is ook ditkeer zwangerder dan ikzelf hoor! Dus jij kunt ook een betje zwanger zijn nobono. Bij de vorige zwangerschap ging hij er echt bijna aan onderdoor van de zenuwen en dat zie ik nu ook wel weer gebeuren. Ik hoop maar dat hem ditkeer e.e.a. bespaard blijft. Vorige keer heeft hij volgens mij echt couvadesyndroom gehad.
Radio aan helpt bij mij heel goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR ik lig elke middag op bed. Ik trek het gewoon niet. Ik zie nu al op tegen het eind van mijn vakantie volgende week. Dan moet ik toch echt weer 4 dagen per week 9 uur per dag aan de bak.
Vorige keer ben ik dus helemaal niet moe geweest.
Bij mij is het sinds deze week eindelijk wat beter qua moeheid (en misselijkheid)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef RunForrestRun het volgende:
Snurker meldt! Zwanger, niet zwanger, verkouden, niet verkouden, ik snurk altijd. Vriendje kietelt me regelmatig in mijn zij zodat ik me omdraai en stop met snurken.
Pfoe, ik kan echt merken dat ik aan vakantie toe was. Vanmorgen met lief eruit gegaan om 06:30 omdat hij vandaag zijn eerste werkdag bij de nieuwe baas had, even broodjes gesmeerd, koffie gezet en en de goddelijke huisvrouw gespeeld, daarna op bed een dvd gekeken, in slaap gevallen en nu op schilpaddentempo het huis aan het schoonmaken geweest. Echt, ik ben niet vooruit te branden. Ik dacht dat die moeheid wel voorbij zou zijn..
Ik was heel moe vanaf 't begin van de zwangerschap tot aan de 10e week ongeveer, toen ging alles weer zoals voorheen, dus ik dacht dat het wel voorbij was met dat geslaap 's avonds na het eten, maar het begint weer opnieuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij is het sinds deze week eindelijk wat beter qua moeheid (en misselijkheid).
Vanavond trouwens voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, ben zo benieuwd!
Normaal haat ik zwemmenmaar hier heb ik echt een beetje zin in
.
En een nieuw badpak, en een extra verwarmd zwembadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef RunForrestRun het volgende:
Veel plezier met zwemmen! Ik hou ook niet zo van zwemmen, maar dit is met een speciaal doel hè, dus dan is het leuk .
Haha. Een snurkende man nemen die naar vis stinkt. Heerlijk!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zolang alle drie maar niet voorkomen in dezelfde droom![]()
Lakens... Ja daar moet ik ook nog naar op zoek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Jipster het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke (en betaalbare) ledikant lakens voor meisjes? Ik kan niks naar wens vinden..
Ja gelukkig wel, nu weer onregelmatig zoals altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef GotC het volgende:
Oh ja..wij moeten ook nog lakentjes enzo kopen. Maar heb bedacht dat dat een mooie is om tijdens m'n verlof te doen
JipHarde buiken zijn nu wat minder hoop ik?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:05 schreef Hilzillah het volgende:
hier ook home made lakentjes. Witte stof met een bijpassend randje. Bijpassend bij gordijnen of wiegje enz. Zo leuk![]()
Ben lekker met mijn, ja, hoe formuleer ik dat het beste, ex stiefkindjes Harry Potter aan het kijken. 1 met haar hoofd op schoot en 1 een verdieping hoger met haar hoofd op Olli
Vandaag vroeg een vriendin hoe ik tegen de bevalling aankeek. Ik kon alleen maar antwoorden dat ik er onwijs veel zin in heb!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat vind ik ook inderdaad. Ohh nog steeds vind ik het zo lang duren allemaal. Ik ben zo ongeduldig, hoe moet dat vanaf begin november zijn? Ik ben zooooo benieuwd naar ons jongetje
Lekker luxe hoor, zo'n schoongemaakt huis na het winkelen! Dat zie ik geen van mijn schoonzussen hier doen, helaas. Maar nu kan het dus echt komen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef hilliebillie het volgende:
Klinkt lekker knus hilz!
Mabawa nog maar 100 dagen!
Limone weer goedgekeurd!
Snurken heb ik deze zwangerschap nog geen commentaar over gehad. Vorige zwangerschap heb ik regelmatig beneden in m'n luie stoel geslapen omdat man er niet door kon slapen. Heb wel een gevraag of ik weer snurk en kreeg te horen van wel maar aangezien ik s nachts nog geen commentaar gehad heb denk ik dat het wel mee valt.![]()
Hier vandaag een productief dagje gehad (wel op m'n gemak) vanmorgen even naar Ikea geweest en daar natuurlijk weer wat meer gekocht als waar ik voor gingen vanmiddag even op ziekenbezoek geweest was ook weer erg gezellig! En toen lekker thuis gekomen in een gepoetst huis! Dus nou ben ik er klaar voor en kan de baby komen!
(Maja na gister avond is het eigenlijk de hele nacht en dag rustig gebleven..) en voor m'n man kan het ook wel vort, die heeft vort behoefte aan vakantie
Ha! Ik zeg ook altijd dat ik er zin in heb. Heb ook zoveel bevallingen gezien, wil dat nu zelf wel eens ervaren En dan helemaal met als resultaat dat ik ons jongetje in mijn handen heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Limone het volgende:
[..]
Vandaag vroeg een vriendin hoe ik tegen de bevalling aankeek. Ik kon alleen maar antwoorden dat ik er onwijs veel zin in heb!![]()
![]()
![]()
Ik bedoel: ik begrijp heus wel dat het geen pretje is, maar dan weet ik ein-de-lijk wie toch dat babietje is dat in mijn buik woont!![]()
Ohh dat is lullig. Nou dan maar gewoon baantjes trekken en leuk dat je man ook nog komt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Burdie het volgende:
Dus... sta ik daar met mijn positiebadpak en goede bedoelingen bij het zwembad, hebben de walvissen zomerstop. Ben maar in mijn eentje aan het zwemmen. Gelukkig komt manlief zo ook.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Cwen het volgende:
Heerlijk, Hillie!
Meh, Burdie... Maar zwemmen is wel lekker!
Ik ben inmiddels ook zo nieuwsgierig naar ons meisje! Kan niet wachten tot ik haar kan zien, ruiken en vasthouden, tot ze hier bij ons in de box ligt... Ik heb zo'n zin in de bevalling, kijk er echt naar uit, de ervaring en alles!
Hè das mooi balen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Burdie het volgende:
Dus... sta ik daar met mijn positiebadpak en goede bedoelingen bij het zwembad, hebben de walvissen zomerstop. Ben maar in mijn eentje aan het zwemmen. Gelukkig komt manlief zo ook.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Cwen het volgende:
Ik ben inmiddels ook zo nieuwsgierig naar ons meisje! Kan niet wachten tot ik haar kan zien, ruiken en vasthouden, tot ze hier bij ons in de box ligt... Ik heb zo'n zin in de bevalling, kijk er echt naar uit, de ervaring en alles!
Ze krijgt er wel voor betaald hoor, ben zelf nooit zon poets geweest en zij kon na haar scheiding wel een extraatje gebruiken, dus komt ze eens in de zoveel tijd een keer poetsen en tussendoor hou ik het zelf het belangrijkste bij. Maar zeker nu tegen het einde van de zwangerschap vind ik het wel echt extra fijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef Sull het volgende:
[..]
Lekker luxe hoor, zo'n schoongemaakt huis na het winkelen! Dat zie ik geen van mijn schoonzussen hier doen, helaas. Maar nu kan het dus echt komen!
Jammer Burdie! Maar was met ML zwemmen ook leuk?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Burdie het volgende:
Ja precies. Die had ik ook. Nu al een paar weken niet meer, maar toen ik net zo ver was als jij, kwamen ze regelmatig. Sterkte!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo het kan ook 'gewoon' door de hormonen komen. Sterkte ermee, hoofdpijn is echt rot!
Het enige wat hier helpt is oordopjes in, oogmasker op en slapen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:58 schreef Limone het volgende:
Bij mij hielp uiteindelijk een hittepit/kruik tegen de hoofdpijn..
Nee, het zwembad ging eerder dicht, dus mijn man was er te laatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Jammer Burdie! Maar was met ML zwemmen ook leuk?
Mijn verloofde heeft een laatgeboorte en volgende week donderdag gaat het gebeuren (tja stuipligging) dus keizersnee. We hebben afgesproken als het een meisje wordt bepaal ik de naam, als het een jongetje wordt mag zij beslissen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Jipster het volgende:
Oh en wat zijn jullie vroeg uit de namen! Hier bijna 32 weken en ben nog stiekem een beetje in twijfel... en sowieso moet ik nog een leuk kaartje vinden..
De laatste dagen is hij eerder aan het solliciteren om in het selectieteam van een grote voetbalclub te komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef DJMomo het volgende:
stuipligging. Het is nu al een lachebekje?![]()
Met gezamelijk overleg uiteraard: We hebben een favoriet en alternatieven afgesproken. Mocht zij echt een naam willen, waar ik het niet mee eens ben, dan kiezen we een van haar alternatieven.quote:succes met de KS hopelijk valt het mee. En hoezo vraag jîj om suggesties als zîj mag beslissen?das dus tegen de regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best firms advertise the least...
Sorry, ik woon al jaren niet meer in NL, dus ik ken die Nederlndse termen niet zo goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef WupWup het volgende:
Een laatgeboorteEn een kind in stuip, dat moet toch leuk worden
![]()
Stond ik net nog even te kletsen met een collega, werd me toch een partij duizelig ineens. Gelukkig gauw kunnen gaan zitten, anders had ik de stenen kunnen kussen
serotienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, ik woon al jaren niet meer in NL, dus ik ken die Nederlndse termen niet zo goed![]()
Stuitgeboorte bedoel ik en een laatgeboorte (google even op 10 month baby), dan weet je wat ik bedoel.
Afgelopen dinsdag 42 weken vanaf de bevruchtingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
serotienof overtijd. In NL spreken we in weken en ik denk wat jij bedoelt dat je vrouw richting de 42 weken gaat, klopt dat?
Een laatgeboorte klinkt op zich wel logisch
42 weken vanaf bevruchting? Dan ben je nu, omgerekend naar NLse telling nu 44 weken ver? Das behoorlijk overdragen ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag 42 weken vanaf de bevruchting![]()
Ik heb begrepen, dat miscalculaties vaak ontstaan, omdat er gerekend wordt vanaf de laatste menstruatie. Die van mijn vriendin is zowieso erg onregelmatig, maar ik weet de criciale dag![]()
Dokters hadden echter aangekondigd, dat het manneke serotien/overtijd is. Ze verloor ook veel vocht met bloed, waardoor ze enkele dagen in het ziekenhuis heeft gelegen en ze kon geen weeen opwekken, stuitligging, vandaar de keizersnee.
Op basis van een echo, werd berekend (maart) dat het augustus zou worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
42 weken vanaf bevruchting? Dan ben je nu, omgerekend naar NLse telling nu 44 weken ver? Das behoorlijk overdragen ja.
Ik weet niet waar je zit verder. Hier wordt de termijn gesteld op basis van echo. Niet op basis van menstruatie of conceptie.
Ze kan geen weeen opwekken vanwege de positie van het kindje, plus late geboorte. Ze is moe om d'r kindje te dragen en ze heeft afgelopen dinsdag een reservering gemaakt op advies van haar docter in het ziekenhuis. Eerste beschikbare afspraak was volgende week donderdag. Private hospital (Netcare Linkfield hospital, Johannesburg) en ik ben blij, dat ze er moest blijven afgelopen week vanwege complicaties: Goede zorg en all-in pre-paid pakketten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef laziness het volgende:
Nu al 44 weken en pas volgende week een keizersnede? Wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |