Wat denk je van ons...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef GotC het volgende:
Sull 39 weken!
Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor
Je mag in Carnaval Festivalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Marel!!
Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata MorganaEn verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Je mag in Carnaval Festival![]()
![]()
![]()
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je
ik ben er dol opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ben er dol op
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd vanaf een week of 7 alleen maar onpasselijk van de geur en smaak van koffiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Gisteren was ik niet zo moe, dus ik krijg het vandaag dubbel en dwars terug lijkt het
en ik zit vandaag vlak naast de koffieautomaat op kantoor en dat is echt een kwelling voor mij
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff ik krijg tegenwoordig zo'n last van mijn stuitje als ik lang zit. Ik ga maar eerder weg en war extra lopen.
Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Sull het volgende:
Spewey, wat vervelend! Maar je doet het heus niet voor niets, je baby heeft er echt wel baat bij, alleen niet zoveel als je graag zou willen.![]()
En trouwens die metingen worden steeds onnauwkeuriger hoe verder jij in je zwangerschap zit! Bij mij deed de gyn laatst 2 buikmetingen achter elkaar en er zat 3 weken verschil in...
Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij?
Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.
28 augustus heb ik een afspraak bij m'n eigen gyn, ik ga maar heel hard hopen dat de explosieve groei van de afgelopen weken dan gewoon klaar is, Ik wil eigenlijk niet eerder dan 38 weken bevallen omdat longetjes van diabetogene buikbaby's er langer over doen om te rijpen, maar zo gezond is het nu ook weer niet voor m'n knul in mijn buik. Gefrustreerd, ik ben het!
Ik heb er ook een aantal weken flink last van gehad, maar ik kon met tips van een bekkenfysio die periode goed doorkomen en heb nu helemaal geen last meer. Je kunt natuurlijk altijd een consult doen en misschien heb je voldoende aan wat tips. Wel even kijken hoe je verzekerd bent misschien?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij?
Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
Daar worstel ik nu een beetje mee, hoe gezond is het nog voor m'n kindje in mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Sull het volgende:
[..]
En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?
Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.
Als ik over 45 minuten weg ga dan ben ik op tijd, maar denk dat ik over 15 minuten ofzo maar mijn tas langzaam inpak en langzaam naar de auto loop.
Ja wanneer is het echt té veel? Ik weet hoe het komt en ik weet hoe er vanaf te komen. Heb jij er standaard last van?
Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.
Precies de reden waarom ik wilde wachten. Pffffff![]()
goddank weet die man niet hoe taggen werkt.
Ugh..ik snap dat mensen blij zijn en die blijdschap graag willen delen..maar arghhhhh!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.
Kun je het niet van je tijdlijn halen, of 'm in elk geval op privé zetten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Jemig, wat onbehoorlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Ahh Kim dat is echt heel naar. Past goed in dat ene topic. Hopelijk valt de 'schade' mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bed![]()
Maar ik heb al erg veel tips gekregen mbt houding zitten/staan/liggen, opstaan, bewegen.. Dus ik weet niet zo goed wat een bekkenfysio nog meer zou kunnen doen
Zat nog te denken om zo'n fitnessbal te halen om op te zitten
Ik ben wel goed verzekerd, dus kan nog zo'n 18 keer naar de fysio gaan dit jaar, mocht ik 't willen. Meh.
Jip, goed dat je vrijdag langs mag komen
Hmm..ik ga er dan toch maar eens achteraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:
[..]
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
Nee, ik eet al het minimum aan koolhydraten en bijna suikervrij en omdat ik onvoorspelbaar piek, wil de endocrinoloog ook niet nog meer insuline voor te schrijven, ene dag eet ik iets en dan is het na 1.5 uur netjes 5.8 oid en de volgende dag eet ik hetzelfde en dan prik ik 9.2.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef Sull het volgende:
[..]
Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is.![]()
Spewey, kan de dietiste ook niets meer voor je doen om de bel onder controle te krijgen?
Dit inderdaad! Bij mij behandelde ze m'n houding, en masseerde m'n spieren en banden om die wat te laten ontspannen. Dat is wat idd de pijn veroorzaakt. Probleem bij mij zijn vooral de banden, en die zijn wat lastig te behandelen, maar het heeft me tot op heden wel wat verlichting gebracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:
[..]
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
I must have missed that memoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef klaprooss het volgende:
KP!
Momo leeeeuk!!. Groen is het nieuwe blauw, wist je dat nog niet
Ohnee! De mijnes moet nog komen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef DJMomo het volgende:
Oh hormoon momentje: de imps & elfs bestelling is binnen!lief klein schattig.
![]()
Jammer dat er geen reet van klopt. Groen pakje ipv blauw. Dat soort dingen.
Het is gewoon 'grijsachtig groen' en 'lichtroos' zoals besteld!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef DJMomo het volgende:
Limone, het meeste was wel goed hoor. Had me alleen zo op dat grijze pak verheugd, en die is nu zo anders... En dat groen sloeg helemaal nergens op! (Maar jij had vást geen blauw besteld!) De appeltjes romper isnet als t vestje...
Ja! En ook nog een maatje groter, voor als je een perongeluk toch een reusje maaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:08 schreef Burdie het volgende:
Laiv, wat een schatje.
Mijn man wil het geslacht niet weten, vinden jullie ook dat ik dan twee 'eerste pakjes' mag kopen? Een meisjes-versie en een jongens-versie?.
Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes eropquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:08 schreef Burdie het volgende:
Laiv, wat een schatje.
Mijn man wil het geslacht niet weten, vinden jullie ook dat ik dan twee 'eerste pakjes' mag kopen? Een meisjes-versie en een jongens-versie?.
^^ datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes erop
Dit inderdaad! Dus los gaan maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen er is weinig leuke unisex kleding te vinden heb je allemaal van die saaie of lelijke meuk met beertjes erop
Nou, dat lijkt mij anders best duidelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Babykamer wordt nu wel een stuk spannender. Hoorde weer niks van de fabrikant.. Dus vandaag zelf gebeld en vanavond werd ik teruggebeld.
Blijkt gewoon een eenmansbedrijfje te zijn. Hij vroeg wanneer hebben we afspraak, ja duh kerel deze vrijdag.
Hij moest nu echt deze vrijdag naar de bank en accountant, erg vaag![]()
Nu komt hij maandag aanstaande langs. Heb hem maar een mail gestuurd om afspraak te bevestigen en hele verhaal op de mail gezet naar babyplanet. Daar hebben we de kamer ook gekocht en ze een update gegeven en daarbij aangegeven dat wanneer het maandag niet wordt opgelost (schade vrij) ik de communicatie etc weer bij hun neerleg.
Ja, dat vind ik dus ook niet zo super...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij anders best duidelijk.![]()
Wat kut zeg. Net als toen bij Momo voel ik het echt in mijn hormonen.Succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |