Wat denk je van ons...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef GotC het volgende:
Sull 39 weken!
Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor
Je mag in Carnaval Festivalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Marel!!
Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata MorganaEn verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Je mag in Carnaval Festival![]()
![]()
![]()
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je
ik ben er dol opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ben er dol op
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |