abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130053167
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & webspider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel

05 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter
18 maart: Dot
20 maart: Aisly

01 april: Butterflower
05 april: Babbel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sull op 14-08-2013 13:45:02 ]
pi_130053234
Toen was ie ineens vol! Moet er nog wat veranderd worden in de OP, dan graag even quoten!
pi_130053261
Marel, gefeliciteerd! *O*
Home is where the O+ is...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:38:10 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130053288
Sull 39 weken! *O*

Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor O-)
pi_130053416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef GotC het volgende:
Sull 39 weken! *O*

Pfoeh, wat een boel LLMers! Verwacht nu wel elke dag een baby hoor O-)
Wat denk je van ons... ;)
pi_130053566
Heb vandaag ook wel zoiets van het mag wel hoor.. Misschien beter nog even wachten trouwens want m'n schoonzus komt morgen poetsen, vind het wel fijn als het schoon is als de baby er is (en zelf heb ik er weinig puf voor, of eigenlijk gewoon ook geen zin in :@ )

Maar goed er is ook nog niks gaande dus zal ook wel niet :P

M'n schoonzus vroeg ook of ik hem nog even binnen kon houden want ze had nog wat daagjes nodig voor het cadeau.. Dat vond ik dan ook wel weer spannend klinken :D
pi_130053667
Van mij mag de kleine ook wel komen. Maar hier ook niets aan de hand.

Vanmorgen nog een kado gehaald in de stad voor mijn nichtje die vanmiddag haar 3 jarige verjaardag viert. Gaan daar maar zitten wachten tot er wat gebeurd :P

Marel, Gefeliciteerd met de 2 strepen *O*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130053985
Welkom Marel!!

Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata Morgana O+ En verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:12:09 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130054239
Nu heb ik zin om naar de Efteling te gaan :').
KuikenGuppy
pi_130054397
Gisteren was ik niet zo moe, dus ik krijg het vandaag dubbel en dwars terug lijkt het :')
en ik zit vandaag vlak naast de koffieautomaat op kantoor en dat is echt een kwelling voor mij :')
pi_130054405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Marel!!

Hier ook zwanger in de droomvlucht geweest. En Fata Morgana O+ En verder vond ik er geen reet aan dat ik nergens in mocht.
Je mag in Carnaval Festival :D :D *O* :')
pi_130054414
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130054438
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Je mag in Carnaval Festival :D :D *O* :')
En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
pi_130054459
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:18 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

En bedankt... Nu klinkt dat melodietje in mijn hoofd.
hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:20:47 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130054515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

hehehe, een instrument van de duivel is het, ik zeg het je _O-
Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen ;).
KuikenGuppy
pi_130054556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb het fata-morgana deuntje in m'n hoofd.
Ze zijn bij de Efteling wel goed met muziek die blijft hangen ;).
ik ben er dol op O+
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit ;(
pi_130054601
Wat een gezellig welkom, dat wordt nog moeilijk om niet mee te kletsen...
pi_130054616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ik ben er dol op O+
Alleen die monsieur cannibale heb ik wel vervloekt, maar dat is vooral omdat dat apparaat niet overdekt is en je dus vanuit het restaurant constant dat deuntje hoort, tot het langzaam je hersenen opeet van binnenuit ;(
:')
pi_130054698
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130054767
Marel van harte! Kom gezellig meeposten, joh! Of je nu wel of niet meepost maakt voor het uiteindelijke verloop natuurlijk niets uit ;)
pi_130054807
Gefeliciteerd Marel *O*

Sull 39 weken *O*

Gaat de 16 augustus gang allemaal op de UD bevallen? :D

Efteling vond ik een paar weken geleden, ook in deze zwangere staat, erg leuk.
Vond het alleen jammer dat ik niet in Villa Volta en de Pirañha mocht, verder overal
wel in geweest (op de achtbanen na dan)

Net terug van de gynaecoloog en ik heb lekker de hele weg terug zitten janken, alle metingen weer in het
rood en geschat gewicht van 3100 gram. Waarom spuit ik in godesnaam insuline, helpt toch geen fuck, ik piek enorm onvoorspelbaar en m'n mannetje blijft maar in suikerwater dobberen. Het was niet m'n eigen gyn, die is op vakantie maar ze had het erover dat ze wachten tot ik 37 weken ben en dan gaan ingrijpen. :'( Ik ga een steen zoeken en er onder kruipen.
pi_130054858
Ach Spewey toch :* Ik zou je graag een knuffel geven.
pi_130054860
Ach Spewey toch. :*
pi_130054933
Spewey :*
Het is ook balen, kun je nog met de diabetesverpleegkundige overleggen? Maakt het verder uit voor je ventje, m.u.v. de groei en verstoorde insuline na de geboorte? Voel je 'm wel genoeg enzo?
pi_130054942
Marel gefeliciteerd en welkom!

Inderdaad op gevoel ligt hij nu 2 weken op voor. Had de laatste tijd ook al het gevoel dat mn buik ontploft was en veel maagzuur. Ben eigenlijk wel blij dat het de baby is die hard groeit in plaats van mijn vet reserves ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:35:37 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130054943
Oh Spewey.. Wat enorm frustrerend meis ;( :* Je doet echt alles wat je kan zo te lezen!
pi_130054970
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130054979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:39:06 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130055055
KuikenGuppy
pi_130055129
Spewey wat een drama met jouw suiker waardes. Hopelijk vinden ze er nog wat op. :*
pi_130055167
spewey wat vervelend :*
schatten ze het gewicht echt of doen ze metingen mbv echo's?
pi_130055299
Jullie zijn lief :*

Gewicht wordt geschat op basis van de metingen tijdens de echo.

Zijn alvleesklier moet dus al hard aan het werk terwijl die eigenlijk nog in rust moet zijn

Ik voel hem de hele dag door, het is een wilde, ik vroeg of dat door de suiker kwam maar het is kind eigen :D
pi_130055324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Gisteren was ik niet zo moe, dus ik krijg het vandaag dubbel en dwars terug lijkt het :')
en ik zit vandaag vlak naast de koffieautomaat op kantoor en dat is echt een kwelling voor mij :')
Ik werd vanaf een week of 7 alleen maar onpasselijk van de geur en smaak van koffie ;)

Balen Spewey! Wanneer is je eigen gyn weer terug? Hopelijk voor je 37 weken?
pi_130055401
Spewey, wat vervelend! Maar je doet het heus niet voor niets, je baby heeft er echt wel baat bij, alleen niet zoveel als je graag zou willen. :*
En trouwens die metingen worden steeds onnauwkeuriger hoe verder jij in je zwangerschap zit! Bij mij deed de gyn laatst 2 buikmetingen achter elkaar en er zat 3 weken verschil in...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:51:12 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130055440
Koffie O+ Ik neem 1 extra sterke cappuccino per dag. Want heerlijk O+

Spewey, fijn dat je hem wel de hele dag voelt O+
pi_130055447
Spewey wat vervelend :*
Maar je doet het zeker niet voor niks!
pi_130055652
Pfff ik krijg tegenwoordig zo'n last van mijn stuitje als ik lang zit. Ik ga maar eerder weg en war extra lopen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:00:22 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130055720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff ik krijg tegenwoordig zo'n last van mijn stuitje als ik lang zit. Ik ga maar eerder weg en war extra lopen.
Ah irritant he! Is je wachttijd al voorbij? ;)
Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
pi_130055744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Sull het volgende:
Spewey, wat vervelend! Maar je doet het heus niet voor niets, je baby heeft er echt wel baat bij, alleen niet zoveel als je graag zou willen. :*
En trouwens die metingen worden steeds onnauwkeuriger hoe verder jij in je zwangerschap zit! Bij mij deed de gyn laatst 2 buikmetingen achter elkaar en er zat 3 weken verschil in...
Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.

28 augustus heb ik een afspraak bij m'n eigen gyn, ik ga maar heel hard hopen dat de explosieve groei van de afgelopen weken dan gewoon klaar is, Ik wil eigenlijk niet eerder dan 38 weken bevallen omdat longetjes van diabetogene buikbaby's er langer over doen om te rijpen, maar zo gezond is het nu ook weer niet voor m'n knul in mijn buik. Gefrustreerd, ik ben het!

En nu wil ik Ben & Jerry's Chunky Monkey
pi_130055805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Heb er ook aardig last van, maar twijfel wanneer je de stap moet zetten naar een bekkenfysio.
Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.
Als ik over 45 minuten weg ga dan ben ik op tijd, maar denk dat ik over 15 minuten ofzo maar mijn tas langzaam inpak en langzaam naar de auto loop.

Ja wanneer is het echt té veel? Ik weet hoe het komt en ik weet hoe er vanaf te komen. Heb jij er standaard last van?
pi_130055828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Spewey het volgende:

[..]

Zo dat is inderdaad een flink verschil, hier loopt z'n buik 4 weken voor en de rest 3 weken en dat is idd maar 1 keer gemeten vandaag.

28 augustus heb ik een afspraak bij m'n eigen gyn, ik ga maar heel hard hopen dat de explosieve groei van de afgelopen weken dan gewoon klaar is, Ik wil eigenlijk niet eerder dan 38 weken bevallen omdat longetjes van diabetogene buikbaby's er langer over doen om te rijpen, maar zo gezond is het nu ook weer niet voor m'n knul in mijn buik. Gefrustreerd, ik ben het!
En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?
pi_130055863
Bekkenfysio: eigenlijk nu al, nu je (lichte) klachten hebt. In het begin kunnen houdingsoefeningen en tips namelijk alle verschil van de wereld maken. De bekkenregio kan namelijk zoveel verschillende klachten opleveren dat voor ons lastig te bepalen is wát het precies veroorzaakt. Een goede fysio kan dat.

Maar wat is een goede? Ik heb er nu 4 gehad en na 2/3 behandelingen verbetering is het streven :).

Dus hup, bellen jullie! ;)
pi_130055904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb er ook een aantal weken flink last van gehad, maar ik kon met tips van een bekkenfysio die periode goed doorkomen en heb nu helemaal geen last meer. Je kunt natuurlijk altijd een consult doen en misschien heb je voldoende aan wat tips. Wel even kijken hoe je verzekerd bent misschien?
pi_130055937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Sull het volgende:

[..]

En is later bevallen en dan bijvoorbeeld met een keizersnede geen optie? Of zijn er nog adere risico's voor de baby voor die tijd?
Daar worstel ik nu een beetje mee, hoe gezond is het nog voor m'n kindje in mij.
Heb nu 2 weken om een hele vragenlijst in elkaar te flansen
pi_130055961
Spewey wat rot zeg die suiker en toestanden :* ik mag vrijdag er voor langskomen... Ben benieuwd.
pi_130056005
Wat goed dat je aan de bel hebt getrokken, Jipster! Ik hoop dat jij met een dieet of anders een klein beetje insuline goed in te regelen bent!! :*
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:09:49 #47
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130056065
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.

Precies de reden waarom ik wilde wachten. Pffffff :'( :{ goddank weet die man niet hoe taggen werkt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:11:39 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130056139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja heel irritant, vooral als ik lang moet rijden ofzo.
Als ik over 45 minuten weg ga dan ben ik op tijd, maar denk dat ik over 15 minuten ofzo maar mijn tas langzaam inpak en langzaam naar de auto loop.

Ja wanneer is het echt té veel? Ik weet hoe het komt en ik weet hoe er vanaf te komen. Heb jij er standaard last van?
Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bed :')
Maar ik heb al erg veel tips gekregen mbt houding zitten/staan/liggen, opstaan, bewegen.. Dus ik weet niet zo goed wat een bekkenfysio nog meer zou kunnen doen :?
Zat nog te denken om zo'n fitnessbal te halen om op te zitten :+

Ik ben wel goed verzekerd, dus kan nog zo'n 18 keer naar de fysio gaan dit jaar, mocht ik 't willen. Meh.

Jip, goed dat je vrijdag langs mag komen :*
pi_130056157
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Kimpossible het volgende:
Heel even ego zonder bijlezen: ben helemaal van de leg. Alleen ouders en mijn opa en oma's zijn nog maar op de hoogte van de zwangerschap (en wat vriendinnetjes). Heeft m'n opa ineens op Facebook geknald dat er een achterkleinkind onderweg is. Ben er helemaal naar van. M'n ma heeft het er af gehaald maar ik zie het nog steeds op m'n tijdlijn en de vraag is wie nog meer.

Precies de reden waarom ik wilde wachten. Pffffff :'( :{ goddank weet die man niet hoe taggen werkt.
Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is. :*

Spewey, kan de dietiste ook niets meer voor je doen om de bel onder controle te krijgen?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:12:27 #50
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130056165
Wat Sull zegt. Ze kunnen je goede tips geven.

Ik loop al best lang bij de fysio. Om de paar weken. Bij mij helpt het wel :Y.

pi_130056182
oh fuk KP, dat zijn klote ervaringen! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:13:19 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130056202
quote:

Ugh..ik snap dat mensen blij zijn en die blijdschap graag willen delen..maar arghhhhh! :( Groot nadeel van de social media ook trouwens..

Sidenote: Zit je opa op Facebook :o
pi_130056224
quote:

Kun je het niet van je tijdlijn halen, of 'm in elk geval op privé zetten?
Het is idd super irritant :*
pi_130056256
quote:

Jemig, wat onbehoorlijk :o Heb je hem erop aangesproken?

Spewey, wat rot zeg. Je doet zo je best!
pi_130056272
quote:

Ahh Kim dat is echt heel naar. Past goed in dat ene topic. Hopelijk valt de 'schade' mee. :*
pi_130056313
KP wat stom! :( :*

Spewey ik kan me voorstellen dat je even van de leg bent van dit bericht. :*

Jipster fijn dat je zo snel al terecht kunt!

P.S. sorry voor alle vervelende deuntjes die nu in jullie hoofd zitten. :D
pi_130056324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Mwah, alleen als ik echt teveel heb gedaan of teveel heb gezeten. Gisteren kon ik niet gaan zitten zonder geluid te maken en m'n bekken knakten flink in bed :')
Maar ik heb al erg veel tips gekregen mbt houding zitten/staan/liggen, opstaan, bewegen.. Dus ik weet niet zo goed wat een bekkenfysio nog meer zou kunnen doen :?
Zat nog te denken om zo'n fitnessbal te halen om op te zitten :+

Ik ben wel goed verzekerd, dus kan nog zo'n 18 keer naar de fysio gaan dit jaar, mocht ik 't willen. Meh.

Jip, goed dat je vrijdag langs mag komen :*
Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:17:22 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130056360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:

[..]

Aan de instabiliteit van bekken zelf is niet veel te doen, die verweekt nou eenmaal, het probleem is vaak de spieren die eromheen zitten. Die gaan extra hard werken (maar helaas niet altijd even effectief) om de instabiliteit van je bekken op te vangen. De spanning in je spieren die voel je soms als stijfheid of pijn. Een fysio kan je daar oefeningen voor geven, massage op doen en gerichte tips geven voor jou situatie. Ik zou er gewoon een consult aan wagen. Je hoeft niet gelijk in behandeling als het mee te vallen
Hmm..ik ga er dan toch maar eens achteraan :Y Kan sowieso geen kwaad! Thanks :)
pi_130056382
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef Sull het volgende:

[..]

Ohw wat naar! Dat is echt niet leuk! En wanneer wou je het bekend gaan maken? Daar zou ik ook mega van balen, hoe goed bedoeld het misschien ook is. :*

Spewey, kan de dietiste ook niets meer voor je doen om de bel onder controle te krijgen?
Nee, ik eet al het minimum aan koolhydraten en bijna suikervrij en omdat ik onvoorspelbaar piek, wil de endocrinoloog ook niet nog meer insuline voor te schrijven, ene dag eet ik iets en dan is het na 1.5 uur netjes 5.8 oid en de volgende dag eet ik hetzelfde en dan prik ik 9.2.
Gister ben ik voor het eerst vergeten insuline voor de lunch te spuiten en prikte ik 1.5 later 6.6, het is gewoon heel bizar.
Dank voor het meedenken :*

Sorry voor m'n geklaag, ik vind dat de LLM's maar moeten gaan bevallen, wordt het topic een stuk leuker van :D
pi_130056979
Spewey :* Hang in there!

Kimpossible, dat verwacht je ook niet van je opa! Ik ga er tzt gewoon maar weer bij iedereen expliciet en persoonlijk bij zeggen dat het niet op Facebook hoeft :o
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:44:55 #61
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130057337
KP! :o Wat stom!
Wij hebben het gister en eergister (eerder dan we wilden) verteld aan ouders + helft van de zussen, maar er toen ook duidelijk bij gezegd dat ze het niet op facebook moeten zetten. Voelen ze zich wel even beledigd "alsof wij dat zouden doen" maar liever dat dan dat iedereen het nu al weet. Zoals in dat andere topic ook al gezegd volgensmij, stom dat we het er nu allemaal zo bij moeten zetten met al die social media...

pi_130057453
ja wij hebben het er ook duidelijk bijgezegd
wel hip hoor..een opa op facebook :)
pi_130057888
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Sull het volgende:

[..]

Dit inderdaad! Bij mij behandelde ze m'n houding, en masseerde m'n spieren en banden om die wat te laten ontspannen. Dat is wat idd de pijn veroorzaakt. Probleem bij mij zijn vooral de banden, en die zijn wat lastig te behandelen, maar het heeft me tot op heden wel wat verlichting gebracht.

Bevallen wil ik ook wel!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:01:38 #64
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130057942
Het nadeel van de sociale media inderdaad. Krijg de man niet te pakken en het feit dat we ze hier nadrukkelijk op gewezen hebben maakt het alleen maar erger. Zucht.

Heerlijk dat ik even van me af kan mopperen. Als de echo maandag goed is willen we het wel langzaam gaan delen, maar nu nog ff niet..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130058204
Kim wat vervelend als mensen het bekend maken voor dat je er zelf aan toe bent. :*
pi_130063562
Hier ondanks waarschuwingen twee keer slechte ervaring vwb vertellen. Volgende keer hoort iedereen t écht pas als kind 18 is. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130063754
Oh hormoon momentje: de imps & elfs bestelling is binnen! *O* lief klein schattig. O+

Jammer dat er geen reet van klopt. Groen pakje ipv blauw. Dat soort dingen. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130063785
:W

Ik kom hier nog even afscheid nemen! We zitten op dag 6 van de kraamzorg, de borstvoeding komt goed op gang nu, en ik voel me met de dag beter(nadeel: ik doe soms wat teveel).

Na mijn eerste bevalling was deze hemels. Het ging snel, ik ben thuis bevallen, en mijn vriend en ik vormden een fantastisch team waardoor ik er vol vertrouwen in ben gegaan, en ook eigenlijk nauwelijks in paniek ben geraakt toen het echt pijn ging doen. Mijn vriend heeft haar aangepakt en aan mij gegeven. O+

Ik zie dat de rest nog niet bevallen is, hou vol, en veel succes!

Hier nog even een fotootje, wil je de naam weten, stuur dan even een pm. De foto wil ik straks weghalen, dus niet quoten svp. (sorry voor de grote foto, probeer het zo even aan te passen)

en weg.....

[ Bericht 6% gewijzigd door laiveneertiekje op 14-08-2013 20:16:23 ]
pi_130063820
KP :* !

Momo leeeeuk!! O+. Groen is het nieuwe blauw, wist je dat nog niet :')
♥ J & S
pi_130063977
Laiv, wat geweldig! *O*
Ben hartstikke blij voor jullie, en hopelijk tot snel!

En ik wil graag een PM met de naam :).
pi_130064039
Aah Laiv! Wat een scheet.. Lekker genieten :*
♥ J & S
pi_130064141
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef klaprooss het volgende:
KP :* !

Momo leeeeuk!! O+. Groen is het nieuwe blauw, wist je dat nog niet :')
I must have missed that memo }:|

Laiv mag ik een pb met naam van t dotje? O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:07:42 #73
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130064170
Oh wat in laiverd!
pi_130064297
Laiv wat een moppie! en wat fijn dat de bevalling zo goed is verlopen.
pi_130064341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef DJMomo het volgende:
Oh hormoon momentje: de imps & elfs bestelling is binnen! *O* lief klein schattig. O+

Jammer dat er geen reet van klopt. Groen pakje ipv blauw. Dat soort dingen. -O-
Ohnee! De mijnes moet nog komen!

Laiv, wat een schatje! En wat een leuk pakje O+
pi_130064453
Limone, het meeste was wel goed hoor. Had me alleen zo op dat grijze pak verheugd, en die is nu zo anders... En dat groen sloeg helemaal nergens op! (Maar jij had vást geen blauw besteld!) De appeltjes romper is O+ net als t vestje...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130064586
L'tiekje wat een mooie dame hebben jullie gemaakt O+
Ik las vervelend nieuws over haar opa. Sommige mensen kunnen echt hun mond niet houden.

Voor de rest lees ik vanavond even bij.
pi_130064790
Even een *O* voor alle goede echo's, kloppende hartjes en lekkende tieten!

Vervelend Spewey, ik hoop dat je over 2 weken beter nieuws krijgt.

Hier heeft gelukkig niemand zich nog versproken op fb.

Vandaag nog 3 weken voor de eerste echo, dat duurt echt nog 600 jaar oO<
pi_130064837
Oh en ik zag ook nog een mooie baby voorbij komen O+
pi_130065125
Laiv wat een plaatje jouw mooie dochter! je klinkt erg gelukkig, genieten saampjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')