SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 14-08-2013 13:11:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt de Flevohof?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in Walibi voor het eerst gezoend (ik was 7)
SPT / [Bodybuilding] #386 Roids aus Polenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kan je je schema's eens posten?
yes zag het voorbij komen, thanks!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #386 Roids aus Polen
ok papaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:37 schreef CarbonC het volgende:
Een bagger TT is 1 ding, geen nieuwe gymchick kan echt niet. Dus zoek een nieuwe op.
Mogelijke bronnen/inspiratiemateriaal:
B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2
B&H / Gespierde / atletische meisjes
http://forum.dutchbodybui(...)beeldlichaam-203168/
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, hier is een goede gymchick;
[ afbeelding ]
Is dat fanta?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, hier is een goede gymchick;
[ afbeelding ]
Ja we weten allemaal wie het is. Maar het is een crackhore.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:11 schreef no1uknow het volgende:
kom op die chick moeten jullie wel kunnen herkennen en kijk ook ff in de spoiler
Fajah Lourens?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:11 schreef no1uknow het volgende:
kom op die chick moeten jullie wel kunnen herkennen en kijk ook ff in de spoiler
Hey lieffie..heb je al ontbijt gemaakt?quote:
Ik kan wel even snel een bak kwark pakken. Nog steeds last van je blessure dus?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey lieffie..heb je al ontbijt gemaakt?
Ik rammel maar mijn poot doet te pijn om naar de keuken te lopen.
Ik heb kwark, bosbessen en aardbeien in de fridge. Evenals rijstwafels met kipfilet of volkoren brood met een eitje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan wel even snel een bak kwark pakken. Nog steeds last van je blessure dus?
gadverdamme man 1 hapje en ik moet al bijna kotsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Beach het volgende:
[..]
's Ochtends, 's middags en 's avonds 500 gram.
en terecht lijkt me als meizje kaolo vies als er een paar van die brilsmurfen op zolders aan het geilen zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #6 Met gratis advies
De tent is dicht.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb kwark, bosbessen en aardbeien in de fridge. Evenals rijstwafels met kipfilet of volkoren brood met een eitje.Rolstoel lenen van de kruisvereniging, dan kan je rollen zonder fatty te hoeven zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn gurl, hoe lang kan je zonder trainen? Wanneer moet je die oefeningen voor de keuring kunnen?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dit inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef Beach het volgende:
Zijn manier van discussievoeren is altijd wel leuk om te lezen.
Dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het is ook gewoon echt een kuttopic, maarja ook als je ziet dat die josti Paultjuhh de originele TS is..
Alle dames lekker naar bevestiging zoeken van een stel FA-ers op een internetforum
Zolang ze maar foto's posten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het is ook gewoon echt een kuttopic, maarja ook als je ziet dat die josti Paultjuhh de originele TS is..
Alle dames lekker naar bevestiging zoeken van een stel FA-ers op een internetforum
Kluns.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef no1uknow het volgende:
hahaha panzerwausje heeft eigenhandig dat topic gesloopt, hulde
Vast omdat het topic in KPD, keldertje ofzo staat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Cake-Man het volgende:
ik krijg van iemand fok link in dm maar er staat je heb geen toegang hoe komt dit
Je hebt KPD rechten. Van wie kreeg je die link?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Cake-Man het volgende:
is gew link van fok zelf geen andere site
Ik wacht nog steeds op een fotosoep van een frikandel in een Fantaflesje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil even on the record gaan en zeggen dat jullie mij nooit hoeven te nomineren voor een fok!babe verkiezing oid.
Ik snap dat jullie het goed bedoelen en ik snap ook waarom maar doe maar niet.
FANTADELLE.
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
haha heb mijn krukken gelukkig. nog. Uhm 1 maand denk ik voordat ik full beastmode kan gaan en 16 oktober iig 2,7km/12 min rennen,20 push ups in 2 min (quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Rolstoel lenen van de kruisvereniging, dan kan je rollen zonder fatty te hoeven zijn
Damn gurl, hoe lang kan je zonder trainen? Wanneer moet je die oefeningen voor de keuring kunnen?
hahah ga ik niet zeggequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt KPD rechten. Van wie kreeg je die link?
Alleen dat rennen is een uitdaging de rest stelt niks voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha heb mijn krukken gelukkig. nog. Uhm 1 maand denk ik voordat ik full beastmode kan gaan en 16 oktober iig 2,7km/12 min rennen,20 push ups in 2 min (), 30 situps in 2 min (
), zwemmen met pak en houten wapen, stormbaan.
Is dit echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha heb mijn krukken gelukkig. nog. Uhm 1 maand denk ik voordat ik full beastmode kan gaan en 16 oktober iig 2,7km/12 min rennen,20 push ups in 2 min (), 30 situps in 2 min (
Zelfs ik kan dat nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en ik vergeet het marsen nog met ammunitie, gebrek aan slaap , eten uit blikjes, En alles zonder echt rust.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dit echt?wat een aanfluiting
Er gaat maar 10% door( al zijn de meeste een stel downiez)... je moet je wel echt voorbereiden.quote:
Maar denk dat de meeste afvallen bij het psychologisch onderzoek, niet op die zaken die jij noemdequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er gaat maar 10% door( al zijn de meeste een stel downiez)... je moet je wel echt voorbereiden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en ik vergeet het marsen nog met ammunitie, gebrek aan slaap , eten uit blikjes, En alles zonder echt rust.
Maar dat vet is ze wel kwijt straks.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:14 schreef Beach het volgende:
[..]cardio, slecht eten, weinig slaap. Daar gaan je gains fantatsjik.
Ja collega van me zat in Bosnië, die heeft 3 maanden lang alleen koud kunnen douchen, zonder electriciteit gezeten en het enige wat ze aten was gekookte macaroni zonder saus en een beetje broccoli.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en ik vergeet het marsen nog met ammunitie, gebrek aan slaap , eten uit blikjes, En alles zonder echt rust.
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig een zo'n situatie zouden willen plaatsen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja collega van me zat in Bosnië, die heeft 3 maanden lang alleen koud kunnen douchen, zonder electriciteit gezeten en het enige wat ze aten was gekookte macaroni zonder saus en een beetje broccoli.
En dan ook nog de hele dag rondlopen met het gevoel dat je op elk moment geraakt kunt worden door een kogel.
No thanks Jeff. Maarja, iemand moet het doen.
loller @ fanta die denkt dat ze op een soort sportkamp gaat met buffe gemillimeterde bois voor het uitkiezen en om te gangbangenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja collega van me zat in Bosnië, die heeft 3 maanden lang alleen koud kunnen douchen, zonder electriciteit gezeten en het enige wat ze aten was gekookte macaroni zonder saus en een beetje broccoli.
En dan ook nog de hele dag rondlopen met het gevoel dat je op elk moment geraakt kunt worden door een kogel.
No thanks Jeff. Maarja, iemand moet het doen.
Nee want kennismakingsdagen is een soort van voorselectie waar ze puur kijken of je fysiek wel geschikt bent. Als je die haalt krijg je een certificaat welk 1 jaar geldig is. Daarmee kun je solliciteren voor de functie van Soldaat Infanterie Luchtmobiel. Daarna krijg je weer testen waaronder psychologisch, cognitief, medisch etc.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar denk dat de meeste afvallen bij het psychologisch onderzoek, niet op die zaken die jij noemdekan het mis hebben hoor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
loller @ fanta die denkt dat ze op een soort sportkamp gaat met buffe gemillimeterde bois voor het uitkiezen en om te gangbangen
Klinkt logisch. Succesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee want kennismakingsdagen is een soort van voorselectie waar ze puur kijken of je fysiek wel geschikt bent. Als je die haalt krijg je een certificaat welk 1 jaar geldig is. Daarmee kun je solliciteren voor de functie van Soldaat Infanterie Luchtmobiel. Daarna krijg je weer testen waaronder psychologisch, cognitief, medisch etc.
Het is te duur om iedereen psychologisch/medisch te onderzoeken, vandaar dat ze beginnen met relatief goedkope selectiemethodes zoals de kennismakingsdagen in Schaarsbergen.
Hier een impressie.
Klopt, maar die gast is wel een baas. Wel respect voor hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig een zo'n situatie zouden willen plaatsen.
Probeer je dan maar niet voor te stellen wat er door die hoofdjes van die maagd-downies gaat gedurende de tijd dat ze bij Fanta zijn (m.u.v. hun moeder zijn ze ws. nog niet eerder zo dicht bij een vrouw geweest).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
loller @ fanta die denkt dat ze op een soort sportkamp gaat met buffe gemillimeterde bois voor het uitkiezen en om te gangbangen
Dank allemaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?
Jongens kom op meer stemmen!!!
Dit lijkt mij wel een aardige ganbang voor jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niet mijn kopje thee, dankuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel een aardige ganbang voor jou.
[ afbeelding ]
Geloof me..ze zullen eerder denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Probeer je dan maar niet voor te stellen wat er door die hoofdjes van die maagd-downies gaat gedurende de tijd dat ze bij Fanta zijn (m.u.v. hun moeder zijn ze ws. nog niet eerder zo dicht bij een vrouw geweest).
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geloof me..ze zullen eerder denken.
''Vrouwen horen niet bij luchtmobiel''.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef Fanta-stick het volgende:
ONZ / Carbon''papa''-C adoratietopic
Dat zwemmen is voor een hoop ook nog een hele opgave. Moet je ook nog een bepaalde afstand onderwater halen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat dus. Daarom raad ik je aan om te zorgen dat je 3000m+ op de coopertest loopt. Als vrouw moet je jezelf dubbel zo hard bewijzen. Ook bij het kader, want die denken alleen maar 'oh daar hebben we er weer zo eentje, die maken we even een kopje kleiner 'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geloof me..ze zullen eerder denken.
''Vrouwen horen niet bij luchtmobiel''.
Geen idee, ik denk van wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zwemmen is voor een hoop ook nog een hele opgave. Moet je ook nog een bepaalde afstand onderwater halen?
Dankjewel voor je tipsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Daarom raad ik je aan om te zorgen dat je 3000m+ op de coopertest loopt. Als vrouw moet je jezelf dubbel zo hard bewijzen. Ook bij het kader, want die denken alleen maar 'oh daar hebben we er weer zo eentje, die maken we even een kopje kleiner '
Meid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:10 schreef Snakey het volgende:
Godver, ik wist niet wat ik zou eten, dus heb ik maar 6 eieren in de pan gehusseld, rijst en bonen én wat sambal, alles door de war gooien en gaan. Voor ik een hap op had had m'n vrouw al geproefd, die zei dat er nog wat sambal in moest....
Ik zweet me de tering van de sambal nu. De trut.![]()
[/hoogtepunt van de dag]
Top momentje uit de lama'squote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk van wel.
Trouwens.
Dat is dan ook de eerste en de laatstequote:
Tot de 25 blanke vrouwen daarboven asian. Die blijven beter geconserveerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet later sowieso een niet-nederlandse als vrouw. Al is het maar voor het eten.
inddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is dan ook de eerste en de laatste
Ze ziet dr daar wel fucking heet uit, beter dan tegenwoordig imho.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet later sowieso een niet-nederlandse als vrouw. Al is het maar voor het eten.
Wilt ze niet. Je genes zullen uitsterven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij later wel goed voor mij kan zorgen. Hoe ben je met kinderen?
Maar ze weet wel van bb af en zal dus goed eten voor 'm maken --> forever gainsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wilt ze niet. Je genes zullen uitsterven.
quote:Je bent nu aan het chatten !
Jij: hallon alberto hier
Onbekende:Hey
Onbekende:Sanne
Jij: hallo sanne
Onbekende:Hier
Jij: daar
Onbekende:Hoi haaha
Jij: hahahaah grappig hje dit
Onbekende:Haha
Jij: haha
Jij: hoe gaat t??
Onbekende:Hoe oud ben je
Onbekende:Goed
Jij: ik ben 20 jaar jij??
Onbekende:18
Onbekende::)
Jij:
Onbekende:Maar ben je echt 20 of lieg je
Jij: ik lieg niet
Onbekende:Want er zijn best wel mens wat liegen
Onbekende:Okee
Jij: wist je dat de kipfilet voor op brood echt fokking duur is bij de appie
Onbekende:Haha
Jij: ik meen t!!
Onbekende:Ik ga naar de plus meestal
Jij: heb ik hier niet
Onbekende:Dat kan ja
Jij: klopt
Onbekende:Hoe zie je uit en je gedrag?
Jij: beetje stekeltjes enz ik denk 1.80 en ben wel is op tv geweest hihi :$
Onbekende:Ik heb blond haar krullen blauwe ogen
Jij: ik ben een onderzoeker, een ebettje een speurneus
Jij: en ik help graag anderen
Onbekende:Ben nog nooit op tv
Onbekende:Geweest hahah
Jij: ik heb btje blauw/bruine ogen
Onbekende:Iedereen zegt altijd dat ik behulpzaam ben hahan
Onbekende:hahah
Onbekende:En druk
Jij: goed hoor
Jij: heb je geen pilletjes dan daarvor
Onbekende:Hey
Jij: hey??
Onbekende:Hahaah
Onbekende:Ja oeps
Jij: ok geeft nie
Onbekende:Ik klikte op zon stomme reclame en toen d8 ik dat ik een nieuwe chat had
Onbekende:Perongelik
Onbekende:* perongeluk
Onbekende:Ben je er nog
Jij: ooh ok
Jij: dat dat kan in nederland gekke reclame enzow
www.chatlokaal.nlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een leuke game verveel me kapot
Zit 15 minuten lang op je hand totdat ie numb wordt en ga fappen. They call it the Stranger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.teagames.com/games/funkytruckquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef ChesterPerry het volgende:
bedoel gwn zon pc game als call of duty
de sims beestenboelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Europa Universalis 4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
er wordt niet gehaptquote:Onbekende:Wat doe je hierop
Onbekende:gewoon vraagje
Jij: beetje chatten gwn voor de garp
Onbekende:Ja. Ik ook
Jij: ok
Onbekende:Soms zeg ik Gewoon
Onbekende:Heey
Onbekende:En dan is het zon rare
Onbekende:En danZe
Onbekende:Zegt die ik zoek een meisje om mee te cammdn
Jij: ja met1 tieten kijken enso willen ze
Onbekende:Jakes
Onbekende:Smeerlappe
Jij: ja gvd niet normaal
Onbekende:Of een keer
Onbekende:Zie ik Hey meisje hier
Onbekende:Toen zij die zo neuken ?
Onbekende:Ik zo
Onbekende:Voor de grsp
Onbekende:* grap
Onbekende:Doe ff normaal ik ben een kind van 11
Onbekende:Vieze
Onbekende:Hahaah
Jij: hahahahwhhahahahahweissmannhahahaha
voeg toe danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef no1uknow het volgende:
Onbekende:Anders geef me je app
the troll is strong with this one
Smeer je in met vaseline en doe net alsof je een slak bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Smeer je in met vaseline en doe net alsof je een slak bent.
GTA V PC (herfst), bevestigd door NVIDIA.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef ChesterPerry het volgende:
word sws grof jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GTA V PC (herfst), bevestigd door NVIDIA.
geen zin vandaag morgen denk ik welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
ga naar de fckng gym toe dangamen is voor skinnyfat ecto's
Wel eerst een hondendrol opscheppen met krantenpapier en dan in de fik steken natuurlijk. Ik weet dat geen amateur bent wat betreft belletje druk, maar zo heb je de schijn wel tegen je gappie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef seto het volgende:
bij iemand aanbellen en dan kk hard wegrennen
epic trollen irl vriend
Gta V is enige reden om een console te overwegen. Maar daar gaat gym-time onder lijden vrees ik. Tegen die tijd ga im zorgen dat ik paar maanden ziektewet heb, lekker hele dagen GTA spelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GTA V PC (herfst), bevestigd door NVIDIA.
gamen is fckng vetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
ga naar de fckng gym toe dangamen is voor skinnyfat ecto's
deze man weetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel eerst een hondendrol opscheppen met krantenpapier en dan in de fik steken natuurlijk. Ik weet dat geen amateur bent wat betreft belletje druk, maar zo heb je de schijn wel tegen je gappie.
hahah die heb ik wel es gedaan toen ik klein was 10 jaar ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef seto het volgende:
bij iemand aanbellen en dan kk hard wegrennen
epic trollen irl vriend
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man was wow aan het spelen toen hij gevraagd werd voor man of steel is hij ook skinnyfatje???je liegt nu gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef seto het volgende:
[..]
deze keer niet eens
http://www.huffingtonpost(...)video_n_3400821.html
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man was wow aan het spelen toen hij gevraagd werd voor man of steel is hij ook skinnyfatje???vroeger in de oertijd zag iedereen zo eruit volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Laten we zeggen dat ik tante ben van 2 neefjes en 2 nichtjes (altijd vragen of ik vliegtuigje met ze wil doen en neem ze wel eens mee naar de dierentuin/zwembad oid) en ik hun ook adoreer. En de neefjes van een vriendin, maar met eentje heb ik altijd goede gesprekken over ying en yang en cartoons maar hij heeft een grote fantasie. Maar kids van anderen mogen opbokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij later wel goed voor mij kan zorgen. Hoe ben je met kinderen?
ik geef het een paar weken voordat je een ylod krijgt met een 2ehands fatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:10 schreef ChesterPerry het volgende:
is een ps3 80gb voor 99 duur of word ik opgelicht?
Ik ga ongelimiteerd buffelen en daarna mezelf klemzuipen met NL - Portugal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef seto het volgende:
wie gaan er vanavond nog meer pindarotsjes halen
nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga ongelimiteerd buffelen en daarna mezelf klemzuipen met NL - Portugal.
wat is ylod?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ik geef het een paar weken voordat je een ylod krijgt met een 2ehands fat
heeft ie behalve een brake ook een gaspedaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:36 schreef Cake-Man het volgende:
ik heb nog wel 1 ps3 te koop dm me jale brake alles
is gew jale brake heeft me neef gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
heeft ie behalve een brake ook een gaspedaal
wie is dezequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:28 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
swa bosa kaba g dat was en is een grenade.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel een 8/10 in die before foto ook al lijkt ze op Putin.
Hoezo was? Beetje een vogelhoofd maar ziet er verder prima uit hoor. Lijkt een beetje op zo'n Russische chick die bij me in de klas zat en allemaal fetish fotoshoot deed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
swa bosa kaba g dat was en is een grenade.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
swa bosa kaba g dat was en is een grenade.
Kan haar myspace niet meer vinden, daar stonden veel pics. En ze gebruikt altijd van die gare gothic namen dus geen idee hoe ik haar kan vinden. Maar zoek op Facebook as we speak.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef seto het volgende:
je kan natuurlijk niet zoiets zeggen zonder een link achter te laten sapje
Dan kan je hier op Fok! je lol op!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
![]()
Ik heb wel een soort fascinatie voor vreemde mensen.
Ja, nee ik bedoel niet autisten en borderliners of junkies van 16.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan je hier op Fok! je lol op!
Hahahah, nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
val je ook op vrouwen die getekend zijn door het leven en denk je dan dat jij ze wel op het rechte pad krijgt?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
val je ook op vrouwen die getekend zijn
Lekkerste beef komt van Maccie Dee. Ju weet!quote:
stuur dmquote:
Waarom zit die vrouw op de achtergrond op straat te poepen, en kijkt de rest hiernaar?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
sry meet is alleen voor seto, awesome, etha, jmf, carbonc, vms, fanta en ik.
Fuck em wij houden onze eigen fissa.quote:
Ik wil een meet met Abed, lijkt me lachequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fuck em wij houden onze eigen fissa.
Bishes gunna be errywurr.
Merk dat fruitsap eigenlijk bijna alleen maar carbs zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
Elke dag 300kcal open hebben die je in principe op kunt vullen met 100% carbs.
Brb elke dag chocolade, snoep, ijs, whatever.
ulgh jellyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt en slechter voor je tanden dan cola.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Merk dat fruitsap eigenlijk bijna alleen maar carbs zijn
Morgen camping 3 lowlandsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Beef and beer-meet. Wanneer en waar?
Ik zou er een shake van makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah maand lang 2600kcals gegeten en alleen maar afgevallenquote:
Een cholade ijs shake/chocolade milkshake klinkt wel nice. Snoep hoeft er dan niet per se doorheenquote:
Oh ja brb 1600 kcal onderhoudquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah maand lang 2600kcals gegeten en alleen maar afgevallen. Nu maar naar 3k gegaan. 1 ei per dag extra en omdat ik toch al aan m'n macro's zit 300kcal aan bagger.
[..]
Een cholade ijs shake/chocolade milkshake klinkt wel nice. Snoep hoeft er dan niet per se doorheen.
Ja dat is lastig, als je dan af wil vallen en je gaat crap eten kun je wel heel weinig hebben. Maarja, wel eens in de zoveel tijd een cheat day om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh ja brb 1600 kcal onderhoud
Als je chrome hebt: open een tabblad met google afbeeldingen. Ga weer naar je foto (dus deze op FOK!) en sleep hem in dat tabblad. Dan zoekt hij waar hij vandaan komt/afbeeldingen wat er een beetje op lijken. Shannon Courtney heet ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan haar myspace niet meer vinden, daar stonden veel pics. En ze gebruikt altijd van die gare gothic namen dus geen idee hoe ik haar kan vinden. Maar zoek op Facebook as we speak.
Dan zou ik met om 12:00 al klaar zijn voor de rest van de dagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd idd, maar dan wordt er meer op kleur of naam gezocht denk ik. Dus de kans dat ik haar dan tegenkom is erg kleinquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Als je chrome hebt: open een tabblad met google afbeeldingen. Ga weer naar je foto (dus deze op FOK!) en sleep hem in dat tabblad. Dan zoekt hij waar hij vandaan komt/afbeeldingen wat er een beetje op lijken. Shannon Courtney heet ze.
Geen idee wat ik hier doe als dieet club lid maar ik vind het altijd wel leuk om mee te lezen hier.
Die naam die ik had was goed, toch? Ik kwam in ieder geval uit op "Shannon Courtney before and after" in de zoekbalk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd idd, maar dan wordt er meer op kleur of naam gezocht denk ik. Dus de kans dat ik haar dan tegenkom is erg klein.
Ja snap je mn rage somsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou ik met om 12:00 al klaar zijn voor de rest van de dag
Klopt ja, dat kwam bij mij ook naar voren. En kreeg ook nog een andere foto van haar en wat gevangenenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Die naam die ik had was goed, toch? Ik kwam in ieder geval uit op "Shannon Courtney before and after" in de zoekbalk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad. Onderhoud is 3200 hier...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou ik met om 12:00 al klaar zijn voor de rest van de dag
damn, zo'n chick is mn streef!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef THEFXR het volgende:
dubbel lekker:
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeeldidamn ng ]
ja hé, zelfs girlcrush op deze is okquote:
Dit is ook de meest Oppertofste draad van heel fok! gwoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Als je chrome hebt: open een tabblad met google afbeeldingen. Ga weer naar je foto (dus deze op FOK!) en sleep hem in dat tabblad. Dan zoekt hij waar hij vandaan komt/afbeeldingen wat er een beetje op lijken. Shannon Courtney heet ze.
Geen idee wat ik hier doe als dieet club lid maar ik vind het altijd wel leuk om mee te lezen hier.
ik zou hem zo tussen leggenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zal ook wat porn posten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Panz, wat is dit man, fok relatie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas ideaal, onbeperkt schranzen en niemand die er wat van zegt.
Sinds ik de meest perfecte ribs ooit heb gegeten kan ik niet meer enthousiast worden van andere ribs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet kunnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Panz, wat is dit man, fok relatie?
Aww.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik de meest perfecte ribs ooit heb gegeten kan ik niet meer enthousiast worden van andere ribs.
Beetje zoals met etha en andere boys![]()
![]()
![]()
In tijden dat ik onder onderhoud eet is dit inderdaad echt vieze porno voor me. Echt Sasha Grey kaliber porn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef ChesterPerry het volgende:
als je dat al porn qua eten vind
Je zeker, maar wel snel gegaan zeg..had je niet zoiets van we zijn jong, rustig aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet kunnen.
[..]
Aww.Maar check die eieren dan.
Dat is wel een beste garnituur idd, is dit in NL??quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet kunnen.
[..]
echte USSR Gym..quote:
Giana Micheals. Nuff said.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In tijden dat ik onder onderhoud eet is dit inderdaad echt vieze porno voor me. Echt Sasha Grey kaliber porn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Waar is dit? Ga JB even verleiden met wat ribs in haar cut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet kunnen.
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Giana Micheals. Nuff said.zij is vies man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
welke?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Giana Micheals. Nuff said.Skin Diamond kan ik ook wel waarderen, zonde van dat kapsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de piercings.
En de tats.
Maar verder![]()
Ben jij eigenlijk uberhaupt wel hetero¿quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef seto het volgende:
ze zijn allebei viez
wat een heerlijk nummer
Mijn smaak steekt soms wat af van de rest hier. (lees: de rest heeft poep in de ogen)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem aan Gianna Michaels, want die in je spoiler is sowieso niet vies.
hoe meer ik naar filmpjes van klokov kijk hoe meer ik begin te twijfelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk uberhaupt wel hetero¿
Hijs verlieft op zn barbell. Douwt tie elke avond in zijn butt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk uberhaupt wel hetero¿
skin diamond.quote:
hoe dan ook we zullen je altijd accepteren hier in de gymquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
hoe meer ik naar filmpjes van klokov kijk hoe meer ik begin te twijfelen
Yankee Doodle!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou per direct niet meer cool. Eigen schuld. Je hebt het er zelf naar gemaakt gappie.quote:
In mijn newb tijd proberen te bulken met zo'n ontbijt zonder calorieen verder bij te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
z=b = byzz i.p.v. zyzzquote:
ja togquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fuck em wij houden onze eigen fissa.
Bishes gunna be errywurr.
Ik moet je complimenteren met het consequent kut zijn. Geen enkele grappige of goede post glipt er bij jou door in een moment van zwakte of zo. Structureel nikszeggend. Ik zie nog liever lijm drogen dan dat ik jouw posthistory lees. Nogmaals, mijn petje af.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moet je complimenteren met het consequent kut zijn. Geen enkele grappige of goede post glipt er bij jou door in een moment van zwakte of zo. Structureel nikszeggend. Ik zie nog liever lijm drogen dan dat ik jouw posthistory lees. Nogmaals, mijn petje af.
niet van die dure woorden gebruike hahah je denk zeker ik ben slim voor jezelfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moet je complimenteren met het consequent kut zijn. Geen enkele grappige of goede post glipt er bij jou door in een moment van zwakte of zo. Structureel nikszeggend. Ik zie nog liever lijm drogen dan dat ik jouw posthistory lees. Nogmaals, mijn petje af.
Zieke bootcamp in russia aan het zetten samen met edwinNL onder leiding van klokov met juice als waterquote:
Spoel die smerige, lelijke, aanstootgevende Gilles de la Tourette kutkop van je door de plee en gauw eens.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Spoel die smerige, lelijke, aanstootgevende Gilles de la Tourette kutkop van je door de plee en gauw eens.
Zeg het eens Betha.quote:
en dan zeg je tegen mij dat ik geen goeie posts heb doe normaal zo doe ik toch ook niet scheldequote:
Alsof je dat niet kan handlen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ok, die smiley maakt het quite gay.
lompehork is toch beetje gay hahah sukkeltje is die jonge ecth waarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ok, die smiley maakt het quite gay.
Ben je een siameesje? Zit er een kutkop aan je kutkop vast?quote:
wie is lapoquote:
Je nickname alleen alquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
lompehork is toch beetje gay hahah sukkeltje is die jonge ecth waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |