Hete papa.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat is in godsnaam een papi chulo?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Zoals jullie weten is er pas uitgekomen dat mijn papi-chulo gewoon op FOK! zit. Dit naar aanleiding van wat relletjes over mijn vermeende naaktfoto's van toen ik nog een 16 jarig hertje was.
Hij houdt mij sindsdien in de gaten, maar dat maakt niet uit want het is keigezellig!
Daarbij is hij ook eens tantoebuff en lift meer dan alle BB-ers bij elkaar. Hij is geliefd om zijn posts waarin hij iets van 4 topics terug quote, zijn white-knight acties en nog veel meer.
Deze man is de zoon van Zeus,broer van Hercules en Vader van de Esthetiek.
[ afbeelding ]
En jongens..... stem op hem!
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?
Niet meer nee. Maar laten we eerst eens afwachten wat Big Remy over anderhalve maand op de Mr. O gaat doen. Ik denk dat ie 3e of 4e wordt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef McNulty het volgende:
Carbon kan niet tippen aan Big Ramy
[ afbeelding ]
Ze spreken gewoon Spaans hoor met je ''puerto ricaans''quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
het puerto ricaans voor 'mac daddy".
sorry, dat ga ik niet aanbidden, dat mag ik niet van mijn god.
=> het was zolderkamerinternetwijsheidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze spreken gewoon Spaans hoor met je ''puerto ricaans''
Puta.
ik typ alleen maar over wat in de link stond die ik kreeg, sorryquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze spreken gewoon Spaans hoor met je ''puerto ricaans''
Puta.
nee, het kwam uit urban dictionaryquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
=> het was zolderkamerinternetwijsheid
Ga eens naar buiten en leer het echte leven kennen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik typ alleen maar over wat in de link stond die ik kreeg, sorry
het kwam ook nog uit de link die jij me gaf, zie ik nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten en leer het echte leven kennen.
Verder: zelf lezen/nadenken is niet verboden.
Je moet in ieder geval doen alsof je zelf alles weet en meegemaakt hebt. Dit was wel een erg duidelijke zolderkamer-internet-opzoek-actie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, het kwam uit urban dictionary
of is dat juist zolderkamerinternetwijsheid?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het kwam ook nog uit de link die jij me gaf, zie ik nu
tsk tsk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval doen alsof je zelf alles weet en meegemaakt hebt. Dit was wel een erg duidelijke zolderkamer-internet-opzoek-actie.
Vertel dan eens wat meer over jezelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
sorry, ik verveel me. ik zal jullie topic verder niet verkloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Klavots het volgende:
Hoe zien die mensen er uit als ze bejaard zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |