quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Kimberleys_ het volgende:
Je eigen status en foto's liken op fb.. Ligt het aan mij dat ik dat zo vreemd vind, of is het normaal?
Je eigen Facebook status liken is ongeveer net zo triest als jezelf een zuigzoen geven met de stofzuigerslang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Kimberleys_ het volgende:
Je eigen status en foto's liken op fb.. Ligt het aan mij dat ik dat zo vreemd vind, of is het normaal?
DW457 vindt dit leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Je eigen Facebook status liken is ongeveer net zo triest als jezelf een zuigzoen geven met de stofzuigerslang.
En dan vervolgens die likes weer liken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:38 schreef Jumparound het volgende:
dat mis ik wel op facebook, likes liken
Schijnt een grote behoefte aan te zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:38 schreef Jumparound het volgende:
dat mis ik wel op facebook, likes liken
inderdaad: http://www.speld.nl/2012/(...)ook-likes-voor-echo/quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Schijnt een grote behoefte aan te zijn
http://www.speld.nl/2013/(...)et-like-like-button/
DW457 vindt reactie van Detroit leukquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef Detroit het volgende:
Detroit vindt de opmerking van DW457 leuk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Je eigen Facebook status liken is ongeveer net zo triest als jezelf een zuigzoen geven met de stofzuigerslang.
Afhaalchinees en 2 anderen vinden dit leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dit item is gedeeld door maily.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Afhaalchinees en 2 anderen vinden dit leuk.
dat vind ik leukquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij dit leuk vindt1!
Prenatale impopulariteit! Geniaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
inderdaad: http://www.speld.nl/2012/(...)ook-likes-voor-echo/
Als ik me niet vergis is dat een scene uit een film.quote:
Bijna. Het komt van decampagne 'Every 15 minutes' waarbij wordt gewaarschuwd voor rijden onder invloed. Bij de campagne worden ook ongelukken nagebootst, en deze foto is daar gemaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat een scene uit een film.
of je vraagt facebook die smiley er in te painten, staat zo een stuk beterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef A.Jensen het volgende:
Zo moeilijk is het niet.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk! Dit is de ultieme smiley!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of je vraagt facebook die smiley er in te painten, staat zo een stuk beter
Zo te zien zat ze op een schietstoel, want de auto heeft niets geramd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef kami124 het volgende:
[..]
Zo te zien was ze haar gordel vergeten om te doen, tjsa dan krijg je dat.
Mmmh nu je het zegtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo te zien zat ze op een schietstoel, want de auto heeft niets geramd.
extreem hard achteruit geaccelereerd...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo te zien zat ze op een schietstoel, want de auto heeft niets geramd.
Iemand deelde al een linkje: dit is een reconstructie, deel van een campagne tegen rijden onder invloed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef kami124 het volgende:
[..]
Mmmh nu je het zegt. Als je de foto nog wat verder analyseert zie je dat er nog meer vage dingen op staan.
- De auto erachter is wel helemaal in de prak :S (of is dat een sloop die daarachter ligt ofzo)
- Er staan allemaal huilende mensen om een lijk, terwijl ze dat normaal wel eerst bergen en andere proberen ze het eerst te reanimeren lijkt me.
- Het nummerbord is niet goed leesbaar.
Idd gelezen in de Volkskrantquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Prenatale impopulariteit! Geniaal
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ze d'r eigen gezicht erin gesoept
Knappe vrouw hoor dat zie je directquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, smaken verschillen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Knappe vrouw hoor dat zie je direct
Dacht even dat de eerste foto Bart de Graaf wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |