Ik vraag me vooral af waarom hij 6 keer de lul is.quote:
Biogenesis clinicquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom hij 6 keer de lul is.
Had hij daar een band mee?quote:
quote:Odesnik, 27, was banned for two years in 2010 after trying to import human growth hormone (HGH), an anabolic agent used by drug cheats, into Australia.
quote:Odesniks name appears in the records for 2009, 2010 and 2011 but Odesnik has denied being a client of Bosch and added: I have never purchased HGH nor any other illegal/banned substances from any person.
Deco was natuurlijk sowieso al aardig op leeftijdquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef VreemdeEend het volgende:
Je kan er na een minidopingschorsing ook achter komen dat je het niveau niet aankan zonder hulp en dan maar definitief gaat stoppen, of hij is natuurlijk opnieuw gepakt wat ook zou kunnen zo tijdens het seizoen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195144
Dit inderdaad. Denk niet dat hij er door Fluminense op is aangesproken. Misschien alleen op dat hij stom was om zich te laten betrappenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Deco was natuurlijk sowieso al aardig op leeftijd
Bartoli is gewoon clean.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)toli_twijfelt__.html
Iemand suggereerde het hier al eerder, maar dit klinkt een heel klein beetje als "ik moet een paar maanden wachten vanwege een verkeerde plas maar ik doe net alsof ik stop".
Lehmannquote:Lehmann: doping soms toestaan
Toegevoegd: woensdag 28 aug 2013, 18:41
Update: woensdag 28 aug 2013, 18:44
Oud-voetballer Jens Lehmann vindt dat doping in bepaalde gevallen toegestaan moet worden. Dat zegt hij woensdag in het Duitse weekblad Bild.
Lehmann, de voormalige doelman van onder meer Schalke 04, Borussia Dortmund, Arsenal en het Duitse nationale elftal, vindt dat middelen die helpen bij het herstel van blessures vrijgegeven kunnen worden.
"Iedere professionele atleet probeert het maximaal haalbare uit zijn lichaam te halen om zo competitief mogelijk te zijn", aldus Lehmann, "of dat nu legaal of illegaal is volgens de voorschriften van het wereldantidopingbureau (WADA)".
Volgens Lehmann zou er daarom een discussie gevoerd moeten worden om professionele sporters toe te staan doping te gebruiken als ze geblesseerd zijn. "Zo geef je ze de kans om zo snel mogelijk fit te worden en met hun sport geld te verdienen."
Niet alle middelen moeten worden toegestaan, vindt Lehmann. "Als het voordelen op langere termijn oplevert, moet men het uitsluiten."
daarom is Robben elke keer weer geblesseerd, herstel dmv steroiden en dan is het weefsel niet 100% en daar ga je weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lehmann
Voetbal
Denken dat hier geen misbruik van wordt gemaakt
Ik neem aan dat je daarvoor een heel bewijsdossier daarvoor thuis hebt liggen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom is Robben elke keer weer geblesseerd, herstel dmv steroiden en dan is het weefsel niet 100% en daar ga je weer.
nee, we zijn niet in de rechtbankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarvoor een heel bewijsdossier daarvoor thuis hebt liggen?
Je zegt het met zoveel zekerheid alsof je het zelf toedient.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, we zijn niet in de rechtbank
ok, ik vermoed dat bij robben, met zijn kale koppie waar Pappa nog een haardos heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je zegt het met zoveel zekerheid alsof je het zelf toedient.
Volgens mij was dat omdat je pezen minder doorbloed worden dan je spieren. Je spieren worden in een rotvaart sterker/dikker, maar je pezen kunnen deze aanpassingen niet zo snel bijbenen waardoor je op termijn last van je pezen kunt krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarvoor een heel bewijsdossier daarvoor thuis hebt liggen?
Misschien is dit leerzaam om door te lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je zegt het met zoveel zekerheid alsof je het zelf toedient.
dat is ook zo, je pezen en banden kunnen zich niet snel genoeg aan de spierherstel/groei aanpassen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat je pezen minder doorbloed worden dan je spieren. Je spieren worden in een rotvaart sterker/dikker, maar je pezen kunnen deze aanpassingen niet zo snel bijbenen waardoor je op termijn last van je pezen kunt krijgen
In een docu werd er ook eens gesugereerd dat Ronaldo hier last van had tijdens zijn periode bij PSV.
Alsof ik dat nog nooit door zou hebben gelezen..tsjeez.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Misschien is dit leerzaam om door te lezen
http://www.4dfoot.com/201(...)y-years-of-evidence/
steek je handen maar in het vuur, dat hij geen doping pakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog nooit door zou hebben gelezen..tsjeez.
Heb ik ergens gezegd dat Robben geen doping gebruikt? Ik heb werkelijk geen idee waar je dat in gelezen zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
steek je handen maar in het vuur, dat hij geen doping pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |