quote:
irriterenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
op 99999 zetten, puur om arcee te ergeren.
Goed punt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
irriteren
Maar ik weet zeker dat Swets dat niet doet. Daar is onze Arcee veel te aardig voor.
Minder dan 500.000 posts hebben.quote:
quote:
Nee hoor, we hebben een enorme dubbele standaard, voornamelijk gebaseerd op vriendjespolitiekquote:
Vriendjes en Kreaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben een enorme dubbele standaard, voornamelijk gebaseerd op vriendjespolitiek.
Eeehh, ja, de term "vriendjes" is vrij ruim te interpreterenquote:
Hoax, fokkers hebben geen vrienden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben een enorme dubbele standaard, voornamelijk gebaseerd op vriendjespolitiek.
quote:
Jullie zitten beide lekker in elkaars kontje he, waar 1 reactie genoeg is reageren ze beidequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, moblo alleen in de mijnequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten beide lekker in elkaars kontje he, waar 1 reactie genoeg is reageren ze beide![]()
quote:
Dat kan helemaal niet tegerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten beide lekker in elkaars kontje he
Had je dan niet beter thuis kunnen blijven? Lijkt mij goedkoper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit in slagharen, m'n kinderen te entertainen...
Heerlijk burgerlijk. Zit je daar gezellig in zo'n huisje/tipi?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit in slagharen, m'n kinderen te entertainen...
nee ik ben vanuit voorthuizen, vanaf mijn eigen stacaravan om half 9 in de auto gestapt en hierheen gereden met een tas met krentenbollen en pakjes wickyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heerlijk burgerlijk. Zit je daar gezellig in zo'n huisje/tipi?
Golden Retriever erbij, Volvo station op de oprit, helemaal leuk, helemaal gezellig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heerlijk burgerlijk. Zit je daar gezellig in zo'n huisje/tipi?
2 en een kwart kind niet vergeten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Golden Retriever erbij, Volvo station op de oprit, helemaal leuk, helemaal gezellig.
's Avonds gezellig RTL4 kijken, blikje Schultenbräu erbij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
6 keer per dag facebook updates met fotos van de kids...
Uiteraard, want die zijn zoooooo leuk!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
6 keer per dag facebook updates met fotos van de kids...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |