quote:
irriterenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
op 99999 zetten, puur om arcee te ergeren.
Goed punt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
irriteren
Maar ik weet zeker dat Swets dat niet doet. Daar is onze Arcee veel te aardig voor.
Minder dan 500.000 posts hebben.quote:
quote:
Nee hoor, we hebben een enorme dubbele standaard, voornamelijk gebaseerd op vriendjespolitiekquote:
Vriendjes en Kreaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben een enorme dubbele standaard, voornamelijk gebaseerd op vriendjespolitiek.
Eeehh, ja, de term "vriendjes" is vrij ruim te interpreterenquote:
Hoax, fokkers hebben geen vrienden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben een enorme dubbele standaard, voornamelijk gebaseerd op vriendjespolitiek.
quote:
Jullie zitten beide lekker in elkaars kontje he, waar 1 reactie genoeg is reageren ze beidequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, moblo alleen in de mijnequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten beide lekker in elkaars kontje he, waar 1 reactie genoeg is reageren ze beide![]()
quote:
Dat kan helemaal niet tegerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten beide lekker in elkaars kontje he
Had je dan niet beter thuis kunnen blijven? Lijkt mij goedkoper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit in slagharen, m'n kinderen te entertainen...
Heerlijk burgerlijk. Zit je daar gezellig in zo'n huisje/tipi?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit in slagharen, m'n kinderen te entertainen...
nee ik ben vanuit voorthuizen, vanaf mijn eigen stacaravan om half 9 in de auto gestapt en hierheen gereden met een tas met krentenbollen en pakjes wickyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heerlijk burgerlijk. Zit je daar gezellig in zo'n huisje/tipi?
Golden Retriever erbij, Volvo station op de oprit, helemaal leuk, helemaal gezellig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heerlijk burgerlijk. Zit je daar gezellig in zo'n huisje/tipi?
2 en een kwart kind niet vergeten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Golden Retriever erbij, Volvo station op de oprit, helemaal leuk, helemaal gezellig.
's Avonds gezellig RTL4 kijken, blikje Schultenbräu erbij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
6 keer per dag facebook updates met fotos van de kids...
Uiteraard, want die zijn zoooooo leuk!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
6 keer per dag facebook updates met fotos van de kids...
En na hart van Nederland..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
's Avonds gezellig RTL4 kijken, blikje Schultenbräu erbij.
Morgen is er immers weer een dag om knakworsten te eten en Schultenbräu te drinken op je witte plastic stoel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
En na hart van Nederland..
[ afbeelding ]
zegt de man die als beroep burger in zijn FoBo heeft staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen is er immers weer een dag om knakworsten te eten en Schultenbräu te drinken op je witte plastic stoel.
Want alles wat in een fotoboek staat is waar en ongelogen, immers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
zegt de man die als beroep burger in zijn FoBo heeft staan
Ha, burger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Want alles wat in een fotoboek staat is waar en ongelogen, immers.
Ja, wie wil er nu geen 2.1 kind en een tipi in slagharen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al klopt dat wel, het is allemaal kinnesinne natuurlijk.
oe, oe, oe, ik weet het, ik weet het!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nu geen 2.1 kind en een tipi in slagharen.
Je vergeet nog de Golden Retriever en Volvo station.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, wie wil er nu geen 2.1 kind en een tipi in slagharen.
MoBlo weer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oe, oe, oe, ik weet het, ik weet het!!!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Golden Retriever en Volvo station.
ik heb een kat en een Dacia Dusterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Golden Retriever en Volvo station.
Mijn oprechte deelneming.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb een kat en een Dacia Duster
Shockingly affordable! Die kat dan, hè.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat bereikt als burgerman inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
al met al, terwijl jullie de spot drijven met Swets zijn met spruitjeslucht doordrenkte burgelijkheid, cruist hij door dit topic wel rustig naar de 100,000 posts
wel met trekhaak voor de sleurhut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
En er past makkelijk 2.1 kind en een krat schultenbrau in.
hij heeft een vaste hut;quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel met trekhaak voor de sleurhut?
quote:vanaf mijn eigen stacaravan
dan ga er ik er vanuit dat hij wel een aanhangwagentje heeft voor de pakken Douwe Egberts en de zakken piepers die mee moeten naar de hutquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hij heeft een vaste hut;
[..]
Douwe Egberts, doe maar duur. Jij gebruikt zeker ook drielaags toiletpapier voor je gevoelige poepertje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
dan ga er ik er vanuit dat hij wel een aanhangwagentje heeft voor de pakken Douwe Egberts en de zakken piepers die mee moeten naar de hut
absoluut..!! in the land down under kennen we geen crisisquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Douwe Egberts, doe maar duur. Jij gebruikt zeker ook drielaags toiletpapier voor je gevoelige poepertje?
Geen kopknikkend hondje op de autoplank ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wel zo'n gehaakte wc-rol houderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen kopknikkend hondje op de autoplank ?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
En er past makkelijk 2.1 kind en een krat schultenbrau in.
En een bordje boven de deur met :quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel zo'n gehaakte wc-rol houder
Is dat van Velsen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén van de 2.1 kinderen.
Verre familie.quote:
Als je zulke korte beentjes hebt lijkt alles al snel ver natuurlijk.quote:
verre dingen verdwijnen dan juist snel achter de horizon..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je zulke korte beentjes hebt lijkt alles al snel ver natuurlijk.
Eerder hoog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je zulke korte beentjes hebt lijkt alles al snel ver natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |