Wat? Als dat de vertaling van de annubukkake is dan spreekt het de theorie van de holle aarde niet tegen.quote:
Het spreekt geen enkele theorie tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef jogy het volgende:
Wat? Als dat de vertaling van de annubukkake is dan spreekt het de theorie van de holle aarde niet tegen.
In de Bijbel hebben ze ook vertaalfouten gemaakt destijds omdat sommige woorden in het latijns niet direct te vertalen waren. Als dat ook zo is met iets als de anunaki dat de aanduiding voor 'naar' ook 'in' kan betekenen geeft het het originele woord een heel andere context. Nu je het zegt is 'naar' ook een goed voorbeeld van een woord die meerdere dingen kan betekenen, afhankelijk van de context.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het spreekt geen enkele theorie tegen
Het maakt die theorie evenmin logisch.
& om van "(van) Hemel Naar Aarde" tot "(van) Hemel IN Aarde" te komen moet je nogal een sprong maken, die wederom niets met logica te maken heeft.
Of de hel is verzonnen om mensen maar niet te diep te laten gravenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien wonen wij nu wel in het 'hemelrijk' op de surface, en zijn hun de aarde ingetrokken oid.
Misschien zijn we hier wel geplaatst door een stel zelfbewuste vissen die FTL techniek beheersen omdat we niet op onze thuiswereld pasten zonder kiewen. En misschien is de zon eigenlijk een grote TL lamp die aan en uit kan. En misschien is er een onzichtbaar ras wezens dat in een symbiose met ons leeft, iets wat wij als gevoelens en gedachten ervaren en is de dood de overgang naar die wezens. Of misschien zijn we eigenlijk allemaal appels.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien wonen wij nu wel in het 'hemelrijk' op de surface, en zijn hun de aarde ingetrokken oid.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Of de hel is verzonnen om mensen maar niet te diep te laten graven.
En:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien zijn we hier wel geplaatst door een stel zelfbewuste vissen die FTL techniek beheersen omdat we niet op onze thuiswereld pasten zonder kiewen. En misschien is de zon eigenlijk een grote TL lamp die aan en uit kan. En misschien is er een onzichtbaar ras wezens dat in een symbiose met ons leeft, iets wat wij als gevoelens en gedachten ervaren en is de dood de overgang naar die wezens. Of misschien zijn we eigenlijk allemaal appels.
Als we dit nou gewoon volhouden en blijven zeggen kunnen mafkezen over honderden jaren misschien topics openen over deze bullshit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]. Als je daar nog wat volhardende en millennia oude legendes voor kan vinden ben ik je eerste fan, want dat klinkt wel tof
.
Wie weet!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als we dit nou gewoon volhouden en blijven zeggen kunnen mafkezen over honderden jaren misschien topics openen over deze bullshit.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:19 schreef Baws het volgende:
Zo, meneer heeft vanavond ook Total Recall gekeken.
Nogal een grijs gebied, dat hele annunaki gedoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]Geweldig dit. Maar waarom staat dit topic dan in TRU en niet gewoon in BNW?
Kleine verbetering, gezien het topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:46 schreef jogy het volgende:
Nogal een grijs gebied, dat hele annunaki gedoe.. Het zijn buitenBINNENaardse wezens (TRU) die eventueel de gehele wereld onder hun controle hebben (BNW). Lastig dus.
Op zich wel een goed punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kleine verbetering, gezien het topic
soortgelijk topic staat al in BNWquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Nogal een grijs gebied, dat hele annunaki gedoe.. Het zijn buitenaardse wezens (TRU) die eventueel de gehele wereld onder hun controle hebben (BNW). Lastig dus.
Ja de anunaki werden na een ruimteoorlog op aarde geworpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat als de an una ki nooit deze planeet hebben gebruikt voor hun genetische experimenten, maar wij op de 'surface' van deze planeet zijn gezet als een exteriore kweektuin terwijl hun in de aarde wonen, het is immers logischer om IN een planeet te wonen dan er op gezien kometen en radiatie etc, ongeacht dat dat minimaal is op aarde.
Wat als dit de reden is dat de nasa en bigelow de laatste tijd zo hard bezig zijn om een gigantisch ruimtestation te bouwen, omdat ze snel van de planeet af willen.
Wat denken jullie hierover?
Haha dan lopen ze straks met vissenkoppen op hun hoofd xDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]. Als je daar nog wat volhardende en millennia oude legendes voor kan vinden ben ik je eerste fan, want dat klinkt wel tof
.
Interessant verklaring. Heb je ook bewijs van dat de aarde hol is. Graag ook bronnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:41 schreef wytdyk het volgende:
[..]
Ja de anunaki werden na een ruimteoorlog op aarde geworpen.
Ze wonen nu in de holle aarde. De aarde is niet massief maar hol, en in het midden bevindt zich een plasmabol (deze veroorzaakt de zwaartekracht). De grey wonen aan de binnenkant van de aardkorst en door de plasmabol hebben ze eeuwig schemerlicht (de plasmabol geeft zwak plasmalicht af). Vanwege het geringe licht hebben ze ook van die grote grijze ogen (vangt meer licht op). Greys zul je ook nooit in het daglicht treffen maar altijd in het donker/schemerdonker.
Aan de polen bevinden zich openingen waar de grey met hun ufo's in en uitvliegen.
YOU SHALL NOT PASS!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:26 schreef maxburger het volgende:
Ik ben een infiltrant vanuit midden-aarde. Omdat ik dit gemeld heb zal ik nu moeten verdwijnen. Gegroet, korstbewoner.
Die bestaan toch al?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Haha dan lopen ze straks met vissenkoppen op hun hoofd xD
oh... wacht..
het zijn ook gevallen engelen :pquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
typo, ik bedoelde an una ki en dat is geen verbastering maar hoe het geschreven staat, het is sumerisch voor an=hemel una=naar ki=aarde. Ik heb overigens oude civilisaties en polytheismen gestudeerd.
Ik geloof verder niet in nibiru.
an una ki, hemel naar aarde, dat is sumerisch, anu is anubis, an is tevens de oppergod van de sumeriërs; de god van de hemelen, twee verschillende goden verder.quote:Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
het zijn ook gevallen engelen :p
Was het niet anu naki? anu was een god
Wiki zegt dat het "die van koninklijken bloede" betekent.
?quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
an una ki, hemel naar aarde, dat is sumerisch, anu is anubis, an is tevens de oppergod van de sumeriërs; de god van de hemelen, twee verschillende goden verder.
Ja bespaard me weer.quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef R0N1N het volgende:
edit:
* ik zie 't al. Manke kwam met anu naki. (als alternatieve spelling voor - In uw nakie)
Ja, maar niet alles. Zoals: Wat heeft Anubis er nu weer mee te maken ?quote:
argumentum ad verecundiamquote:Ik ben trouwens nogal geleerd in dit onderwerp overigens. Jaren zeer serieus (pre?)historische polytheismen gestudeerd, tevens enuma elish maar ook mahabharata.
Ten onrechte is een insinuatie.quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles. Zoals: Wat heeft Anubis er nu weer mee te maken ?
[..]
argumentum ad verecundiam
autoriteitsdrogreden - Het zich (ten onrechte) beroepen op eigen deskundigheid of gezag ter ondersteuning van een standpunt.
Nee, het is een voorwaarde, om een drogreden te zijn.quote:
Ik ben niet een volger van sitchin noch van von daniken, nibiru interreseert me totaal niet en marduk was een zoon van enki. (tevens nebuchadnezzar, ook wel lucifer)quote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef R0N1N het volgende:
Waar ik me dan ook wel lichtelijk over verwonder, je gelooft wel in het bestaan van de Anunnaki, maar verder niet in het bestaan van Marduk/Nibiru ???
Waar komen ze dan vandaan ?
?quote:Is dat niet gewoon 'cherrypicking' ?
mijn 'these' is niet consistent met wat ik geloof, het is een wat als. Je kunt ook zeggen wat als god bestaat zoals hij in de bijbel neergeschreven is, dat zegt nog niet dat je er in geloofd.quote:Je 'these' is sowieso strijdig met de TT overigens.
Als wij hier: op de 'surface' van deze planeet zijn gezet als een exteriore kweektuin
- door een ondergronds levend ras (aards of niet ? ) - IS dit dus wel onze (thuis) planeet. Het is alleen niet ons eigendom, maar dat is het sowieso niet. (al denken en handelen velen van wel)
We lopen op een gigantisch ruimtestation trouwens, een levend ecosysteem hebbend ruimtestation, praktisch gezien.quote:Bovendien zou er dan een potentieel dominantere levensvorm 'op' aarde zijn, wat verder niets veranderd als ze zich volledig afzijdig houden (of nagenoeg. Om de 'verhalen' nog 1 promille credit te geven) Dan leven ze letterlijk en figuurlijk in een andere wereld.
& wat moeten we dan met een "gigantisch" (erg relatief gezien) ruimtestation ?
Enkele tientallen kilometers boven de aarde zweven in een verzameling oversized aluminium tandpasta tubes omringd door een vacuum, straling en gebrek aan zwaartekracht.
Ok. ...quote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben niet een volger van sitchin noch van von daniken, nibiru interreseert me totaal niet en marduk was een zoon van enki. (tevens nebuchadnezzar, ook wel lucifer)
Nee, al goed. Je gaat niet uit van Sitchin als basis. Daar leek het wel op.quote:?
Ik zou zo ver willen gaan als dat je these uberhaubt niet consistent is. (Net als die bijbelse god btwquote:mijn 'these' is niet consistent met wat ik geloof, het is een wat als. Je kunt ook zeggen wat als god bestaat zoals hij in de bijbel neergeschreven is, dat zegt nog niet dat je er in geloofd.
Klopt.quote:We lopen op een gigantisch ruimtestation trouwens, een levend ecosysteem hebbend ruimtestation, praktisch gezien.
Ja, maar dan nog ...quote:
wat het ook is, niet echt een fijn geluidquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Of de hel is verzonnen om mensen maar niet te diep te laten graven.
En:
Hmm, vaag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat het ook is, niet echt een fijn geluid
Hier:quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Je zit hier niet in een belangrijke politieke discussie fyi, dit was maar een idee, niet een thesis maar een what if.
Noem je het zelf toch echt een hypothese. Heb het al afgezwakt tot een these, wat het ook al niet echt is, vandaar dat ik het tussen aanhalingstekens zette.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:
<snip>
Dit is overigens niet een bewijs van mijn theorie, en mijn theorie is niet een opvatting maar een hypothese.
Een thesis is een te verdedigen stelling, hypotetisch is een 'veronderstelling.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:44 schreef R0N1N het volgende:
Als doorgeleerd op het onderwerp kun je toch wel een wat betere stelling verzinnen ?
& antwoord geven op relevante zaken uit je 'what if' ?
Kappen met wat ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Een thesis is een te verdedigen stelling, hypotetisch is een 'veronderstelling.
Nu kappen aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |