Nee? Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:19 schreef Baws het volgende:
Zo, meneer heeft vanavond ook Total Recall gekeken.
Ben je er ooit geweest?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:24 schreef Dibble het volgende:
Je kunt niet in de aarde wonen omdat na een paar kilometer de druk en hitte ondraaglijk worden. De kern is massief. Met daaromheen een mantel uit enkele lagen wat bestaat uit vloeibaar gesteente en metalen.
[ afbeelding ]
Misschien omdat de diepste mijn ter wereld, 3km , al een temperatuur bereikt van 50 graden celcius op zijn eindpunt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest?
Je weet dat er heel veel ondergrondse tunnels en ruimtes zijn die in grote getale zijn afgezet? Waar nooit iemand komt? Tot op diepten waar nooit iemand komt? Als je je al bedenkt dat we nog nooit op het diepste punt van de zeeën zijn geweest...
kom terugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:26 schreef maxburger het volgende:
Ik ben een infiltrant vanuit midden-aarde. Omdat ik dit gemeld heb zal ik nu moeten verdwijnen. Gegroet, korstbewoner.
In 1960 al op het diepste punt van de Marianentrog anders. En James Cameron is er vrij recent ook nog geweest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Marianentrogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je je al bedenkt dat we nog nooit op het diepste punt van de zeeën zijn geweest...
Uh, nee, want op een planeet heb je zon en regen om je gewassen te laten groeien, in een planeet heb je dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
het is immers logischer om IN een planeet te wonen dan er op
Wie zegt dat ze niet resistent zijn tegen hogere temperaturen dan wij? Er bestaat genoeg leven op de planeet dat resistenter is tegen hoge en lage temperaturen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Misschien omdat de diepste mijn ter wereld, 3km , al een temperatuur bereikt van 50 graden celcius op zijn eindpunt.
De die holbewoners zullen dan vast een supergevanceerde airco hebben of isolatie hebben aangelegt zodat ze niet gefrituurd worden. Mochten ze zo slim zijn om dit te kunnen. Waarom jezelf verbergen en niet naar het oppervlak komen?
Wie zegt dat ze die gewassen nodig hebben? Er zijn in de vs ook ondergrondse steden waar ook voedsel gemaakt word, dat terzijde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Uh, nee, want op een planeet heb je zon en regen om je gewassen te laten groeien, in een planeet heb je dat niet.
Op alleen champignons kun je niet overleven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die gewassen nodig hebben? Er zijn in de vs ook ondergrondse steden waar ook voedsel gemaakt word, dat terzijde.
Wie is je, hoe weet jij nu waar de an uni ki op overleven? Mischien hoeven ze uberhaupt niet te eten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Op alleen champignons kun je niet overleven.
En misschien wordt de achterkant van de maan bevolkt door paarse olifantenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wie is je, hoe weet jij nu waar de an uni ki op overleven? Mischien hoeven ze uberhaupt niet te eten.
Je zou natuurlijk wel minder diep in de aardkorst kunnen wonen. Hoewel me dat, itt. TS mening, niet logisch lijkt. Je hebt immers het licht en de dampkring nodig. Tenzij we praten over een totaal andere levensvorm die uit levensvormen die aan de oppervlakte geëvolueerd waren ontstaan is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Misschien omdat de diepste mijn ter wereld, 3km , al een temperatuur bereikt van 50 graden celcius op zijn eindpunt.
De die holbewoners zullen dan vast een supergevanceerde airco hebben of isolatie hebben aangelegt zodat ze niet gefrituurd worden. Mochten ze zo slim zijn om dit te kunnen. Waarom jezelf verbergen en niet naar het oppervlak komen?
Op 26 maart 2012 is regisseur James Cameron teruggekeerd van een afdaling tot 10.898 meter dieptequote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest?
Je weet dat er heel veel ondergrondse tunnels en ruimtes zijn die in grote getale zijn afgezet? Waar nooit iemand komt? Tot op diepten waar nooit iemand komt? Als je je al bedenkt dat we nog nooit op het diepste punt van de zeeën zijn geweest...
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En misschien wordt de achterkant van de maan bevolkt door paarse olifanten
Na-tuur-kun-de.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |