Snelwandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef borisz het volgende:
Kortom. Nu wel met NLtijden.
06:30 50km Race Walk M Final
07:30 Hammer Throw W Qualification A
08:40 5000m W Round 1
08:25 Long Jump M Qualification A+B
08:35 1500m M Round 1
09:10 Hammer Throw W Q B
Zit er ook weer klaar voor. Fucking 50 kilometer hard wandelen.quote:
Wel snelwandelen nu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:04 schreef Szura het volgende:
Wtf is dit voor onzin, geen atletiek vanavond
Dichtbijspringen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:03 schreef Redefine het volgende:
Wat is eigenlijk de limiet om in de finale bij het verspringen te komen? Die zal wel niet zo heel hoog liggen, want dan haalt niemand dat. Of leggen ze die op 8.20, die door twee man gehaald wordt en gaan de tien anderen met de verste sprongen daarna door![]()
Sowieso kunnen ze het tegenwoordig beter minder verspringen noemen, want deze discipline is al jaren dramatisch
Bij zulke onderdelen is het altijd "over de limiet of de beste 12"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:03 schreef Redefine het volgende:
Wat is eigenlijk de limiet om in de finale bij het verspringen te komen? Die zal wel niet zo heel hoog liggen, want dan haalt niemand dat. Of leggen ze die op 8.20, die door twee man gehaald wordt en gaan de tien anderen met de verste sprongen daarna door![]()
Sowieso kunnen ze het tegenwoordig beter minder verspringen noemen, want deze discipline is al jaren dramatisch
Dan zat ik al dichter bij de limiet (10 cm) dan dat het merendeel zal komenquote:
Ook een goede. Of gewoon Springen.quote:
Heeft het toch wel lastig, hopen dat ze niet totaal in gaat storten, dan moet het wel lukken.quote:
Ruim gehaald dus, nog sneller dan de winnaar van de vorige serie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft het toch wel lastig, hopen dat ze niet totaal in gaat storten, dan moet het wel lukken.
Volgens mij was ze prima op de hoogte van die 16:03, want ik zag weinig verkramping of zo, misschien dus zelfs wat 'gespaard'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:17 schreef TheArt het volgende:
Goed werk Susan.
Oh wat te vroeg gezegd, ze moet er nu af, maar gaat de finale ruim halen.
Mocht dat zo zijn dan doet ze het prima. Zou natuurlijk ideaal zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij was ze prima op de hoogte van die 16:03, want ik zag weinig verkramping of zo, misschien dus zelfs wat 'gespaard'.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:24 schreef TheArt het volgende:
Sophie Duarte eruit. Is ze weer geflikt
Gezien de laatste jaren zou er dan nog een 10-15 cm bij moeten komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:41 schreef TheArt het volgende:
Gaisah begint met 7.89. Dat is oke als openingssprong. Gedeeld 6e over de 2 groepen na de eerste sprong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Mazouzi
Ik geloof er nu al geen ruk vanWel een lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef pullup het volgende:
Ze leek nog wel ontspannen over de finish te komen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij was ze prima op de hoogte van die 16:03, want ik zag weinig verkramping of zo, misschien dus zelfs wat 'gespaard'.
Ja dusquote:Susan Kuijken liep woensdagochtend “joggend” naar de finale van de 5000 meter. ‘Ik ging er nog net een beetje van zweten”, lachte ze.
Kuijken liep in de tweede serie met tien andere atletes en wist dat ze met een tijd van 16.03 als een van de tijdsnelsten door zou zijn. ‘Maar het is een WK en je wilt geen risico nemen. Dus ben ik gewoon meegegaan met de eersten. Ik liep ook wel lekker en verzuurde helemaal niet.’
Alleen in de laatste kilometer besloot ze niet meer te versnellen. Ze kwam als zevende over de finish in 15.34,31 en dat was nog altijd sneller dan de eerste atlete in de andere serie, de Keniaanse Mercy Cherono. Meseret Defar won de serie met Kuijken in 15.22,94.
Atletiekweek
Dat gold zeker voor de eerste serie. Haantjes!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:57 schreef DeeBee het volgende:
Slim van Kuijken, die sprint vooraan was echt nergens goed voor inderdaad.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:13 schreef knnth het volgende:
Gelukkig heeft Gaisah de finale gehaald![]()
Meerquote:
minder ver, hij had 7, 87.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Godver, Rutherford 2 cm verder dan Gaisah
Ik zag het alquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De commentator rekent Gaisah ook alvast in de finale
Oh ja, ik had 7.85 in m'n hoofdquote:
Ik wil net zeggen, jij hebt iets verkeerds in je hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, ik had 7.85 in m'n hoofd
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
jij hebt iets verkeerds in je hoofd.
Rustig maar, hij staat nog steeds 11e.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, Li kan er nog over, dan is Gaisah eruit.
Ja door die 2e sprong, gelukkig maar, want die brengt hem in de finale.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rustig maar, hij staat nog steeds 11e.
Lijkt me heel sterk dat de Albanees er voorbij gaatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Chinees ook verder, hij staat nu precies twaalfde.
Het is nu toch ook voorbij? Alleen Da Silva nog met een poging, maar die had al verder gesprongen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Chinees ook verder, hij staat nu precies twaalfde.
Smajlaj had het theoretisch nog kunnen doen, maar doet het nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nu toch ook voorbij? Alleen Da Silva nog met een poging, maar die had al verder gesprongen.
Correct.quote:
Als je met "zijn" Gaisah bedoelt, jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
zag dat nummer 13 dezelfde afstand heeft. Omdat zijn tweede resultaatsprong beter is, is die door?
Beter dan met een foto van Berlusconiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:38 schreef heywoodu het volgende:
Dat meisje in het publiek met een shirt met grote foto van Poetin
Lood om oud ijzer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter dan met een foto van Berlusconi
Hij gaat goehoed!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben voor de Ier bij het snelwandelen.
Toen ik pas aan het fietsen was reed ik langs iemand die aan het snelwandelen was, respect dat je dat in het openbaar durftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:56 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft gewoon een debiele sport, ik zou er niet in het openbaar voor durven trainen iig.
Lolquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen ik pas aan het fietsen was reed ik langs iemand die aan het snelwandelen was, respect dat je dat in het openbaar durft
GGD was erbij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen ik pas aan het fietsen was reed ik langs iemand die aan het snelwandelen was, respect dat je dat in het openbaar durft
Die snelwandelaars zien er anders een stuk fquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef alors het volgende:
[..]
LolZelfs nordic walking lijkt cool naast snelwandelen.
itter uit, inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die snelwandelaars zien er anders een stuk f
wattagemeter, menselijke maat is terugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:05 schreef danos het volgende:
Wat zitten die flikkers toch de hele tijd op hun klokkie te kijken?
Ik denk dat ze ook strava hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:05 schreef danos het volgende:
Wat zitten die flikkers toch de hele tijd op hun klokkie te kijken?
die pool die nu finisht niet meerquote:
Gal zal weer om de medailles kunnen strijden bij het EK dressuur in Herning, maar Totilas is nu alleen maar voor de voortplanting bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef alors het volgende:
Die reclame op Pol24 steeds, Edward Gal en Totilas![]()
Mwah, 3e worden moet echt wel lukken, en dan denk ik dat ze een prima kans hebben om als tijdsnelsten door te gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef Max23 het volgende:
Die Belgische 4x400m lopers hebben ook slecht geloot![]()
Gaan er maar 2 door per serie morgenavond. Zitten ze bij Amerika, Trinidad en Brazlië dat toch ook sterk is.
Doodzonde, ik kan er serieus boos van wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Gal zal weer om de medailles kunnen strijden bij het EK dressuur in Herning, maar Totilas is nu alleen maar voor de voortplanting bezig.
Ik zat ook net te kijken naar hun kansen als tijdsnelsten. 't zal lastig zijn met de Dominicanen (heat 1) en de Russen (heat 3), maar ik denk dat de Belgen zelfs door kunnen als ze 4e worden in hun race.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 3e worden moet echt wel lukken, en dan denk ik dat ze een prima kans hebben om als tijdsnelsten door te gaan.
Vooral de Dominicanen moeten ze makkelijk voor kunnen blijvenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:23 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Ik zat ook net te kijken naar hun kansen als tijdsnelsten. 't zal lastig zijn met de Dominicanen (heat 1) en de Russen (heat 3), maar ik denk dat de Belgen zelfs door kunnen als ze 4e worden in hun race.
Waren er nog veel kotsgevallen, mannen die niet meer op hun benen konden staan en DSQ's?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het snelwandelen gemistBewust natuurlijk.
Dat weet ik niet. Ik heb twee uur naar tell sell reclames gestaard, om mijn tijd nuttiger te besteden dan het snelwandelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren er nog veel kotsgevallen, mannen die niet meer op hun benen konden staan en DSQ's?
Net als in londen, geniaal die 50 km toen
Oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb twee uur naar tell sell reclames gestaard, om mijn tijd nuttiger te besteden dan het snelwandelen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral de Dominicanen moeten ze makkelijk voor kunnen blijven
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.
Ik citeer heywoodu even, hij zal het als fan wel weten.
[..]
Het is best grappig, maar alleen omdat het er kneuzig uit ziet, vanwege de arbitraire gele kaarten en vanwege dit:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht de afgelopen dagen 'wat een sukkels in het topic, no way dat ik snelwandelen ga kijken'. En toen pikte ik vandaag een paar minuten mee, en moest ik tóch blijven kijken..
Hey rechtsonder is die Serviër van wie z'n schoenzool geen zin meer had vandaagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is best grappig, maar alleen omdat het er kneuzig uit ziet, vanwege de arbitraire gele kaarten en vanwege dit:
[ afbeelding ]
Geniaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is best grappig, maar alleen omdat het er kneuzig uit ziet, vanwege de arbitraire gele kaarten en vanwege dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Die Frans atlete misbruikte mijn identiteit om EPO te bestellen!'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef Max23 het volgende:
Herzog ontkent de vrouw in de mailtjes te zijn![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Die Frans atlete misbruikte mijn identiteit om EPO te bestellen!'
Ja, het is echt een lachwekkend onderdeel maar goed voor je lachspieren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geniaal.
Dat snelwandelen is ook alleen maar goed voor internet meme's en gif's inderdaad, wat een genot.
Sintnicolaas en Cadee waren al aan het sightseën, die liepen rond op het Rode Plein net.
Predrag Filipovic.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hey rechtsonder is die Serviër van wie z'n schoenzool geen zin meer had vandaag
Speerwerpen, het mooiste werpnummer. Vind je dat ook ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:36 schreef heywoodu het volgende:
Zijn we weer
Pitkämäki schijnt wat geblesseerd te zijn, hopelijk haalt hij wel de finale
http://bit.ly/13m8k1Gquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:05 schreef tong80 het volgende:
Wat liep van Langen destijds op de spelen ?
Hahahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik vond het ook al zo rustig hier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef knnth het volgende:
Liggen jullie allemaal in bed? Zeker omdat er geen snelwandelen meer is?
Ik ben er al vanaf het begin bij hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef knnth het volgende:
Eh, wat dacht je van 4x400m? Gister beweerden ze ook al dat de 1500m series 9:10 begonnen ipv 8:35quote:17.05 uur: 4x100 meter (series, m)
TV stond om 8u aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef knnth het volgende:
Russische of Nederlandse tijden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
TV stond om 8u aan..
16:50 800m M Medal Ceremony
17:00 High Jump M Final
17:05 4 x 400m Relay M Round 1
17:31 Pole Vault W Medal Ceremony
17:40 Triple Jump W Final
17:45 200m W Semi-final
18:05 3000m SC W Medal Ceremony
18:20 3000m SC M Final
18:33 400m M Medal Ceremony
18:45 400m H W Final
18:49 50km W M Medal Ceremony
19:00 400m H M Final
19:07 3000m SC M Medal Ceremony
19:20 1500m W Final
NL, had ze al omgebouwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Russische of Nederlandse tjiden?
Mooi, kan ik nog redelijk wat zien.quote:
Dat laatste hoop ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef knnth het volgende:
Vanavond! Ik kijk maar om twee redenen naar de 3000m: het dansje van Kemboi en de hoop dat Mekhissi dit doet:
[ afbeelding ]
Ohja, en omdat steeplechase tof is
Is het niveau eigenlijk een beetje hoog? Bij de vrouwen had ik de indruk van niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef knnth het volgende:
Vanavond! Ik kijk maar om twee redenen naar de 3000m: het dansje van Kemboi en de hoop dat Mekhissi dit doet:
[ afbeelding ]
Ohja, en omdat steeplechase tof is
Ik voel me nog steeds niet zo lekker en er zijn geen medailleonderdelen meer s'morgens. Het is me ook allemaal wat vroeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef knnth het volgende:
Had je maar snelwandelen moeten volgen. Dan was je nu genezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet zo lekker en er zijn geen medailleonderdelen meer s'morgens. Het is me ook allemaal wat vroeg.
Youtube op met dat filmpjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:17 schreef DeeBee het volgende:
Voor de fans hier heb ik vanochtend nog even een stukje gefilmd van het magische asfalt waar het snelwandelen op plaatsvond.
En die Keniaanse baas met speerwerpen. Sowieso, Afrikanen op technische nummers.
The Vulture ook weer blij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:40 schreef heywoodu het volgende:
http://www.outsports.com/(...)ck-silver-medal-gays
Symmonds
twitter:BBCSport twitterde op donderdag 15-08-2013 om 16:36:53Russian pole vaulter Yelena Isinbayeva criticises World Athletics Champs competitors who painted their nails in support of gay people - AP. reageer retweet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef borisz het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op donderdag 15-08-2013 om 16:36:53Russian pole vaulter Yelena Isinbayeva criticises World Athletics Champs competitors who painted their nails in support of gay people - AP. reageer retweet
Allemaal gebrainwashed daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]Nu is ze toch wel een beetje in achting gedaald. Maar goed, ze zal wel al helemaal bij de Poetin doctrine horen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef borisz het volgende:
Veel Russen wel (of ze durven niet geheel onterecht niets te zeggen), maar vaak zie je toch wel dat dergelijke sporters ook wat buiten de eigen landsgrenzen kijken.quote:
quote:"If we allow to promote and do all this stuff on the street, we are very afraid about our nation because we consider ourselves like normal, standard people,'' Isinbayeva, a two-time Olympic champion, said in English. "We just live with boys with woman, woman with boys.
http://espn.go.com/olympi(...)ecries-homosexuality
Die spoort nietquote:
Mwah, de 4x100 is ook mooi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:55 schreef wimderon het volgende:
Wel [ afbeelding ] dat het WK niet eindigt met de 4x400 trouwens.
Dat Serviers en Russen anti-homo zijn is in mijn beleving gewoon compleet geen verrassing. Hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]Nu is ze toch wel een beetje in achting gedaald. Maar goed, ze zal wel al helemaal bij de Poetin doctrine horen
Maar wel redelijk voorspelbaar, gezien de 4 Jamaicanen in de finale van de 100 meter.quote:
Het is dan ook totaal geen verrassing dat veel Russen zo zijn, maar zoals ik eerder al zei, vind ik het wel opmerkelijk dat een verwesterde Rus ook nog steeds zo denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Serviers en Russen anti-homo zijn is in mijn beleving gewoon compleet geen verrassing. Hoort er gewoon bij.
Dat het achterlijk is blijft
De 4x400 gaat inderdaad wel bizar spannend worden bij de mannenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel redelijk voorspelbaar, gezien de 4 Jamaicanen in de finale van de 100 meter.
Is allemaal politiek. Isinbayeva is natuurlijk Zhurova II wat dat betreft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dan ook totaal geen verrassing dat veel Russen zo zijn, maar zoals ik eerder al zei, vind ik het wel opmerkelijk dat een verwesterde Rus ook nog steeds zo denkt.
Uiteraard is het politiek om het Russische boegbeeld van de atletiek naar voren te schuiven om zich tegen de groeiende protesten op te werpen. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder achterlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is allemaal politiek. Isinbayeva is natuurlijk Zhurova II wat dat betreft.
Klopt. Maar ik ga hier niet wakker van liggen, want ik verbaas me er niet meer over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is het politiek om het Russische boegbeeld van de atletiek naar voren te schuiven om zich tegen de groeiende protesten op te werpen. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder achterlijk.
Ik lig er ook niet wakker van, want dan zou ik nooit meer kunnen slapen, gezien al het onrecht in de wereld. Maar een reactie op een forum is niet zoveel moeitequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga hier niet wakker van liggen, want ik verbaas me er niet meer over.
Sowieso Rusland!
Zo kun je het ook zien. Is ook weinig goedpraten aan, maar alle domheid die mensen spauwen moet je in perspectief zien hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van, want dan zou ik nooit meer kunnen slapen, gezien al het onrecht in de wereld. Maar een reactie op een forum is niet zoveel moeite![]()
Ben blij dat ik nu eindelijk eens wat langer live atletiek kan zien
quote:
Ukhovquote:
Bij de NOS vinden ze het echter niet nodig om op tijd te beginnen met de live stream, die gaat pas 17.30 live. Service hèquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef borisz het volgende:
Door naar finale 4x400
Jamaica 3.00.41
GB 3.00.50
Wachtkamer
Venezuala 3.02.04
Japan 3.02.43
Nu België met 3x Borlee
Die leek in dezelfde baan te zitten als de Bahamasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Max23 het volgende:
Die eerste man van Saoedi Arabië liep ook rare lijnen
Ja sowieso.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bahama's eruit denk ik? Zelfs als Rusland DQ gaat
Totaal geen verrassing wat mij betreft. Op de individuele 400 Brown eruit in de halve finale en Williams en Millar waren zelfs bijna de langzaamsten in de series.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand Isinbayeva even van dat podium schieten?
Ze wordt straks vastgezet, omdat ze het Russische volkslied niet foutloos meezongquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand Isinbayeva even van dat podium schieten?
Dat werkte bij het snelwandelen ook prima voor Rusland.quote:
Tsja de grond rondom haar graf is niet voor niets verontreinigd grondgebiedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die records bij de vrouwen zijn ook belachelijk
En het CR van Silke Moller, die naam zegt ook voldoendequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja de grond rondom haar graf is niet voor niets verontreinigd grondgebied
Ach. Erger dan de 800 meter bij de vrouwen kan het niet. Dat record is echt belachelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het CR van Silke Moller, die naam zegt ook voldoende
Ze is dan ook een toptalent op de sprint. Wat als ze er eens fatsoenlijk op gaat trainen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef franklop het volgende:
Schippers had met haar meerkamptijd niet ver van de finale gekomen
Jelimo kwam daar toch ooit wel in de buurt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Erger dan de 800 meter bij de vrouwen kan het niet. Dat record is echt belachelijk![]()
Sowieso staan er bij de vrouwen bizar veel records al meer dan twintig jaar, zonder dat de toppers erbij in de buurt komen.
Ja, al is het nog steeds een gat. En dit is dan ook nog de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jelimo kwam daar toch ooit wel in de buurt?
Ja klopt, belachelijk record. Sowieso worden die records nooit meer gebrokenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al is het nog steeds een gat. En dit is dan ook nog de uitzondering op de regel.
Bij de NOS is het altijd het tegenovergestelde van wat ze zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef ItaloDancer het volgende:
NOS: "We blijven het hoogspringen volgen." Tot over 35 minuten
Na al deze dagen nog naar de NOS kijken is een soort zelfkastijding.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef ItaloDancer het volgende:
NOS: "We blijven het hoogspringen volgen." Tot over 35 minuten
Ik kijk op de laptop. ZDF-stream (maar dat is alleen hoogspringen) en NOS-stream.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na al deze dagen nog naar de NOS kijken is een soort zelfkastijding.
Niet alleen van Fraser in deze seriequote:
Schippers liep 22.83, was net niet goed genoeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:06 schreef ItaloDancer het volgende:
22.80 was genoeg voor finale 200m
Klopt, maar het is niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schippers liep 22.83, was net niet goed genoeg.
Ik vind brons op de zevenkamp waar ze relatief veel meer verbeteren kan niet in verhouding staan met een finale op de sprint.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet vergelijkbaar.
Kogelstoten is nog veel bizarder. Daar is de beste recente prestatie de 79e ooit, en dat is dan nog Ostapchuk. Die heeft ook nog de 130e prestatie ooit staan en de eerste daarna is Valerie Adams met de 184e plek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al is het nog steeds een gat. En dit is dan ook nog de uitzondering op de regel.
Moet wel als hij nog wil winnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas slaat 2.35 even over?
Of is er iets anders aan de hand?
wereldrecords die meer dan 10 jaar staan zijn bijna altijd belachelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kogelstoten is nog veel bizarder. Daar is de beste recente prestatie de 79e ooit, en dat is dan nog Ostapchuk. Die heeft ook nog de 130e prestatie ooit staan en de eerste daarna is Valerie Adams met de 184e plek.
En Discuswerpen ook. De beste prestatie van na 1980-1990 is volgens mij die van Perkovic van vorig jaar op de Olympische Spelen. Dat was de 263e (!) plaats op de eeuwige ranglijst
1) Ze traint als meerkampster, niet als sprintster. 2) Die 200 meter werd gelopen na een dag meerkamp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind brons op de zevenkamp waar ze relatief veel meer verbeteren kan niet in verhouding staan met een finale op de sprint.
Oh, ja, over 2.35 alleen heeft toch geen zin zie ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet wel als hij nog wil winnen
Jij denkt echt dat ze hier na training brons kan halen op een 200 meter sprint?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
1) Ze traint als meerkampster, niet als sprintster. 2) Die 200 meter werd gelopen na een dag meerkamp.
Ik ben benieuwd of die records ooit nog geschrapt gaan worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kogelstoten is nog veel bizarder. Daar is de beste recente prestatie de 79e ooit, en dat is dan nog Ostapchuk. Die heeft ook nog de 130e prestatie ooit staan en de eerste daarna is Valerie Adams met de 184e plek.
En Discuswerpen ook. De beste prestatie van na 1980-1990 is volgens mij die van Perkovic van vorig jaar op de Olympische Spelen. Dat was de 263e (!) plaats op de eeuwige ranglijst
Niet op dit WK, wel in de toekomst. Ik wil niet dat ze de meerkamp laat vallen en dat zal ze voorlopig ook niet doen, maar de potentie is er zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze hier na training brons kan halen op een 200 meter sprint?
Als haar knie het echt niet trekt moet ze dat natuurlijk doen, maar anders.. nee, ik zie er te weinig potentie in, relatief.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet op dit WK, wel in de toekomst. Ik wil niet dat ze de meerkamp laat vallen en dat zal ze voorlopig ook niet doen, maar de potentie is er zeker.
Ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen goud voor Mekhissi, altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |