Snelwandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef borisz het volgende:
Kortom. Nu wel met NLtijden.
06:30 50km Race Walk M Final
07:30 Hammer Throw W Qualification A
08:40 5000m W Round 1
08:25 Long Jump M Qualification A+B
08:35 1500m M Round 1
09:10 Hammer Throw W Q B
Zit er ook weer klaar voor. Fucking 50 kilometer hard wandelen.quote:
Wel snelwandelen nu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:04 schreef Szura het volgende:
Wtf is dit voor onzin, geen atletiek vanavond
Dichtbijspringen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:03 schreef Redefine het volgende:
Wat is eigenlijk de limiet om in de finale bij het verspringen te komen? Die zal wel niet zo heel hoog liggen, want dan haalt niemand dat. Of leggen ze die op 8.20, die door twee man gehaald wordt en gaan de tien anderen met de verste sprongen daarna door![]()
Sowieso kunnen ze het tegenwoordig beter minder verspringen noemen, want deze discipline is al jaren dramatisch
Bij zulke onderdelen is het altijd "over de limiet of de beste 12"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:03 schreef Redefine het volgende:
Wat is eigenlijk de limiet om in de finale bij het verspringen te komen? Die zal wel niet zo heel hoog liggen, want dan haalt niemand dat. Of leggen ze die op 8.20, die door twee man gehaald wordt en gaan de tien anderen met de verste sprongen daarna door![]()
Sowieso kunnen ze het tegenwoordig beter minder verspringen noemen, want deze discipline is al jaren dramatisch
Dan zat ik al dichter bij de limiet (10 cm) dan dat het merendeel zal komenquote:
Ook een goede. Of gewoon Springen.quote:
Heeft het toch wel lastig, hopen dat ze niet totaal in gaat storten, dan moet het wel lukken.quote:
Ruim gehaald dus, nog sneller dan de winnaar van de vorige serie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft het toch wel lastig, hopen dat ze niet totaal in gaat storten, dan moet het wel lukken.
Volgens mij was ze prima op de hoogte van die 16:03, want ik zag weinig verkramping of zo, misschien dus zelfs wat 'gespaard'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:17 schreef TheArt het volgende:
Goed werk Susan.
Oh wat te vroeg gezegd, ze moet er nu af, maar gaat de finale ruim halen.
Mocht dat zo zijn dan doet ze het prima. Zou natuurlijk ideaal zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij was ze prima op de hoogte van die 16:03, want ik zag weinig verkramping of zo, misschien dus zelfs wat 'gespaard'.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:24 schreef TheArt het volgende:
Sophie Duarte eruit. Is ze weer geflikt
Gezien de laatste jaren zou er dan nog een 10-15 cm bij moeten komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:41 schreef TheArt het volgende:
Gaisah begint met 7.89. Dat is oke als openingssprong. Gedeeld 6e over de 2 groepen na de eerste sprong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Mazouzi
Ik geloof er nu al geen ruk vanWel een lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef pullup het volgende:
Ze leek nog wel ontspannen over de finish te komen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij was ze prima op de hoogte van die 16:03, want ik zag weinig verkramping of zo, misschien dus zelfs wat 'gespaard'.
Ja dusquote:Susan Kuijken liep woensdagochtend “joggend” naar de finale van de 5000 meter. ‘Ik ging er nog net een beetje van zweten”, lachte ze.
Kuijken liep in de tweede serie met tien andere atletes en wist dat ze met een tijd van 16.03 als een van de tijdsnelsten door zou zijn. ‘Maar het is een WK en je wilt geen risico nemen. Dus ben ik gewoon meegegaan met de eersten. Ik liep ook wel lekker en verzuurde helemaal niet.’
Alleen in de laatste kilometer besloot ze niet meer te versnellen. Ze kwam als zevende over de finish in 15.34,31 en dat was nog altijd sneller dan de eerste atlete in de andere serie, de Keniaanse Mercy Cherono. Meseret Defar won de serie met Kuijken in 15.22,94.
Atletiekweek
Dat gold zeker voor de eerste serie. Haantjes!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:57 schreef DeeBee het volgende:
Slim van Kuijken, die sprint vooraan was echt nergens goed voor inderdaad.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:13 schreef knnth het volgende:
Gelukkig heeft Gaisah de finale gehaald![]()
Meerquote:
minder ver, hij had 7, 87.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Godver, Rutherford 2 cm verder dan Gaisah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |