Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Bollequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb honger als een malle trouwens
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens een channel naam voor onsDutchPrankers.
Jij geeft niet makkelijk op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je het best zou willen, maar niet de moeite zou willen doen. Is niet erg, want zo ben ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij geeft niet makkelijk op he?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je dimmen over mijn moeder?
Ik heb ze op plekken waar ze wel horenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen (extreme) rondingen op plekken waar ze niet horen
Treinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb geen vloeiwat moet ik nu
Zou niet best zijn als je dat als vrouw niet zou hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze op plekken waar ze wel horen
opsnuivenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb geen vloeiwat moet ik nu
Komt vaak genoeg voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als je dat als vrouw niet zou hebben
extreme zelfs?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze op plekken waar ze wel horen
Ripquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 moment stilte voor de plank-vrouwen onder ons
Nou koop een taart en vier hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel op jou gestemd he![]()
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #5 And the winner is...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Werkt thee echt, want ik wil het niet verspillen.
quote:Cannabis kan eenvoudig worden toegediend in de vorm van een thee. De effecten van cannabis thee zijn doorgaans mild, omdat de concentratie werkzame stoffen relatief laag is. De werkingsduur van thee is vrij lang, maar het duurt enkele uren voordat het effecten goed merkbaar wordt.
ik ben maar in mijn eentje, dus dan heb ik 3 punten overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou koop een taart en vier het
en blowt lompevrouw?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel, soms, heel soms, vraag maar aan Mono
Neem jij zulke grote taartpunten voor je zelf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben maar in mijn eentje, dus dan heb ik 3 punten over
Niet een hele taart op kunnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben maar in mijn eentje, dus dan heb ik 3 punten over
gewoon een shagroker om een vloeitje bietsen dan. wees eens creatiefquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik heb geen enkele uren de tijd
ik ben een dikke papzak, je kent me tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neem jij zulke grote taartpunten voor je zelf?
haha sletquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik er de kans voor krijg, ja
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik er de kans voor krijg, ja
Ik wil alleen in Old Man-vermomming Nedermarokkaanse jongeren pestenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best zou willen, maar niet de moeite zou willen doen. Is niet erg, want zo ben ik ook
4 dagen? Heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die net 4 dagen heeft zitten smoken
smoke jij of blow jij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
4 dagen? Heb ik wat gemist
Ik heb echt alleen sigaretten en een paar gram wietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon een shagroker om een vloeitje bietsen dan. wees eens creatief
Ik ook wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu met unscrewed gaat
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
wie wat waarom hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
En hou je meer van aquarius of extran?quote:
Ik wil van die drive threw pranks doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil alleen in Old Man-vermomming Nedermarokkaanse jongeren pesten
Dat wou ik dus ook nog zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Drink beide nooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie wat waarom hoezo?
[..]
En hou je meer van aquarius of extran?
AA drink is de shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
En hou je meer van aquarius of extran?
Wie is je grote voorbeeld? Ed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil van die drive threw pranks doen
ok ander vraagje: een schildpad of een struisvogel?quote:
Wat zijn dit voor vragenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok ander vraagje: een schildpad of een struisvogel?
Zo sneu ook met de manier waarop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat hij weer bij z'n ma kan wonen. Vind het zo sad he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je teruglezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
ik snap nog steeds niet van dat hele uns verhaal
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Snowbells het volgende:
Pics van lady gaga strik en tevens nieuwe haarkleur
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PrettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat valt er niet aan te begrijpen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
ik snap nog steeds niet van dat hele uns verhaal
Omg jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Krul is toch geen vmbo'er stumperquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jammer dat hij na 3 stappen zetten uit elkaar viel
Deed mij denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Krul is toch geen vmbo'er stumper
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed mij denken aan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neuh, dat is mij de moeite niet waard.
Zal ik morgen eens kijken of ik dat kan maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed mij denken aan
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet deze, en dan vanaf: 1:22
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens kijken of ik dat kan maken?
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens kijken of ik dat kan maken?
Speciaal voor jou bbyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Afstandelijke botte krulzo zie ik je het liefste
jij niet danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
krul heeft het hoog in haar bolletje
Nee tegen sommige mensen ben ik wel liefquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
krul heeft het hoog in haar bolletje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee tegen sommige mensen ben ik wel lief
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog 2 van die witte grote handschoenen liggen uit Disneyland volgens mij.![]()
als ze je maar drugs gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I'm your love dealerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow en ama hebben mij nooit drugs gegeven
Jij hebt wel cupcakes voor ons gebakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow en ama hebben mij nooit drugs gegeven
Trap er niet in, het is allemaal een act.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt wel cupcakes voor ons gebakkenOok al heb ik niet gehad, vond het wel onwijs tof van je
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet deze, en dan vanaf: 1:22
Nee hoor. Krul is een lief meisje ^^ Kan het weten, heb haar gemeet hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trap er niet in, het is allemaal een act.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt wel cupcakes voor ons gebakkenOok al heb ik niet gehad, vond het wel onwijs tof van je
I'll keep you coming back again,quote:
Verzuurd ben je ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trap er niet in, het is allemaal een act.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor. Krul is een lief meisje ^^ Kan het weten, heb haar gemeet haha
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I'll keep you coming back again,
You can call me anytime I can make you feel fine,
Looking to my bodytricks if you need a fix,
Then I'm your dealer, Hey!
Love love dealer
Alleen als het nodig is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van binnen ben je een zachtaardige jongeman
Zie je wel aan zijn baby hoofdjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van binnen ben je een zachtaardige jongeman
de leraren en hun linialen zeker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar het is niet hun eigen schuld Aldo, het komt door de leraren.
Dat symboliseert zijn innerlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zie je wel aan zijn baby hoofdje
"Wat is een liniaal? Nooit van gehoord."quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de leraren en hun linialen zeker?
Dat is gewoon goed Nederlandsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Wat is een liniaal? Nooit van gehoord."
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat symboliseert zijn innerlijk
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat symboliseert zijn innerlijk
Bedankt voor jullie vertrouwen.quote:
Ik deed die kindertjes na.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed Nederlands
Zelfs ik snapte hem meteenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik deed die kindertjes na.
Grapjes uit moeten leggen
10 slagen met de liniaal voor Aldo. Op de blote bips.
Laat een baard staan. Is sexy.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie vertrouwen.
Dan maar een blote billen gezicht?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee bedankt. Moet je bijhouden enzo.
Ik heb er nog nooit last van gehad, dus ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan maar een blote billen gezicht?
nee ga weg zo krijg ik meisjesbacillenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Groepsknuffel!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Paul de Leeuw ben jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee ga weg zo krijg ik meisjesbacillen
mooi zoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is gewoon veel te mooi om op in te gaan. Ik spaar je deze keer
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vind je me echt een emogif?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe het nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga slapen en dromen over jullie
Gr
ik ook over jou grgrquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Gr
lkkr nachtmerrie lkkrquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Gr
Welterustenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Gr
Wie is de eerstequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 leuke dames voor dit topic
Eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar wat een top kop.
Waarom zou ik dat weten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet weten dat ik meiden aantrekkelijk vind
Ik zit hier net een week ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is al vaker besproken hier
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zit hier net een week ofzo
Weet ik, maar ik vind potje een grappig woord.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet echt, eerder bi-schierig ofzo
Oh oke, ga je gang danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind potje een grappig woord.
De vriendin van mijn stiefzus wordt ook altijd mad as hell als ik dat zeg. En daarna ''ja wat, je bent toch een potje''. Gelijk boos ditdat.quote:
vinden ze nooit zo leukquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vriendin van mijn stiefzus wordt ook altijd mad as hell als ik dat zeg. En daarna ''ja wat, je bent toch een potje''. Gelijk boos ditdat.
Gastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef Ugjerke het volgende:
Dat was fucking vet, wel m'n hand gesneden toen ik in een lachkick op een glas viel. Zal wel een mooi litteken worden.
Het klinkt gewoon kutquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vriendin van mijn stiefzus wordt ook altijd mad as hell als ik dat zeg. En daarna ''ja wat, je bent toch een potje''. Gelijk boos ditdat.
Zo ken ik er ook 1 maar die kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, het gaat automatisch en je bent er niet bewust van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar jou zou ik nooit zo noemen flipje.
[..]
Valt mee.
Dat valt me weer van je meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar jou zou ik nooit zo noemen flipje.
[..]
Valt mee.
Typisch is zich volgens mij juist iets te bewust van van allesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, het gaat automatisch en je bent er niet bewust van.
Jij bent mijn bietje.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Typisch is zich volgens mij juist iets te bewust van van alles
Bietje? Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent mijn bietje.
[ afbeelding ]
Het heeft zijn positieve kanten jaquote:[..]Zit wel wat in.
Is een goed ding wel.
Ik denk het ook, zelf heb ik het niet door en blijf doorgaan tot kwartje valt. Maar dan heb ik al tig klappen gekregenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Typisch is zich volgens mij juist iets te bewust van van alles
jij kan alleen maar emo gifs posten hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
"" beschrijven als happen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij kan alleen maar emo gifs posten he
Voor mijzelf geen negatieve kanten voor zover ik weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bietje? Wat?
[/spoiler]
Bi.
Bietje.
Ik moet ook alles uitleggen.
[quote]
[..]
Het heeft zijn positieve kanten ja
Klappen wat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk het ook, zelf heb ik het niet door en blijf doorgaan tot kwartje valt. Maar dan heb ik al tig klappen gekregen![]()
Oh snap nu pas die grap van je bietje. Sorryquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor mijzelf geen negatieve kanten voor zover ik weet.
Hahaha dat kan pijnlijk zijn somsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk het ook, zelf heb ik het niet door en blijf doorgaan tot kwartje valt. Maar dan heb ik al tig klappen gekregen![]()
Omdat ik haar onbewust de kast op jaag en niemand gelooft mequote:
Ik kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh snap nu pas die grap van je bietje. Sorry
Ah des te beter
[..]
Hahaha dat kan pijnlijk zijn soms
Klappen van vrouwen of ook van je maten?
Te voorspelbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Laat je meteen zien wie de man is
Vrouwen aan kettingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Te voorspelbaarHet kan ook anders dan een tik geven zoals ketting in de keuken inkorten
Dat blijktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
alleen maar kwaliteit met mij
Ik heb wel 3x per dag een maaltijdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vrouwen aan kettingen![]()
zo werkt dat niet
Wat een luie zakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik ben mijn pakketje vergeten die ik heb gewonnen. Kan hem morgen vast afhalen bij de Jumbo
Mijn deur zit aan de achterkant en de pakketjesbezorger wilt nooit omlopen haha. Krijg standaard een briefje in de bus dat ik hem moet ophalen. Pff haha
Stom is datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik ben mijn pakketje vergeten die ik heb gewonnen. Kan hem morgen vast afhalen bij de Jumbo
Mijn deur zit aan de achterkant en de pakketjesbezorger wilt nooit omlopen haha. Krijg standaard een briefje in de bus dat ik hem moet ophalen. Pff haha
Doe je goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
Ik heb vandaag geld verdient aan mijn middelbare school ex vriendinnetje.
Hosseling ditdat.
Schijnt een regel te zijn maar als een andere huisgenoot elektrische shit besteld wordt het wel altijd bij de deur afgeleverd. Volgens mij doet alleen postnl moeilijk daarover. Krijg soms ook geen afhaalbriefje.. Maar dan weet ik dat ze langs geweest moeten zijn (kun je vaak op internet volgen) dus ga ik zonder briefje heen en ja hoor mijn pakketje ligt er. Schijt postbezorgerquote:
Pimpin'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
Ik heb vandaag geld verdient aan mijn middelbare school ex vriendinnetje.
Hosseling ditdat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |