Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Bollequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb honger als een malle trouwens
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens een channel naam voor onsDutchPrankers.
Jij geeft niet makkelijk op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je het best zou willen, maar niet de moeite zou willen doen. Is niet erg, want zo ben ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij geeft niet makkelijk op he?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je dimmen over mijn moeder?
Ik heb ze op plekken waar ze wel horenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen (extreme) rondingen op plekken waar ze niet horen
Treinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb geen vloeiwat moet ik nu
Zou niet best zijn als je dat als vrouw niet zou hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze op plekken waar ze wel horen
opsnuivenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb geen vloeiwat moet ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |