Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
aha, dus aan jouw bijles heb ik niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb beide niet (oke eerste amper) en kan mij prima verstaanbaar maken in spanje
Ik ben nooit in Cuba geweest en heb maar tot mijn 5e in spanje gewoond hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus aan jouw bijles heb ik niks![]()
ik dacht dat jij als cubaanse wel een beetje beter je moedertaal zou spreken
owquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Cuba geweest en heb maar tot mijn 5e in spanje gewoond he
sukkelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Cuba geweest en heb maar tot mijn 5e in spanje gewoond he
soy no burroquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no tengo una hermana burro
pitbullquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
soy no burro![]()
eres una chica descarada
45 euro inc trein, bus en entreequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
wil je ook niet man, goffetomme duur goffetomme
Dat zei je al ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
45 euro inc trein, bus en entree
met 3x zoveel chocola of wat moet ik me hier bij voorstellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb triple chocolate cookies van de AH broodafdeling![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
wtf hoequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei je al ja.
Aan de andere kant geef ik meer uit op een avondje stappen, maar goed.
ja zo iets dacht ik al want dat woord gebruikt niemandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had gewoon google translate gebruikt![]()
si?quote:
niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja zo iets dacht ik al want dat woord gebruikt niemand
Laat mijn vriendinnetje eens met rustquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
si?
[..]
niet?hou zeg je dan brutaal?
Ja, zijn chocolade koekjes met witte chocolade stukken enz erin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
met 3x zoveel chocola of wat moet ik me hier bij voorstellen
wie is je vriendinnetje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Laat mijn vriendinnetje eens met rust
Dearest.quote:
oh klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, zijn chocolade koekjes met witte chocolade stukken enz erin.
echt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dearest.
[..]
oh klinkt wel lekker
Deze komen van de vers afdeling (1 euro per koek hihi, zijn er 2) maar zijn mega dik ook. Damnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dearest.
[..]
oh klinkt wel lekker
Die vind ik zo goor ruiken als ze uit de oven komen hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
ik heb van die chocoladeballen gemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze komen van de vers afdeling (1 euro per koek hihi, zijn er 2) maar zijn mega dik ook. DamnNa één zo'n koek zit je gewoon vol haha
ik snap de grap niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?LOLHAHAHAHAHAHALOLOLOLOLEINZEINZEINZ!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh raap me op
Nicequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze komen van de vers afdeling (1 euro per koek hihi, zijn er 2) maar zijn mega dik ook. DamnNa één zo'n koek zit je gewoon vol haha
Donder opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?LOLHAHAHAHAHAHALOLOLOLOLEINZEINZEINZ!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh raap me op
Naja zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die vind ik zo goor ruiken als ze uit de oven komen he
quote:
nou dit dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
daarnaast mag elke man dromen van 1 seconde met mij
impertinentequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
si?
[..]
niet?hou zeg je dan brutaal?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze is nog al een kut user
Ik zou echt gaan kwijlen trouwens als ik al die dingen van de banketafdeling moest bakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die vind ik zo goor ruiken als ze uit de oven komen he
Neemt niet weg dat het een heel aardig meisje isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pics van je chick.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een heel aardig meisje is
google translatequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is onbeschaamd volgens translate
Ik ben op fok kut ja, dat weet ik godverredomme zelf ook welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tjaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahaha als je er 5 dagen achter elkaar staat dan vind je croissantjes ook niet echt heel lekker meer ruiken zelfs hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan kwijlen trouwens als ik al die dingen van de banketafdeling moest bakken
tuurlijk meidquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben op fok kut ja, dat weet ik godverredomme zelf ook welIrl ben ik gewoon heel leuk
koop een nederlands-spaans woordenboekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja wat?een beter woordenboek heb ik niet
Ja maar die helse frikandelbroodjes al vanaf dag 1, vind ze sowieso al zum kotzen want het smaakt naar slachtafvalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je er lang werkt gaat alles je tegenstaan volgens mij.
ik geef max 20 uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]Valt mee.
[..]
Ik ben nogal verlegen tegenover dames.
heb ik al besteld, maar is nog niet binnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
koop een nederlands-spaans woordenboek
Sowieso zijn die dingen alleen te eten als ze net uit de oven komen. Die dingen die al de halve dag liggen zijn zo goorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar die helse frikandelbroodjes al vanaf dag 1, vind ze sowieso al zum kotzen want het smaakt naar slachtafval
http://www.vertalen.nu/vertaal/es/nl/impertinentequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik al besteld, maar is nog niet binnen
bazinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://www.vertalen.nu/vertaal/es/nl/impertinente
rondjes gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kan ik nog geen 1 rondje geven vaak.
hahaha ja, als ik iets neem dan zijn het idd ook de dingen die dan vers uit de oven komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zijn die dingen alleen te eten als ze net uit de oven komen. Die dingen die al de halve dag liggen zijn zo goor
ik vind ze nooit te etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zijn die dingen alleen te eten als ze net uit de oven komen. Die dingen die al de halve dag liggen zijn zo goor
Koop eigenlijk alleen muffins (als ze in de bonus zijn) en verder sla ik de banketafdeling normaal over. Hopelijk zijn deze koeken wel lekker haha. Ze waren verrekte duurquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha ja, als ik iets neem dan zijn het idd ook de dingen die dan vers uit de oven komen
ben het wel met je eens jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ben jij een aidswezen zeg![]()
over kut users gesproken
Die van de Bakker Bart zijn best te pruimenquote:
have you not met me?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ben jij een aidswezen zeg![]()
over kut users gesproken
quote:
Slachtafvalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar die helse frikandelbroodjes al vanaf dag 1, vind ze sowieso al zum kotzen want het smaakt naar slachtafval
ik hou ook niet van frikadelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van de Bakker Bart zijn best te pruimenMaar die gooien ze ook in de oven voor je
ik drink niet zo belachelijk veel dus dan betaal ik liever gewoon voor mijn eigen drankquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar is bij ons gewoon normaal, maken een potje en iedereen legt bijvoorbeeld 30 eu in.
Kalfskroket of satékroketquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kwaliteitskroketten eten zoals Kwekkeboom of van Dobben![]()
Als ik uit ga wil ik eigenlijk altijd een glas in mijn handen hebben, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik hou ook niet van frikadel
[..]
ik drink niet zo belachelijk veel dus dan betaal ik liever gewoon voor mijn eigen drank
tikkeltje hard geworden bij de gedachte aan broodje van Dobben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kwaliteitskroketten eten zoals Kwekkeboom of van Dobben![]()
ik niet, ik moet nu sportenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Zo en wie heeft er allemaal een joint?
Glaasje water hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:30 schreef Amarantha het volgende:
damnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
s ik uit ga wil ik eigenlijk altijd een glas in mijn handen hebben, geen idee waarom. Dan geef je automatisch teveel uit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Wtf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb wel zin om te blowen maar ik droog altijd uit als ik blow en ik heb niks te drinken
Feestjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
Weet iemand hier wat voor een normaal persoon een reden kan zijn om lachgaspatronen te kopen?
Oh ja niet zo maar ik krijg een droge bek en ik hou daar niet vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf?
Oké ben ook een keer uitgedroogd geraakt door blowen (en wijn) en in het ziekenhuis terecht gekomen. Maar dat was één keer
Water?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb wel zin om te blowen maar ik droog altijd uit als ik blow en ik heb niks te drinken
anus stretchen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
Weet iemand hier wat voor een normaal persoon een reden kan zijn om lachgaspatronen te kopen?
Met normaal mens bedoelde ik iemand die het niet ging inhaleren.quote:
Om slagroom te spuiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met normaal mens bedoelde ik iemand die het niet ging inhaleren.
Dus nu denken dat dames bij de Blokker dat ik m'n anus ga stretchen?quote:
Roep dan ook niet dat je uitgedroogd bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja niet zo maar ik krijg een droge bek en ik hou daar niet van
awquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige die aan het smoken is? Zal aan jullie denken
Wetenschappelijke doeleinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met normaal mens bedoelde ik iemand die het niet ging inhaleren.
Iddquote:
Godverdomme wat ben jij een luie piece of shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja moet ik elke keer naar de kraan lopen
Maar daar zit toch al een patroon in? Ik heb nooit gedacht "Oh, verrek, ik moet even m'n slagroomspuitbus hervullen".quote:
neem een groot glasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een luie piece of shit
1. Zet een lege fles onder de kraanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee die patronen zijn zo leeg hoor, moet je juist vaak hervullenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar daar zit toch al een patroon in? Ik heb nooit gedacht "Oh, verrek, ik moet even m'n slagroomspuitbus hervullen".
Sorry. Vergeef mequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roep dan ook niet dat je uitgedroogd bentSerieus sinds ik weet wat dat is vind ik dat zo raar als mensen dat roepen wanneer ze een beetje dorst hebben haha
Vul je een 1,5L fles met water. Kun je wel even vooruitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haha hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sorry. Vergeef me
mja zo heb ik het altijd gezegd en ik weet dat uitdroging wat anders is maarja
*dan ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vul je een 1,5L fles met water. Kun je wel even vooruit![]()
Je bent nog luier dan mij, damn
Ik koop dan gewoon een nieuwe bus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die patronen zijn zo leeg hoor, moet je juist vaak hervullen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus nu weten dat dames bij de Blokker dat ik m'n anus ga stretchen?
Je bent lui.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee okee ik weet nu wel dat ik lui ben
Een slagroomspuitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik koop dan gewoon een nieuwe bus.
Kijk wp hier moet je dus wat van zeggen, dit kan zo niet. Vrouwen moeten hun plaats weten in een relatie.quote:
En daar doe je dan zelfgemaakte slagroom in?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een slagroomspuit
[ afbeelding ]
dit.
wtf is datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een slagroomspuit
[ afbeelding ]
dit.
EEN SLAGROOMSPUIT JEZUS TYPISCHquote:
EN BEN JIJ DOM OFZO?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daar doe je dan zelfgemaakte slagroom in?
Ik heb dit ook nog nooit eerder gezien. Ik zou er de planten mee water geven.quote:
voor de 7e keer ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga nu echt koken
rip
[..]
En jij hebt nu straf
Gelukkig woon ik ook midden in de stad enzo. waar de appie om de hoek tot 10 open isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IddOf drinken halen? Voor paar cent heb je al een pak ijsthee ofzo
Zelfs ik wist ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is een slagroomspuit die in de horeca gebruikt word en daar zijn lachgaspatronen voor, jezus mensen.
Volgens mij weten alleen vrouwen met een kort pittig kapsel dat die dingen bestaan en wat ze doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EEN SLAGROOMSPUIT JEZUS TYPISCH
[..]
EN BEN JIJ DOM OFZO?
Het is Typisch Christus voor jou.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EEN SLAGROOMSPUIT JEZUS TYPISCH
Maar de horeca koopt toch hun spul niet bij de Blokker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is een slagroomspuit die in de horeca gebruikt word en daar zijn lachgaspatronen voor, jezus mensen.
Ik werk al een tijdje in de horeca maar dat had ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee maar de blokker heeft ook van die amateur slagroomspuiten, ik heb er ook een waar ik dan die patronen in doe en zo de ballon om dat tuitje zet en het vul met het gasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar de horeca koopt toch hun spul niet bij de Blokker?
Ik dis mezelf helemaal nietquote:
Lekker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar de blokker heeft ook van die amateur slagroomspuiten, ik heb er ook een waar ik dan die patronen in doe en zo de ballon om dat tuitje zet en het vul met het gas
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze doen alsof.
Het is een complot.
Tijd voor actie.
[ afbeelding ]
Dit topic bewijst dat dit gewoon kennis is die je als man niet meekrijgt. Dus ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus
[ afbeelding ]
Een ik.quote:
Oh pleasequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit topic bewijst dat dit gewoon kennis is die je als man niet meekrijgt. Dus ik ben onschuldig.
girlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit topic bewijst dat dit gewoon kennis is die je als man niet meekrijgt. Dus ik ben onschuldig.
Wanneer kom je zo'n ding tegen in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lees maar terug.quote:
DOOR EEN VROUW GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer kom je zo'n ding tegen in het dagelijks leven.Alleen als je een taart in elkaar aan het zetten bent oid. En juist, die taart zien wie pas op ons bordje als de slagroom er al op is gedaan in de keuken.
Jij weet het zo goed uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer kom je zo'n ding tegen in het dagelijks leven.Alleen als je een taart in elkaar aan het zetten bent oid. En juist, die taart zien wie pas op ons bordje als de slagroom er al op is gedaan in de keuken.
puddingbuksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lees maar terug.
Wij mannen gebruiken een hele andere slagroomspuit, daar hoeft geen patroon in.
Dat ja.quote:
Nou oke kan je niet gewoon zeggen "Bedankt voor deze informatie Vas, nu hoef ik mij niet te schamen aan de kassa van Blokker"?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lees maar terug.
Wij mannen gebruiken een hele andere slagroomspuit, daar hoeft geen patroon in.
Je hebt ook iets om eieren mee uit het water te halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij weet het zo goed uit te leggen.
Ik ga me nog afvragen wat ze nog meer gebruiken. Straks zijn er nog aardbeischephakjes ofzo.
die hebben wijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook iets om eieren mee uit het water te halen.Een soort eierenlepel oid.
hij durft waarschijnlijk ook geen condooms te kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef Snowbells het volgende:
Ze vragen aan de kassa niet waarvoor je iets gebruikt hoor
Ik heb hem ook liggen, maar nog nooit aangeraakt. Waar de neuk is dat goed voor?quote:
een ei uit kokend water halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem ook liggen, maar nog nooit aangeraakt. Waar de neuk is dat goed voor?
Niet je eieren nog eens laten schrikken in de pan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
een ei uit kokend water halen
Bedankt voor deze informatie Vas, nu hoef ik mij niet te schamen aan de kassa van Blokker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke kan je niet gewoon zeggen "Bedankt voor deze informatie Vas, nu hoef ik mij niet te schamen aan de kassa van Blokker"?
WAT?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook iets om eieren mee uit het water te halen.Een soort eierenlepel oid.
Jawel, die leg je gewoon heel subtiel onder het doosje met lachgaspatronen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hij durft waarschijnlijk ook geen condooms te kopen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet je eieren nog eens laten schrikken in de pan.
ik verkoop ze nooit helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel, die leg je gewoon heel subtiel onder het doosje met lachgaspatronen.
condooms kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hij durft waarschijnlijk ook geen condooms te kopen
Ik heb genoeg gezien voor een avond, ik ga ervandoor!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien voor een avond, ik ga ervandoor!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien voor een avond, ik ga ervandoor!
fappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
maar goed gvd verveel mij, vanavond faal avond ditdat. Iemand goede serie die ik kan gaan kijken? Of een ander geniaal idee.
Goed met jou?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
HALLO LIEVE MENSEN HOE GAAT HET MET JULLIE
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Jv1994 het volgende:
krullenbolletje ik zou nog meer van je tieten laten zien dan krijg je nog meer stemmen
quote:
Moest lachen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef feyregy het volgende:
[..]
meer tetten, minder van die kop = meer stemmen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Moest lachen.
Daarna maar weer snel uit dat topic gegaan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Vaseline, omdat ze een piemel heeft.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach ik vond die andere niet echt grappig
Ja goed goedquote:
ik lig er nog wel eens wakker vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kijk maar uit anders komt steven weer schelden.
Aw join de forever alone club hier maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goed goed
Beetje kapotte beentjes van werk, maar nu lekker 2 dagen vrijEn vrijdag ook uitslapen want 's avonds pas
En eerste nachtje sinds tijden weer eens alleen
Wel chill weer ff lekker alles voor jezelf whehe, maar is wel weer ff vreemd
En ik ben ook te stoned om fatsoenlijk te kunnen omgaan met FOK! op een klein sloom laptopje
Maar ben wel blij dat Mono de zijne heeft achtergelaten want de mijne ligt nog kapoet in LelystadMono
Hoeraquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Aw join de forever alone club hier maar
Meh, heb je al verder gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
HoeraWordt wat alsie in groningen zit en ik m'n laptop weer terug heb en nog steeds niet veel werk, dan zit ik hier weer hele dagen
Vinden wij niet ergquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
HoeraWordt wat alsie in groningen zit en ik m'n laptop weer terug heb en nog steeds niet veel werk, dan zit ik hier weer hele dagen
Bij dat ene tankstation waar ik zo graag weer wil werken en waar ze mij ook wel weer terug willen maar ligt nog aan de nieuwe rayon manager die geen oude team meer wilt (omdat nieuwe start omdat oude teamleider kak was)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, heb je al verder gesolliciteerd?
Welcome backquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
En weer thuis. Nergens last van tijdens werk maar zodra ik thuis kom stort ik weer in
Straks maar een hasje roken
godver, en al die liefde die ik al die dagen voor je heb opgespaard? nou, die spuit ik zo maar in een tissue dan.quote:
op sziget hadden ze quadcopters met lichtjes. stonden wij met onze groep ook fucking lang naar te staren van "the fuck..." voor we beseften dat dat het gewoon was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Studeur het volgende:
Moeder beweert UFO's gezien te hebben net
Helemaal in paniek vertellen aan mij
5 lichtjes die supersnel in formatie van links naar rechts vlogen, onder de wolken. opeens gingen de lichtjes aan, binnen 2 seconden waren ze van oost naar west en gingen ze weer uit.
'I want to believe'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
op sziget hadden ze quadcopters met lichtjes. stonden wij met onze groep ook fucking lang naar te staren van "the fuck..." voor we beseften dat dat het gewoon was.
Waren het niet gewoon die vallende sterrenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Studeur het volgende:
Moeder beweert UFO's gezien te hebben net
Helemaal in paniek vertellen aan mij
5 lichtjes die supersnel in formatie van links naar rechts vlogen, onder de wolken. opeens gingen de lichtjes aan, binnen 2 seconden waren ze van oost naar west en gingen ze weer uit.
Hooidraad heb je die nieuwe gezien van adrian?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ook leuk voor de diehard-FOK!ker, zo'n kooitje om het huis.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lang geleden dat die een uploaddequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooidraad heb je die nieuwe gezien van adrian?![]()
Dat stukje dat zo'n dude meegaat doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lang geleden dat die een uploadde![]()
Wat een baasje is het toch
Het pranktopic is al snel overleden he, en men was zo verheugd op de eerste pagina's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat stukje dat zo'n dude meegaat doen
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mij emo.giffen. Wacht maar jij. Ik ga al je geheimpjes verklappen.
Wij zijn de enige die kickenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het pranktopic is al snel overleden he, en men was zo verheugd op de eerste pagina's.
Nu word ik bang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mij emo.giffen. Wacht maar jij. Ik ga al je geheimpjes verklappen.
Niet hier!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Waar zijn alle mensen in dat medium dat niet besproken mag worden?
Waar ze horen te zijn: de SC. Beetje dat medium promoten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
screw is de enige die dat elke dag wildequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Helderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
screw is de enige die dat elke dag wilde
Ik blijf er gewoon af en toe wat goeie filmpjes op gooien, dan ziet men maar of ze ernaar kijken.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gezondheid. Moet wennen aan je andere kleur blauw#autist
Terecht.quote:
Nee we laten ons kratten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik blijf er gewoon af en toe wat goeie filmpjes op gooien, dan ziet men maar of ze ernaar kijken.
We laten ons niet kisten
Typisch die smeekte? Pics?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Terecht.
Typisch smeekt me per DM bijna om een geheimpje uit de doeken te doen maar ik zal je nog een kans geven.
Smeekte bijna. Mja, ik had wat moeite met die zin.quote:
Fijn dat je het waardeertquote:Maar lievvv verjaardagscadeautje van je.
Ik weet trouwens een channel naam voor onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah begrijpelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Smeekte bijna. Mja, ik had wat moeite met die zin.
Geen dankquote:[..]
Fijn dat je het waardeert
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Huilen is voor meisjes
oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |