Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
aha, dus aan jouw bijles heb ik niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb beide niet (oke eerste amper) en kan mij prima verstaanbaar maken in spanje
Ik ben nooit in Cuba geweest en heb maar tot mijn 5e in spanje gewoond hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus aan jouw bijles heb ik niks![]()
ik dacht dat jij als cubaanse wel een beetje beter je moedertaal zou spreken
owquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Cuba geweest en heb maar tot mijn 5e in spanje gewoond he
sukkelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Cuba geweest en heb maar tot mijn 5e in spanje gewoond he
soy no burroquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no tengo una hermana burro
pitbullquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
soy no burro![]()
eres una chica descarada
45 euro inc trein, bus en entreequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
wil je ook niet man, goffetomme duur goffetomme
Dat zei je al ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
45 euro inc trein, bus en entree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |