Wat ben je laat op dan zeg! Ik ga zo naar bed en ik hoef niet eens meer vroeg op (al ga ik niet heeeel lang uitslapen denk ik).quote:
Mjah. Ben niet echt een slaper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je laat op dan zeg! Ik ga zo naar bed en ik hoef niet eens meer vroeg op (al ga ik niet heeeel lang uitslapen denk ik).
OKquote:
Welke wens doe je ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OKNou bij mij is het de helft van de tijd ook meer liggen dan slapen. Eerst een uur wakker liggen en daarna minstens 2x wakker worden. Ik ga voor ik ga slapen zometeen nog wel even kijken of ik vallende sterren zie.
En zo hoort het, eerst een klacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Ziezo, een klacht van mij (niet over mij) naar HR gestuurd.
Dank je. Ik ga straks de stukken bij elkaar zoeken, gisteren al wat aan haar gemaild, maar sommige dingen heb ik niet digitaal.quote:
Ik dacht dat je er vanochtend moest zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga straks de stukken bij elkaar zoeken, gisteren al wat aan haar gemaild, maar sommige dingen heb ik niet digitaal.
Nee morgenochtend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er vanochtend moest zijn?
Nee joh, ik word oud. Dat is het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk heb IK me niet vergistZou een mooie bedoening zijn.
Jij wordt het, ik ben hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik word oud. Dat is het.
Oh dear ik hoop het niet, daar gaat mijn imago.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze? Er leest hier toch niemand mee?
En het mijne.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dear ik hoop het niet, daar gaat mijn imago.
Ja ik ben niet oud, maar jong en slank met grote borsten, hele lange benen en lang blond haar. Oh ja en nog rijk ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En het mijne.
Laten we alles ontkennen.
Klopt, heb ik gisteren zelf nog op een foto van je gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben niet oud, maar jong en slank met grote borsten, hele lange benen en lang blond haar. Oh ja en nog rijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |