Donderstraal toch eens een end in elkaar, Cor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
Krijgen we dat weerIk doe dat niet, ik ben het, lastig persoon.
Sjiek!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
Vorige week kwam ik erachter dat mijn sneakers kapot waren, enige paar ook dat ik nog heb.
In het sneakerstopic gekeken en daar zag ik heel toevallig een paar wat precies goed was. Maandag besteld in Engeland en ze werden net al gebracht!
Deze:
[ afbeelding ]
Ja , unisex, ik zocht hele zwarte en toevallig werd in dat topic net dit model gepost.quote:
Ik donderstraal zometeen op want ik ga eten, naarling.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens een end in elkaar, Cor.
Paar klappen met een natte wortel en je ligt ook te spinnen.
Ja ik vind ze mooi, beetje netjes (vandaar dat ik zwart heb genomen) maar toch sportief. De Asics die ik nu heb zijn ook zwart.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/s/yes_new.gif
Sjiek!
Maar deze zwarte heeft bijna niemandquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Corrie half van mij gejat want ik heb die ook met witte streepjes en anders.
Ik weet voor jou wel wat woorden, maar dan gaat sp3c me noten denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik noem Corrie gewoon knolselderij.
oeh dan ben ik de pilotenhelmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik noem Corrie gewoon knolselderij.
Gewoon zeggen joh, gooi het er effe lekker uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet voor jou wel wat woorden, maar dan gaat sp3c me noten denk ik.
Stomme aardbei.
Nee als je het wil is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon zeggen joh, gooi het er effe lekker uit.
wet celery and the flying 'elmet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het verband niet? Noem hem dan Herr Flick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |