quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Wiebelkont het volgende:
Misschien dat ik hier iemand blij kan maken met wat zwangerschaps-gerelateerde boeken?.
We hoeven er niet veel voor want we ruimen de zolder op, laten we zeggen ¤ 30,- euro voor de stapel. Ze zijn allemaal zo goed als nieuw. Verzenden kan ook uiteraard, dat kost 6,75.
Schrijver Titel
Morris, Desmond Baby's
Zwanger Handboek over de zwangerschap en bevalling
Nilsson, Lennart Het grote wonder
Prisma Voornamen
Tsiaras, Alexander Een nieuw leven in beeld, van bevruchting tot geboorte
Je baby Handboek
Operatie opvoeden
Tijdschriften over zwangerschap
Petrie, Pat Spelen met baby
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef danic het volgende:
[..]
Foto's van de shirtjes:
Name it
denk Zeeman
V&D
Name it
Er lijkt een vlek op te zitten (onder de kin zeg maar), maar die zit er in het echt niet op![]()
Laat maar even weten waarin je interesse hebt dan pm ik je daarna wel met een prijs.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Cathmar het volgende:
Nieuwe Roosjes. Zoolmaat 11cm. Samen voor 20 euro.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook weer een ladinkje klaar!
http://s1124.photobucket.(...)ngenskleding maat 80, met o.a.
en
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
LB krijgt er 2![]()
Elmo en Becky ? Jullie ook nog ?
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vrees dat ik over enkele weken al mijn jumpsuitjes maat 74/80 weg moet doen. Zal ik ze hier aanbieden ?
( Ook de wat duurdere pakjes ?)
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vrees dat ik over enkele weken al mijn jumpsuitjes maat 74/80 weg moet doen. Zal ik ze hier aanbieden ?
Zeker!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
En wie zocht er nog een flessenwarmer ?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:23 schreef ymme het volgende:
Iemand nog een flessenwarmer staan, die verkocht kan worden?
(ik wil er boven graag één hebben)
Sluit ook maar aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ja!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Die hebben wij daar destijds besteld en was veeeeel te groot... Hij past inmiddels wel, maar nu wil hij hem niet op dus hebben we een gewone zonnebril.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:39 schreef Suikertante het volgende:
En heeft iemand voor mij zo'n zonnebrilletje voor een kleine meneer van 4 maanden?
[ afbeelding ]
Ik wil ook jaaaaa roepen maar gezien bovenstaande reacties zal ik wel weer te laat zijn als het zover isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ja graag! Hoeveel heb je er en wakostda?!quote:
De mijne lieten hem wel (grootste deel van de tijd) op. Maar goed, de mijne zijn blijkbaar bijzonder want ze laten 9 van de 10 keer ook hun hoedjes opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:39 schreef Suikertante het volgende:
En heeft iemand voor mij zo'n zonnebrilletje voor een kleine meneer van 4 maanden?
[ afbeelding ]
Lief, maar eigenlijk nu! En hij is zelf al rood. Nu gaat het om de functie natuurlijk maar een rode bril lijkt me best wel lelijk staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De mijne lieten hem wel (grootste deel van de tijd) op. Maar goed, de mijne zijn blijkbaar bijzonder want ze laten 9 van de 10 keer ook hun hoedjes op
Voor wanneer wil je zo'n bril hebben? Want wij gaan eerst nog op vakantie en dan zou je daarna een rode kunnen overnemen.
Vooral de dubbele/matchende versies!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
jep precies dezelfde moet m nog steeds op mp zetten.doe maar pm als je interesse hebt of een foto wilquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:39 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Graag! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb dat baseball jack ook nog liggen. Ik ben nu op vakantie maar zal vrijdag even kijken welke maat ik heb.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke, hier is 80/86
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal zometeen fotos van 98/104 en 110 gaan maken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb je gepbt marjolijntje
en dit is maat 104/110. 98 moet ik nog zoeken
lange broekjes zijn echt 104 andere 2 104/110
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke, 92/98/104
alle 3 98
[ afbeelding ]
alle 2 98
[ afbeelding ]
Allemaal 92 of vallen als 92
[ afbeelding ]
98
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
92
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:38 schreef becky27 het volgende:
Wie had er nou zwarte rompers? Of ben ik te laat?
Heb er nog 2 over. 1 voor jou en 1 voor Becky ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja graag! Hoeveel heb je er en wakostda?!
dm verstuurd ;-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:17 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek een herfstjasje mt86 (mag ook iets ruimer vallen).
74 echt te klein ? Of 74/80 ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Wie kan mij helpen aan lange broeken, korte/lange mouwentruitjes en rompers ... alles in maat 80?
Kleine meisjes worden groot! Unisex is ook goed!
Hier staat nog wel wat: Maat 74/80quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Wie kan mij helpen aan lange broeken, korte/lange mouwentruitjes en rompers ... alles in maat 80?
Het broekje vond ik best op maat vallen, mijn slankie heeft em wel wat langer gedragen. Het shirtje mag voor ¤1,50 gaan, is een H&M-etjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
Morretje: dat blauw/wit geruite korte broekje. Valt dat klein ?
En hoeveel wil je voor dat groene tshirt met korte mouwtjes maat 86 ?
Hoeveel voor het broekje ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het broekje vond ik best op maat vallen, mijn slankie heeft em wel wat langer gedragen. Het shirtje mag voor ¤1,50 gaan, is een H&M-etje
Ah joh toe maar, want KZ heeft zo weinig kleertjes..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
NTS: wil je, als niemand het nu direct koopt, het wit/zwart geblokte tuniekje maat 74 en het rood geblokte Wibra tuniekje meenemen naar de meet ?kan mn meisje het even passen
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:26 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ah joh toe maar, want KZ heeft zo weinig kleertjes..![]()
Hahaha doe ik!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
NTS: wil je, als niemand het nu direct koopt, het wit/zwart geblokte tuniekje maat 74 en het rood geblokte Wibra tuniekje meenemen naar de meet ?kan mn meisje het even passen
![]()
Linkje:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef Twinkle20 het volgende:
KZ kunnen we niet een soort waarschuwingssignaal afspreken, net zoals je bij de iBood Hunt (pardon, waarom werd dit automatisch een link?!) een e-mailtje krijgt om je erop voor te bereiden? Zodat ik als eerste al het leuks eruit kan snaaien dus?quote:
Nog steeds ok ?quote:
Hee, dan kan ik jou de romper voor Becky meegeven op de meet ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Linda, is goed ik onthou het!
Lb, fijn dat het aangekomen is!
Becky, anders kom je maar een keer langs als je terug bent![]()
Zo mooi! Vermoedelijk maar één dag de gelegenheid om hem aan te trekken (of is ie niet zo heet) maar: jaaaa!quote:
Ongeveer wel, is misschien toch niet zo handig idd... (Heeft vandaag een shirtje maat 62 aan)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Maar SE, heeft jouw meisje niet dezelfde maat ?
;quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij komen hier wel jumpsuits in maat 86 vrij zeer binnenkort. Betwijfel of M ze nog past.
Sowieso komt een shitload aan kleertjes aan. Meisjes 50/56 en jongetjes van 50 tot 80/86....... maar wat een takkewerk om alles te fotograferen.
Ja hai! Ik hoef alleen maar de 80/86 hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij komen hier wel jumpsuits in maat 86 vrij zeer binnenkort. Betwijfel of M ze nog past.
Sowieso komt een shitload aan kleertjes aan. Meisjes 50/56 en jongetjes van 50 tot 80/86....... maar wat een takkewerk om alles te fotograferen.
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja hai! Ik hoef alleen maar de 80/86 hoor
Ik kom er nu bij het zien van je username per toeval achter dat ik van jou iets via Marktplaats heb gekocht wat ik vandaag binnenkreegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:53 schreef L4cs4p het volgende:
Kyara maat 86 jumpsuits erg welkom hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja hai! Ik hoef alleen maar de 80/86 hoor
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kom er nu bij het zien van je username per toeval achter dat ik van jou iets via Marktplaats heb gekocht wat ik vandaag binnenkreeg. Ben er heel erg blij mee, super jumpsuit voor in de herfst/winter! Zo ziet het eruit (ff onder spoiler want hij is groot):
Wauw!! Wat staat hem dat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een leuk kereltje en die ogen hè...
![]()
Bedankt voor de foto's![]()
Oehh ben benieuwd naar je kleine jongensdingen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef Kyara het volgende:
En dat is dan nog maar het begin... Mijn hobbykamer ligt vol met overal stapeltjes. Heb het verboden gebied verklaard voor de rest, want als ze iets gaan verplaatsen ben ik het volledige overzicht kwijtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef Kyara het volgende:
die maken ze amperquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Vlindur het volgende:
Jumpsuits vanaf 86 zijn welkom hier!!
Mag maar je kan het ook op de bus naar Elmo doen hoor! Voor die ene romper hoeft het niet perse en het is handiger om er twee in een envelop oid te doen toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, dan kan ik jou de romper voor Becky meegeven op de meet ?
Oh, ze zijn er genoeg! Maar ik vind ze nieuw te duurquote:
Kyaraquote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:55 schreef becky27 het volgende:
http://www.babyenbengel.n(...).html?source=beslist
Wie zocht er nou kleine zwarte rompers?
voor een knul? Heb van smafolk geloof ik nog een jumpsuit liggen (86 of 92). zgan in bruin met gele randen. Moet ff zoeken waar die is. Had m bewaard voor volgend kind maar das dus een meid en vind m toch meer voor een knul. Vraag er wel 25 euro nog voor want amper gedragen en nieuw voor 50 gekocht. Zal ff zoeken en foto maken vanmiddag als je dat wilt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Vlindur het volgende:
Die ga ik voor Jelte halen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ah, dat is dan vast deze dit jaar?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA 0181333 001 36 2674 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja, wil wel graag een foto zienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef ohnee het volgende:
[..]
voor een knul? Heb van smafolk geloof ik nog een jumpsuit liggen (86 of 92). zgan in bruin met gele randen. Moet ff zoeken waar die is. Had m bewaard voor volgend kind maar das dus een meid en vind m toch meer voor een knul. Vraag er wel 25 euro nog voor want amper gedragen en nieuw voor 50 gekocht. Zal ff zoeken en foto maken vanmiddag als je dat wilt.
ikke maar inmiddels een hele grote hoeveelheid rompers in diverse kleuren bij de H&M besteld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:55 schreef becky27 het volgende:
http://www.babyenbengel.n(...).html?source=beslist
Wie zocht er nou kleine zwarte rompers?
Ik moet nog even passen of ik mijn knul er nog in gepropt krijgt, anders heb ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Vlindur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |