Een chromosoom teveel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Ambicioso het volgende:
Hahaha TS dr vriendin is een downie.
Gefixed voor jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Nikonlover het volgende:
Vanmiddag ging ik met mijn lieve dinnetje boodschapjes doen bij de appie. Het waaide nogal hard ennl dus zei mijm vriendin "wat een lekker fris windje, he?" Ik: "sorry, ik zal mij de volgende keer inhouden".
En toen werd ze boos omdat ik haar in t opembaar voor lul heb gezet
Ja, een vriendin van haar is veel leukerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ze heeft geen gevoel voor humor dump haar
Ik heb geen iPadquote:
Jij hebt helemaal geen humorquote:
Nee, maar ik moest wel hard lachenquote:
Dus doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van haar is veel leuker
Dat moet ook wel om met iemand zoals de TS te gaan. Dan ben je sowieso niet 100%.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Ambicioso het volgende:
Hahaha TS dr vriendin is een downie.
Het begint wel een dingetje te worden he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef luckass het volgende:
Zou jij die dinnetje topics kunnen beperken tot 1x per maand. Of blijf helemaal weg
Gr gr
Soberso bedoel je ipv sowieso. Dyslexiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat moet ook wel om met iemand zoals de TS te gaan. Dan ben je sowieso niet 100%.
Ik ben geen jostie die net op FOK! komt kijken en het helemaal hip vindt om woorden als "soberso" en "hont" te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Seabert_Zeehont het volgende:
[..]
Soberso bedoel je ipv sowieso. Dyslexie
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben geen jostie die net op FOK! komt kijken en het helemaal hip vindt om woorden als "soberso" en "hont" te gebruiken.
Ik open geen dinnetje topics meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef luckass het volgende:
Zou jij die dinnetje topics kunnen beperken tot 1x per maand. Of blijf helemaal weg
Gr gr
Waarom? Ik open geen irritante topics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik open geen dinnetje topics meerGa lekker zelf weg!
Vooral niet doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik open geen dinnetje topics meer![]()
Wauw, jij bent ook zo stoer hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben geen jostie die net op FOK! komt kijken en het helemaal hip vindt om woorden als "soberso" en "hont" te gebruiken.
Die ene waar je t nummer aan mij ging geven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van haar is veel leuker
wow...is ze zo preuts danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Nikonlover het volgende:
Vanmiddag ging ik met mijn lieve vriendinnetje boodschapjes doen bij de appie. Het waaide nogal hard ennl dus zei mijm vriendin "wat een lekker fris windje, he?" Ik: "sorry, ik zal mij de volgende keer inhouden".
En toen werd ze boos omdat ik haar in t opembaar voor lul heb gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |