SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik had jou op straat gezet.
Bij het grofvuil.
Helaas duurt het nog zo lang totdat het opgehaald wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik had jou op straat gezet.
Bij het grofvuil.
Sodeju zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, jij laat hem waarschijnlijk iedere ochtend schrikken als hij naast jouw onopgemaakte schedel wakker wordt ts.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, jij laat hem waarschijnlijk iedere ochtend schrikken als hij naast jouw onopgemaakte schedel wakker wordt ts.
Jij lijkt me wel iemand waarmee je een stabiele relatie mee kan hebben inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Als het zo doorgaat ga ik hem ook "bij het grofvuil zetten". Zo leuk is onze relatie de laatste tijd niet meer. Helaas voor hem, want hij wil me absoluut niet kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |