Ladderzat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Orlando helemaal niet leuk....paar jaar terug had hij een autoongeluk en wilde toen ladderzat weglopen..het is dat er paparazzi bij waren...daarom liep hij terug.
quote:Orlando Bloom 'Grateful No One Was Seriously Injured'
Orlando Bloom was involved in a car accident early Friday morning in the Hollywood area of Los Angeles.
The 30-year-old Pirates of the Caribbean star was not injured, nor was he under the influence, according to LAPD officer April Harding.
"Police interviewed Bloom at the scene and at the hospital, and determined that he did not display signs or symptoms of intoxication. No field sobriety test was issued," Harding tells PEOPLE.
The accident occurred around 2:15 a.m., TMZ.com was first to report. Bloom was driving a 2003 Toyota Matrix registered to Dariusz Wolski, the director of photography on the Pirates movies, when another vehicle made a sudden lane change, causing him to swerve and hit two parked cars, police said.
"Bloom believed he was being followed by the paparazzi," Harding said. "He believed the car that cut him off was driven by a photographer."
Earlier in the night, Bloom had dinner in West Hollywood then headed to Green Door, an intimate lounge in Hollywood where he partied until about 2 a.m.
An onlooker at Green Door tells PEOPLE, "Orlando had a drink in his hand but was pretty mellow, he was only casually drinking. There weren't any girls in particular he was with for the night, he was just hanging with a group of people."
Two women in the car with Bloom were injured. A 35-year-old sitting in the back seat suffered a fractured neck. The other passenger, 30, was seated in front and cut by her seat belt.
"[He] is grateful that no one was seriously injured ... He spent last night at the hospital to be with his childhood friend who sustained a minor neck injury. He is thankful that emergency services arrived so quickly and that the ER staff at Cedars Sinai took such good care of his friend," the actor's rep, Robin Baum, said in a statement.
The incident is considered an accident, and no further investigation is pending, police said.
http://www.dailymail.co.u(...)zi-LA-car-crash.htmlquote:But police spokesman Ana Aguirre said the actor was not drunk or on drugs.
"No alcohol was involved and he wasn't speeding," she said.
Witnesses told police that the actor crashed his Toyota Matrix into a parked Porsche Cayenne after being cut up by another car.
Waarom?quote:
Omdat er steeds meer geruchten kwamen. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, in elk geval...quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Revanches het volgende:
Zonde van zo'n leuk stel ... ben benieuwd waarom...
Ik vlak zijn tegenspeelster uit Romeo and Juliet (toneel) ook niet uit...ze schijnen nogal graag met elkaar te zoenen verklaarde hij gisterenquote:'Huwelijk Orlando Bloom en Miranda Kerr al jaar niet goed'
Het einde van het huwelijk van Orlando Bloom en Miranda Kerr zat er al zeker een jaar aan te komen. Volgens ingewijden zagen de twee elkaar nog maar amper.
Vrienden van het koppel vertellen aan Page Six dat de twee het wel erg druk hadden met hun carrière.
Zo zat Bloom voor zijn rollen in The Hobbit en Zulu veel in Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika, terwijl Kerr de hele wereld over reist voor haar modellencarrière.
Het model erkende in januari al dat ze haar man weinig zag. “We Skypen veel, vooral vanwege onze zoon. Maar ik ben gewoon geen fan van bellen, ik sms liever.”
De geruchten dat de twee uit elkaar zouden gaan deden al enige tijd de ronde. Zo plaatste Kerr aan het begin van het jaar een foto waarop haar hand te zien was, maar niet haar trouwring en werd het model enkele weken ervoor gezien terwijl zij flirtte met Leonardo DiCaprio.
Familie
Bloom heeft zich tegenover TMZ voor het eerst uitgelaten over de scheiding. Hoewel de acteur weinig kwijt wilde over de reden waarom, maakte hij duidelijk aan de paparazzo dat hij en Kerr goed met elkaar om zullen blijven gaan.
"We zijn familie, niet gewoon vrienden", aldus de acteur over het model.
Kerr en Bloom begonnen in 2007 met daten. Drie jaar later, in juli 2010, stapten de twee in het huwelijksbootje. In januari 2011 werd zoontje Flynn geboren.
De geruchten gaan al een jaar rond...een greep uit de pagina's van vorig jaar:quote:
quote:After rift with wife, Romeo Orlando Bloom 'finds love with Juliet co-star Condola Rashad'
He revealed he had split from his supermodel wife just days ago.
And now the reason behind the sudden announcement of the break-up of Orlando Bloom and Miranda Kerr’s three-year marriage has become clear – his affection for his latest co-star Condola Rashad.
The closeness between the pair had been widely reported. But now we can reveal that friends say the Hollywood superstar is quietly dating 26-year-old Condola, who plays Juliet opposite his Romeo on Broadway.
One pal said: ‘Another announcement from Orlando could be on the horizon. Their fondness for each other is obvious.’
However, despite the split, Bloom and 30-year-old former Victoria’s Secret model Miranda appear to remain close.
Yesterday, the pair went for a stroll in New York’s Central Park with their two-year-old son Flynn, looking content in each others’ company.
They linked arms affectionately as they walked through the park, and were all smiles as they arrived at Miranda’s apartment.
‘We’re not friends, we’re family,’ Bloom told reporters.
Last week Orlando, 36, and Condola – who has twice been nominated for a prestigious Tony Award – spoke about their mutual affection in interviews promoting their production.
On Friday, the day Bloom confirmed his split from Miranda, he spoke of how much he is enjoying kissing his co-star.
‘We sometimes get applause after our first kiss because it just goes on and on,’ he told a US talk show. ‘Sometimes I’m like, “I’m not letting go.”’
Condola has been equally enthusiastic in her praise, declaring: ‘What’s funny is we didn’t have to force it.
'We had a connection from the minute we met, a sense of comfort. We’ve built the relationship we have just by being around each other.'
Zonde weer voor het kindje...ik heb gelezen dat ze elkaar veel te weinig zagen door hun werk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Revanches het volgende:
Zonde van zo'n leuk stel ... ben benieuwd waarom...
Dat zal dan voor de komst van het kindje toch ook wel geweest zijn toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zonde weer voor het kindje...ik heb gelezen dat ze elkaar veel te weinig zagen door hun werk.
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal dan voor de komst van het kindje toch ook wel geweest zijn toch?
Orlando die jaloers is op Justin?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef kvd het volgende:
[..]
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar)
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.
(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen)
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Orlando die jaloers is op Justin?
http://www.dailymail.co.u(...)ndo-Bloom-crazy.htmlquote:'Bieber Fever': How Miranda Kerr's cuddles with teenage pop idol Justin Bieber drove her husband Orlando Bloom crazy
Ik kan dit niet serieus nemen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ndo-Bloom-crazy.html
Wel nog tijd gehad om Flynn te maken...quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef kvd het volgende:
[..]
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar)
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.
(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen)
daar is maar 1 minuut voor nodig hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel nog tijd gehad om Flynn te maken...
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Monique Smit en haar Jeffrey uit elkaar begrijp ik
Zangpartner?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
Ik had dit ook allang verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
Ja die blonde gastquote:
quote:
ik ook, vond het nog lang duren....maar ik vind het wel een leuk setjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had dit ook allang verwacht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |