Ja ik ga het niet zelf maken. Ik ga alleen toekijken en misschien wat eten als het niet al te lang in mijn urine/bloed/adem blijft zitten.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
geloof niet langer dan 2 weken ofzo
Oke niet voor mij dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
hoewel purrel frankel is gepakt een keer na een maandje
Hmm...wat drugs betreft was ik altijd wel voorzichtig in hoeverre je voorzichtig kan zijn met drugsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef seto het volgende:
je hebt wel vaak mensen die geen geduld hebben tot het effect heeft, meer gaan eten en dan misselijk worden
Het blijft twee weken zichtbaar in je urine, minstens een maand in je bloed. Darna is het nog terug te vinden in je haar. Srs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens even wat vragen over spacecake.
-De manier van THC binnenkrijgen is anders dan smoken...blijft het dan ook korter/langer in je bloed zitten?
-Wat zijn de meest voorkomende situaties( kotsen/bad trip etc)?
Thanks! Dan ga ik het maar niet doen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het blijft twee weken zichtbaar in je urine, minstens een maand in je bloed. Darna is het nog terug te vinden in je haar. Srs.
Je gaat alleen slecht als je teveel binnen krijgt, wat met spacecake makkelijk is omdat je al snel denkt dat het niet werkt en nog een stukje neemt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:25 schreef MurderMetal het volgende:
Pis in de broek van het lachen.
Dat is precies waarom ik uit dienst ben gegaan.
Na het hoeken van een sarge kreeg ik s5. Had ie me maar geen homo moeten noemen.
Ofwel, de goeien gooien ze eruit in nederland.
Te veel geblowd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Militairen verdwaald in Duitsland.....
Echt waar wat nemen ze tegenwoordig aan?
[..]
Niet zo huilen, gewoon je broek weer ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef no1uknow het volgende:
wat een deceptie trouwens die photoshop asser
Goede shopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef no1uknow het volgende:
wat een deceptie trouwens die photoshop asser
6 weken in je urine, het gaat in je vetcellen zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik ga het niet zelf maken. Ik ga alleen toekijken en misschien wat eten als het niet al te lang in mijn urine/bloed/adem blijft zitten.
Het leger is toch dé plek waar kanslozen zonder toekomst en intelligentie toch nog een baan kunnen vinden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Militairen verdwaald in Duitsland.....
Echt waar wat nemen ze tegenwoordig aan?
[..]
ja dat wordt lastig ik was lekker aan het fappen maar geen stijfje meer nu hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo huilen, gewoon je broek weer ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was.
Met wat je daarvoor aan het doen was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja dat wordt lastig ik was lekker aan het fappen maar geen stijfje meer nu he
keuken schoonmaken/beter indelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met wat je daarvoor aan het doen was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef seto het volgende:
is toch wel algemeen bekend dat de meeste militairen niet de meest snuggere figuren zijn?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het leger is toch dé plek waar kanslozen zonder toekomst en intelligentie toch nog een baan kunnen vinden?
Ik ook door jou. Maar toch weer aan het bulken en 100kcal boven m'n schema is niet zo erg.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef seto het volgende:
je hebt wel vaak mensen die geen geduld hebben tot het effect heeft, meer gaan eten en dan misselijk worden
Ergens heb je wel een punt. Met de werkloosheid van tegenwoordig gaan mensen ''maar'' bij defensie omdat het moet.. en omdathetmoetjes zijn vaak niet de meest snuggere, gemotiveerde mensen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het leger is toch dé plek waar kanslozen zonder toekomst en intelligentie toch nog een baan kunnen vinden?
Space cake trip duurt langer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens even wat vragen over spacecake.
-De manier van THC binnenkrijgen is anders dan smoken...blijft het dan ook korter/langer in je bloed zitten?
-Wat zijn de meest voorkomende situaties( kotsen/bad trip etc)?
25 posts per paginaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
KLB / Zusje heeft spacecake op en komt in paniek thuis
ik neem de slagroom meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb een pot nutella in de kast staan. Wie brengt melk en wie witbrood?
Can I lick nutella of your booty?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb een pot nutella in de kast staan. Wie brengt melk en wie witbrood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
sowieso gekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Is Total recall de moeite om te zien? Bon het begin wel leuk
De lat ligt ook niet bepaald hoog bij Arnie films.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef seto het volgende:
[..]
sowieso gek
misschien wel zijn beste film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |