quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef BRANDGEL het volgende:
Ze heeft het nu toch niet in de gaten!!!!! EINZIENZ
DIT!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef BRANDGEL het volgende:
Kleed haar snel uit en post pics!! Ze heeft het nu toch niet in de gaten!!!!! EINZIENZ
Doe de gordijnen dicht en zet een thrillertje op. Geluid op vol vermogen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor haarZe is helemaal overdondert door het effect en ze zegt dat ze wil dat het stopt. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze gewoon moet ontspannen en het gevoel over haar heen laten komen. Het is nu toch al werkzaam dus je kan je er toch niet meer tegen verzetten.
Aaah nee dat is zielig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Doe de gordijnen dicht en zet een thrillertje op. Geluid op vol vermogen.
Even haar uitkleden, pics maken, hier posten en daarna een vette hap maken/kopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor haarZe is helemaal overdondert door het effect en ze zegt dat ze wil dat het stopt. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze gewoon moet ontspannen en het gevoel over haar heen laten komen. Het is nu toch al werkzaam dus je kan je er toch niet meer tegen verzetten.
Zijn ze nu aan het doen. Ze hebben ieders 3 plakken op in totaal omdat ze het effect niet meteen voeldequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef LookAtMe het volgende:
Weleens gehoord dat suiker werkt. Dus geef ze een glas cola.
Beste idee ooitquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Aaah nee dat is zielig.
Ik heb nog wel wat M liggen. Misschien dat dit de trip enigszins wat milder en wat meer ontspannen maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |