SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh quad, ik las squat. Dacht dat ik een foto mistte waar ze een squat deed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De foto met bar in de hand bedoel ik
eens #samenstaanwesterkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind de kopjes niet zo mooi. De banner wel. #maaktaboesbespreekbaar #nietbang
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand een goede site of app waarop je je eten in kan vullen en dat er de macro's en kcal's uit komen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand een goede site of app waarop je je eten in kan vullen en dat er de macro's en kcal's uit komen?
Ik waan mij op de reggae weide van de zwarte cross!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef no1uknow het volgende:
hier koning van de bass
edit: kkr zien jullie wel een soundcloud dingetje in deze post?
neem de tijd en luister of skip gewoon door naar ongeveer 40/50 minuten, dan wordt het wat meer lekkere dubquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik waan mij op de reggae weide van de zwarte cross!
Mmh ik hoopte juist op een methode om van dit werk af te komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Die websites vertrouw ik niet, staan soms echt verkeerde voedingswaarden op, of producten zijn niet bekend.
Deze app is wel okay: https://play.google.com/s(...)om.fatsecret.android . Heb ik wel eens gebruikt maar omdat ik zeker wilde weten of alles correct was zat ik nog steeds info van de app en het label te vergelijken, dat is meer moeite dan gewoon in spreadsheet zetten.
quote:
Wow.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
In dziget ook. Maat van me hele avond aan het praten met een chick. Ik totaal genegeerd maar ondertussen wel keihard peacocken met roze 2eros en dito zonnebril Elke keer als ze me kwam vertellen hoe verschrikkelijk ik er wel niet uit zag zei ik: 'het is maar goed dat ik jou niet hoef te versieren dan, ga weg gek.'
At the the end of the day ballde ik haar dus wel. Dus.
http://cronometer.com/quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
ah joh meisjes willen gewoon aandacht positief of negatief. Dit doen ze ook door van die opmerkingen te maken die nergens op slaan.quote:
in cronometer kan je alles zelf invullen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Die websites vertrouw ik niet, staan soms echt verkeerde voedingswaarden op, of producten zijn niet bekend.
Deze app is wel okay: https://play.google.com/s(...)om.fatsecret.android . Heb ik wel eens gebruikt maar omdat ik zeker wilde weten of alles correct was zat ik nog steeds info van de app en het label te vergelijken, dat is meer moeite dan gewoon in spreadsheet zetten.
Essential Mix is sowieso 9/10 keer vet #imustwenttohouseheavenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef no1uknow het volgende:
hier koning van de bass
edit: kkr zien jullie wel een soundcloud dingetje in deze post?
Ik moest googlen. Dit staat beter dan zo'n lelijke o'neill lange zwembroek. Maar je moet wel een aqua di gio-lichaam hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Neem aan dat het een trollpost is want 2eros is gay as fuck.
Letterlijk gay.
+ een goede bulgequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest googlen. Dit staat beter dan zo'n lelijke o'neill lange zwembroek. Maar je moet wel een aqua di gio-lichaam hebben.
Nee zelfs dan is het gay.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest googlen. Dit staat beter dan zo'n lelijke o'neill lange zwembroek. Maar je moet wel een aqua di gio-lichaam hebben.
Cowsausage.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ziet er goed uit, jammer dat nederlands geen optie is.
Wat is runderworst in het engels?
Ik gebruik die US dingen niet, ik vul gaandeweg alles zelf in. Je moet maar even rondkijken. Zodra je aan het programma gewend ben is het allemaal supermakkelijk. En het rekent meer uit dan je eigenlijk wil zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon myfitnesspal gebruiken, meeste dingen kun je wel in het nederlands er vinden; alleen even goed opletten of je waarden juist zijn. Anders kun je het daar altijd opzoeken in de amerikaanse lijst dmv product + usda erachter..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fake, Photoshop assquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Susteren het volgende:
Waar komt die gym chick vandaan? Die ga ik adden
hahaha wuuuuuutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fake, Photoshop ass![]()
[ afbeelding ]
gvd ok kom we gaan afspreken dan laat ik ej zien dat ik slim benquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef seto het volgende:
JB kdacht dat jij hooggeleid was
komt beetje dom over nu sorr y:s
Dan nog, goeien meisjen #zoudoenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fake, Photoshop ass![]()
[ afbeelding ]
Hey Weissman.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fake, Photoshop ass![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |