Wat is er nu weer dan? Ik kijk niet naar de NOS dus ik krijg het niet mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het slaat echt nergens op wat de NOS doet.
Laat Fox al die sporten maar kopen dan kan de NOS eindelijk aandacht besteden aan Herlings en de motocross op zondagmiddag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus?
Studio Sport mag je dan wel opheffen
Interviewtje van gisteren uitzenden en nu de huldiging met vertraging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer dan? Ik kijk niet naar de NOS dus ik krijg het niet mee.
JOURNAAL gaat voor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het slaat echt nergens op wat de NOS doet.
Tijntje Hendriks zal er vast wel een fantastische verklaring voor: het is live op politiek 24. Service hè.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:
Vergeet de Eredivisie Handbal, Jumping Amsterdam en de Vierschansentoernee nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat Fox al die sporten maar kopen dan kan de NOS eindelijk aandacht besteden aan Herlings en de motocross op zondagmiddag.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijntje Hendriks zal er vast wel een fantastische verklaring voor: het is live op politiek 24. Service hè.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Finale 800 meter mannen. Bij de NOS zal Rob Druppers nog wel meedoen denk ik.
Duhquote:
Dit klinkt als een standaard zondagnamiddag op Sporza.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergeet de Eredivisie Handbal, Jumping Amsterdam en de Vierschansentoernee niet
Dat boeit mij niet, motocross wel! En meer beachvolleybal (de vrouwen vooral) en BMX, Snowboardcross... zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergeet de Eredivisie Handbal, Jumping Amsterdam en de Vierschansentoernee niet
BMX komt alleen langs als ze op Papendal rijden. Leuke kijksport trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, motocross wel! En meer beachvolleybal (de vrouwen vooral) en BMX, Snowboardcross... zal wel niet gebeuren.
Dat is dan toch mooi een zilveren medaille erbij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Finale 800 meter mannen. Bij de NOS zal Rob Druppers nog wel meedoen denk ik.
Met 10 horden komen ze anders niet uit met de passen als het maar 100 meter zou zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:10 schreef Nober het volgende:
Waarom is het trouwens de 110m Horden en vandaag niet de 440m Horden?
Vrouwen nemen trouwens kleinere passen en daarom lopen die wel 100 meter horden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met 10 horden komen ze anders niet uit met de passen als het maar 100 meter zou zijn.
Op losseveter stond allang een heel verhaalquote:
Dat is wel prachtig jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi verhaal man. Dope bestellen onder de naam van 1 van je grootste concurrentes.
Geniaal!
Wat was zijn smoes ook al weer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef TheVulture het volgende:
En Vroemen kan ook wel inpakken, maar dat wisten we ook al jaren
Was dat niet op een EK ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is dan toch mooi een zilveren medaille erbij!
Mexicaans vlees.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat was zijn smoes ook al weer?
Dat is een combinatie van de Rasmussen en Contador smoes.quote:
Die Shelly-Ann Fraser loopt eigenlijk maar 75 meter want ze is 1 meter 52. True story.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrouwen nemen trouwens kleinere passen en daarom lopen die wel 100 meter horden.
Echt live.twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 19:17:57Goed nieuws. Vuelta a Espana wordt LIVE gestreamd op NOS.nl. In de weekenden live op NL1. reageer retweet
Dan heeft de NOS-gast het goed. De NOS heeft iets goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Hoe spreek je Isinbayeva uit?
Die NOS-gast op de stream doet "Isinbayuhva" en op Eurosport zeggen ze "Isinbayeeva"
Wowquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan heeft de NOS-gast het goed. De NOS heeft iets goed
Daarna helaas niet veel meer bereikt, vnl. door blessures dacht ik.quote:
Klopt....is volgens mij geëindigd als looptrainer bij FC Utrecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarna helaas niet veel meer bereikt, vnl. door blessures dacht ik.
Voor een duitse best prima, goed kontjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef IbanMayo het volgende:
Spiegelburg lijkt me wel een beetje bitchy type.
Een goed kontje is niet genoeg voor een medaillequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:26 schreef danos het volgende:
[..]
Voor een duitse best prima, goed kontje
Herzogski ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Op Eurosport het verhaal dat een Russische steepleloopster zich heeft gestoten tegen een balk en daardoor heeft afgezegd... ik voel een dopingcontrole opkomen
Gerard van Velde is er niets bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef TheArt het volgende:
Spiegelburg, ik begin het nu wel erg triest te vinden.
Ze zal in ieder geval de lat niet met haar tieten er af gooien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een topwijf die Isinbayeva.
Passen allemaal in Mart.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Nober het volgende:
Kopgroep van 6 en samen wegen ze nog geen 150 kilo.
2009: 4e WK - 4,65 mquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef TheArt het volgende:
Spiegelburg, ik begin het nu wel erg triest te vinden.
De lat ligt te hoog voor haarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
2009: 4e WK - 4,65 m
2012: 4e WK indoor - 4,65 m
2012: 4e EK - 4,50 m
2012: 4e OS - 4,65 m
Niet echt een leuk rijtje, gelukkig eindigde ze op EK's wel eens op het podium.
Wel consistent....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
2009: 4e WK - 4,65 m
2012: 4e WK indoor - 4,65 m
2012: 4e EK - 4,50 m
2012: 4e OS - 4,65 m
Niet echt een leuk rijtje, gelukkig eindigde ze op EK's wel eens op het podium.
Lijkt me toch al ontzettend zwaar, als je kapot zit over al die hindernissen springen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Die waterbak is nog best diep ook, lijkt me zo kut, met kletspoten nog zo'n eind lopen.
Doping.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me zo kut dat je weet dat je kansloos bent als je niet in Kenia of Ethiopie bent geboren
Zouden Oegandezen of Rwandanen het niet kunnen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me zo kut dat je weet dat je kansloos bent als je niet in Kenia of Ethiopie bent geboren
Eritreers heb je nog wel veelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden Oegandezen of Rwandanen het niet kunnen?
Herzog vond dat ook kut ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Vast wel, maar je moet wel een beetje een sportinfrastructuur hebben in een land.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden Oegandezen of Rwandanen het niet kunnen?
Dan moet je doping gebruiken.quote:
Vierde.quote:
Dat klinkt plausibel, maar waarom je race ineens anders indelen?quote:
Dom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klinkt plausibel, maar waarom je race ineens anders indelen?
Gewoon Eurosport.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
De huldiging nu op de striem mensen
Tijd is op. Journaal om 20.00quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef Janneke141 het volgende:
Goh, de NOS zendt de huldiging van Schippers maar niet meer uit. Niet belangrijk.
Ach ja, ze doet niet voor niks Paboquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
"I hoped for the top eight plek." aldus Schippers op ES.
Is het NOS Journaal een tv-tip?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Tijd is op. Journaal om 20.00
http://www.npo.nl/live/politiek24
Dit ken ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dafne en ik zijn ongeveer even oud. Zij heeft een medaille, ik iets van 40.000 posts op een forum.
Hmm
Een bronzen plak is 25.000 posts waard denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dafne en ik zijn ongeveer even oud. Zij heeft een medaille, ik iets van 40.000 posts op een forum.
Hmm
Oh dan sta ik nog voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een bronze plak is 25.000 posts waard denk ik
Is dè johannes ook van 1992?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hmm
Jeetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/539826-sedoc-nog-nacht-in-ziekenhuis.html
Samen trainen voor de elfstedentocht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan sta ik nog voor
En ik heb een scorito boek. En eventueel nog een lint waar ik niks aan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samen trainen voor de elfstedentocht?Kunnen jullie niet beter samen gaan snelwandelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zelfs juni 1992, daarom zag ik de overeenkomsten tussen mij en Dafne (en dat ene verschilletje).quote:
Maar serieus wel treurig dat dat moet. Je kunt toch niet verwachten van sporters die fulltime werken dat ze ook nog even goed presteren in de sport?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn huis maar beter kan verkopen
Ze noemt alle dopingproducten op die ze gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef debeterebob het volgende:
Is die Isinbayeva satanistisch of zoMet dat fluisteren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze noemt alle dopingproducten op die ze gebruikt heeft.
Ik hoor het al in mijn hoofd zonder dat ik het ziequote:
Misschien gebruikt ze die stok voor handelingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze noemt alle dopingproducten op die ze gebruikt heeft.
Legendarisch.quote:
Je kunt er allicht op hopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk niet dat er een wereldrecord komt.
De kans dat ik de lotto win is groter.
Ja, dat boek dat ik kreeg, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef debeterebob het volgende:
Maar Vermeer, jij had toch de scoritowedstrijd gewonnen? Dat is ook een talent
En ik ben niet zo'n schaatserquote:'Tour de France 2013'
ben jij de winnaar geworden van een LesAlpes carbon stuurlint (kleur
zwart, rood, zilver of blauw).
Ik hoop ook dat ik de lotto win ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt er allicht op hopen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik de lotto win ja.
Daar heb je iets aan als je er een racefiets bij koopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat boek dat ik kreeg, echt fantastisch.
En dat lint was van Tourcoach, misschien kan iemand mij uitleggen wat ik daar aan heb...
[..]
En ik ben niet zo'n schaatser
Ik weet wel dat ze soms op een lint rijden. Misschien moet je dat proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat boek dat ik kreeg, echt fantastisch.
En dat lint was van Tourcoach, misschien kan iemand mij uitleggen wat ik daar aan heb...
[..]
En ik ben niet zo'n schaatser
James baalde er van dat ik het niet live kon zien, dus gooide hij er maar met de pet naarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Redefine heeft zijn antidepressiva vast ingeslagen.
Misschien de vlag van Djibouti nemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
James baalde er van dat ik het niet live kon zien, dus gooide hij er maar met de pet naar
Ik zat bij de scouting, maar dat is nog niet olympischquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef debeterebob het volgende:
Vermeer, je had als kindje gewoon veel moeten sporten. Kon je veel bekers, medailles en linten winnen als je de goede sport koos
Heldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs juni 1992, daarom zag ik de overeenkomsten tussen mij en Dafne (en dat ene verschilletje).
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze soms op een lint rijden. Misschien moet je dat proberen.
Dus jij bent schuldig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
James baalde er van dat ik het niet live kon zien, dus gooide hij er maar met de pet naar
Oh nee, dat heb ik niet. Dan negeer ik die mail wel, dan komt het lint terecht bij iemand die in extase is om een lint.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar heb je iets aan als je er een racefiets bij koopt.
Door het lint gaan noemen ze datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee, dat heb ik niet. Dan negeer ik die mail wel, dan komt het lint terecht bij iemand die in extase is om een lint.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Door het lint gaan noemen ze dat
Godverquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na deze opmerkingen ben ik er van overtuigd dat ik het lint toch wil hebben. Binnenkort horen jullie er meer over. Ik denk niet dat ik hem om mijn stadsfiets doe, want die wordt dan zeer aantrekkelijk om te stelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee. Morgenochtend om 6.30 opstaan, dan is het tijd voor de 50 km snelwandelenquote:
Ik had een trein later doordat er een Amerikaan te laat terug belde. En wie wint er: een Amerikaan! Ik ruik een complotquote:
Ik sta om 7u op, maar niet voor die mongolenactiviteit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Morgenochtend om 6.30 opstaan, dan is het tijd voor de 50 km snelwandelen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het snelwandelen sla ik nog wel eens over.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik sta om 7u op, maar niet voor die mongolenactiviteit.
Sorry, maar het vrouwen snelwandelen heeft mij getoond dat het het afvoerputje van de sport is, alleen de allerdomsten komen daar terecht.quote:
Jou kunnen we dus ook niet meer serieus nemen als sportliefhebberquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het snelwandelen sla ik nog wel eens over.
Ik moet werken morgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pienjow en Jojannes begrijpen het niet.
Liever een Buren marathon dan een snelwandel wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou kunnen we dus ook niet meer serieus nemen als sportliefhebber
De 100m is het afvoerputjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, maar het vrouwen snelwandelen heeft mij getoond dat het het afvoerputje van de sport is, alleen de allerdomsten komen daar terecht.
Inderdaad, want snelwandelen is samen met Fish-O-Mania het hoogtepunt van het jaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pienjow en Jojannes begrijpen het niet.
De marathon is een eitje vergeleken met de 50kquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever een Buren marathon dan een snelwandel wedstrijd.
Ik ook, mis daardoor driekwart van het toernooiquote:
Vergeet 'lui' nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De 100m is het afvoerputjeAl die domme negers daar
Fish-O-Maniaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad, want snelwandelen is samen met Fish-O-Mania het hoogtepunt van het jaar.
Kan gelukkig morgenmiddag wel kijken, verder is het vooral 's ochtends jammer jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook, mis daardoor driekwart van het toernooi
quote:
Kromo heeft wel een streepje voor denk ik... en Vos ook... op basis van het verledenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef TheArt het volgende:
Dafne kanshebster voor sportvrouw van het jaar? Kans is zeker aanwezig denk ik. Eerste vrouwelijke medaille ooit op een WK atletiek, dat kan tellen. Wordt Kromo wel wereldkampioen en zal Vos daar ook wel bij in de buurt komen dit jaar, maar deze medaille vind ik toch nog wat meer bijzonder.
Tenzij Polling nog wereldkampioen wordt ofzo. Dan maakt die ook een dikke kans.
Waar zou je in godesnaam anders voor opstaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik sta om 7u op, maar niet voor die mongolenactiviteit.
Maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het ochtendprogrammaquote:
Oftewel:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het ochtendprogramma
Snelwandelen, dan tussendoor kogelslingeren vrouwen
en heats 5000m vrouwen
en 1500m mannen
en verspringen mannen
en dan weer naar het echte werk met de laatste 10km van het snelwandelen
Correctquote:
Volgens mij is verspringen wel de discipline waar je de meeste kans op goud hebt als je gaat trainenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oftewel:
Ethiopiers en Kenianen
Anabolenwijven
Een leuk onderdeel waar niveau ver te zoeken is
en snelwandelen?
Topshow.
Mensen die het niet kijkenquote:
Marathonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
doe mij maar een marathon bamihappies eten
Ik ga wat slaap inhalen. Laatste uurtje kijken is voldoende. Daar gebeuren de leuke dingenquote:
Haterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga wat slaap inhalen. Laatste uurtje kijken is voldoende. Daar gebeuren de leuke dingen
Faalhaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga wat slaap inhalen. Laatste uurtje kijken is voldoende. Daar gebeuren de leuke dingen
Ja ik heb afgelopen dagen maar 6 uur geslapen en ben lichtelijk ziekquote:
Echte Nederlandse mentaliteitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziek zijn voor de belangrijkste dag van het jaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb afgelopen dagen maar 6 uur geslapen en ben lichtelijk ziek
Ik kijk liever naar mijn helden, ik kan ze toch nooit evenaren. Nu al zin in het epische gevecht tussen Tallent, de Chinezen, Diniz en misschien zelfs wel de Russenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel kut dat er in de buurt geen snelwandelen wordt beoefendDan maar solo trainen
En Susan die door de series heen gaat komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oftewel:
Ethiopiers en Kenianen
Anabolenwijven
Een leuk onderdeel waar niveau ver te zoeken is
en snelwandelen?
Topshow.
Daar ga je je vanaf komende maandag maar druk om maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
En Susan die door de series heen gaat komen(als ze volledig hersteld is tenminste).
Ja, ik heb geen eredivisie livequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echte Nederlandse mentaliteitJe kijkt zondag zeker ook altijd voetbalsamenvattingen?
Een hele wedstrijd PSV kijken is amper vol te houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echte Nederlandse mentaliteitJe kijkt zondag zeker ook altijd voetbalsamenvattingen?
Ga nu naar bed dan. Ipv morgenochtend blijven slapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakkali niet kennenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een hele wedstrijd PSV kijken is amper vol te houden
Dat is eigenlijk best een goed idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga nu naar bed dan. Ipv morgenochtend blijven slapen
Blijf eens ontopic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een hele wedstrijd PSV kijken is amper vol te houden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pizza en melk erbij, prima.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakkali niet kennen
Pizza en melk erbij, prima.
Ik wil nog even kijken bij wie van de NOS je kunt klagen, want het is schandalig dat een van de beste Nederlandse prestaties van de laatste jaren niet eens live te zien wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar aangezien jullie toch maar aan het wauwelen zijn:
Wat een race van DafneVoor mij in ieder geval de mooiste Nederlandse sportprestatie van het jaar (tot nu toe).
Nee, ik ga liever gewoon dood.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je nog snelwandelen gekeken, Ambro?
Je gaat liever dood dan de 20km te kijken, maar misschien ga je wel de 50km kijken? Respect.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever gewoon dood.
Maar misschien morgenochtend.
Ambro is soms gewoon een beetje raar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat liever dood dan de 20km te kijken, maar misschien ga je wel de 50km kijken? Respect.
Cool, ben benieuwd. Hopelijk haalt ie het nu wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Trouwens helemaal over het hoofd gezien, maar morgen is natuurlijk ook de eerste echte wedstrijd namens Nederland voor Ignisious Gaisah
Seems legit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben trouwens toch ook wel erg benieuwd naar de 1500m heats morgen, en dan met name naar Zakaria Mazouzi. Die heeft dit jaar een, voor een 28-jarige, toch wel lichtelijk opvallende progressie geboekt. Zie hier zijn top-10:
[ afbeelding ]
Kan je niet een paar rode bordjes maken en deelnemers dsq'en?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Ik slaap vannacht bij het Luhzniki stadion hoor, want er lagen nu al mensen langs het snelwandelparcours natuurlijk, niemand wil dat missen morgen!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Ik slaap vannacht bij het Luhzniki stadion hoor, want er lagen nu al mensen langs het snelwandelparcours natuurlijk, niemand wil dat missen morgen!
Is er een zwervernest bij het parcours?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Ik zit weer even die topics van vorig jaar OS door te lezen. Wat een kutomroep is het ook eigenlijk wat betreft livesportquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef DeeBee het volgende:
En haha, de 'Service, hé?!'-crew van de NOS heeft weer topwerk afgeleverd zo te lezen, incl. reclame.
Zal Kromo of Vos wel worden. En vergeet Wüst nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef TheArt het volgende:
Dafne kanshebster voor sportvrouw van het jaar? Kans is zeker aanwezig denk ik. Eerste vrouwelijke medaille ooit op een WK atletiek, dat kan tellen. Wordt Kromo wel wereldkampioen en zal Vos daar ook wel bij in de buurt komen dit jaar, maar deze medaille vind ik toch nog wat meer bijzonder.
Tenzij Polling nog wereldkampioen wordt ofzo. Dan maakt die ook een dikke kans.
Soms is het zo belachelijk dat je erom moet lachenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben trouwens toch ook wel erg benieuwd naar de 1500m heats morgen, en dan met name naar Zakaria Mazouzi. Die heeft dit jaar een, voor een 28-jarige, toch wel lichtelijk opvallende progressie geboekt. Zie hier zijn top-10:
[ afbeelding ]
Van 2007 t/m 2012 had hij precies 1 tijd onder de 3:40 staan (een 3:39 in 2008), daarnaast wel elk jaar een stuk of 6-7 races, allemaal rond de 3:45.
Opmerkelijk.
Viel me wel op ja, dat deel van het stadion zat wel echt tot de nok gevuldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Ook was het nu eens voor meer dan 80% vol en in mijn vak en eromheen bij het polstok echt gigantisch vol, wat een sfeertje.Dat Isinbayeva het won was geniaal.
Tourquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit weer even die topics van vorig jaar OS door te lezen. Wat een kutomroep is het ook eigenlijk wat betreft livesport
Nou ja, dat "logischerwijs" vind ik best raar, en natuurlijk die twijfel over of het wel sporthistorie is want het is een bronzen plak hequote:
Wat me nog meer opviel is dat ze bv. wel de hele zevenkamp van Eelco hebben uitgezonden, maar dat dat allemaal eerder opgenomen was. Zelfs toen er live een onderdeel was gingen ze een herhaling van een eerder onderdeel uitzendenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat "logischerwijs" vind ik best raar, en natuurlijk die twijfel over of het wel sporthistorie is want het is een bronzen plak he
Maar hij heeft ook het mailadres gestuurd waar je terecht kunt met klachten/vragen, dus daar ga ik morgen wel even een mailtje aan wagen
Heb ik ooit ook eens gedaan over het feit dat ze voor Champions League wedstrijden in de groepsfase altijd voor de wedstrijd van Barcelona kozen. Kreeg ik als antwoord dat dat een een beslissing was die breed werd gedragen op de redactiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat "logischerwijs" vind ik best raar, en natuurlijk die twijfel over of het wel sporthistorie is want het is een bronzen plak he
Maar hij heeft ook het mailadres gestuurd waar je terecht kunt met klachten/vragen, dus daar ga ik morgen wel even een mailtje aan wagen
Wat verwacht je dan dat ze zeggen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan over het feit dat ze voor Champions League wedstrijden in de groepsfase altijd voor de wedstrijd van Barcelona kozen. Kreeg ik als antwoord dat dat een een beslissing was die breed werd gedragen op de redactie. Echt zo'n non-antwoord.
Daarnaast ook nog eens over het dramatische niveau van Herbie en Maduc. Daar was het antwoord dat ze ook veel reacties kregen van mensen die het wel goed commentaar vonden
Wel een beetje faalhazen hier op fok. Dafne mocht 3.2 seconde verliezen op de Duitse. De tijd van de Duitse was 2.06.43, de klok liep en je kon zien dat Dafne's achterstand net iets meer dan 2 seconde was. Geen twijfel dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef Max23 het volgende:
Eurosport denkt het net wel, ik denk het net niet
Bij die tweede had ik wel zoiets verwacht, maar bij de eerste vraag had ik toch wel iets meer uitleg verwacht. Waren vorig jaar genoeg andere interessante wedstrijden om uit te zenden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dat ze zeggen?
Stefan Verheij is prima.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef andre77 het volgende:
[..]
Wel een beetje faalhazen hier op fok. Dafne mocht 3.2 seconde verliezen op de Duitse. De tijd van de Duitse was 2.06.43, de klok liep en je kon zien dat Dafne's achterstand net iets meer dan 2 seconde was. Geen twijfel dus.
Het commentaar op de NOS was overigens wel later ingesproken, die zijn nooit zo snugger.
Altijd heel fijn om naar te luisteren idd, klinkt in mijn ogen in ieder geval altijd wel vrij kundigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stefan Verheij is prima.
En Leon Haan ook trouwens
Dat was omdat ze niet de ruimte kregen van de PO. Dat ligt aan het bestel, niet aan de NOS per sé.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat me nog meer opviel is dat ze bv. wel de hele zevenkamp van Eelco hebben uitgezonden, maar dat dat allemaal eerder opgenomen was. Zelfs toen er live een onderdeel was gingen ze een herhaling van een eerder onderdeel uitzendenIk snap dat echt niet.
Ze hadden toen na de vrouwenmarathon toch gewoon over kunnen stappen op de tienkamp?
Ik verwachtte eigenlijk al meteen dat het goed genoeg was, alleen ging ik toch twijfelen omdat Art het niet meteen uitschreeuwdequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef andre77 het volgende:
[..]
Wel een beetje faalhazen hier op fok. Dafne mocht 3.2 seconde verliezen op de Duitse. De tijd van de Duitse was 2.06.43, de klok liep en je kon zien dat Dafne's achterstand net iets meer dan 2 seconde was. Geen twijfel dus.
Het commentaar op de NOS was overigens wel later ingesproken, die zijn nooit zo snugger.
Mijn vraag beantwoordt ie nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Even aan Martijn gevraagd waarom het niet live was. Volgens mij op een normale manier gevraagd, en ook vrij normale antwoorden gekregen, alleen dat helemaal onderaan...tja
[ afbeelding ]
Las ik hier trouwens niet dat EenVandaag een herhaling van gisteren was?
Ik denk dat hij die opmerking nu wel zat isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn vraag beantwoordt ie niet
Vroeg of de NOS nav de tweet over Herzog nu minder atletiek gaat uitzenden
Som dan het hele rijtje aan dopinggevallen in de laatste twee maanden op, komt wat sterker over. Oh wacht, dat past niet in 140 tekens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn vraag beantwoordt ie niet
Vroeg of de NOS nav de tweet over Herzog nu minder atletiek gaat uitzenden
Tja, NOS' eigen schuld na hun wielrenstandpuntquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die opmerking nu wel zat is![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Som dan het hele rijtje aan dopinggevallen in de laatste twee maanden op, komt wat sterker over. Oh wacht, dat past niet in 140 tekens.
Bij ZDF hadden ze de prognose vaak in de beeld en bij de 800 meter stond ook in beeld hoeveel Rath moest winnen op Schippers (volgens mij zelfs 3.5 seconden) en de andere concurrenten. Erg handig, die hadden ook meteen door dat Schippers brons had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef andre77 het volgende:
[..]
Kan je hier terugzien: http://lawm.sportschau.de(...)deoID-moskau827.html (zonder commentaar helaas)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij ZDF hadden ze de prognose vaak in de beeld en bij de 800 meter stond ook in beeld hoeveel Rath moest winnen op Schippers (volgens mij zelfs 3.5 seconden) en de andere concurrenten. Erg handig, die hadden ook meteen door dat Schippers brons had.
Ik vind idd de commentatoren bij atletiek echt prima. Leon Haan vooral eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stefan Verheij is prima.
Hier wel met commentaar:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan je hier terugzien: http://lawm.sportschau.de(...)deoID-moskau827.html (zonder commentaar helaas)
Overigens had Stefan Verheij het wel direct goed en heeft hij het niet later ingesproken. Had de NOS-stream ook nog even aanstaan en daarop was te horen dat hij het live al zo zei. Overigens zijn Verheij en Haan gewoon prima commentatoren, horen bij de beste die de NOS heeft.
Ik vind die twee van Eurosport beter. Het duo dat er normaal op Sporza zit ook trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stefan Verheij is prima.
Alleen D&D spreken de finish van een wedstrijd opnieuw in. Zij mogen het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan je hier terugzien: http://lawm.sportschau.de(...)deoID-moskau827.html (zonder commentaar helaas)
Overigens had Stefan Verheij het wel direct goed en heeft hij het niet later ingesproken. Had de NOS-stream ook nog even aanstaan en daarop was te horen dat hij het live al zo zei. Overigens zijn Verheij en Haan gewoon prima commentatoren, horen bij de beste die de NOS heeft.
Vind ik ook Inderdaad. En ze zitten voor een keertje in het stadion zelf i.p.v een studiootje ergens .quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Die 2 van Eurosport hebben wel een leuke klik samen en brengen het tof
Hoi Azijnzeiker, Sorry dat we niet allemaal precies goed op de klok keken. Zelfs bij de commentatoren was er lichte twijfel of ze het nu wel of niet had. Maar ja, volgende keer zal ik de inschatting wel aan jouw overlaten, aangezien jij het schijnbaar beter weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef andre77 het volgende:
[..]
Een EK gaat in vijf of zes dagen en niet negenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Blijf die vrije woensdagavond wel wat raar vinden... uberhaupt zou het programma best wat compacter kunnen denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |