Wat is er nu weer dan? Ik kijk niet naar de NOS dus ik krijg het niet mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het slaat echt nergens op wat de NOS doet.
Laat Fox al die sporten maar kopen dan kan de NOS eindelijk aandacht besteden aan Herlings en de motocross op zondagmiddag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus?
Studio Sport mag je dan wel opheffen
Interviewtje van gisteren uitzenden en nu de huldiging met vertraging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer dan? Ik kijk niet naar de NOS dus ik krijg het niet mee.
JOURNAAL gaat voor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het slaat echt nergens op wat de NOS doet.
Tijntje Hendriks zal er vast wel een fantastische verklaring voor: het is live op politiek 24. Service hè.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:
Vergeet de Eredivisie Handbal, Jumping Amsterdam en de Vierschansentoernee nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat Fox al die sporten maar kopen dan kan de NOS eindelijk aandacht besteden aan Herlings en de motocross op zondagmiddag.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijntje Hendriks zal er vast wel een fantastische verklaring voor: het is live op politiek 24. Service hè.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Finale 800 meter mannen. Bij de NOS zal Rob Druppers nog wel meedoen denk ik.
Duhquote:
Dit klinkt als een standaard zondagnamiddag op Sporza.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergeet de Eredivisie Handbal, Jumping Amsterdam en de Vierschansentoernee niet
Dat boeit mij niet, motocross wel! En meer beachvolleybal (de vrouwen vooral) en BMX, Snowboardcross... zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergeet de Eredivisie Handbal, Jumping Amsterdam en de Vierschansentoernee niet
BMX komt alleen langs als ze op Papendal rijden. Leuke kijksport trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, motocross wel! En meer beachvolleybal (de vrouwen vooral) en BMX, Snowboardcross... zal wel niet gebeuren.
Dat is dan toch mooi een zilveren medaille erbij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Finale 800 meter mannen. Bij de NOS zal Rob Druppers nog wel meedoen denk ik.
Met 10 horden komen ze anders niet uit met de passen als het maar 100 meter zou zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:10 schreef Nober het volgende:
Waarom is het trouwens de 110m Horden en vandaag niet de 440m Horden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |