Dat staat er inderdaad jaquote:
In een dikke villa is dit makkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef TR08 het volgende:
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.
Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?
Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
racistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef superniger het volgende:
1 maand als de dader blank is. 30 jaar als de dader een Marokkaan is.
Werkelijk? Als je met meerdere mensen in 1 huis woont. Wij wonen hier met zijn 2en en hebben al:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef TR08 het volgende:
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.
Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?
Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
en als ie niet thuis was geweest ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
6 jaar lijkt me redelijk. Zonder vervroegde vrijlating voor goed gedrag.
Met bloed afgekapte handjes!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Op een ezel zetten richting woestijn.
Dat vind ik wel een grote rol spelen inderdaad. Je moet ook rekening houden met het gevoel van onveiligheid die het slachtoffer zal voelen de komende jaren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
en als ie niet thuis was geweest ?
Bestaat er een misdaad topic ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Gravedigger het volgende:
En wat heeft dit mt POL te maken? Meer iets voor misdaad.
Levenslang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Wat geef je voor moord dan? de doodstraf ?
u bent een d66 rechter ! .. ze zijn veroordeeld tot 3 jaar en 4 maandenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:45 schreef LXIV het volgende:
Hangt er vanaf of dit het eerste misdrijf is of niet.
Eerste keer: 18 maanden
Redicive: 3 jaar.
Ja, hij was daar enkel in de woning omdat hij de deur open zag staan en dacht dat er een feestje was!quote:De raadsvrouw heeft zich op het standpunt gesteld dat verdachte dient te worden vrijgesproken. Zij heeft daartoe aangevoerd dat, hoewel verdachte ten tijde van de overval in de woning aanwezig is geweest, niet bewezen kan worden verklaard dat verdachte enig geweld tegen [benadeelde partij C.] heeft gebruikt en dat ook overigens door hem geen substantiële bijdrage aan de overval is geleverd. Van een bewuste en nauwe samenwerking met zijn medeverdachte is haars inziens niet gebleken, zodat van medeplegen geen sprake kan zijn.
Wat zijn dat voor een racistische, Zuid-Afrikaanse apartheidspraktijken! Huidskleurenkaarten!!quote:[benadeelde partij C.] heeft in zijn eerste aangifte het volgende signalement gegeven van de man die bij de woning aanbelde:
-à 25 jaar;
-ongeveer 185 centimeter lang;
-huidskleur nummer vijf op de huidskleurenkaart;
-zwart lang krullend haar tot op de schouders,
-zwartkleurige piercing in de vorm van een staafje in de linkerwenkbrauw;
-zwartkleurige jas;
-zwartkleurige schoenen en
-zwartkleurige wollen handschoenen.
Van de andere bij de overval betrokken man heeft hij in diezelfde aangifte het volgende signalement gegeven:
-ongeveer 20 à 25 jaar oud;
-ongeveer 190 à 195 centimeter lang (in ieder geval langer dan de andere);
-huidskleur nummer vijf van de huidskleurenkaart en
-zwartkleurige muts. 4
Het zal wel van lichtgetint tot pikzwart gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef arjan1212 het volgende:
ben wel benieuwd ja, hoe dat er uitziet.. huidskleur 1 tm 6 ?
quote:Daarbij kwam een huidskleurenkaart tevoorschijn. Een keurig gelamineerde kaart met 12 verschillende hoofden, zonder opvallende haardracht. Over alle ogen waren witte balkjes geplaatst met daarop de nummers één tot en met twaalf. Asif wees een hoofd aan en het nummer werd in zijn verklaring opgenomen. Ik had een dergelijk kaart nooit eerder gezien, ondanks het feit dat het verhelderend leek te werken.
http://www.strafrechtadvocaatgroningen.nl/20100212.html
Zoiets ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ken je dat niet, van die luxe pennen zoals een schoolmeester die vaak heeft
Gvd, aangifte voor zoietsquote:
Ik denk niet dat ze de Macbooks mogen houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef john2406 het volgende:
Ik zou bijna denken misdaad loont als ik dit allemaal zo lees?
Waarom zou je het niet als gestolen aangeven? Het is toch gestolen, moet je dat dan maar gewoon accepteren? Daarnaast werd er tegelijkertijd toch al aangifte van al die andere gestolen goederen en het geweld, en lijkt me dat aangifte nodig is om je gestolen goederen vergoed te krijgen van een verzekering.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Gvd, aangifte voor zoiets(tenzij het met edelen metalen is versierd)
quote:OT: 1 jaar voor geweld, dikke taakstraf/boete voor de gestolen goederen
Ja maar voor die pennen, ik kan best wel tot 500 euro aan goederen missen, maar ik neem aan dat je een Nederlander bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef heite het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet als gestolen aangeven? Het is toch gestolen, moet je dat dan maar gewoon accepteren? Daarnaast werd er tegelijkertijd toch al aangifte van al die andere gestolen goederen en het geweld, en lijkt me dat aangifte nodig is om je gestolen goederen vergoed te krijgen van een verzekering.
Als het feit dat ik, blijkbaar in tegenstelling tot jou, niet zonder meer accepteer dat ik bestolen wordt betekend dat ik een Nederlander ben, ben ik inderdaad een Nederlander.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ja maar voor die pennen, ik kan best wel tot 500 euro aan goederen missen, maar ik neem aan dat je een Nederlander bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |