abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130018417
De feiten

Aangever [benadeelde partij C.] heeft aangifte gedaan van een woningoverval. [benadeelde partij C.] heeft verklaard dat hij op 11 december 2012 omstreeks 23.00 uur alleen thuis was in de woning van zijn ouders aan de[adres] in Zoetermeer. Omstreeks die tijd werd aangebeld door een man die met hem een gesprek aanknoopte. Op de achtergrond zag [benadeelde partij C.] een auto staan met daarin twee personen. Op enig moment kreeg hij van de man die had aangebeld een klap tegen het hoofd, waardoor hij ten val kwam. Nadat deze man de bril van het hoofd van [benadeelde partij C.] had afgetrokken, liet hij hem weer opstaan. Op dat moment rende de man die op de bijrijdersstoel in de auto zat, de woning in en liep de trap op naar de eerste etage. De andere man bedekte hierna met zijn met handschoenen bedekte handen de ogen van [benadeelde partij C.] en gaf hem opdracht een tas aan te geven om de nodige spullen in te doen. Vervolgens hebben de mannen, deels in aanwezigheid van [benadeelde partij C.], het huis doorzocht op zoek naar goederen van hun gading. Al met al hebben de mannen een grote hoeveelheid goederen weggenomen, waaronder:
-
vier Macbooks;

-
drie koptelefoons;

-
negen horloges (merken Guess, TW Steel, Seiko en Breil);

-
een geldbedrag van in totaal circa ¤ 1.095,00;

-
drie iPhones;

-
twee kettingen met hangers;

-
een Prada zonnebril;

-
een Adidas sporttas;

-
voetbalschoenen en

-
een pennenset. 2

http://uitspraken.rechtsp(...)950&keyword=diefstal
pi_130018540
4 jaar
pi_130018544
Ligt eraan, buitenlanders?
pi_130018634
Zo'n 40 maanden denk ik.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130018688
Overval met geweld, jaartje.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130018748
Maandje of 40.
Ja doei.
pi_130018749
40 maanden lees ik, niet weinig.

Aangezien er 4 MacBooks en nog wat andere electronica in huis waren zal het wel een gerichte overval zijn geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:56:34 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130018755
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo'n 40 maanden denk ik.
Dat staat er inderdaad ja :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130018769
20 minuten schoffelen. Meer dan genoeg.
pi_130018781
Tevens, wat een hipsterhuis moet dat geweest zijn met al die appleshizzle. De bril van dat joch was er ook vast een zonder glazen op sterkte. Die zouden ze van een ieders bakkes moeten verwijderen.
Ja doei.
pi_130018823
Celstraf voor het slachtoffer.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:59:07 #12
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_130018829
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.

Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?

Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
pi_130018842
Doodstraf.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130018971
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef TR08 het volgende:
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.

Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?

Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
In een dikke villa is dit makkelijk te vinden.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:02:47 #15
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_130018987
Op een ezel zetten richting woestijn.
pi_130019028
1 maand als de dader blank is. 30 jaar als de dader een Marokkaan is.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130019105
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef superniger het volgende:
1 maand als de dader blank is. 30 jaar als de dader een Marokkaan is.
racist
pi_130019113
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef TR08 het volgende:
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.

Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?

Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
Werkelijk? Als je met meerdere mensen in 1 huis woont. Wij wonen hier met zijn 2en en hebben al:

3 macbook pro's
1 macbook air
2 iphone 5's
1 iphone 4s
1 iphone 4
1 ipad2
1 ipad3
2 imac27"

En dat zul je veel meer hebben bij apple liefhebbers. Wij verkopen ook nooit oude generaties aangezien ik het wel tof vind om het te bewaren.

Twijfel je nu bij ons ook hoe we eraan gekomen zijn? Heel makkelijk

1. Stap in de auto of op de fiets
2. Ga naar de apple store of willekeurige andere winkel
3. Kies wat je wilt
4. Ga naar de kassa en reken af.
5. Ga naar huis
6. Have fun
pi_130019246
6 jaar lijkt me redelijk. Zonder vervroegde vrijlating voor goed gedrag.
pi_130019289
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
6 jaar lijkt me redelijk. Zonder vervroegde vrijlating voor goed gedrag.
en als ie niet thuis was geweest ?
pi_130019354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Op een ezel zetten richting woestijn.
Met bloed afgekapte handjes!
Ongeacht afkomst...
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_130019378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

en als ie niet thuis was geweest ?
Dat vind ik wel een grote rol spelen inderdaad. Je moet ook rekening houden met het gevoel van onveiligheid die het slachtoffer zal voelen de komende jaren.

Toch wel een verzachtende omstandigheid als er niemand thuis was. 4 jaar is dan redelijker.
pi_130019396
Ik dacht overigens eerst even dat [benadeelde partij C.] wegens het doen van een valse aangifte een celstraf zou krijgen, inderdaad vanwege die waslijst nieuwerijkenspullen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130019706
4 - 6 jaar zonder vervroegde vrijlating. 6 voor de gene die ook heeft mishandelt..

Maar ja Nederland kennende...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_130019971
25 Jaar cel.
Ура для россии
pi_130020038
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef Woestijnvos het volgende:
25 Jaar cel.
Wat geef je voor moord dan? de doodstraf ?
pi_130020139
En wat heeft dit mt POL te maken? Meer iets voor misdaad.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:31:51 #28
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130020229
Ik geef liever geen straf. Een cursus zou de daders beter helpen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_130020336
Een kopje heet water. De theezakjes moeten ze zelf regelen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130020447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Gravedigger het volgende:
En wat heeft dit mt POL te maken? Meer iets voor misdaad.
Bestaat er een misdaad topic ?
pi_130020465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Wat geef je voor moord dan? de doodstraf ?
Levenslang.
Ура для россии
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:45:36 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130020771
Hangt er vanaf of dit het eerste misdrijf is of niet.
Eerste keer: 18 maanden
Redicive: 3 jaar.
The End Times are wild
pi_130020842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:45 schreef LXIV het volgende:
Hangt er vanaf of dit het eerste misdrijf is of niet.
Eerste keer: 18 maanden
Redicive: 3 jaar.
u bent een d66 rechter ! .. ze zijn veroordeeld tot 3 jaar en 4 maanden
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:48:37 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130020858
De reactie van die advocate ook:
quote:
De raadsvrouw heeft zich op het standpunt gesteld dat verdachte dient te worden vrijgesproken. Zij heeft daartoe aangevoerd dat, hoewel verdachte ten tijde van de overval in de woning aanwezig is geweest, niet bewezen kan worden verklaard dat verdachte enig geweld tegen [benadeelde partij C.] heeft gebruikt en dat ook overigens door hem geen substantiële bijdrage aan de overval is geleverd. Van een bewuste en nauwe samenwerking met zijn medeverdachte is haars inziens niet gebleken, zodat van medeplegen geen sprake kan zijn.
Ja, hij was daar enkel in de woning omdat hij de deur open zag staan en dacht dat er een feestje was!
The End Times are wild
pi_130020910
Dat is toch het werk van een advocaat?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:50:42 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130020928
En dit is ook wel grappig:
quote:
[benadeelde partij C.] heeft in zijn eerste aangifte het volgende signalement gegeven van de man die bij de woning aanbelde:
-à 25 jaar;
-ongeveer 185 centimeter lang;
-huidskleur nummer vijf op de huidskleurenkaart;
-zwart lang krullend haar tot op de schouders,
-zwartkleurige piercing in de vorm van een staafje in de linkerwenkbrauw;
-zwartkleurige jas;
-zwartkleurige schoenen en
-zwartkleurige wollen handschoenen.
Van de andere bij de overval betrokken man heeft hij in diezelfde aangifte het volgende signalement gegeven:
-ongeveer 20 à 25 jaar oud;
-ongeveer 190 à 195 centimeter lang (in ieder geval langer dan de andere);
-huidskleur nummer vijf van de huidskleurenkaart en
-zwartkleurige muts. 4
Wat zijn dat voor een racistische, Zuid-Afrikaanse apartheidspraktijken! Huidskleurenkaarten!!
The End Times are wild
pi_130020979
ben wel benieuwd ja, hoe dat er uitziet.. huidskleur 1 tm 6 ?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:52:47 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130021001
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef arjan1212 het volgende:
ben wel benieuwd ja, hoe dat er uitziet.. huidskleur 1 tm 6 ?
Het zal wel van lichtgetint tot pikzwart gaan.
The End Times are wild
pi_130021037
dat denk ik niet.
pi_130021184
Even googlen:
quote:
Daarbij kwam een huidskleurenkaart tevoorschijn. Een keurig gelamineerde kaart met 12 verschillende hoofden, zonder opvallende haardracht. Over alle ogen waren witte balkjes geplaatst met daarop de nummers één tot en met twaalf. Asif wees een hoofd aan en het nummer werd in zijn verklaring opgenomen. Ik had een dergelijk kaart nooit eerder gezien, ondanks het feit dat het verhelderend leek te werken.
http://www.strafrechtadvocaatgroningen.nl/20100212.html
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:57:41 #41
406523 Nowyrok
hartverscheurende UI.
pi_130021222
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:47 schreef arjan1212 het volgende:

een pennenset. 2

:') ??
ik rij bmw, adoreer mij.
pi_130021283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Nowyrok het volgende:

[..]

:') ??
ken je dat niet, van die luxe pennen zoals een schoolmeester die vaak heeft
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:00:23 #43
406523 Nowyrok
hartverscheurende UI.
pi_130021342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

ken je dat niet, van die luxe pennen zoals een schoolmeester die vaak heeft
Zoiets ?

ik rij bmw, adoreer mij.
pi_130021363
ja of vulpennen
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:04:12 #45
406523 Nowyrok
hartverscheurende UI.
pi_130021497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef arjan1212 het volgende:
ja of vulpennen
Gvd, aangifte voor zoiets :') (tenzij het met edelen metalen is versierd)

Doet me trouwens denken aan een keer dat ik de lunch van de leraar had geript _O-

OT: 1 jaar voor geweld, dikke taakstraf/boete voor de gestolen goederen
ik rij bmw, adoreer mij.
pi_130022102
Ik zou bijna denken misdaad loont als ik dit allemaal zo lees?

Straf ik weet het niet ik ben geen rechter, zou me dan ook niet in dat vlak willen begeven.
Laat dat een rechter maar zegen hoeveel of hoe weinig.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:18:23 #47
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130022194
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef john2406 het volgende:
Ik zou bijna denken misdaad loont als ik dit allemaal zo lees?
Ik denk niet dat ze de Macbooks mogen houden ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:34:46 #48
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_130022887
Met z'n drieën in een hok zetten van 2 bij 2 meter en laagje water van een cm of 10-15 en de sleutel weg gooien. ^O^
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_130022942
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Nowyrok het volgende:

[..]

Gvd, aangifte voor zoiets :') (tenzij het met edelen metalen is versierd)

Waarom zou je het niet als gestolen aangeven? Het is toch gestolen, moet je dat dan maar gewoon accepteren? Daarnaast werd er tegelijkertijd toch al aangifte van al die andere gestolen goederen en het geweld, en lijkt me dat aangifte nodig is om je gestolen goederen vergoed te krijgen van een verzekering.

quote:
OT: 1 jaar voor geweld, dikke taakstraf/boete voor de gestolen goederen
:') Waarom geef je ze niet gewoon meteen een beloning?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:39:14 #50
406523 Nowyrok
hartverscheurende UI.
pi_130023095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef heite het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet als gestolen aangeven? Het is toch gestolen, moet je dat dan maar gewoon accepteren? Daarnaast werd er tegelijkertijd toch al aangifte van al die andere gestolen goederen en het geweld, en lijkt me dat aangifte nodig is om je gestolen goederen vergoed te krijgen van een verzekering.

Ja maar voor die pennen, ik kan best wel tot 500 euro aan goederen missen, maar ik neem aan dat je een Nederlander bent :')
ik rij bmw, adoreer mij.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:22:58 #51
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_130028891
Aangezien de TS mij niet vraagt om rechtertje te spelen binnen de kaderen van het Nederlandse strafrecht, ga ik gewoon voor 30 jaar cel.....

.....Met op de laatste dag nog snel even de elektrische stoel. Gewoon voor de heck of it.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_130028917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Nowyrok het volgende:

[..]

Ja maar voor die pennen, ik kan best wel tot 500 euro aan goederen missen, maar ik neem aan dat je een Nederlander bent :')
Als het feit dat ik, blijkbaar in tegenstelling tot jou, niet zonder meer accepteer dat ik bestolen wordt betekend dat ik een Nederlander ben, ben ik inderdaad een Nederlander. :')
pi_130029592
Tja, paar jaartjes is wel mooi. Vind het eigenlijk nog best veel als je bedenkt dat er geen wapens zijn gebruikt.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:16:08 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130030994
8 jaar en 40 stokslagen op elk van de voetzolen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')