abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130018417
De feiten

Aangever [benadeelde partij C.] heeft aangifte gedaan van een woningoverval. [benadeelde partij C.] heeft verklaard dat hij op 11 december 2012 omstreeks 23.00 uur alleen thuis was in de woning van zijn ouders aan de[adres] in Zoetermeer. Omstreeks die tijd werd aangebeld door een man die met hem een gesprek aanknoopte. Op de achtergrond zag [benadeelde partij C.] een auto staan met daarin twee personen. Op enig moment kreeg hij van de man die had aangebeld een klap tegen het hoofd, waardoor hij ten val kwam. Nadat deze man de bril van het hoofd van [benadeelde partij C.] had afgetrokken, liet hij hem weer opstaan. Op dat moment rende de man die op de bijrijdersstoel in de auto zat, de woning in en liep de trap op naar de eerste etage. De andere man bedekte hierna met zijn met handschoenen bedekte handen de ogen van [benadeelde partij C.] en gaf hem opdracht een tas aan te geven om de nodige spullen in te doen. Vervolgens hebben de mannen, deels in aanwezigheid van [benadeelde partij C.], het huis doorzocht op zoek naar goederen van hun gading. Al met al hebben de mannen een grote hoeveelheid goederen weggenomen, waaronder:
-
vier Macbooks;

-
drie koptelefoons;

-
negen horloges (merken Guess, TW Steel, Seiko en Breil);

-
een geldbedrag van in totaal circa ¤ 1.095,00;

-
drie iPhones;

-
twee kettingen met hangers;

-
een Prada zonnebril;

-
een Adidas sporttas;

-
voetbalschoenen en

-
een pennenset. 2

http://uitspraken.rechtsp(...)950&keyword=diefstal
pi_130018540
4 jaar
pi_130018544
Ligt eraan, buitenlanders?
pi_130018634
Zo'n 40 maanden denk ik.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130018688
Overval met geweld, jaartje.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130018748
Maandje of 40.
Ja doei.
pi_130018749
40 maanden lees ik, niet weinig.

Aangezien er 4 MacBooks en nog wat andere electronica in huis waren zal het wel een gerichte overval zijn geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:56:34 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130018755
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo'n 40 maanden denk ik.
Dat staat er inderdaad ja :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130018769
20 minuten schoffelen. Meer dan genoeg.
pi_130018781
Tevens, wat een hipsterhuis moet dat geweest zijn met al die appleshizzle. De bril van dat joch was er ook vast een zonder glazen op sterkte. Die zouden ze van een ieders bakkes moeten verwijderen.
Ja doei.
pi_130018823
Celstraf voor het slachtoffer.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:59:07 #12
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_130018829
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.

Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?

Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
pi_130018842
Doodstraf.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130018971
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef TR08 het volgende:
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.

Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?

Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
In een dikke villa is dit makkelijk te vinden.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:02:47 #15
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_130018987
Op een ezel zetten richting woestijn.
pi_130019028
1 maand als de dader blank is. 30 jaar als de dader een Marokkaan is.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130019105
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:03 schreef superniger het volgende:
1 maand als de dader blank is. 30 jaar als de dader een Marokkaan is.
racist
pi_130019113
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef TR08 het volgende:
Ik moet bij de buit wel een beetje denken aan hoe de originele "eigenaar" daar aan gekomen is.

Wat the fuck moet je met 4 macbooks en 9 horloges?

Ik vind de 40 maand wel redelijk verder.
Werkelijk? Als je met meerdere mensen in 1 huis woont. Wij wonen hier met zijn 2en en hebben al:

3 macbook pro's
1 macbook air
2 iphone 5's
1 iphone 4s
1 iphone 4
1 ipad2
1 ipad3
2 imac27"

En dat zul je veel meer hebben bij apple liefhebbers. Wij verkopen ook nooit oude generaties aangezien ik het wel tof vind om het te bewaren.

Twijfel je nu bij ons ook hoe we eraan gekomen zijn? Heel makkelijk

1. Stap in de auto of op de fiets
2. Ga naar de apple store of willekeurige andere winkel
3. Kies wat je wilt
4. Ga naar de kassa en reken af.
5. Ga naar huis
6. Have fun
pi_130019246
6 jaar lijkt me redelijk. Zonder vervroegde vrijlating voor goed gedrag.
pi_130019289
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
6 jaar lijkt me redelijk. Zonder vervroegde vrijlating voor goed gedrag.
en als ie niet thuis was geweest ?
pi_130019354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Op een ezel zetten richting woestijn.
Met bloed afgekapte handjes!
Ongeacht afkomst...
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_130019378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

en als ie niet thuis was geweest ?
Dat vind ik wel een grote rol spelen inderdaad. Je moet ook rekening houden met het gevoel van onveiligheid die het slachtoffer zal voelen de komende jaren.

Toch wel een verzachtende omstandigheid als er niemand thuis was. 4 jaar is dan redelijker.
pi_130019396
Ik dacht overigens eerst even dat [benadeelde partij C.] wegens het doen van een valse aangifte een celstraf zou krijgen, inderdaad vanwege die waslijst nieuwerijkenspullen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130019706
4 - 6 jaar zonder vervroegde vrijlating. 6 voor de gene die ook heeft mishandelt..

Maar ja Nederland kennende...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_130019971
25 Jaar cel.
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')