Tijd zeker, maar je weet wat ik gezegd heb daaroverquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:29 schreef sp3c het volgende:
betekend dit dat je nu tijd hebt om NWS te modden ofwa?
my bad timtimquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd zeker, maar je weet wat ik gezegd heb daarover
En 'betekend', foei sp3c.
zijn dat niet gewoon dopjes die je op de toetsen doet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef Karina het volgende:
Die typemachine, wat een leuke met die gekleurde toetsen.
Oh er staan geen tekens op, dat had ik nog niet eens gezien. Ik heb wel les gehad op een typemachine vroeger, maar niet zo eentje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:33 schreef Disana het volgende:
Daar heb ik nog les op gehad: blind typen bij Scheidegger
Zou ook kunnen inderdaad. Ik kan wel blind typen op een toetsenbord, maar of het op een typemachine lukt, daar zitten de toetsen verder uit elkaar, misschien dat ik dan toch in de war zou raken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon dopjes die je op de toetsen doet?
hadden wij ook toen ik nog een klein sp3cje was (maar dan over het keyboard) omdat we blind moesten leren typen van mama
Wat sp3c zegt: het zijn dopjes die over de toetsen heen zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh er staan geen tekens op, dat had ik nog niet eens gezien. Ik heb wel les gehad op een typemachine vroeger, maar niet zo eentje.
en je moet veel harder drukkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ook kunnen inderdaad. Ik kan wel blind typen op een toetsenbord, maar of het op een typemachine lukt, daar zitten de toetsen verder uit elkaar, misschien dat ik dan toch in de war zou raken.
owjaaaaa dat vond ik altijd tofquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat ja en dan gingen die dingen in elkaar zitten als je te snel ging.
Thuis hadden we helemaal geen typemachine, mijn oma had er wel eentje, zo een heeele oude zwarte, log ding. Volgens mij zijn die nu zowat antiek. Die zal nu wel bij een tante staan denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
owjaaaaa dat vond ik altijd tof
ma vond het minder
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
die van ons was voor de sier, volgens mij was het de bedoeling dat het antiek zou worden maar dan moet je niet zoveel jongetjes uitpersen hoor
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
Mannen.. altijd slopen he? Niks heb je aan die gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |