0 procent onrealistisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
hey, vraagje omdat jullie er vanaf weten: hoe totaal onrealistisch en wereldvreemd is t om de wens van iemand om een Ajaxspeler te ontmoeten proberen te laten uitkomen?
Bier en kanker, daar leeft Sjaak van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een fervent kankergebruiker he?
niet gek hoor. tyron is zelfs met eriksen getrouwdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
hey, vraagje omdat jullie er vanaf weten: hoe totaal onrealistisch en wereldvreemd is t om de wens van iemand om een Ajaxspeler te ontmoeten proberen te laten uitkomen?
elke religie is kut loekie en leer nou godverdomme eens met leestekens te typen man mongool die je er rondhuppelt hier ja gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is geen lokale wetgeving het is de politieke wetgeving het nationaal gezag die stelt dat er geen kerken mogen komen en mensen die de Islam de rug toekeren de doodstraf krijgen.
Islam is niet tolerant en liefdevol het is een religie die mensen onderdrukt.
Ligt eraan hoe zielig die persoon is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
ben jij ook al bij het seizoen 3? ik vind het wel meevallen, je merkt wel dat ze op gang moeten komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is harde kanker aan het worden. Einde bericht.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zielig die persoon is.
Wat lul je nou met je "dat soort mensen" . Het is nationale wetgeving denk je dat ik me niet verdiep voor ik uitspraken doe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat soort mensen denken dat alles met geloof te maken heeft. Snappen gewoon niet dat situatie daar meer met familiestroming/ras/dorp/streek/etc. te maken heeft.
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar een training.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een fervent kankergebruiker he?
hoe gehandicapt is die en/of heeft hij een ernstige ziektequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
Hij is nogal naïef en denkt dat wij maar lullen zonder ooit te hebben ingelezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je "dat soort mensen" . Het is nationale wetgeving denk je dat ik me niet verdiep voor ik uitspraken doe.
Daar woont een heks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Miertje88 het volgende:
klazienaveen is ook niet modern, wat een kut argument
Ga is op het dak van je flat staan en maak een foto gr grquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:25 schreef Tyron het volgende:
het onweert hier, nouja niet letterlijk hier
maar ik kan van 11 hoog het wel zien in de verte
wel cool
wonen op een flatje in de bijlmerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:25 schreef Tyron het volgende:
het onweert hier, nouja niet letterlijk hier
maar ik kan van 11 hoog het wel zien in de verte
wel cool
Denken dat er veel overeenkomsten zijn tussen de werkelijkheid en Suitsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel hard werken zoals bij suits maar gister is mij gezegd dat dat niet kan
?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denken dat er veel overeenkomsten zijn tussen de werkelijkheid en Suits__________________!
Wat heb jij voor vooropleiding eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
lijkt me wel hard werken zoals bij suits maar gister is mij gezegd dat dat niet kan
hooggeleid en shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vooropleiding eigenlijk?
Komt omdat ze geen geen kritiek dulden, zelfs niet onderbouwd. Ze schelden op de Nederlanders met hun incest en misbruik maar trouwen zelf gerust met een nichtje van 13.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is nogal naïef en denkt dat wij maar lullen zonder ooit te hebben ingelezen.
De straten van Engeland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eerst je P halen en dan kan hetquote:
Hij is wel gangstertje daar volgens mij jaquote:
studentenflat in wageningen maar oke beter wonen in de kelder van je moederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:26 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
wonen op een flatje in de bijlmer#yolo
nee kan gewoon uni met a-levels da's soortement vwo alleen dan van engelse schoolsysteem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Moet je eerst je P halen en dan kan het
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
studentenflat in wageningen maar oke beter wonen in de kelder van je moeder
niet. totaal gemiddeld persoon. niets zieks of zieligs aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zielig die persoon is.
Ah zo, nice job. Vind je WO niet gelijk 2 much als je er zo lang uit bent geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee kan gewoon uni met a-levels da's soortement vwo alleen dan van engelse schoolsysteem.
Het dagelijks leven van een advocaat is totaal anders dan zoals het in het de serie geschetst wordt. En in de serie wordt ook het beeld geschetst dat een strafrechtadvocaat standaard een jetset leventje lijdt. Dit is niet zo, voor het geval je dat nog niet wist.quote:
Gewoon naar een training gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
niet. totaal gemiddeld persoon. niets zieks of zieligs aan.
Als je daar eenmaal bent geweest wil je niet eens meer een fotoquote:
vroeger toen ik 13-14 was elke dag chilling en naar training kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal bent geweest wil je niet eens meer een foto
Ga naar de training, vraag een foto en maak een praatje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan die persoon vragen bij de training of de spelers opwachten en het vragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
dit is niet zomaar een kelder vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
studentenflat in wageningen maar oke beter wonen in de kelder van je moeder
Minder op datingsites zitten dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik krijg heel de tijd adds van ukrainedate.com als ik op Fok! mobiel zit.
Meer mensen hier last van?
Ik had ze van Aziatische vrouwtjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik krijg heel de tijd adds van ukrainedate.com als ik op Fok! mobiel zit.
Meer mensen hier last van?
ah oke, dank allenquote:
Woonde je vlakbij Kuip?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger toen ik 13-14 was elke dag chilling en naar training kijken
Die krijg ik soms ook asiandating.com.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ze van Aziatische vrouwtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |