Het is les te lezen Stylo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Kijk ik woonde in het Noorden van Irak en straat verder op was gewoon een Kerk met daarnaast gewoon een moskee. Daar waren er gewoon geen problemen.
[..]
In Egypte is er altijd ruzie geweest, maar dat komt door beide partijen. Is niet alleen de Moslims daar.
[..]
Broer van vader van een vriend van mij is vermoord, omdat hij Moslim werd (was christelijk). Heeft niks met geloof te maken, maar met de dorpen daar die niet echt modern zijn. Jullie weten hier in Nederland niks over de situatie daar, maar proberen ons wel de les te leren.
En jij bent ook lekker onwetend, gezien je in vorige discussies ook niets geloofde van wat ik zei over de Saudisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Kijk ik woonde in het Noorden van Irak en straat verder op was gewoon een Kerk met daarnaast gewoon een moskee. Daar waren er gewoon geen problemen.
[..]
In Egypte is er altijd ruzie geweest, maar dat komt door beide partijen. Is niet alleen de Moslims daar.
[..]
Broer van vader van een vriend van mij is vermoord, omdat hij Moslim werd (was christelijk). Heeft niks met geloof te maken, maar met de dorpen daar die niet echt modern zijn. Jullie weten hier in Nederland niks over de situatie daar, maar proberen ons wel de les te leren.
hoe doen die wielrenners het eigenlijkquote:
Ken jij Klazienaveen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Miertje88 het volgende:
klazienaveen is ook niet modern, wat een kut argument
Kom bij de volgende thuiswedstrijd naar Varkenoord dan, gaan we samen dikke wijven hosselen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is les te lezen Stylo.
Verder wel eens met deze post, je kunt hier niet over oordelen vanuit Nederland.
Dat soort mensen denken dat alles met geloof te maken heeft. Snappen gewoon niet dat situatie daar meer met familiestroming/ras/dorp/streek/etc. te maken heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loekie/Aldo/Ritmo/Elan is gewoon wereldvreemde mongool. Laat gaan.
Gewoon met wax en shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe doen die wielrenners het eigenlijk
en ik neem aan dat sommige voetballers het ook wel doen
zeker laseren ofzo
Wat een intens kkdorpquote:
Even de toiletten in met de S.S. Mississippi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom bij de volgende thuiswedstrijd naar Varkenoord dan, gaan we samen dikke wijven hosselen.
Dat hangt ook samen met geloofquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat soort mensen denken dat alles met geloof te maken heeft. Snappen gewoon niet dat situatie daar meer met familiestroming/ras/dorp/streek/etc. te maken heeft.
heb er vlak naast gewoond. Wil je echt niet dood gevonden wordenquote:
Geen grappen over mijn chimeid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even de toiletten in met de S.S. Mississippi.
Gehandicapte toiletten, anders past het niet.
okequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon met wax en shitof ze laten het doen. Kan me niet voorstellen dat ze dat gaan lopen scheren
Dat is die advocatenserie toch?quote:
Ik moest wel hardop lachen man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen grappen over mijn chimeid.
Dit is geen lokale wetgeving het is de politieke wetgeving het nationaal gezag die stelt dat er geen kerken mogen komen en mensen die de Islam de rug toekeren de doodstraf krijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Jij bent wel een fervent kankergebruiker he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is harde kanker aan het worden. Einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |