Palestijnen mogen daar gewoon vrij leven en werken ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar doden ze je met kogels in plaats van stenigen of onthoofden. Daar wordt je kapot gemarteld in plaats van handen eraf hakken. Palestijnen mogen daar natuurlijk ook evenveel doen. Ze doen alles wat al die andere islamitische staten ook doen, maar doen het moderner en stiller. Wie wil je voor de gek houden?
Daar zijn geen christenen? En in de landen waar christenen wel zijn, zijn er gewoon kerken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik nooit begrijp van de Islam is waarom je in hun landen geen kerk mag bouwen maar zij hier wel een Moskee.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Palestijnen mogen daar gewoon vrij leven en werken ja.
Ben je nou echt zo naief?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar zijn geen christenen? En in de landen waar christenen wel zijn, zijn er gewoon kerken.
Ik denk dat hij meer doelt op landen als Egypte e.d. In landen als Iran en Irak wonen vrijwel geen moslims, dus waarom de fuck zouden ze daar een kerk bouwen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar zijn geen christenen? En in de landen waar christenen wel zijn, zijn er gewoon kerken.
Nee het is echt bij wet verboden. Als je van moslim christen zou willen worden krijg je daarvoor de doodstraf. (Saudi)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kun je wel zo reageren, maar er wonen miljoenen moslims, veel palestijnen, in Israël die daar gewoon leven en werken.quote:
Dan weet je ook niet wat je wil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is echt bij wet verboden. Als je van moslim christen zou willen worden krijg je daarvoor de doodstraf. (Saudi)
huhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op landen als Egypte e.d. In landen als Iran en Irak wonen vrijwel geen moslims, dus waarom de fuck zouden ze daar een kerk bouwen.
Dit gebeurt alleen in streng-Islamitische landenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is echt bij wet verboden. Als je van moslim christen zou willen worden krijg je daarvoor de doodstraf.
Maar dat is gewoon terecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Laat staan hoe ze overal joden onderdrukken.
en zijn beentjes, vindt hij gewoon lekker, laat gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Tyron, heb je je oksels nog geschoren?
ja afgelopen zaterdag nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Tyron, heb je je oksels nog geschoren?
hihiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:17 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
en zijn beentjes, vindt hij gewoon lekker, laat gaan.
nee benen nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:17 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
en zijn beentjes, vindt hij gewoon lekker, laat gaan.
Gewoon harsenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee benen niet
lijkt me ook kaulo veel werk als man zijnde
In Egypte is er altijd ruzie geweest, maar dat komt door beide partijen. Is niet alleen de Moslims daar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op landen als Egypte e.d. In landen als Iran en Irak wonen vrijwel geen moslims, dus waarom de fuck zouden ze daar een kerk bouwen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is echt bij wet verboden. Als je van moslim christen zou willen worden krijg je daarvoor de doodstraf. (Saudi)
Loekie/Aldo/Ritmo/Elan is gewoon wereldvreemde mongool. Laat gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Kijk ik woonde in het Noorden van Irak en straat verder op was gewoon een Kerk met daarnaast gewoon een moskee. Daar waren er gewoon geen problemen.
[..]
In Egypte is er altijd ruzie geweest, maar dat komt door beide partijen. Is niet alleen de Moslims daar.
[..]
Broer van vader van een vriend van mij is vermoord, omdat hij Moslims werd (was christelijk). Heeft niks met geloof te maken, maar met de dorpen daar die niet echt modern zijn. Jullie weten hier in Nederland niks over de situatie daar, maar proberen ons wel de les te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |