De straten van Engeland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vooropleiding eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vooropleiding eigenlijk?
Moet je eerst je P halen en dan kan hetquote:
Hij is wel gangstertje daar volgens mij jaquote:
studentenflat in wageningen maar oke beter wonen in de kelder van je moederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:26 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
wonen op een flatje in de bijlmer#yolo
nee kan gewoon uni met a-levels da's soortement vwo alleen dan van engelse schoolsysteem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Moet je eerst je P halen en dan kan het
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
studentenflat in wageningen maar oke beter wonen in de kelder van je moeder
niet. totaal gemiddeld persoon. niets zieks of zieligs aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zielig die persoon is.
Ah zo, nice job. Vind je WO niet gelijk 2 much als je er zo lang uit bent geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee kan gewoon uni met a-levels da's soortement vwo alleen dan van engelse schoolsysteem.
Het dagelijks leven van een advocaat is totaal anders dan zoals het in het de serie geschetst wordt. En in de serie wordt ook het beeld geschetst dat een strafrechtadvocaat standaard een jetset leventje lijdt. Dit is niet zo, voor het geval je dat nog niet wist.quote:
Gewoon naar een training gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
niet. totaal gemiddeld persoon. niets zieks of zieligs aan.
Als je daar eenmaal bent geweest wil je niet eens meer een fotoquote:
vroeger toen ik 13-14 was elke dag chilling en naar training kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal bent geweest wil je niet eens meer een foto
Ga naar de training, vraag een foto en maak een praatje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan die persoon vragen bij de training of de spelers opwachten en het vragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
dit is niet zomaar een kelder vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
studentenflat in wageningen maar oke beter wonen in de kelder van je moeder
Minder op datingsites zitten dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik krijg heel de tijd adds van ukrainedate.com als ik op Fok! mobiel zit.
Meer mensen hier last van?
Ik had ze van Aziatische vrouwtjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik krijg heel de tijd adds van ukrainedate.com als ik op Fok! mobiel zit.
Meer mensen hier last van?
ah oke, dank allenquote:
Woonde je vlakbij Kuip?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger toen ik 13-14 was elke dag chilling en naar training kijken
Die krijg ik soms ook asiandating.com.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ze van Aziatische vrouwtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |