abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:38:37 #151
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135897858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als ik dit zo bekijk heb ik anders gewoon gelijk hoor, maar corrigeer me rustig:
[ afbeelding ]

1 2D-beeld voor beide ogen, die door scheiding en lenzen als 2 aparte beelden in je beide ogen komen met een daardoor grote beeldhoek en perspectiefcorrectie.

Das dus 1x renderen vanuit 2 camerastandpunten per frame ipv 2x renderen voor 2 beelden zoals voorheen mogelijk was (wat meteen je framerate halveerde).

[..]

BF4 draait hier gemiddeld 20 frames soepeler dan BF3 en ik speel beide titels sinds lange tijd. Mijn PC is inmiddels anderhalf jaar oud, maar ik zou BF3 niet met de klassieke manier in de hoogste stand op 1080P in 3D kunnen draaien, tenzij ik genoegen neem met 24-35 FPS.
Daar lijkt het op ja, maar je gpu moet gewoon 2 viewports berekenen. Dat dit gecombineerd wordt tot 1 plaatje door de Rift is hoe de rift van binnen in elkaar zit.

Het 3d effect halveert je framerate omdat er ipv 1 viewport er 2 berekend moeten worden. Nu kan daar nog wel wat aan gedaan worden door gpu fabrikanten omdat er een heleboel dubbele dingen gebeuren op deze bruteforce manier dus ik denk dat dat nog wel teruggebracht kan worden zodat overall gpu load efficienter wordt.

De Rift combineert dat tot dat plaatje terwijl een traditionele 3d monitor die 2 beelden achter elkaar aan knippert / of hoe dat ook gebeurt

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik gok erop dat de OR DK2 ergens Q4 2014 te verkrijgen is, en dan de CV1 Q2 of Q3 2015 ... Daarentegen hoop ik wel dat hij nog in Q4 uit gaat komen, maar verwacht het gewoon niet. Dit omdat palmer Luckey aangeeft:

[..]

en dan heeft hij het over:[ afbeelding ]
Ik hoop dat die avegant ook goed gaat voldoen aan die andere eisen dan die 110 graad fov. Beetje concurrentie is niet verkeerd en zitten we niet zo vast op 1 enkele techniek om dingen aan te pakken.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_135920505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Daar lijkt het op ja, maar je gpu moet gewoon 2 viewports berekenen. Dat dit gecombineerd wordt tot 1 plaatje door de Rift is hoe de rift van binnen in elkaar zit.

Het 3d effect halveert je framerate omdat er ipv 1 viewport er 2 berekend moeten worden. Nu kan daar nog wel wat aan gedaan worden door gpu fabrikanten omdat er een heleboel dubbele dingen gebeuren op deze bruteforce manier dus ik denk dat dat nog wel teruggebracht kan worden zodat overall gpu load efficienter wordt.

De Rift combineert dat tot dat plaatje terwijl een traditionele 3d monitor die 2 beelden achter elkaar aan knippert / of hoe dat ook gebeurt

[..]

Ik hoop dat die avegant ook goed gaat voldoen aan die andere eisen dan die 110 graad fov. Beetje concurrentie is niet verkeerd en zitten we niet zo vast op 1 enkele techniek om dingen aan te pakken.
Avagant is niet te vergelijken.. Dat is zover ik het heb begrepen 'alleen een scherm' wat nieteens zo groot is en geen positional tracking
pi_135920779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Daar lijkt het op ja, maar je gpu moet gewoon 2 viewports berekenen. Dat dit gecombineerd wordt tot 1 plaatje door de Rift is hoe de rift van binnen in elkaar zit.

Het 3d effect halveert je framerate omdat er ipv 1 viewport er 2 berekend moeten worden. Nu kan daar nog wel wat aan gedaan worden door gpu fabrikanten omdat er een heleboel dubbele dingen gebeuren op deze bruteforce manier dus ik denk dat dat nog wel teruggebracht kan worden zodat overall gpu load efficienter wordt.

De Rift combineert dat tot dat plaatje terwijl een traditionele 3d monitor die 2 beelden achter elkaar aan knippert / of hoe dat ook gebeurt

[..]

Ik hoop dat die avegant ook goed gaat voldoen aan die andere eisen dan die 110 graad fov. Beetje concurrentie is niet verkeerd en zitten we niet zo vast op 1 enkele techniek om dingen aan te pakken.
Klopt, maar een halvering van de framerate is het niet. Zo is bijvoorbeeld de resolutie per viewport gehalveerd in de Rift.

Verder las ik op de OculusVR-fora nog een interessant stukje over het feit dat objecten/scenes die ver in de achtergrond liggen in principe niet merkbaar anders zijn voor links en rechts, dus na een bepaalde treshold zou alles in 1x gerenderd kunnen worden.

Dit is alleen lastig te implementeren, maar zeker voor cockpit games (Lunar Flight bijvoorbeeld), zou dit een enorme impact op de performance hebben.

EDIT:
Gevonden: https://developer.oculusvr.com/forums/viewtopic.php?f=33&t=4155

[ Bericht 4% gewijzigd door Me_Wesley op 25-01-2014 07:12:48 ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_135920825
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als ik dit zo bekijk heb ik anders gewoon gelijk hoor, maar corrigeer me rustig:
[ afbeelding ]

1 2D-beeld voor beide ogen, die door scheiding en lenzen als 2 aparte beelden in je beide ogen komen met een daardoor grote beeldhoek en perspectiefcorrectie.

Das dus 1x renderen vanuit 2 camerastandpunten per frame ipv 2x renderen voor 2 beelden zoals voorheen mogelijk was (wat meteen je framerate halveerde).

[..]

BF4 draait hier gemiddeld 20 frames soepeler dan BF3 en ik speel beide titels sinds lange tijd. Mijn PC is inmiddels anderhalf jaar oud, maar ik zou BF3 niet met de klassieke manier in de hoogste stand op 1080P in 3D kunnen draaien, tenzij ik genoegen neem met 24-35 FPS.
De denkfout die je maakt is dat een 3D scene renderen iets is dat je 1x doet en daarna vanuit meerdere standpunten kan bekijken. Dat is niet juist.

Renderen is juist het proces van het omzetten van een 3D-scene naar een 2D plaatje(even simpel gezegd). Dat moet twee keer gebeuren, aangezien je twee verschillende plaatjes wilt hebben.

Zo een beetje alle stages in de pipeline moeten opnieuw worden gedaan, zoals bijvoorbeeld clipping (want het ene oog kan delen van objecten zien dat het andere oog niet ziet), en het intensieve shading-proces.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 26 januari 2014 @ 07:57:00 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135951687
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 07:29 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

De denkfout die je maakt is dat een 3D scene renderen iets is dat je 1x doet en daarna vanuit meerdere standpunten kan bekijken. Dat is niet juist.

Renderen is juist het proces van het omzetten van een 3D-scene naar een 2D plaatje(even simpel gezegd). Dat moet twee keer gebeuren, aangezien je twee verschillende plaatjes wilt hebben.

Zo een beetje alle stages in de pipeline moeten opnieuw worden gedaan, zoals bijvoorbeeld clipping (want het ene oog kan delen van objecten zien dat het andere oog niet ziet), en het intensieve shading-proces.
Ik weet prima hoe renderen werkt hoor, maar als ik 1 2D plaat op basis van 2 camerahoeken in dezelfde resolutie als een volledig 2D-beeld prak, zou dit pakweg evenveel rekenkracht kosten. Het is niet dat de oculus 1920*1200 per oog rendert en dan dat samen in 1 monitor prakt iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135951700
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 07:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik weet prima hoe renderen werkt hoor, maar als ik 1 2D plaat op basis van 2 camerahoeken in dezelfde resolutie als een volledig 2D-beeld prak, zou dit pakweg evenveel rekenkracht kosten. Het is niet dat de oculus 1920*1200 per oog rendert en dan dat samen in 1 monitor prakt iig.
Dat gaf ik in een andere post al aan. Maar ook al is je resolutie gehalveerd, het merendeel van de stages is volledig redundant. Misschien dat je op de shading wat kan besparen. Het is geenverdubbeling van je framerate, maar het is minimaal 150%.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 26 januari 2014 @ 10:57:18 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135953642
Eh, je rekent op dezelfde resolutie twee standpunten/perspectieven uit, dat wordt al langer in diverse games gedaan (screen in screen of splitscreen bijvoorbeeld) zonder dat dat problemen oplevert. Shaders en dat soort fratsen leveren een nettolast op die hetzelfde is als 1 fullscreen frame.

Ik ben geen dever, maar ik meende juist dat dat de Oculus samen met wat andere nieuwigheden een doorbraak liet zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135960825
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, je rekent op dezelfde resolutie twee standpunten/perspectieven uit, dat wordt al langer in diverse games gedaan (screen in screen of splitscreen bijvoorbeeld) zonder dat dat problemen oplevert. Shaders en dat soort fratsen leveren een nettolast op die hetzelfde is als 1 fullscreen frame.

Ik ben geen dever, maar ik meende juist dat dat de Oculus samen met wat andere nieuwigheden een doorbraak liet zijn.
Een hoop stages in de pipeline zijn onafhankelijk van je resolutie. Clipping, lightning, eigenlijk alles tot aan de shading.


Onthoud ook dat de beelden gecombineerd worden. Ergo, als je zoals in de devkit 1280x800 hebt, levert dat in totaal een resolutie op van 640x800 per oog en een gecombineerde resolutie van ongeveer 800x800 omdat het grootste deel van de twee beelden over elkaar heenvallen. Dus voor een zichtbare resolutie van 800x800 moet een totale resolutie van 1280x800 gerenderd worden, vanuit twee viewports.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 26 januari 2014 @ 16:30:17 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135966744
Volgens mij zeggen we dan nagenoeg hetzelfde maar weten we elkaar niet duidelijk te maken wat we bedoelen. Ik zal er eens naar kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135967293
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Volgens mij zeggen we dan nagenoeg hetzelfde maar weten we elkaar niet duidelijk te maken wat we bedoelen. Ik zal er eens naar kijken.
Zou kunnen ;) Maar het is dus een stuk pittiger om 800x800 3D te renderen dan 800x800 2D, want effectief render je 1280x800 (afgezien van 2 renderpipelines ipv 1).
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 26 januari 2014 @ 17:08:27 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135968248
En wat ik zeg is dat de truc nu net zit in het twee camerastandpunten in 2 frame renderen op een resolutie van 1280x720 ;)

Anyway, ik lees me eerst even in voordat ik weer verder hap :P
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135968452
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat ik zeg is dat de truc nu net zit in het twee camerastandpunten in 2 frame renderen op een resolutie van 1280x720 ;)

Anyway, ik lees me eerst even in voordat ik weer verder hap :P
Ja, en je houdt een resolutie over van 800x800, terwijl je 1280x800 rendert, dus dan heb je toch een lagere framerate dan dat je gewoon 800x800 zou renderen ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 27 januari 2014 @ 09:38:00 #163
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135996799
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, en je houdt een resolutie over van 800x800, terwijl je 1280x800 rendert, dus dan heb je toch een lagere framerate dan dat je gewoon 800x800 zou renderen ;)
Het is niet dat ie eerst 1280X800 rendert, naar linker oog stuurt als 800X800 om vervolgens hetzelfde uit te vreten voor rechts, dat zou echt de meest inefficiente rendermethode ooit zijn zo'n beetje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135996987
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is niet dat ie eerst 1280X800 rendert, naar linker oog stuurt als 800X800 om vervolgens hetzelfde uit te vreten voor rechts, dat zou echt de meest inefficiente rendermethode ooit zijn zo'n beetje...
Hij rendert 1280x800, 640x800 voor links en voor rechts.

Maar jij ziet met twee ogen geen 1280x800, maar 800x800, omdat de twee beelden elkaar overlappen.

Dus je neemt een veel lagere resolutie waar dan waarin gerenderd is. Dat is automatisch het gevolg van stereoscopisch 3D.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_135997240
Buiten dat, blijft het zo dat je 2 viewports niet in 1x kúnt renderen.

Nogmaals, de clipping, vertexes, geometry, shading, moet voor elk viewport apart gedaan worden. Veel van die passes zijn onafhankelijkheid van de resolutie.

1 viewport in volle resolutie rendert sneller dan 2 viewports in halve resolutie.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 27 januari 2014 @ 10:24:57 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135997962
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Buiten dat, blijft het zo dat je 2 viewports niet in 1x kúnt renderen.

Nogmaals, de clipping, vertexes, geometry, shading, moet voor elk viewport apart gedaan worden. Veel van die passes zijn onafhankelijkheid van de resolutie.

1 viewport in volle resolutie rendert sneller dan 2 viewports in halve resolutie.
Zoals eerder gezegd: dat gebeurt nu al in menig game bij cam-in-screen of bijvoorbeeld bij split-screen games zonder grote impact op de framerate. Waarom zou dat voor de Rift niet kunnen?

Edit, even snel zitten googlen maar kan niet 1-2-3 vinden hoe het renderingproces plaatsvindt momenteel, wel dat het scherm idd niet uit 1 stuk bestaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skull-splitter op 27-01-2014 11:04:37 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_136052967
Ben van plan om ook een Oculus Rift te kopen, de 'test versie' die momenteel alleen nog maar beschikbaar is.
Echter kan je ze in Nederland niet kopen die direct leverbaar zijn.
Heeft er iemand al 1 in huis?
pi_136053149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef 0108daniel het volgende:
Ben van plan om ook een Oculus Rift te kopen, de 'test versie' die momenteel alleen nog maar beschikbaar is.
Echter kan je ze in Nederland niet kopen die direct leverbaar zijn.
Heeft er iemand al 1 in huis?
Jep. Heb hem zelf op marktplaats gekocht. Bestellingen duurden toen 2 a 3 maanden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:20:39 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136053247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef 0108daniel het volgende:
Ben van plan om ook een Oculus Rift te kopen, de 'test versie' die momenteel alleen nog maar beschikbaar is.
Echter kan je ze in Nederland niet kopen die direct leverbaar zijn.
Heeft er iemand al 1 in huis?
Ik heb er een, wat bied je? :).

Ding is vrijwel ongebruikt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_136053517
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb er een, wat bied je? :).

Ding is vrijwel ongebruikt.
Ik stuur je even een PBtje :)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:19:55 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136060595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb er een, wat bied je? :).

Ding is vrijwel ongebruikt.
die je hier op fok kocht?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136081497
Pas ook de mijne verkocht aan een oogchirurg :P
Gaf me er evenveel voor als het kostte hem hierheen te halen, dus mijn geld weer terug :)
pi_136123116
Ik vraag me nog iets af.
Stel je speelt een first person shooter Dan beweeg je met de muis om opzij te kijken en ergens naartoe te lopen.
Hoe werkt dat als je dat apparaat op je hoofd heb en opzij kijkt?
Lijkt me nogal vervelend als je al automatisch de muis opzij of omhoog/omlaag beweegt om te kijken.
pi_136123980
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef 0108daniel het volgende:
Ik vraag me nog iets af.
Stel je speelt een first person shooter Dan beweeg je met de muis om opzij te kijken en ergens naartoe te lopen.
Hoe werkt dat als je dat apparaat op je hoofd heb en opzij kijkt?
Lijkt me nogal vervelend als je al automatisch de muis opzij of omhoog/omlaag beweegt om te kijken.
Dat kan iedere ontwikkelaar van ieder spel zelf beslissen. Op het moment gebruik je over het algemeen een xbox controller, heb je wat meer bewegingsruimte dan met een muis+tobo en je hoeft niet je bril op te tillen om te kijken of je wel op de juiste knoppen drukt.

Maar je hebt ergens gelijk: er is nog geen ideale manier van rondlopen/bewegen gevonden voor VR, daar zijn ook veel knappe koppen over aan het nadenken. Alternatieven zijn er inmiddels genoeg: Razer Hydra, die loopbandunit waarin je rond kan lopen en wat vertaald wordt naar ingame dingen, die soort Kinect achtige shit die veel nauwkeuriger is (ben ff niet zo handig met namen vanavond)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_136124798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef 0108daniel het volgende:
Ik vraag me nog iets af.
Stel je speelt een first person shooter Dan beweeg je met de muis om opzij te kijken en ergens naartoe te lopen.
Hoe werkt dat als je dat apparaat op je hoofd heb en opzij kijkt?
Lijkt me nogal vervelend als je al automatisch de muis opzij of omhoog/omlaag beweegt om te kijken.
In TF kun je een hoop modussen uitproberen..

Overigens vind ik de immersie een stuk groter bij cockpitgames, omdat het veel beter overeenkomt met je referentiekader (zittend op een stoel). Misschien dat dingen als de omni daar verandering in brengen, moet je alleen maar net de ruimte voor hebben ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_136125999
Ahhhh vandaar dat die Xbox controller erbij zit, want met de muis gaat het inderdaad (bijna) niet.
Het is inderdaad moeilijk om een goeie 2e hands ergens te vinden of teminste iemand die em wilt verkopen.
pi_136126740
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 06:22 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

In TF kun je een hoop modussen uitproberen..

Overigens vind ik de immersie een stuk groter bij cockpitgames, omdat het veel beter overeenkomt met je referentiekader (zittend op een stoel). Misschien dat dingen als de omni daar verandering in brengen, moet je alleen maar net de ruimte voor hebben ;)
Inderdaad, de Oculus is het tofste voor Flight Simulator enz
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136127086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Inderdaad, de Oculus is het tofste voor Flight Simulator enz
Als je dat speelt dan is het leuk om rond te kijken in de cockpit, maar hoe kan je dan alle knopjes bedienen via het toetsenbord?
De toetsen zie je namelijk niet.
pi_136128084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:08 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Als je dat speelt dan is het leuk om rond te kijken in de cockpit, maar hoe kan je dan alle knopjes bedienen via het toetsenbord?
De toetsen zie je namelijk niet.
Muis cursor zie je toch, en ik zelf heb een flight stick voor vliegen & stuurtje voor ETS2 enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136128237
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Muis cursor zie je toch, en ik zelf heb een flight stick voor vliegen & stuurtje voor ETS2 enz.
Dat heb ik ook beide.
Dacht dat als de muis beweegt ook het scherm bewoog, maar denk dat ik in de war ben met een andere Flight Simulator.
De Oculus zal het beste werken waarbij je de muis niet nodig heb zoals race games, flight simulators en Rollercoaster Tycoon in je eigen gemaakte achtbanen :P
Staan op internet honderden downloads voor de rift :D
pi_136130008
Skyrim ga ik er mee spelen :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136130222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:01 schreef delano.888 het volgende:
Skyrim ga ik er mee spelen :D
Dat werkt toch met de muis?
pi_136130734
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dat werkt toch met de muis?
360 controller werkt op 99% van de pc games he
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136130755
En voor tobo only red ik het ook wel ik heb geribbelde keycaps voor wasd en 12345
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:23:37 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_136153451
Waar heb je die gehaald?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_136153976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar heb je die gehaald?
http://www.wasdkeyboards.com/

Overigens alleen voor mechanische keyboards.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136154382
Ik heb inmiddels ook een Rift aangeschaft :D
Verwacht em volgende week in huis te hebben en zal dan ook de uitslagen plaatsen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:02:40 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_136161051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

http://www.wasdkeyboards.com/

Overigens alleen voor mechanische keyboards.
Heb ik, geen moment spijt van ondanks hoge aanschafprijs.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_136165473
Ik ga er ZEKER Cinema 3D op bekijken met de Rift.
Heb er filmpjes van gezien en iedereen is er erg tevreden over, vooral het beeld in de bioscoop wat enorm schijnt te zijn.
Ik heb een aantal 3D films en dat schijnt ook net echt te zijn net als 4D wat het nog echter maakt.
(waarom een LCD 3D tv kopen als je in je eigen bioscoop kan zitten :P )
pi_136328008
Topic is zeker dood of er is niks meer over te vertellen?
De rift is binnen en het is zeker een aanrader!
Jammer genoeg is er nergens te vinden hoe je Half-Life, en vooral Euro truck simulator 2 met de rift speel, dus ik kan nog geen revieuw geven.
Iemand die weet hoe het werkt in een spel?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:23:47 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136328215
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=58686

is je google stuk?

Jij bent echt overduidelijk NIET de doelgroep van een developersdevice.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136328313
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef Catch22- het volgende:
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=58686

is je google stuk?

Jij bent echt overduidelijk NIET de doelgroep van een developersdevice.
Die heb ik allang gelezen, alleen werkt deze oplossing niet.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:27:39 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136328366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Die heb ik allang gelezen, alleen werkt deze oplossing niet.
Lijkt me erg stug
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136328404
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Lijkt me erg stug
I have Exactly the same Problem.

- Got an Profile set up in the Oculus Rift configuration Utility
- newest version Oculus Rift SDK
- updated to newest firmware of the OR
- went to: Euro Truck Simulator 2 -> right click -> Properties -> Betas
and selected "oculus - Experimental support for Oculus Rift"
-downloaded the addition files through Steam
- went to: Properties -> Set Launch Options..."

and typed "-oculus" (Without the " " )

Tevens heb ik steam niet om in de library oid te komen en een beta te downloaden.
pi_136328867
Ah, balen, bij de spellen Half-Life en truck simulator is steam verplicht met een gekochte versie...
Helaas, te koop maar weer die Rift :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:57:44 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136329470
Ja je zou eens software kopen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136355071
Gisteren uitbundig alle roller coasters gespeeld die er zijn en nog een aantal mooie spellen.
De head tracking is perfect, lekker snel.
Veel mensen zeuren over de pixels, maar daar kan goed doorheen kijken als je alle grafische opties hoog heb staan.
Vandaag word de volgende serie spellen getest.
pi_136356130
Vergeet Lunar Flight niet, een van de beste. Daarnaast Alone, en VRcinema3D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_136357609
Lunar Flight en VRcinema3D heb ik al geprobeerd.
Lunar Flight was ik na 5 minuten al mee klaar omdat er totaal geen spanning en actie inzit behalve van punt A naar punt B vliegen.
VRcinema3D is leuk, alleen ben ik er nog niet achter hoe de 3D films werken die ik heb geinporteerd.
Alone schijnt horror te zijn, dus dat zal wel spannend worden.
pi_136358153
Ik heb Half-Life 2 gekocht op Steam.
Echter na de installatie moet ik de VR Beta installeren om met de Oculus Rift te spelen.
Als ik dat wil doen word er gevraagd om een Betatoegangscode.
Waar kan ik dit vinden? ik heb namelijk geen enkele code ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')