kan je nog even opblijven dusquote:
Dat red ik mooi nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
kan je nog even opblijven dus
Ditquote:
Prima. We komen er zo bij liggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik vast naar bed ga?
Het kan trouwens zo zijn dat ik mijn mobiel meeneem naar bed, dan kom ik misschien zo toch nog even weer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik vast naar bed ga?
Ik vond het grappigquote:
Nieuwbies kunnen de bazigheid niet handelenquote:
Ik zou wel willen maar ik ven druk bezig met taarten bakkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij naast mij zou liggen. Mja, het hoeft niet.
Wie is een nieuwbie dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nieuwbies kunnen de bazigheid niet handelen
Taarten? Speciale taarten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ven druk bezig met taarten bakken
Ja maar jij doet niet stoer, hij welquote:
tfoe zemmel bezemquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook niet echt aardig.
Stoere mensen zijn grappig, altijd lachenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar jij doet niet stoer, hij wel
Niet te ver gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
Snel even Dalando gaan eren voordat deze koning mij zijn slaaf maakt of verder de grond in boort met hoog denigrerende opmerkingen.
Leve DalandoDe koning van het Forum.
Goedenavond schoonheid.quote:
Wilde DV is wildquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Dimens het volgende:
Woah een wilde DV. Lang geleden dat ik er een zag.
Heeft meer hallon nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja ook, proberen of ik zo nog vallende sterren kan zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe niet weer
Maar best wel en daar?
Niet in het openbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt, heb jij ook iets spannends in je broek zitten waar je meer over kwijt wil?
Ja ik gooi zo ook nog even mijn raam ope .quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ook, proberen of ik zo nog vallende sterren kan zien
geen ideequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto's maken van mijn prachtige benen?
Hoogtepunt om 01.00!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik gooi zo ook nog even mijn raam ope .![]()
Zou ik nooit doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee
als een fokster zoiets postte worden er ook altijd om pics gevraagd
Foto's zijn slechts voorbijgaande herinneringen van het leven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee
als een fokster zoiets postte worden er ook altijd om pics gevraagd
Jokkebrok je had xxxxxxx84quote:
oh je bent van de andere kant?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik vind meidenbenen niet spectaculair
Ik ook niet, zie liever een harige bos van een robuuste Groningse boer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik vind meidenbenen niet spectaculair
Is er een andere kant danquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh je bent van de andere kant?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Dalando het volgende:
I HATE THESE BLURRED LIIIIINEEEEEEEEEESSSSSSSSS
Betere cabaretier dan najib amhali.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
esvee, de man met dezelfde initialen als ik.
Zoek maar 's 3 lapo's van me op dan, die ik gehunt heb.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Betere cabaretier dan najib amhali.
the way you grab me, must wanna get nasty, go ahead get at mequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Dalando het volgende:
I KNOW YOU WANT IT
(negerstem) i know you want
I KNOW YOU WANT BUT YOU'RE A GOOOD GIIIIIIIIIRLLLL
Ohh is dat sterrenregen vannacht?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 gaat even naar buiten naar de hemel kijken
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoek maar 's 3 lapo's van me op dan, die ik gehunt heb.
Gewoon voor het open raam hier met alle lichten uit behalve t pc schermquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 gaat even naar buiten naar de hemel kijken
Ah. I swing both ways, double the choice babyquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Fritter het volgende:
[..]
Neehoor ik noem het alleen liever homoseksueel en geen "andere kant"
Veel keus dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah. I swing both ways, double the choice baby
laten we samen dansenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Dalando het volgende:
Door dv heb ik nu dat kutnummer in m'n kop.
ho maar weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Dalando het volgende:
En het feit dat ze gewoon echt fucking lekker is.
Ik ga zo meteen na een warme douche op m'n balkon zittenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Toto69 het volgende:
Echt helder hier, enorm veel sterren en vliegtuigen maar nog geen vallende
Sorry, de puber in me nam over.quote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Dalando het volgende:
En het feit dat ze gewoon echt fucking lekker is.
Staan er verdacht weinig van mij tussen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Block mequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
i feel so lucky, you wanna hug me? what rhymes with hug me.
Jij drinkt wel veel bier hequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek nog maar eens een biertje open.
35?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik mis de tijd waar dimens nog dimmie was en dalando nog 35 jaar was
Goeie ouwe tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
tussen de kale kano's en 450 fantastisch
Leuk liedjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
tussen de kale kano's en 450 fantastisch
Het is SV wat de fuck wil jequote:
Ik..ik..ben geen Dimmie meer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik mis de tijd waar dimens nog dimmie was en dalando nog 35 jaar was
geen ideequote:
Wel jammer dat ik op het moment een verplichte vakantie heb.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Dalando het volgende:
Dimens werkt nu 10 minuutjes fietsen bij mij vandaan.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die hem heeft
is dat dé 'ohhh pirania'?quote:
Nee dat niet maar die heb ik nog wel ergens op mijn pc staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is dat dé 'ohhh pirania'?
Ik heb fransbauer.mp3 ook nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee dat niet maar die heb ik nog wel ergens op mijn pc staan
Ik ook, goed bezigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb fransbauer.mp3 ook nog
Spannendquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Tropanzia het volgende:
Jongens ik lig in bed. Mijn mobiel is bij mij. Dit betekend dat ik hier kan blijven posten. Hoera.
Ja ik was niet aan het hunten, geen idee dat dat de 130 miljoenste zou zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Fritter het volgende:
[..]
En hij gaat ook nog over donald duck
Gooi dat zipje even op zippyshare of mega.co.nz, ik wil deze baasheid in mijn oren hebbenquote:
Groot gelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja ik was niet aan het hunten, geen idee dat dat de 130 miljoenste zou zijn
Tijd om oom Donald een brief te sturen over deze grote mijlpaal. En geld van Sanoma vangen uiteraard.
Ik was 21 en anoniem dus moest altijd chatten tot de laatste 2 maanden of watquote:
Ga weg kutnieuwbiequote:
Soberzo Donald een brief sturen. Straks kom je nog gewoon in z'n rubriekquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja ik was niet aan het hunten, geen idee dat dat de 130 miljoenste zou zijn
Tijd om oom Donald een brief te sturen over deze grote mijlpaal. En geld van Sanoma vangen uiteraard.
je kan hem tweeten dan kan je ook in het blad komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soberzo Donald een brief sturen. Straks kom je nog gewoon in z'n rubriek
Ik kwam uit de PUB SC.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, het is leuk hier. Komen jullie trouwens uit JNG SC?
http://www40.zippyshare.com/v/64628841/file.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gooi dat zipje even op zippyshare of mega.co.nz, ik wil deze baasheid in mijn oren hebben
Ik besta net op fok!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, het is leuk hier. Komen jullie trouwens uit JNG SC?
Wil jij t doen? Zit mobielquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
je kan hem tweeten dan kan je ook in het blad komen
Ik komquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
tinychat..
/504dv
woot er zit dv in de url. loeminadie
Ik ga t doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soberzo Donald een brief sturen. Straks kom je nog gewoon in z'n rubriek
Ja alsof ik dat vanaf mn eigen account ga doenquote:
Waarom niet, ik volg hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat vanaf mn eigen account ga doen
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
SV IS NAKEND OP TC KOMT DAT ZIEN
/504dv
Nee, blijf hier please.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Dalando het volgende:
even wachten zo terug kusjeknuffel ben in TC
De brieven schrijf je toch aan Donald en niet aan Guus Geluk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef Faux. het volgende:
Beste Guus Geluk,
mijn naam is Faux., en ik post mee op het grootste forum van Nederland, het FOK!forum. Ik wil je met vreugd mededelen dat het door mij geplaatste bericht over het weekblad van je neef exact het 130.000.000ste bericht op dat forum was. (link naar topic + bericht). Wat een toeval he?
Voor verbetering vatbaar, wie helpt mee?
autist kan niet met de quotes omgaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dalando is geil en sv is nakend
[/quote]
je kan een 'brief aan...' doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
De brieven schrijf je toch aan Donald en niet aan Guus Geluk?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kom naar tc is leuk slash 504dv
flips join we hebben meer tetten nodigquote:
meer tetten. Kan je zelf niet even bh aantrekken ofsooquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
flips join we hebben meer tetten nodig
tc verpest ieder slowchattend topicquote:
Als je dat denkt, heb je heel mijn punt niet begrepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TC verpest ook elke SC, maar volgens mij vind jij dat prima.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
meer tetten. Kan je zelf niet even bh aantrekken ofsoo
[..]
tc verpest ieder slowchattend topic
gmtaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TC verpest ook elke SC, maar volgens mij vind jij dat prima.
Hangt ervan af waar je zit geloof ik. Brabant hoorde ik al mensen die het zagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef plopkweker het volgende:
Sterrenregen m'n reed. Niks te zien buitenHalf uur staan kijken
Vlakbij Amsterdam op het moment.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je zit geloof ik. Brabant hoorde ik al mensen die het zagen.
quote:
Mm wie weet wat er nog komtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Vlakbij Amsterdam op het moment.
[..]
Hallonquote:
Ik hoop wel iets te zien nog.quote:
jammer!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef plopkweker het volgende:
Nvmd, buienradar geeft aan bliksem.
Jawel, maar ik overdrijf gewoon wat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dat denkt, heb je heel mijn punt niet begrepen.
Nee sorry flips, ik heb geen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Bh's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
meer tetten. Kan je zelf niet even bh aantrekken ofsoo
[..]
tc verpest ieder slowchattend topic
Ah ja, oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik overdrijf gewoon wat.
Als het dan onbewolkt is is het heerlijk buiten (mits 20 graden+)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
Soms hadden we deze periode ook volle maan
ik koop er wel een voor jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee sorry flips, ik heb geen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Bh's.
Preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als het dan onbewolkt is is het heerlijk buiten (mits 20 graden+)
Gremmerbamiquote:
Klopt. Maar inderdaad, al die SC's over zo veel kleine dingen, dat is gewoon overkill.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, oke.
Als ik zo tegen SC's was, zou ik er ook niet in posten.
Ik heb cupmaat C. Maar ik draag mijn BH's wel omgekeerd, want anders passen ze niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee sorry flips, ik heb geen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Bh's.
Geil. Wel zwart, pushup met zo'n kartelrandje en een bijpassend slipje.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
En sterrenregen voor het romantische gedeelte er aan
Mja, dat mag je niet zeggen. Dan krijg je direct iedere SC'er over je heen die zich aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad, al die SC's over zo veel kleine dingen, dat is gewoon overkill.
Ja, en wat kadden voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog aan wat natte honten geroken de laatste tijd?
Klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja, dat mag je niet zeggen. Dan krijg je direct iedere SC'er over je heen die zich aangevallen voelt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb cupmaat C. Maar ik draag mijn BH's wel omgekeerd, want anders passen ze niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, en wat kadden voor de afwisseling.
Mag ik het dan ook bij je komen uittrekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geil. Wel zwart, pushup met zo'n kartelrandje en een bijpassend slipje.
Natuurlijkquote:
Pure sarcasme dit? Ja toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Dimens het volgende:
Year of Summer.![]()
Zo'n goed nummer, dat.
Pedopas is dus écht verlengt flipjen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik het dan ook bij je komen uittrekken?
Geen idee waar het over gaat, maar pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik het dan ook bij je komen uittrekken?
Ik haat je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Dimens het volgende:
Year of Summer.![]()
Zo'n goed nummer, dat.
Ik vond het wel mooi dat mijn punt direct werd bevestigd over kliekjes en in verschillende SC's direct een link naar mijn topic werd gepost met "Kom, we gaan er een SC van maken."quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
"Ja maar mijn SC is heilig!!!1!"
waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:20 schreef plopkweker het volgende:
Iemand nog muziek die een beetje hier op lijkt?
Hallonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |