kan je nog even opblijven dusquote:
Dat red ik mooi nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
kan je nog even opblijven dus
Ditquote:
Prima. We komen er zo bij liggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik vast naar bed ga?
Het kan trouwens zo zijn dat ik mijn mobiel meeneem naar bed, dan kom ik misschien zo toch nog even weer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik vast naar bed ga?
Ik vond het grappigquote:
Nieuwbies kunnen de bazigheid niet handelenquote:
Ik zou wel willen maar ik ven druk bezig met taarten bakkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij naast mij zou liggen. Mja, het hoeft niet.
Wie is een nieuwbie dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nieuwbies kunnen de bazigheid niet handelen
Taarten? Speciale taarten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ven druk bezig met taarten bakken
Ja maar jij doet niet stoer, hij welquote:
tfoe zemmel bezemquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook niet echt aardig.
Stoere mensen zijn grappig, altijd lachenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar jij doet niet stoer, hij wel
Niet te ver gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
Snel even Dalando gaan eren voordat deze koning mij zijn slaaf maakt of verder de grond in boort met hoog denigrerende opmerkingen.
Leve DalandoDe koning van het Forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |